Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Exosia είπε

Πολύ κακές και επικίνδυνες τακτικές, που δεν θα καταλήξουν σε κάτι καλό για όλους μας.

Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιοι θεωρούν ότι είναι δικαίωμα της εταιρίας να πουλάει ότι θέλει. Όμως που θα αρχίζει και που θα τελειώνει η ιδιοκτησία του καταναλωτή; Τι θεωρείτε άδεια χρήσης του αυτοκινήτου; Ο αγοραστής θα μπορεί/θα έχει δικαίωμα να συντηρήσει ή να μετατρέψει του αμάξι του εκτός επίσημου κατασκευαστή ή θα περιορίζεται νομικά; Θα πρέπει να έχει τις ευλογίες τους για να μπορεί να το χρησιμοποιεί νόμιμα και να το ασφαλίζει;

Εδώ είναι όλη η ουσία σε αυτά που έγραψες. Άμα είναι έτσι ας σταματήσουν τα ιδιόκτητα αμάξια και να υπάρχουν μόνο νοικιασμενα η όλα με το μήνα. Δε γίνεται να πληγώνεις για κάτι και να στερείσαι από specs και δυνατότητες του προϊόντος για τα οποία θα σε εκβιάσει η εταιρεια μελλοντικά να πληρώσεις για να τα έχεις είτε με το μήνα είτε εφάπαξ. Ελπίζω τουλάχιστον οι καταναλωτές να τιμωρήσουν τέτοιες τακτικές και τα προϊόντα να πάνε απατα, γιατί οι εταιρείες δεν πρόκειται να αλλάξουν άμα δεν αλλάξει ο καταναλωτής πρώτα. 

  • Like 1
  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, polaki είπε

Ερώτημα, όπως είπα και πριν εγώ το 2000 ήθελα 180 άλογα. Ο κινητήρας πήγαινε μέχρι 225.

Το να μην με ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ να πληρώσω παρά πάνω για να έχω 225 το θεωρείς λογικό, σωστά;

Ε γιατί δεν θεωρούμε το ίδιο λογικό το σημερινό παράδειγμα του SaaS (service as a service) μοντέλου.

Περιμενω απ’τον οποιονδήποτε όχι συγκεκριμένα μόνο από εσένα διάλογο με επιχειρήματα.  

Τότε είχες άλλα υλικά δεν άλλαζε μόνο η ιπποδύναμη στα χαρτιά το πιο απλό; Διαφορετικό turbo και intercooler 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

ουτε τα μισα των πωλησεων της δεν κανουν ολοι οι κινεζοι μαζι στην ευρωπη. αλλιως δεν θα ειχε το θρασος να ζηταει λεφτα για 27 αλογα. 

Προφανως υπαρχουν φελοι που πληρωνουν και επιβραβευουν τετοιες μανατζαρεικες ιδεες. 

Μα το θέμα είναι οτι σε 2 3 χρονια αν δεν κάνει κατι αξιόλογο θα τους περάσουν τα κινέζικα που σε σχέση απόδοσης τιμής ειναι καλύτερα.. λίγο εμπιστοσύνη να τους δείξουν παει το αμαξι του λαού (για τα ηλεκτρικα μιλώντας)

Δημοσ.

Βασικά στα 20vt αλλάζανε από τούρμπο, εισαγωγές,ιντερκουλερ μέχρι και εκκεντροφόροι και μπρκ ανάλογα την έκδοση. Αν ήθελες από το 180αρι να πας στα 250 του s3 ήθελες όλα τα περιφερειακά αλλαγμα. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, Exosia said:

Ο αγοραστής θα μπορεί/θα έχει δικαίωμα να συντηρήσει ή να μετατρέψει του αμάξι του εκτός επίσημου κατασκευαστή ή θα περιορίζεται νομικά;

Υπάρχει εδώ και χρόνια νομοθεσία στην ΕΕ ώστε να μπορείς να συντηρείς το όχημά σου εκτός του επίσημου κατασκευαστή. 

Προφανώς οι μετατροπές σε βγάζουν εκτός εγγύησης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά η εταιρία εξοικονομεί από οικονομίες κλίμακας; αν ναι, τότε ας έχει ενα μοντέλο. Αν όχι, ας μην το κάνει.

Ειναι κουραστικό πια να πληρώνεις, να πληρώνεις και τελικά να μην σου ανήκει τίποτα. 

Τα ιδια κ στις συνδρομές μουσικής, τα ιδια κ στο netflix. Με τόσα λεφτά θα είχα φτιάξει δισκοθήκη. και θα την έδινα κ στα παιδιά μου. Τώρα θα τους δώσω τις αποδείξεις από τις μηνιαίες συνδρομές. 

Ειναι θέμα κουλτούρας τελικά. Έχει έρθει η εποχή που δεν έχουμε. Οπότε νομίζω απλά δίνουμε λίγα για οσο εχουμε, ίσα για να ξεγελιομαστε ότι εχουμε.

Έχουν έρθει στα πράγματα οι γενιές που τα θέλουν όλα και τα θέλουν τώρα, νομίζω. Όμως θυσιάζουν το μακροπροθεσμο όφελος, χωρίς να το καταλαβαίνουν. 

Επεξ/σία από doubleh
Δημοσ.

Mε  την  λογικη  αυτη  και   σεβασμο  στον  πελατη  η  εταιρεια  θα  επρεπε  να  εχει   την

δυνατοτητα  να  σου  δινει   800  ευρω   αν  της  το  ζητησεις   κοβοντας  σου   27  αλογα....😍

Ας  εχω  λιγοτερα  αλογα  στο  τελος  του  μηνα   ρε  παιδι  μου....🤣

  • Haha 1
Δημοσ.

συνδρομη για τον κουβα , τον οποιο πας ενα πρωι να το παρεις , ειναι νεκρο , το παει μεταφορικη στην αντιπροσωπεια και η απαντηση ειναι , θα περιμενετε 2 μηνες να ερθουν ειδικοι απο γερμανια , εμεις απαγορευεται να το ακουμπησουμε ? 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, polaki είπε

Ερώτημα, όπως είπα και πριν εγώ το 2000 ήθελα 180 άλογα. Ο κινητήρας πήγαινε μέχρι 225.

Το να μην με ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ να πληρώσω παρά πάνω για να έχω 225 το θεωρείς λογικό, σωστά;

Ε γιατί δεν θεωρούμε το ίδιο λογικό το σημερινό παράδειγμα του SaaS (service as a service) μοντέλου.

Περιμενω απ’τον οποιονδήποτε όχι συγκεκριμένα μόνο από εσένα διάλογο με επιχειρήματα.  

Ακόμα και αν ο κινητήρας των 210 (Audi s3) ή των 225 (TT) ίσως να έχει κάποιες διαφορές στα μηχανικά, που δεν το θυμάμαι αλλά δεν θα το αποκλείσω, ο 150 άλογα του Golf IV μοντέλου σε σχέση με τον κλασικό 180άλογα δεν είχε καμία απολύτως διαφορά στα μηχανικά και είμαι 100% σίγουρος για αυτό.

Τώρα είδα σε ποια χρονολογία αναφέρεσαι. Είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το Audi S3 το 2001 και πραγματικά εντυπωσιάστηκα εκείνη την εποχή τόσο από τον κινητήρα αλλά κυρίως από την αίσθηση και το κράτημα του Quattro. Εμπειρία που μου έμεινε για πάντα! Ο κινητήρας όμως ήτανε διαφορετικός από εκείνο με τα 180 άλογα καθώς είχε πολλές μηχανικές αλλαγές στα περιφερειακά του σημεία, όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, ενώ υπήρχαν και διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού στο αυτοκίνητο όπως είχε και διαφορετικά φρένα, αντιστρεπτικές δοκούς, ασημί εξωτερικούς καθρέπτες και δεν ξέρω τι άλλο. Θεωρώ ότι κάτι ανάλογο θα συνέβαινε και στο TT της εποχής εκείνης.

Για το Golf IV δεν γνωρίζω τις διαφορές από 150 σε 180 άλογα και ενδεχομένως να είναι όπως το αναφέρεις. Συνήθως όμως το enty level μοντέλο της κάθε κατηγορίας κινητήρα είναι διαφορετικά εξοπλισμένο, με άλλα extras, διαφορετικά φρένα κλπ. Μπορεί όμως και να ισχύει αυτό που αναφέρεις. Αν ισχύει τότε το πιθανότερο είναι ότι έχουν διαφορετική κατανάλωση οι δύο κινητήρες και διαφορετική συμπεριφορά. Πιο "πολιτισμένος" ο πιο αδύναμος και πιο "επιθετικός" ο άλλος. Είναι όμως ένα ζήτημα που δεν το γνωρίζω και ενδεχομένως καταχρηστικά λειτούργησε η εν λόγω εταιρεία.

Δημοσ.
1 hour ago, doubleh said:

 

Τα ιδια κ στις συνδρομές μουσικής, τα ιδια κ στο netflix. Με τόσα λεφτά θα είχα φτιάξει δισκοθήκη. και θα την έδινα κ στα παιδιά μου. Τώρα θα τους δώσω τις αποδείξεις από τις μηνιαίες συνδρομές. 

 

Απτο 2013 που έκανα την πρώτη συνδρομή Spotify, Napster και πρόσφατα YouTube που δίνει και το YouTube music έστω ας βάλουμε ένα μέσο όρο τα 12€ το μήνα. Επί 12 χρόνια μας βγαίνει 1700€.

Ε δε νομίζω ότι θα είχα φτιάξει και καμιά αξιόλογη δισκοθήκη με 1700 ψωρόευρώ συγγνώμη δηλαδή.

Σίγουρα όχι συγκρίνοντας από όλα τα υπόλοιπα χρόνια δηλαδή από τα 12-13 μου που μάζευα και μάζευα κασέτες και CD μέχρι τα 32 μου που σταμάτησα τελείως τις αγορές, για να τα χαρίσω απλά σε μια μετακόμιση πριν καμιά 10αρια χρόνια και να γλιτώσω άπειρο χαμένο χώρο στο σπίτι.

Ειχα ήδη «σωθεί» με το να αγοράζω για 1€ το κάθε τραγούδι που ήθελα, δηλαδή 3-4€ ανά άλμπουμ μέσω iTunes.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά να τα έχω ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ μαζί μου.

Μη μπερδεύεστε ορισμένοι με τα δωρεάν κατεβασμένα MP3. Η σύγκριση της οποιαδήποτε streaming υπηρεσίας με τη ΝΟΜΙΜΗ κατοχή mp3 είναι απλά γελοία από άποψη κόστους.

Το αν εσείς το επιλέγετε ή όχι είναι δικό σας θέμα.  

3 hours ago, mariosnik_ said:

Εδώ είναι όλη η ουσία σε αυτά που έγραψες. Άμα είναι έτσι ας σταματήσουν τα ιδιόκτητα αμάξια και να υπάρχουν μόνο νοικιασμενα η όλα με το μήνα. Δε γίνεται να πληγώνεις για κάτι και να στερείσαι από specs και δυνατότητες του προϊόντος για τα οποία θα σε εκβιάσει η εταιρεια μελλοντικά να πληρώσεις για να τα έχεις είτε με το μήνα είτε εφάπαξ. Ελπίζω τουλάχιστον οι καταναλωτές να τιμωρήσουν τέτοιες τακτικές και τα προϊόντα να πάνε απατα, γιατί οι εταιρείες δεν πρόκειται να αλλάξουν άμα δεν αλλάξει ο καταναλωτής πρώτα. 

Οι καταναλωτές ήδη έχουν ψηφίσει εδώ και χρόνια και αυτό είναι το μοντέλο του SaaS.

Από εξαναγκασμό μια φορά πάντως δεν το κάνουν, ακόμα επιλογές υπάρχουν για ιδιοκτησία. 

Δεν λέω αν είναι καλό ή όχι, εγώ προσωπικά είμαι από αυτούς που με έχει βολέψει και το υποστηρίζω.

Βέβαια ήμουν και από τους ελάχιστους με αγορασμένο Photoshop στα 1000€ και τα office στα 250€ όταν όλοι κάνανε πάρτυ με τα cracks, και τα office 2007 blue (πάταγες ένα κουμπί και έκανε μέχρι και install μόνο του).

