tutuyo Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Νομίζω την έχω ξαναπεί την ιστορία Στο σταθμό του ΗΣΑΠ στο Μαρούσι. Τύπος με μεγάλη μηχανή μπροστά μου, ανεβάζει τα δύο μικρά παιδιά μπροστά του και ο ίδιος, φυσικά όλοι χωρίς κράνος Του πετάω ένα που πας ρε άνθρωπε και με στολίζει κανονικά. Φυσικά τα παιδάκια άκουσαν όλα τα γαλλικά Οι ζηταδες αραχτοί στα διπλανά Έβερεστ. Δεν κουνήθηκε κανείς. Προφανώς έχουν τέτοιες εντολές Σίγουρα κι αυτός ήταν κάνας αντισυμβατικός που ακούει το δρόμο για ασφάλεια, κράνη κτλ ma guns Επεξ/σία 31 Αυγούστου από tutuyo 4
dtk-386 Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, andreas-d είπε Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει αυτή η νοοτροπία? Σταματάς μπροστά στο κόκκινο φανάρι και σε δευτερόλεπτα έχουν περάσει δέκα μηχανάκια απο δεξιά και αριστερά και έχουν μπει μπροστά σου εκεί που είναι η διάβαση, κάποιος από αυτούς μπορεί να σε ακουμπησει και στον καθρέφτη η οπουδήποτε αλλού, συνήθως κάνα δυο τρεις μπορεί να φύγουν και με κόκκινο πριν ανάψει το πράσινο.. Ουγκάντα λέμε και άμα πεις τίποτα αμέσως αουαου.. Βλέπω μηχανές μεγάλου κυβισμού στο εξωτερικό και κάθονται στην κίνηση και περιμένουν όπως τα αυτοκίνητα, αυτοί είναι μ@λ@κες και οι δικοί μας τζημανια απορώ.. Αυτό με τα κόκκινα και τους 2τροχους το κάνουν οι 9.5 στους 10 και είναι πραγματικά απαράδεκτο. Επεξ/σία 31 Αυγούστου από dtk-386 1
phanispal Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου Στην ίδια συνομοταξία ανήκουν και αυτοί που δε φορούν ζώνη και παιδικό κάθισμα στα παιδιά τους επειδή γκρινιάζουν τα τελευταία, και βλέπω πολλούς δυστυχώς. Η πλάκα είναι ότι πολλοί από αυτούς κράζουν τους άλλους που ανεβάζουν παιδιά σε μηχανάκι χωρίς κράνος. 1
cumulus Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου 4 hours ago, dr_oid said: Ο,τι ακριβώς γίνεται από την μεταπολίτευση και μετά σε κάθε έργο, αεροπλάνα, σιδηρόδρομο, λιμάνια κλπ δηλαδή Μόνο του το δημόσιο απαξιώνει τα έργα . Θα σου δώσω ένα απλό παράδειγμα με το οποίο δεν παίζει καμία πώληση σε ιδιώτη . Παρκο Τριτση .Ηταν ένα φανταστικό πάρκο ,πήγαινα από Μαρούσι εκεί για να τρέξω και στο τέλος δεν είχε καν νερό .Τα πάντα παρατημένα μέσα στη βρώμα .Ολα αυτά πριν μερικά χρόνια ,δεν ξέρω αν κάτι έχει αλλάξει .Τωρα κάνε μια σύγκριση με το πάρκο Νιαρχος . Ολυμπιακα έργα .Παρατημενα ,μέσα στα σκουπίδια ,τα χόρτα είναι σαν ζούγκλα .
