Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το βλέπω να έρχεται στα κινητά, κάμερα 50 MPa για να ξεκλειδώσεις τα 200, αηφον πλας 10 ευρώ τον μήνα.

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, christosk78 είπε

Πρακτικά, αυτό ακριβώς είναι.

Πολλές εταιρίες προσφέρουν τον ίδιο κινητήρα με διαφορετική ιπποδύναμη και χρεώνουν ανάλογα. Π.χ. από τα 95 στα 115 ή από τα 115 στα 130 άλογα έχει διαφορά 1.000-2.000 ευρώ. Αν θεωρείς εξ αρχής ότι τα χρειάζεσαι δίνεις τα 800 ευρώ της διαφοράς και τέλος. Αν ήταν εξ αρχής έτσι στον τιμοκατάλογο, δεν θα ασχολούταν κανένας τώρα. Η VW δίνει τη δυνατότητα να το "boostαρεις" on demand. Αν θεωρείς ότι χρειάζεσαι επιπλέον ίππους για ένα απαιτητικό ταξίδι (γιατί εκεί χρειάζονται οι ίπποι και όχι να μαρσάρεις στα φανάρια σαν κάγκουρας) κάνεις τη μηνιαία συνδρομή και τέλος. Αυτός που κάνει τέτοια ταξίδια 1 ή 2 φορές το χρόνο (και αν), θέλει 30-40 χρόνια για να αποσβέσει την εξ αρχής αναβάθμιση. Οπότε αυτό που προσφέρεται είναι μια επιλογή win-win. Το ότι όλα αυτά "πειράζονται" OTΑ πλέον, ναι ίσως είναι εξέλιξη, αλλά δημιουργεί πολλούς προβληματισμούς, ειδικά σε επίπεδο ασφάλειας.

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Οι διαφορετικές ιπποδυνάμεις των κινητήρων, τουλάχιστον στα θερμικά, έχουν μετατροπές στα υλικά και γι' αυτό διαφέρουν. Έχουν διαφορετικά turbo, άλλες εισαγωγές, διαφορετικά σανζμάν, διαφορετική χαρτογράφηση (εδώ ίσως συμφωνήσουμε), άλλα επίπεδα εξοπλισμού κλπ. που δικαιολογούν μεγάλο μέρος της διαφοράς τιμής.

Στην περίπτωση της VW ή και της BMW, που αναφέρθηκε, απλώς περιορίζουν τις δυνατότητες. Ενώ έχουν καταφέρει τεχνολογικά να προσφέρουν περισσότερα στους πελάτες τους, σκέφτονται πονηρά και λένε, ας τους εκμεταλλευτώ και ας μην τους τα δώσω ώστε να βρω πάτημα να τους ξεζουμίσω.

Αν πάμε με τη λογική της συνδρομής όπως την αναφέρεις τότε για κάθε ταξίδι θα πρέπει να σκεφτόμαστε σε λίγο:

-Πού θα βρω φορτιστές για να φορτίσω;

-Θα έχει ανηφοριές το ταξίδι ώστε να αυξήσω την ιπποδύναμη και κατά πόσο; Γιατί το επόμενο θα είναι να βγάλουν διάφορα πακέτα για διάφορα επίπεδα αύξησης της ιπποδύναμης.

-Θα έρθει τελικά ο Βαγγελάκης μαζί μας ώστε να βάλω το πακέτο με τα θερμαινόμενα πίσω καθίσματα;

-Τι καιρό θα συναντήσω, μήπως και δεν χρειάζεται να κάνω τελικά τη συνδρομή "winter packet" και να βάλω μόνο το πακέτο που έχει αυτόματους υαλοκαθαριστήρες;

-Το adaptive cruise control θα το χρειαστώ ή θα κινούμαι μόνο σε πόλεις; Ποια συστήματα ασφαλείας θα χρειαστώ;

-Οι διαφημίσεις που θα παίζουν κάθε 10 λεπτά στο ηχοσύστημα θα μας ενοχλούν; Μήπως να κάνω τη συνδρομή χωρίς διαφημίσεις για το τριήμερο;

Ας το συνεχίσει άλλος γιατί τελειωμό δεν έχει και εκεί θα το πάνε αν ο κόσμος δεν τους δείξει το μεσαίο δάχτυλο.

  • Like 8
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Θα μπορούσα κάπως να το δεχτώ αν σου το πούλαγε με 201 και με μια εφάπαξ χρέωση το ξεκλείδωνες.

Οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να επιλέξουν μια συνδρομή εφ' όρου ζωής έναντι του συνολικού ποσού των 649 λιρών (772€), η οποία συνδέεται με το αυτοκίνητο και όχι με το άτομο, που σημαίνει ότι η αναβάθμιση θα παραμείνει αν το όχημα μεταπωληθεί.

