Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Από την στιγμή που πέθανε ο άνθρωπος στο ατύχημα, δεν έχει πολύ σημασία να αναλύσουμε τους λόγους που είχε τέτοιο σκεπτικό και συμπεριφορά ο Rush, μόνο υποθέσεις και σενάρια δηλαδή. 

Υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι σαν κι αυτόν με τρία χαρακτηριστικά αλλά σπάνια βρίσκεις και τα τρία σε κάποιον. Είναι ένας συνδυασμος ξεροκεφαλισμου, άγνοιας κινδύνου και απόκτησης κέρδους. Με νοιάζει περισσότερο να γίνει αυτό που σκέφτομαι εγώ, αποφασίζω εγώ, να κερδίσω εγώ και μετά να σας τρίψω και στα μούτρα την επιτυχία μου και ότι καλώς σας έγραψα.. Μέχρι να συμβεί η αποτυχία φυσικά κάποια στιγμή. 

Δημοσ.
9 hours ago, kata_tixi said:

κριμα να σπαταλαμε πορους και γνωσεις απλα για να κανουν τον χαβα τους καποιοι που ετυχε να ειναι πλουσιοι χωρις να αντιλαμβάνονται το μέγεθος και την δύναμη της φυσης. τα ιδια θα γινουν/γινονται και στο διαστημα . α

χαρη σε αυτους τους πορους που σπαταλιωνται μπορεις και εχεις νεες ριζοσπαστικες ανακαλυψεις που βοηθανε στην καθημερινοτητα σου

9 hours ago, Snoob said:

Το βασικό πρόβλημα θεωρώ πως είναι ότι η διαδικασία πιστοποίησης ήταν προαιρετική.

Δεν θα εγκρινόταν αυτή η κατασκευή, αν ελεγχόταν από ειδικούς. Αλλά, όποιος διαφωνούσε, απολυόταν.

Ας ελπίσουμε η τραγωδία αυτή να αποτελέσει μάθημα, και για όσους ασχολούνται με το αντικείμενο, και για τις ελεγκτικές αρχές.

τιποτα δεν χρειαζεται να ειναι υποχρεωτικο

δεν τους εβαλε κανενας το πιστολι στο αυτι να κατεβουν σε βαθος

ουτε χρειαζονταν το κρατος να τους παρεχει πιστοποιηση για να κατεβουν στον τιτανικο

ξεραν τους κινδυνους

  • Haha 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, safridia είπε

Αυτο δεν ειναι η πεμτουσια του φιλελευθερισμου;
Κανενας ελεγχος απο κανενα κρατος και εαν γινει κατι κακο οι επομενοι πελατες θα απομακρυνθουν απο την κακη φημη;
Σωστα εχω καταλαβει;

Παω να κανω εγχειριση στην καρδια ενος φιλου, ειδα ενα βιντεο απο μαθητες που ανοιγαν κατι βατραχια πιστευω οτι ξερω, εαν πεθανει ο ασθενης και κυκλοφορησει η φημη οτι δεν ξερω θα χασω τους επομενους πελατες.
Ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα σωστα το οικονομικοπολιτικο μοντελο
 

Η αγορά αυτορυθμίστηκε. Ο κακός επιχειρηματίας τέθηκε εκτός αγοράς και οι πελάτες του δεν πρόκειται να τον ξαναπροτιμήσουν. ΠΟΤΕ όμως.

Τέτοιες πίπες είναι ο αναρχοκαπιταλισμός. Murray Rothbard, David Friedman κ.α. Επίσης φιλελεύθεροι της αυστριακής σχολής όπως ο Friedrich von Hayek ήθελαν το κράτος μόνο για να επιβάλλει τα δικαιώματα ιδιοκτησίας και να είναι το ελάχιστο δυνατό. Κρατικοί οργανισμοί που θέτουν προδιαγραφές ασφάλειας για φάρμακα, ηλεκτρικές συσκευές, καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος κ.α. θεωρούνται εμπόδιο στην επιχειρηματική καινοτομία, στην ατομική ελευθερία και στην αποτελεσματικότητα της αγοράς.

Όπως λοιπόν είπε και κάποιος μέγας γνώστης και μύστης πιο πάνω, τα νυστέρια μακριά από τέτοια ζωντόβολα που βάζουν τη θεωρία και το πάθος τους για ατομικό κέρδος πάνω από την πραγματικότητα και τους άλλους ανθρώπους.

Ευτυχώς που οι σύγχρονοι οικονομολόγοι έχουν αποδείξει την αναποτελεσματικότητα του μηχανισμού της αγοράς σε πολλά ρεαλιστικά σενάρια και ερευνούν τρόπους διόρθωσής της. Αντί να υποθέτουν ορθολογικά όντα, τέλεια πληροφόρηση και άλλες μλκς.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Alexaras1991 είπε

Κλασική περίπτωση αισχροκερδίας κρατώντας το κόστος χαμηλό διακινδυνεύοντας την ασφάλεια τους όπως έγινε/γίνεται στην Boeing.

...

Επεξ/σία από ethereum
Δημοσ.
11 ώρες πριν, mac.is είπε

υπάρχει ισχυρό κινητρο οτι ρισκαρει και ο ιδιοκτήτης την ζωη του... αυτην την λογική την εχουμε και πολλοί άλλοι πχ για τα αεροπλανα, ο πιλοτος δεν θα κάνει καμία βλακεία γιατί θα βλαψει και τον εαυτό του...

Δεν ισχύει. Όποιος το σκέφτηκε έτσι έχει χάσει επαφή με την πραγματικότητα.

Ο πιλότος πέρα από τεράστια εκπαίδευση και εμπειρία πριν πετάξει επιβατικό επίσης περνάει συχνά από ψυχομετρικά τεστ. Πολύ συχνά οι πιλότοι έχουν ξεκινήσει από την πολεμική αεροπορία. Αντίστοιχα τα αεροπλάνα περνάν από τακτικούς ελέγχους και συντήρηση. Δεν είναι αδιάβλητο το σύστημα αλλά προσφέρει τεράστια ασφάλεια.

Αντίθετα εδώ μπορεί να έχουμε ένα ψυχολογικά ασταθή άνθρωπο ή και την περίπτωση να τα έπαιζε όλα για όλα.

Αν οι πτήσεις γίνονταν από τύπους σαν αυτόν και αεροπλάνα σαν το υποβρύχιο/βαθυσκάφος του τότε θα είχαμε ένα δυστύχημα κάθε εβδομάδα.

πχ Αν εγώ ήμουν τρελάκιας δεν θα έμπαινες στο αμάξι να σε πάω με 250χλμ/ώρα επειδή μπορεί να έχω στην καλύτερη απλά άγνοια κινδύνου.

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dieksodo είπε

τιποτα δεν χρειαζεται να ειναι υποχρεωτικο

δεν τους εβαλε κανενας το πιστολι στο αυτι να κατεβουν σε βαθος

ουτε χρειαζονταν το κρατος να τους παρεχει πιστοποιηση για να κατεβουν στον τιτανικο

ξεραν τους κινδυνους

Αρα να καταργήσουμε πχ και τα διπλώματα οδήγησης και τους ελέγχους και πιστοποιήσεις στα οχήματα και να λέμε ότι ξέρανε τους κινδύνους?

  • Like 3
Δημοσ.
1 hour ago, AtiX said:

Αρα να καταργήσουμε πχ και τα διπλώματα οδήγησης και τους ελέγχους και πιστοποιήσεις στα οχήματα και να λέμε ότι ξέρανε τους κινδύνους?

Βασικά να καταργήσουμε τα πάντα, ο καθένας να κάνει ότι θέλει όπως θέλει αφού στο τέλος θα αυτορυθμιστει η αγορά...

Πάρε κ ποπκορν και περίμενε στη γωνία.

Δημοσ.

"Αν ο Rush είχε επιζήσει, αναφέρεται ότι θα είχε παραπεμφθεί σε δίωξη."

Με τέτοιες δικαιολογίες γλυτώνουν τις διώξεις οι μπαγάσες...

Δημοσ.

Νομίζω έχουμε γίνει πολύ μαλθακοί. Κάποτε η εξερεύνηση και η πρωτοπορία ήταν άρρηκτα συνδεμένα με τον κίνδυνο. Ήξερες πως ήταν πιθανόν να μην επιστρέψεις σπίτι σου, είτε ήταν μακρινά ταξίδια με πλοίο, είτε αναβάσεις σε κορυφές βουνών, ή ακόμα και αυτοσχέδια συσκευή που πετάει (και μετά το είπαμε αεροπλάνο) κτλ. Σήμερα πολλοί περιμένουν αυτά τα πράγματα να είναι σαν βόλτα στην Disneyland. Μερικοί με τον παρά τους θέλουν να λέγονται μέχρι και αστροναύτες. αλλά χωρίς την προσπάθεια και τους κινδύνους, όλο το σκεπτικό πίσω απο την Blue Origin. Στις καταδύσεις θα κολλούσαν;

Καλός προσπάθησαν οι άνθρωποι, ο θάνατος τους ήταν το τίμημα της φιλοδοξίας και της μισαλλοδοξίας τους.

Καμία κυβέρνηση δεν έχει δουλειά να περιορίσει τέτοιες πρωτοβουλίες, εκτός και αν το εμπορεύονται ως κάτι ασφαλές για τον καταναλωτή. Δυστυχώς η συγκεκριμένη εταιρία έκανε ακριβώς αυτό. Έδινε στους πελάτες της την εντύπωση ότι όλα πληρούσαν τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ασφάλειας και είχαν εξαντλήσει τις δυνατότητες της επιστήμης. Σαφέστατα τους πήραν στο λαιμό τους. Πες στους πλούσιους που θέλουν να ζουν επικίνδυνα ότι έχουν πιθανότητες 50% να μην γυρίσουν στην επιφάνεια και βούτα στον Τιτανικό με όποιον το δεχτεί. 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, ethereum said:

ένα ερώτημα που προκύπτει , αν διαβάσει κανείς για το ψυχολογικό προφίλ γενικά και τη συμπεριφορά αυτού του ανθρώπου, είναι γιατί φερόταν τόσο επιπόλαια και για μεγάλο χρονικό διάστημα , έπαιζε με τα θέματα ασφαλείας τόσο προκλητικά , αψηφούσε κανόνες συστηματικά , δημιουργούσε μικρά ατυχήματα , τοξικός και απαξιωτικός με τους γύρω του , προσπαθούσε να δημιουργεί προβλήματα και σχεδόν επεδίωκε το μοιραίο και ήθελε να το συναντήσει , πολύ πιθανό κάποιος που του φέρθηκε πολύ άσχημα να του την έστησε με ένα " ατύχημα ", θα είχαν πολλοί κίνητρο να το κάνουν , θυμίζει κλασσική περίπτωση Αγκάθα Κρίστι.

Απίθανο. Από την φάση του σχεδιασμού είχε αποδειχθεί μέσω προσομοίωσης πραγματικών συνθηκών, σε πανεπιστήμιο ότι το υλικό αυτό και το σκάφος δεν άντεχαν.

Το πρώτο σκάφος μετά από ελάχιστες διαδρομές απέκτησε ρωγμή από άκρη σε άκρη.

Άλλαξε κατασκευαστή, έφτιαξε μοντέλο υπό κλίμακα και το έβαλε σε πίεση στο Πανεπιστήμιο. Το μοντέλο έσκασε.

Καί αμέσως μετά προχώρησε στην κατασκευή του σκάφους.

Ο τύπος ήταν ένας τρελός αλάζονας.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 3
Δημοσ.

Τι σημαίνει "τακτικές εκφοβισμού"; απείλησε τις αρχές με το βύσμα του; δεν υπάρχει "αγνόησε επιθεωρήσεις", ούτε χαρτιά είχε, σε πάνε μέσα άμα είσαι κάνας τυχαίος, νόμοι και κανόνες υπάρχουν με εξοντωτική λεπτομέρεια, η ευθύνη ήταν του λιμενάρχη και του καπετάνιου, απλά τον άφησαν να φάει το κεφάλι του επειδή ήταν όλα αυτά που ειπώθηκαν ήδη. Όσο πιό πολύ πιέζεις τόσο πιό πολύ παίρνεις τα τέτοια των υπολοίπων όταν έρθει η ώρα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...