ikaruga24 Δημοσ. Τετάρτη στις 10:56 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:56 πμ Τεράστιο πλήγμα για τους απανταχού Έλληνες ταριφες. Μέχρι τώρα είχαν και δικαιολογία γιατί δεν άναβαν φλας. - Μάστορα που είναι το φλας; Γιατί δεν άναψες; - Δεν έχει το κάρο ρε φίλε, ξέχασαν να το βάλουν στο αμάξι! 3
TehKwstas9 Δημοσ. Τετάρτη στις 11:31 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:31 πμ Και μετά απορούν γιατί τους έχει "φάει" η BYD μέχρι και η VW τους ξεπέρασε στα ηλεκτρίκα.
mordred Δημοσ. Τετάρτη στις 11:33 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:33 πμ Αντί να φάνε πρόστιμο και επιβολή επαναφοράς το πουλάνε σαν αξεσουάρ; Οι τύποι είναι επιτομή της παπάτζας. Εκεί που λες ότι η μλ@ τερμάτισε με το τιμόνι τύπου f1 αυτοί μας διέψευσαν... 2
toylis Δημοσ. Τετάρτη στις 11:47 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:47 πμ !!! ΓΙΑΤΙ ???? το καλυτερο feature του αυτοκινητου ειναι οτι δεν εχει αυτα τα ανοητα λεβιεδακια .. μια χαρα βγαζουμε φλας με τα κουμπια στο τιμονι.. μονο για τα ΟΡΚ ειναι οι λεβιεδες που δεν μπορουν να μπουν στο πνευμα της αλλαγης και του καινουριου ! 1 2
chill Δημοσ. Τετάρτη στις 01:15 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:15 μμ Κινέζος και Tesla.....Why? Τόσες μάρκες υπάρχουν made in China γιατί να πάρει κανείς Tesla;
keysmith Δημοσ. Τετάρτη στις 03:04 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:04 μμ τα ακούς BMW? Εσύ τα βάζεις και οι οδηγοί σου δεν τα χρησιμοποιούν. Να αρχίσει να τα πουλάς ως "έξτρα".. 😛
fsbmaniac Δημοσ. Τετάρτη στις 10:13 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:13 μμ 23 ώρες πριν, Devil9697 είπε Να βαλουν ολες τις λειτουργίες και τους δυο μοχλούς οπως τα προηγούμενα μοντέλα οπως και τους ultrasonic αισθητήρες παρκαρίσματος. Αυτο που εκαναν να τα αφαιρέσουν ειναι ανήκουστο. Πραγματικά γελοίοι
manolis940 Δημοσ. χθες στις 08:43 πμ Δημοσ. χθες στις 08:43 πμ Όταν βγήκε αυτό το αμάξι δεν ξέρω πως του έδωσαν άδεια να κυκλοφορεί. Πίστευα μέχρι τότε ότι τουλάχιστον σε επίπεδο ΕΕ υπάρχουν κανονισμοί για το που πρέπει να βρίσκονται κάποια πράγματα και κυριολεκτικά έπεσα απ' τα σύννεφα. Πέραν απ' τα φλας το ίδιο συμβαίνει και με τα Alarm. Μια φορά και ένα καιρό όλα τα αυτοκίνητα είχαν το κουμπί στην μέση και στο ύψος του τιμονιού ενώ σήμερα ο κάθε κατασκευαστής το βάζει όπου τον βολεύει και με ότι τύπου κουμπί του καπνίσει. Επιλογέας μικρής και μεγάλης σκάλας. Σε κάποια αυτοκίνητα είναι μπρος πίσω και σε άλλα τον τραβάς μόνο πίσω. Αν και μου αρέσει το δεύτερο πολύ περισσότερο όταν αλλάζω αυτοκίνητο αναβοσβήνω τα φώτα στον απέναντι και τον αγχώνω ότι παρακάτω έχει μπλόκο και αναγκάζεται ο κακομοίρης να βάλει την ζώνη 😂 Γενικά κάποια πράγματα πρέπει να θεσπίζονται και όχι να επαναπαυόμαστε στην κρίση κάθε εταιρείας. Στις 20/8/2025 στις 8:18 ΠΜ, Vagosman είπε H Κινα by default απενεργοποιει επίσης το One Pedal Drive, και καλά κάνει. Χάνεται το mussle memmory που ειναι απαραίτητο σε κατάσταση πανικού. Φαντάζομαι η λογική και στη φλασιέρα ειναι αντίστοιχη. Δεν γινεται το κάθε αυτοκίνητο να έχει τα δικά του, κάποια πράγματα πρέπει να είναι ίδια παντού χωρίς εξαιρέσεις. Γιατί το λες αυτό; Με one pedal drive στον κίνδυνο πάλι το φρένο δεν θα πατήσεις; Εγώ αυτό που έχω δει απ' τις συχνές αλλαγές γενικά που κάνω από θερμικό σε ηλεκτρικό είναι ότι πολλές φορές αναμένω στο θερμικό να φρενάρει σε μια κατηφόρα όπως γίνεται με την αναγέννηση στα ηλεκτρικά και