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Nabuko είπε

Πόσο σπορ οδηγική εμπειρία να έχεις με αυτό το κουβαδάκι? 

Volkswagen_ID3_2024-01@2x.jpg.8ac007d08604f8ad35e7007813d9a8d7.jpg

εγώ στο μυαλό μου την σπορ οδηγική εμπειρία την φαντάζομαι κάπως έτσι

210407124028_Mazda-MX-5-ananeosi-6-1.jpg.3e9de5360104aa32e4a6db8c35545374.jpg

Όλοι έτσι την φανταζόμαστε την σπορ οδηγική εμπειρία, εκτός από τις, λαίμαργες για χρήμα, εταιρείες. 

12 ώρες πριν, Thessgr είπε

Δεν θέλουμε τα αυτοκινούμενα powerbank! Θέλουμε θερμικά ή έστω hybrid και οδηγική απόλαυση. Δεν θέλουμε να χαϊδεύουμε οθόνες και να ασχολούμαστε με άλλες συνδρομές!

Νομίζω όσοι κάνουν προσεκτική έρευνα αγοράς στο τέλος καταλήγουν σε αγορά hybrid αυτοκινήτου. Με τα βασικά έξτρα. Και μετά πάνε σε μόντες ή third party προσθήκες αν θέλουν κάτι επιπλέον.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, suboy99 είπε

Πλέον οι περισσότεροι ψάχνονται με σέρβις σε επίσημες αντιπροσωπίες σε διπλανές χώρες που μπορείς να τα βρεις σχεδόν μισή τιμή. Το ίδιο γίνεται και με οδοντιάτρους καθώς οι τιμές είναι 3-4 φορές κάτω.

 

3 ώρες πριν, atheatos είπε

Κάτι ξέρουν οι Γερμανοί για το ελληνικό service της Toyota….

Για να απαντήσω και καλά κάνουν και πάνε σε άλλες χώρες !!! Στην αντιπροσωπεία το ένα αυτοκίνητο το κάναμε 480€ τ μικρό σέρβις και το μεγάλο 670 μου είπαν προφανώς και δεν θα πάει εκεί ! Στην Ελλάδα αντίστοιχα 160 260!!! 

Δημοσ.
4 hours ago, cpc464 said:

Οι περισσότεροι "κλωτσάνε" γιατί είναι υπάρχον χαρακτηριστικό που θέλουν συνδρομή η εφαπαξ πληρωμή για να στο ξεκλειδώσουν,αυτές οι τακτικές είναι καρκίνος για όλες τις βιομηχανίες και δεν πρέπει να ενθαρύνονται.

Για εμένα δεν είναι υπάρχον χαρακτηριστικό, είναι χαρακτηριστικό που προστίθεται. Κάθε κινητήρας έχει επιπλέον ιπποδύναμη, η οποία "ξεκλειδώνεται" υπό προϋποθέσεις. Εμένα το συγκεκριμένο μου μοιάζει με την αύξηση της πίεσης στο turbo. To ότι δεν χρειάζεται να λυθεί ο κινητήρας ή να πειραχτεί το τούρμπο αλλά απλά να μπει ένα password και να πατηθεί ένα κουμπί, δεν μου κάνει ιδιαίτερη διαφορά.

Θα ανησυχούσα, αν η αύξηση της ιπποδύναμης συνδεόταν με τον αγοραστή και όχι το όχημα. Αυτό που με ανησυχεί τώρα είναι ότι δεν υπάρχει επιβάρυνση στην αυτονομία, όπως λένε. Αυτό σημαίνει για εμένα ότι οι έξτρα ίπποι είναι εκεί, έχουν υπολογιστεί εξαρχής και απλά κρύφτηκαν.

Πεδίον δόξης λαμπρόν για τους νομικούς!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, Voodooman είπε

Για εμένα δεν είναι υπάρχον χαρακτηριστικό, είναι χαρακτηριστικό που προστίθεται. Κάθε κινητήρας έχει επιπλέον ιπποδύναμη, η οποία "ξεκλειδώνεται" υπό προϋποθέσεις. Εμένα το συγκεκριμένο μου μοιάζει με την αύξηση της πίεσης στο turbo. To ότι δεν χρειάζεται να λυθεί ο κινητήρας ή να πειραχτεί το τούρμπο αλλά απλά να μπει ένα password και να πατηθεί ένα κουμπί, δεν μου κάνει ιδιαίτερη διαφορά.

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες έχουν μια ονομαστική ισχύ, σε αυτό το αυτοκίνητο το σύστημα οδήγησης του κινητήρα μέσω λογισμικού κάνει τεχνιτή απομείωση της ονομαστικής ισχύος η οποία αν πληρώσεις παύει να ισχύει. Δεν αυξάνει η ισχύς απλώς επιστρέφει στην ονομαστική της όπως είναι σχεδιασμένο το αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από nvel
  • Like 1
Δημοσ.
30 minutes ago, Voodooman said:

Για εμένα δεν είναι υπάρχον χαρακτηριστικό, είναι χαρακτηριστικό που προστίθεται.

Δεν μιλάμε όμως για θερμικό αλλά για EV, οι ηλεκτροκινητήρες βγαίνουν με συγκεκριμένη ονοματική ισχύ,Δεν μπαίνει ούτε καν κάποιο εργαλείο όπως στην σκάστρα του τούρμπο για να αλλάξεις ελατήρια, και σίγουρα το τίμημα για αυτούς τους έξτρα ίππους είναι στην εμβέλεια της μπαταρίας,προσωπικά μου είναι αδιάφορα τα 27 επιπλέον άλογα και το 0,4 του δευτερολέπτου στην επιτάχυνση,για εμένα τρώνε κόκκινη κάρτα μόνο απο αυτή την κίνηση.

  • Like 2
Δημοσ.

Πολύ κακές και επικίνδυνες τακτικές, που δεν θα καταλήξουν σε κάτι καλό για όλους μας.

Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιοι θεωρούν ότι είναι δικαίωμα της εταιρίας να πουλάει ότι θέλει. Όμως που θα αρχίζει και που θα τελειώνει η ιδιοκτησία του καταναλωτή; Τι θεωρείτε άδεια χρήσης του αυτοκινήτου; Ο αγοραστής θα μπορεί/θα έχει δικαίωμα να συντηρήσει ή να μετατρέψει του αμάξι του εκτός επίσημου κατασκευαστή ή θα περιορίζεται νομικά; Θα πρέπει να έχει τις ευλογίες τους για να μπορεί να το χρησιμοποιεί νόμιμα και να το ασφαλίζει;

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό δεν μοιάζει με κανένα άλλο θερμικό τριμ αυτοκινήτου πλην του πρώτου fiesta τρικυλινδρου τούρμπο με τα 100-125 ps. Ακόμα και τα tt που ειπώθηκαν είχαν αλλά εξαρτήματα για να βγει η διαφορετική απόδοση. Το fiesta ήταν ακριβώς το ίδιο με απλά κομμένο χάρτη ψηλά. Το έβλεπες σε μια απλή δηναμομετρηση που το 100αρι απλά ξαφνικά ψοφαγε. Του πέρναγες το χάρτη από το 125αρι και απέδειδε ακριβώς το ίδιο.

Το πρόβλημα εδώ κατε με δεν είναι το κόψιμο ούτε η εφάπαξ χρέωση για το ξεκλείδωμα. Είναι η πρόθεση της συνδρομής για χ χαρακτηριστικά σε ένα όχημα που κατέχεις. Αν ξεκινήσουμε δεν θα έχει τελειωμό και το πρόβλημα είναι ότι ναι μεν μπορεί να ρίχνει το κόστος για τους κατασκευαστές για παραγωγή κλίμακας από την άλλη ο αγοραστής κατέχει πλέον ένα όχημα που έχει πληρώσει υποσυστήματα και δεν μπορεί να τα αξιοποιήσει ενώ υπάρχουν στο αυτοκίνητο του ήδη. Η εταιρεία έχει ήδη εξοικονόμησει το κέρδος και αυτός καλείται να πληρώσει κ επιπλέον να ξεκλειδώσει κάτι που ήδη έχει στη κατοχή του. 

Περνάμε σε μια εποχή που πλέον δεν σου ανήκει 100% αυτό που πλήρωσες και περνάει σε μια κατάσταση σχεδόν ενοικίασης.

  • Like 5
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, primeragt είπε

Αυτό δεν μοιάζει με κανένα άλλο θερμικό τριμ αυτοκινήτου πλην του πρώτου fiesta τρικυλινδρου τούρμπο με τα 100-125 ps. Ακόμα και τα tt που ειπώθηκαν είχαν αλλά εξαρτήματα για να βγει η διαφορετική απόδοση. Το fiesta ήταν ακριβώς το ίδιο με απλά κομμένο χάρτη ψηλά. Το έβλεπες σε μια απλή δηναμομετρηση που το 100αρι απλά ξαφνικά ψοφαγε. Του πέρναγες το χάρτη από το 125αρι και απέδειδε ακριβώς το ίδιο.

Το πρόβλημα εδώ κατε με δεν είναι το κόψιμο ούτε η εφάπαξ χρέωση για το ξεκλείδωμα. Είναι η πρόθεση της συνδρομής για χ χαρακτηριστικά σε ένα όχημα που κατέχεις. Αν ξεκινήσουμε δεν θα έχει τελειωμό και το πρόβλημα είναι ότι ναι μεν μπορεί να ρίχνει το κόστος για τους κατασκευαστές για παραγωγή κλίμακας από την άλλη ο αγοραστής κατέχει πλέον ένα όχημα που έχει πληρώσει υποσυστήματα και δεν μπορεί να τα αξιοποιήσει ενώ υπάρχουν στο αυτοκίνητο του ήδη. Η εταιρεία έχει ήδη εξοικονόμησει το κέρδος και αυτός καλείται να πληρώσει κ επιπλέον να ξεκλειδώσει κάτι που ήδη έχει στη κατοχή του. 

Περνάμε σε μια εποχή που πλέον δεν σου ανήκει 100% αυτό που πλήρωσες και περνάει σε μια κατάσταση σχεδόν ενοικίασης.

Και το κλιό βγαίνει με δύο ιπποδυνάμεις ,70; και 90;  .Μόνο η χαρτογράφηση αλλάζει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω τα έλεγα, απο οταν βγήκε εκείνο το καταραμένο επεισόδιο στο black mirror, θα πάρουν πολλές εταιρείες ιδέες.. :

Common People" is the first episode of Black Mirror season 7. It stars Rashida Jones as Amanda and Chris O'Dowd as Mike, an average American couple struggling to have a baby. A medical emergency involving a brain tumor leads Amanda to be placed on a subscription-based technology called Rivermind that keeps her alive. The episode explores themes of subscription models, the negative aspects of technology, and the sacrifices people make for love. 

 

Αντιλαμβάνομαι αυτούς που κάνουν συγκρίσεις με το παρελθόν και βλέπουν το ποτήρι μισογεμάτο και οχι μισοάδειο. Τα πάντα σχετικά είναι. Αυτή η ιστορία συνδρομητικων μοντέλων παντού όμως έχει παραγίνει. Ακομα και αν σου φαίνεται φυσιολογικό, οσο δεν αντιδράς θα το φτάσουν σε ενα επίπεδο οι εταιρείες που πίστεψε με, ουτε εσύ δεν θα το θεωρείς φυσιολογικό. 

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 1
Δημοσ.

Ωραία, τέτοια να αρχίσουν τώρα οι εταιρείες ηλεκτρικων ΙΧ. Θα αγοράζεις αμάξι χωρίς να μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλους τους ίππους και μετά θα σου λένε συνδρομή όσο θέλουμε για τους υπόλοιπους. Βρε αει παρατήστε μας με τις συνδρομές σας, μας τα έχει κάνει τσουρέκια ο καθένας. 

Δημοσ.
4 hours ago, Volga said:

Κοιτα, σε μια υπηρεσία το καταλαβαίνω απόλυτα. Σε ένα μηχάνημα που ήδη έχει τη δυνατότητα σε σημείο μάλιστα που δεν επιβαρύνεται επιπλεον την εταιρία, είναι παράλογο. Καταλαβαίνω το σχέδιο , άλλωστε δικό της το προίον, δική της η πολιτική χρήσης.Αμα θες το αγοράζεις. Όμως θεωρώ πως θα πάει άκλαφτο από την Ε.Ε. 

 

Ερώτημα, όπως είπα και πριν εγώ το 2000 ήθελα 180 άλογα. Ο κινητήρας πήγαινε μέχρι 225.

Το να μην με ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ να πληρώσω παρά πάνω για να έχω 225 το θεωρείς λογικό, σωστά;

Ε γιατί δεν θεωρούμε το ίδιο λογικό το σημερινό παράδειγμα του SaaS (service as a service) μοντέλου.

Περιμενω απ’τον οποιονδήποτε όχι συγκεκριμένα μόνο από εσένα διάλογο με επιχειρήματα.  

4 hours ago, Thessgr said:

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Οι διαφορετικές ιπποδυνάμεις των κινητήρων, τουλάχιστον στα θερμικά, έχουν μετατροπές στα υλικά και γι' αυτό διαφέρουν. Έχουν διαφορετικά turbo, άλλες εισαγωγές, διαφορετικά σανζμάν, διαφορετική χαρτογράφηση (εδώ ίσως συμφωνήσουμε), άλλα επίπεδα εξοπλισμού κλπ. που δικαιολογούν μεγάλο μέρος της διαφοράς τιμής.

 

Ακόμα και αν ο κινητήρας των 210 (Audi s3) ή των 225 (TT) ίσως να έχει κάποιες διαφορές στα μηχανικά, που δεν το θυμάμαι αλλά δεν θα το αποκλείσω, ο 150 άλογα του Golf IV μοντέλου σε σχέση με τον κλασικό 180άλογα δεν είχε καμία απολύτως διαφορά στα μηχανικά και είμαι 100% σίγουρος για αυτό.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...