Οπότε ναι, για μένα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑ οτιδήποτε μπορώ να νοικιάζω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανονικά θα έπρεπε να μας πληρώνει η VW για να οδηγάμε αυτό το κουτί παπουτσιών με καρούλια και όχι το αντίθετο 

Επεξ/σία από ea6gka
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, polaki είπε

Απτο 2013 που έκανα την πρώτη συνδρομή Spotify, Napster και πρόσφατα YouTube που δίνει και το YouTube music έστω ας βάλουμε ένα μέσο όρο τα 12€ το μήνα. Επί 12 χρόνια μας βγαίνει 1700€.

Ε δε νομίζω ότι θα είχα φτιάξει και καμιά αξιόλογη δισκοθήκη με 1700 ψωρόευρώ συγγνώμη δηλαδή.

Σίγουρα όχι συγκρίνοντας από όλα τα υπόλοιπα χρόνια δηλαδή από τα 12-13 μου που μάζευα και μάζευα κασέτες και CD μέχρι τα 32 μου που σταμάτησα τελείως τις αγορές, για να τα χαρίσω απλά σε μια μετακόμιση πριν καμιά 10αρια χρόνια και να γλιτώσω άπειρο χαμένο χώρο στο σπίτι.

Ειχα ήδη «σωθεί» με το να αγοράζω για 1€ το κάθε τραγούδι που ήθελα, δηλαδή 3-4€ ανά άλμπουμ μέσω iTunes.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά να τα έχω ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ μαζί μου.

Μη μπερδεύεστε ορισμένοι με τα δωρεάν κατεβασμένα MP3. Η σύγκριση της οποιαδήποτε streaming υπηρεσίας με τη ΝΟΜΙΜΗ κατοχή mp3 είναι απλά γελοία από άποψη κόστους.

Το αν εσείς το επιλέγετε ή όχι είναι δικό σας θέμα.  

Οι καταναλωτές ήδη έχουν ψηφίσει εδώ και χρόνια και αυτό είναι το μοντέλο του SaaS.

Από εξαναγκασμό μια φορά πάντως δεν το κάνουν, ακόμα επιλογές υπάρχουν για ιδιοκτησία. 

Δεν λέω αν είναι καλό ή όχι, εγώ προσωπικά είμαι από αυτούς που με έχει βολέψει και το υποστηρίζω.

Βέβαια ήμουν και από τους ελάχιστους με αγορασμένο Photoshop στα 1000€ και τα office στα 250€ όταν όλοι κάνανε πάρτυ με τα cracks, και τα office 2007 blue (πάταγες ένα κουμπί και έκανε μέχρι και install μόνο του).

Οπότε ναι, για μένα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑ οτιδήποτε μπορώ να νοικιάζω. 

Η σύγκριση που κάνεις με τις υπηρεσίες streaming και οτιδήποτε άλλο δεν έχει σχέση με το θέμα. Το θέμα είναι ότι από την στιγμή που πληρώνω για να αγοράσω κάτι δικό μου πρέπει να μπορώ να το απολαύσω στο μέγιστο. Θεωρώ απαράδεκτο αυτό που κάνουν και θες την οποιασδήποτε συνδρομή μηνιαία η εφάπαξ για να αξιοποιηθούν τεχνικές δυνατότητες του προϊόντος μου. 

Ειδάλλως, ας το νοικιάζω το αμάξι με τον μήνα, τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα, όλα με τον μήνα να ησυχάσουμε. Από την στιγμή που πληρώνω απαιτώ να έχω το 100% των δυνατοτητων αυτών άσχετα αν θα μου χρειαστούν ποτέ η όχι. Είναι σαν να αγοράζεις βιλλα με πισίνα με θερμαινομενο νερό, να τα έχεις πληρωσει όλα αυτά, και όταν θα θες να ζεστάνεις νερό από το σύστημα θέρμανσης για να την χρησιμοποιήσεις τον Χειμώνα να το βρεις κλειδωμενο και να σου πει ο εργολάβος ότι όχι πλήρωνε με το μήνα για να σου δώσω το δικαίωμα να ζεστάνεις το νερό. 

Δεν κατακρίνω τόσο την πληρωμή με το μήνα σε κάτι το οποίο θα το έχει αποφασίσει ο ίδιος ο καταναλωτής να το πράξει εξ αρχής. Οσο το να το αγοράζεις και να έχει κλειδωμένες δυνατότητες που θέλουν μηνιαία συνδρομή. Είναι κατακριτέο και ελπίζω τέτοιες εταιρείες να τιμωρηθούν σκληρά από το καταναλωτικό κοινό. 

Αυτά. Καλή συνέχεια. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, chek2fire είπε

αν βαλεις τον κουβά μαζί με το αγωνιστικό να ξέρεις θα στα 0-100 είναι ακριβώς τα ίδια :D

 

  • ID.3 Pro Performance (1st Max): 7.1 δευτερόλεπτα
  • ID.3 1st Plus: 7.3 δευτερόλεπτα
  • ID.3 Pro S: 7.9 δευτερόλεπτα
  • ID.3 Pure: 8.2 δευτερόλεπτα
  • ID.3 Pro: 9.6 δευτερόλεπτα
  • ID.3 Pure Performance: 8.9 δευτερόλεπτα

 

  • Για το Mazda MX-5 Miata SKYACTIV-G 160 (ND) του 2015, ο χρόνος 0-100 km/h είναι 7,3 δευτερόλεπτα. 
     
  • Για το Mazda MX-5 RF του 2018 με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα, έχει σημειωθεί χρόνος 0-100 km/h στα 6,7 δευτερόλεπτα. 
     
  • Γενικά, για ένα Mazda MX-5 Roadster 2.0 λίτρων, ο χρόνος 0-100 km/h αναμένεται να είναι λίγο πάνω από 6,5 δευτερόλεπτα, ανάλογα με την παραλλαγή και τις συνθήκες. 

Η σπορ οδήγηση δεν μετριέται σε 0-100 ειναι πολλα πέραν αυτού. Πάρε έτσι από περιέργεια μια φορά ενα mx5, οποία χρονιάς θέλεις, για μια βόλτα και πες μας αν θέλει αναθεώρηση το ποστ σου.

Πάντα φιλικά ως πρώην (δυστηχως) κάτοχος mx5

 

Σχετικά με το I'd.3 θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους φίλους του φόρουμ που έγραψαν οτι δεν θα πρέπει μα απορεί γιατί πανε στα κινέζικα.  Το πλήρωσα και ειναι δικό μου δεν θέλω να εχει κανένας καμία  εξουσία επάνω του. Άμα ηταν μόνο στα leasing να το συζητήσουμε. 

Επεξ/σία από pW
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, NickTG είπε

Υπάρχει εδώ και χρόνια νομοθεσία στην ΕΕ ώστε να μπορείς να συντηρείς το όχημά σου εκτός του επίσημου κατασκευαστή. 

Εάν εδραιωθεί αυτή η τακτική - πρακτικά ενοικίασης - εφόσον το πολιορκούν τα λόμπι, τότε ο νόμος θα αλλάξει σε μια βραδιά. Θα επικαλεστούν την ασφάλεια, τον ΚΟΚ, το καλό μας, τα παιδιά <think of the children>...

Αμφιβάλεις; Πόσα θλιβερά πράγματα περνάνε ως νόμοι αυτές τις μέρες που ζούμε.

5 ώρες πριν, NickTG είπε

Προφανώς οι μετατροπές σε βγάζουν εκτός εγγύησης.

Εξαρτάται τι εννοούμε μετατροπή. Παράδειγμα: εάν στον αντιπρόσωπο η αντικατάσταση του ψηφιακού ταμπλό έχει εξωφρενική χρέωση και πας σε λύση τρίτου, θα χάσεις εγγύηση για π.χ. τις μπαταρίες; Επίσης - με νόμο - θα χάσεις και τη δυνατότητα για ασφάλιση του αυτοκινήτου, επειδή δεν είναι εγκεκριμένη η επισκευή;

Επεξ/σία από Exosia

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...