σκέφτομαι λίγο αργά ότι πρέπει να κατεβάσω ταχύτητα αλλά δεν είναι κάτι ακριβώς επικύνδινο, απλώς χρειάζεται λίιιγο να τσιμπήσω το φρένο περισσότερο και να είναι λιγάκι πιο δυσάρεστη η οδήγηση. Ένα άλλο είναι το χειρόφρενο. Ωστόσο θεωρώ ότι είναι δύο κατευθύνσεις προς το καλύτερο. Το one pedal drive με το να φρενάρει το όχημα σε αναγκάζει κάπως να οδηγήσεις πιο αμυντικά. Στον κίνδυνο επίσης με το να αφήσεις το γκάζι έχεις ήδη ξεκινήσει να φρενάρεις. Μικρή η διαφορά σε σχέση με το να μην υπάρχει αλλά πολλά ατυχήματα κρίνονται στα κλάσματα του δευτερολέπτου. Πχ προχθές μου πετάχτηκε όσο οδηγούσα το ηλεκτρικό ένας παράουρος πίσω από μια κλούβα και σταμάτησε το αμάξι ακριβώς πάνω στο πόδι του. 5 εκατοστά πιο πέρα θα του το είχα σπάσει και μάλλον θα τα είχα διανύσει αν δεν είχε αναγεννητική πέδηση το αυτοκίνητο. Θεωρώ ότι το one pedal drive θα είχε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. 22 ώρες πριν, redhotstef είπε Ε καλά αντί για μοχλό μπορεί να βάλει κουμπιά πάνω στο τιμόνι . Άμα θέλεις να κάνεις δεξιά πριν κάνεις , να πατάς το αντίστοιχο κουμπί πάνω στο τιμόνι. Φαντάζομαι ότι έτσι θα είναι τώρα, δεν νομίζω να το σκέφτηκα πρώτος. Αυτό έχει κάνει αλλά πατιούνται κατά λάθος ή λόγο muscle memory ο οδηγός προσπαθεί να βρει το φλας στην αριστερή πλευρά ή ένας οδηγός ενός M3H θα ανεβοκατεβάζει την ένταση πιθανών του ραδιοφώνου σε άλλο αυτοκίνητο όταν μπει. Κάποια βασικά πράγματα στα αυτοκίνητα παραμένουν ίδια ανά τους καιρούς έτσι ώστε να μπορείς να μπεις απ' το ένα στο άλλο και να οδηγήσεις με ασφάλεια. Η Tesla τώρα εδώ όχι μόνο έβαλε κουμπιά στο τιμόνι αλλά τα έκανε και αφής τύπου capacitive και αυτό δημιουργεί αρκετά προβλήματα στους οδηγούς. 1
Antonis117 Δημοσ. χθες στις 08:44 πμ Δημοσ. χθες στις 08:44 πμ DLC δηλαδή. Η VW με συνδρομή τους επιπλέον ίππους....... άντε και microtransactions σύντομα............
Dr_Pepper Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες (επεξεργασμένο) Στις 19/8/2025 στις 10:32 ΜΜ, Devil9697 είπε Να βαλουν ολες τις λειτουργίες και τους δυο μοχλούς οπως τα προηγούμενα μοντέλα οπως και τους ultrasonic αισθητήρες παρκαρίσματος. Αυτο που εκαναν να τα αφαιρέσουν ειναι ανήκουστο. Δεν αφαίρεσαν τις λειτουργίες, τους μοχλούς αφαίρεσαν πχ φλας μπορείς να βγάλεις με κουμπιά στο τιμόνι. Το να ειναι ανήκουστο κάτι δεν ειναι κακό απαραίτητα σημαίνει ότι δεν ακολουθείς την πεπατημένη που είναι απαραίτητη προϋπόθεση της καινοτομίας. Τώρα όσο αφορά το θέμα συγκεκριμένα δεν είναι καινοτομία η αφαίρεση αλλά δεν είναι και απαραίτητος ο μοχλός, είναι περισσότερο θέμα συνήθειας (σαν το κουμπάκι σταρτ να ειναι στα αριστερα στα windows) αλλά απότι φαίνεται μερικές αγορές επιμένουν στην παράδοση. Δεν βρίσκω προσωπικά ούτε κακή ούτε αρνητική την εξέλιξη προς οποιαδήποτε κατεύθυνση (να επαναφέρουν τον μοχλό και σε άλλες αγορές ή τελικά να μην το κάνουν ) Απο εκει και πέρα οκ το φλας, αλλά τον άλλον μοχλό τι τον θες; Θέλω να πω αυτό υπάρχει μονό ή έστω κυρίως (αν ξεχνάω καμια άλλη χώρα) στις ΗΠΑ εσύ σαν έλληνας (και γενικά σε όλη την ΕΕ ) δεν είχες ποτέ μοχλό για τις ταχύτητες δίπλα στο τιμόνι άρα για εσένα δεν αλλάζει κάτι... Επεξ/σία πριν από 23 ώρες από Dr_Pepper
lector Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Ενταξει ρε σεις εκει στην τεσλα, ειπαμε εχουμε πηξει στους ταριφες εδω περα στην ελλαδα, αλλα δεν ειναι πια και τοσο πολλοι ωστε να βγαλετε μοντελο ειδικα για αυτους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα