Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

οταν με νομους του κρατους οι νταβατζηδες εκεγχουν τις ζωες μας αυτα γινονται συνηθης πρακτικη.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Τι θα γινοταν αν ειχε πεσει το ιντερνετ;
Τι θα γινοταν αν υπηρχε οποιοδηποτε προβλημα γενικα;
ΕΧΕ ΜΑΖΙ ΜΕΤΡΗΤΑ.

Γιατί φωνάζουμε;

Δημοσ.
8 ώρες πριν, paulchro είπε

Σημείωση: έχω πληρώσει ασφάλεια κάρτας. 

Ακύρωσε την άμεσα. Έχεις ήδη ασφάλεια από τις visa/mastercard 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, lele322 είπε

Μου εχει τυχει 3-4 φορες ,απο την eurobank. Κανονικα πρεπει να σε παρουν τηλ,να σου πουν εχουμε διαπιστωσει την ταδε συναλλαγη, ειστε εσεις?

Αυτό ακριβώς κάνει η πειραιώς σε μεγάλες τραπεζικές κινήσεις ή αγορές από σαητ εξωτερικού κάποιες φορές.

Στις 24/8/2025 στις 3:30 ΜΜ, paulchro είπε

 Πάλι καλά είχα εναλλακτικό τρόπο πληρωμής αλλά τι θα γινόταν σε άλλη περίπτωση;  

Είναι λογικό να σου ακυρώνουν έτσι αέρα -χωρίς ενημέρωση- (και αυτό είναι το κυρίως πρόβλημα μου) την πρόσβαση στα λεφτά σου; 

 

Ακριβώς για αυτούς τους λόγους πρέπει να έχουμε και μετρητά πάνω μας. Η αδερφή μου δυο φορές της έτυχε να πάει σε κατάστημα και να μην πιάνει το πος (συχνό τώρα με τη διασύνδεση που δίνει σήμα η ταμειακή). Αναγκάστηκε να πάει να βρει μετρητά και να ξαναπάει. Ειδικά τώρα με τις δωρεάν αναλήψεις από κάθε ατμ δεν στέκει η δικαιολογία "δεν έχω μετρητά πάνω μου". 

Δημοσ.

Απ' την μια όταν μας κλέβουν, φωνάζουμε ότι δεν μας προστατεύει η τράπεζα.

Από την άλλη αν ακυρώσουν την κάρτα επειδή κάτι ύποπτο συνέβη, θέλουν να μας φάνε τα 6€.

Ας αποφασίσουμε τι θέλουμε.

Δημοσ.

κι εμένα μου συνέβη με την Εθνική 

Ομοίως το κατάλαβα προσπαθώντας να πληρώσω σε κατάστημα. Ευτυχως είχα μετρητά αλλά είναι απαράδεκτο καθώς μπορεί κάποιος να μην έχει χρήματα μαζί του!!

Δημοσ.
Στις 24/8/2025 στις 3:45 ΜΜ, turbat0s είπε

Έχει βρεί καλή κομπίνα η eurobank.

Ακυρώνει την κάρτα (δήθεν?) για λόγους ασφαλείας (σου στέλνει και mail και μήνυμα στο e-banking για να σε ενημερώσει).

Εκδίδει υποτίθεται καινούρια κάρτα (δωρεάν) προς αντικατάσταση της ακυρωθείσας, η οποία όμως δεν φτάνει ΠΟΤΕ στη διεύθυνσή σου. 

Παίρνεις τηλέφωνο να διαμαρτυρηθείς και σου λένε έλα από το κατάστημα.

Πας στο κατάστημα και σου λένε να ακυρώσεις την κάρτα που δεν έλαβες ΠΟΤΕ, προκειμένου να σου εκδώσουν καινούρια.

Ακυρώνεις την κάρτα (χωρίς ακόμη να έχεις συνειδητοποιήσει την παγίδα) και σου εκδίδουν επιτόπου νέα (η οποία φυσικά έχει χρέωση 6€)

Δεν τους πιάνεις πουθενά!

 

Μπράβο, το βρήκες. Ακριβώς έτσι γίνεται, το μοιράζουν και σε manual στους νέους εργαζόμενους

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...