andreas-d Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου Gotthard Tunnel Ελβετία 17κλμ μήκος, όριο ταχύτητας 60κλμ, μηδέν ατυχήματα, πώς καταφέρνουν στην Ελλάδα στην Εγνατία η στην περιμετρική της Πάτρας να τρακάρουν? Ούτε αποστάσεις κρατάνε, προσπερνούν μέσα στο τούνελ τρέχουν άσε τα κινητά στα χέρια.. Κάμερες και πρόστιμα μέχρι να σβήσει ο ήλιος.. 4
toyo73 Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, bill999r είπε Δεν ξέρω αν οδηγάς μηχανή, αλλά από τον τρόπο σου λογικά δεν έχεις ιδέα. Καλό είναι λοιπόν όταν εκφράζουμε μια άποψη να έχουμε ή την εμπειρία για να την εκφράσουμε ή να έχουμε ασχοληθεί με το θέμα. Ο όρος κλασσική άποψη μηχανοβιου δεν ξέρω πώς προέκυψε. Η άποψη μου είναι ότι από τη στιγμή που στον δρόμο επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας, χωρίς κανένα έλεγχο και φόβο των οδηγών, όπου η κάθε πλούσια με πορσε μπορεί μεθυσμένη να απογειωθεί και να φτάσει σε διαφορετικό δρόμο από αυτόν που αρχικά κινούνταν, που οδηγοί με SUV περνάνε μέσα από στενά με 70 χλμ, που μηχανάκια μπαίνουν ανάποδα όπου μπορούν, που γιαγιάδες μπαίνουν ανάποδα σε εθνική οδό, που πατίνια πετάγονται από παντού και δεν υπολογίζουν τίποτα, που ο καθένας παρκάρει όπου θέλει κοβωντας την ορατότητα στον δρόμο, εγω δεν πρόκειται να κάτσω και να κυκλοφορώ εκτεθειμένος πάνω σε ένα μηχανάκι. Αν εσύ αυτή την θεωρείς κλασσική άποψη μηχανοβιου καλά κάνεις. Το πρόβλημα είναι αυτό ακριβώς, ότι όλοι θεωρείται ότι το πρόβλημα είναι οι οδηγοί και οι δρόμοι. Το επαναλαμβάνω. Το πρόβλημα είναι το κράτος και η αστυνομία που δεν τους νοιάζει για τους χρήστες των δρόμων. Είναι καθαρά θέμα πολιτικών αποφάσεων να δημιουργήσουν το αίσθημα ελέγχου στον δρόμο. Πόσους αστυνομικούς βλέπεις καθημερινά στον δρόμο που να ασχολούνται με γράψιμο; Πόσες λειτουργικές κάμερες υπάρχουν ανά την επικράτεια; Πόσες κλήσεις μπορείς να σβήσεις με γνωστό ( ευτυχώς όχι τόσο εύκολο πλέον); Πόσες κλήσεις μπορείς να γλυτώσεις αν πάρεις τηλέφωνο γνωστό όταν σε έχουν σταματήσει σε μπλόκο; Πόσες κλήσεις θα γλυτώσεις αν απλά είσαι εσύ ο ίδιος γνωστός; Αν έχεις όρεξη για συζήτηση, να απαντάς με επιχειρήματα και όχι μαγκιες του καφενείου που λέγονται απλά για να λέγονται. Και νταλικα δεν οδηγαω, αλλα και τρακτερ και θεριζοαλωνιστικη μηχανη.Μιλησες για ζωα με αυτοκινητο, που συμφωνο υπαρχουν, αλλα το μεγαλυτερο ποσοστο καλικανζαρων ειναι μηχαναβιοι, που οπως λεει ο andreas-d οι Ελληνες μηχανοβιοι εχουν την χειροτερη οδηγικη συμπεριφορα.Ερχομαι καντε στην ακρη. Επεξ/σία 31 Αυγούστου από toyo73
Stavros86 Δημοσ. 31 Αυγούστου Δημοσ. 31 Αυγούστου Αναφορά σε κείμενο Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, όπου το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ενεργοποιήσει το τελικό στάδιο των διαδικασιών για την υπογραφή του πρωτοκόλλου παράδοσης–παραλαβής. η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ καλείται να υλοποιήσει ένα κρίσιμο πακέτο παρεμβάσεων, με αιχμή την αναβάθμιση των σηράγγων από κατηγορία Ε σε κατηγορία Α, ώστε να επιτρέπεται η διέλευση οχημάτων που μεταφέρουν επικίνδυνα φορτία. Στόχος είναι οι εργασίες να ολοκληρωθούν ώστε η παραχώρηση να έχει περάσει στον νέο φορέα μέχρι το τέλος του 2025, με τίμημα που υπολογίζεται μεταξύ 1,3 και 1,4 δισ. ευρώ. Των κόστος των εργασιών αυτών δεν έχει προσδιοριστεί ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι θα αφαιρεθεί από το τίμημα. https://www.paratiritis-news.gr/oikonomia/ti-apomenei-gia-tin-parachorisi-tis-egnatias-odou/ 1
kage Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) να πουμε οτι κ τωρα π θα γινει ιδιωτικος δεν νομιζω οτι θα αλλαξει κατι στις λωριδες των διοδιων... γενικα οταν υπαρχει ομιχλη κ οδηγοι που δεν γνωριζουν τον δρομο αυτα συμβαινουν παντου.. μην παραμυθιαζεστε με " εγω οταν πηγαινα γερμανια ιταλλια γαλλια" κτλ.. ακομη κ σημερα κανουν εργα κατα μηκος εθνικων κ προκαλουνται σοβαρα ατυχηματα κ εκει.. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου από kage
james01gr Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου Στις 31/8/2025 στις 1:45 ΜΜ, tutuyo είπε Νομίζω την έχω ξαναπεί την ιστορία Στο σταθμό του ΗΣΑΠ στο Μαρούσι. Τύπος με μεγάλη μηχανή μπροστά μου, ανεβάζει τα δύο μικρά παιδιά μπροστά του και ο ίδιος, φυσικά όλοι χωρίς κράνος Του πετάω ένα που πας ρε άνθρωπε και με στολίζει κανονικά. Φυσικά τα παιδάκια άκουσαν όλα τα γαλλικά Οι ζηταδες αραχτοί στα διπλανά Έβερεστ. Δεν κουνήθηκε κανείς. Προφανώς έχουν τέτοιες εντολές Σίγουρα κι αυτός ήταν κάνας αντισυμβατικός που ακούει το δρόμο για ασφάλεια, κράνη κτλ ma guns Δυστυχώς η ΔΙΑΣ αντιτίθεται στο να την βάζουν να κόβει πρόστιμα. Θεωρούν τον εαυτό τους ως δύναμη άμεσης επέμβασης (που έως ένα σημείο είναι) και δεν ασχολούνται με παρανομίες που γίνονται μπροστά τους. Είναι καλύτερα να πίνουν καφέδες από το να κόψουν 20 πρόστιμα για καραμπινατες παραβάσεις. 1
GiorgosT Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου Στις 27/8/2025 στις 8:32 ΜΜ, cmaniac είπε Ωραία, να στο πάω με δικους μου όρους. Ως μηχανικός (engineer, όχι mechanic), με το πρώτο που ασχολείσαι είναι η διασφάλιση ότι το παραγόμενο αποτέλεσμα τηρεί τα πρότυπα ασφαλείας. Γιατί; Για μια στατιστική πιθανότητα. Η υπογραφή σου είναι συμφωνία ότι στην στραβή θα χτυπήσει το τηλέφωνο σου και από την άλλη μεριά θα είναι ο ανακριτής, της αστυνομίας ή της πυροσβεστικής, ανάλογα τι δεν έκανες όπως έπρεπε. Πάμε πίσω στην Εγνατία. Ο δρόμος για τον οποίον συζητάμε είναι σουρωτήρι, επικίνδυνος, με όρια 130 χιλιόμετρα ανά περιπτώσεις και περνάνε άνθρωποι από πάνω. Πάρε μια μέρα τη Brera σου και κάνε ένα tour. Σταμάτα στον ελενίδη, να πάρεις τρίγωνα, πήγαινε στην Καβάλα, στον Ευαγγέλου να πάρεις Προφιτερόλ ή στην Καρβάλη για κουραμπιέδες, φτάσε μέχρι την Κομοτηνή για να δεις τις ομορφιές της και γύρνα πίσω. Μετά, έλα να μου πεις αν ένιωσες καλά ταξιδεύοντας τον. Δυνατός ο Ευαγγέλου...
Nabuko Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Πάλι στην επικαιρότητα ο δρόμος αυτός Τροχαίο-σοκ με έναν νεκρό και έναν τραυματία στην Εγνατία 1
cumulus Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2 hours ago, Nabuko said: Πάλι στην επικαιρότητα ο δρόμος αυτός Τροχαίο-σοκ με έναν νεκρό και έναν τραυματία στην Εγνατία Ελαχιστο ρολο παιζει ο δρομος ,αν απλα δεν εισαι ηλιθιος και δεν νομιζεις οτι εισαι ο καλυτερος οδηγος του κοσμου Η φωτο απο τον ΒΟΑΚ 3
phanispal Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Τώρα ελάχιστο ρόλο παίζει ο δρόμος. Σε άλλα νήματα οι επαρχιακές οδοί είναι σκοτώστρες και όσοι δεν πάνε από διόδια είναι προβληματικοί. 1 1
cumulus Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2 minutes ago, phanispal said: Τώρα ελάχιστο ρόλο παίζει ο δρόμος. Σε άλλα νήματα οι επαρχιακές οδοί είναι σκοτώστρες και όσοι δεν πάνε από διόδια είναι προβληματικοί. Δεν το εγραψα σωστα.Αυτο που θελω να πω ειναι ,οτι αμα εισαι μ...ς δεν παει να οδηγεις στον καλυτερο δρομο του κοσμου ... καποια στιγμη θα γινει το μοιραιο. Αμα οδηγεις σε χαλια επαρχιακο δρομο και εχεις μυαλο πας προσεχτικα οποτε και ατυχημα να εχεις μειωνεις τη σοβαροτητα του τρακαρισματος. Στην Καβαλα που περασα το καλοκαιρι λιγο πριν φτασεις στην παραλια καλαμιτσι ο αλλος ετρεχε τοσο,χτυπησε στα βραχια και εκτοξευτηκε στο αλλο ρευμα. 2
phanispal Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι ο οδηγός είναι η κυριότερη ίσως παράμετρος πρόκλησης ατυχήματος. Εδώ όμως διαβάζουμε για αυτοκίνητα που σκοτώνουν (όπως έγραψε ο polaki στο νήμα με το Starlet), λάστιχα που σκοτώνουν και γενικά αν τους ρωτήσεις αυτούς που τα γράφουν, ό,τι είναι παλιό και μη επώνυμο/διαφημισμένο σκοτώνει ανεξαρτήτως οδηγού. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις