cpc464 Δημοσ. χθες στις 11:18 πμ Δημοσ. χθες στις 11:18 πμ 2 hours ago, Αντικειμενικός said: μην ειστε ψεκεσ ρε και μην τρωτε αμασητο οτι σας πλασαρουν Ψέκας είναι αυτός που είπε "Εχω μια ιδέα,θα χρηματοδοτήσω τον Τραμπ με 300 εκατομύρρια, θα κάνω προπαγάνδα υπέρ του, ώστε στην συνέχεια να τα σπάσουμε και να γίνω μισητός και απο αυτόν αλλά και απο τους Ευρωπαίους, ο πρώτος θα μου κόψει τις επιδοτήσεις και οι δεύτεροι δεν θα αγοράζουν τα αυτοκίνητά μου, τέλειο." Κατα τα άλλα σε λένε και αντικειμενικό. 2
Retromaniac Δημοσ. χθες στις 12:43 μμ Δημοσ. χθες στις 12:43 μμ 3 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε βαλε και τωρα ενα xiaomi διπλα σε ενα iphone. τετοιες συγκρισεις αρεσκαται η σελιδα αυτη εχεισ καταφερει να γραψεις πολλεσ μπουρδεσ σε ενα αρθρο. ποσα ψεκοσαιτ διαβαζεις για πες μας για ολα τα γερμανικα, ολα τα ιαπωνικα, ολα τα ιταλικα... μην ειστε ψεκεσ ρε και μην τρωτε αμασητο οτι σας πλασαρουν εινια πρωτη ακομα, αλλα υπαρχει πλεον ανταγωνισμος. ξεχνατε ολοι οτι ο σκοπος του ελον ηταν να γεμισει ο τοπος ηλεκτρικα, οχι τεσλα το νεο 3 ή το παλιο; Με τέτοια φρασεολογία σίγουρα η άποψη σου μετράει (στις χωματερές) 1
xenos.p Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 20 ώρες πριν, TechnoState είπε Well-well..... AWD 0-100: 3.8 δευτ. Top speed: 180 km/hr battery : 82.5 kWh Range (WLTP): 520 χλμ. Battery type: Blade Battery (fireproof, explosion proof etc.) BYD SEAL Excellence AWD In Greece: from 44.490€ ...welcomes you, new Tesla! Με τελική 180km/h δεν πάει πουθενά…
Agony Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 1 ώρα πριν, xenos.p είπε Με τελική 180km/h δεν πάει πουθενά… Με τον νεο Κ.Ο.Κ ουτε εσυ θα πας Πουθενα για 12 μηνες ... και μπονους 1.200 ευρο προστιμο. 6 1 3
ikaruga24 Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 20 ώρες πριν, manolis940 είπε Εγώ είμαι κάτοχος BYD και δεν με συμφέρει αυτό που θα πω αλλά η μόνη εταιρεία που φτάνει κοντά στην αυτονομία που λέει είναι η Tesla. Ένα model 3 καταναλώνει στις ίδιες συνθήκες που θα δεις στο παρακάτω video 1,93KW/km ενώ το Seal 2,42KW/km. Τώρα βέβαια η διαφορά τιμής είναι τέτοια που τα παραπάνω νούμερα μοιάζουν στους περισσότερους αστεία για να τους δώσεις σημασία, ωστόσο αν σε νοιάζει το πραγματικό range τα tesla είναι πιο ασφαλής επιλογή. Το ότι είσαι κάτοχος δεν υπάρχει η λογική "συμφέρον" σε κάτι που είναι υποκειμενικό για εσένα και αντικειμενική ως γενική πραγματικότητα. Το έχω πει και αλλού. Σαν τα tesla δεν έχει σε πλήθος πραγμάτων που δεν φαίνονται αμέσως με τα μάτια αλλά θα τα ζήσεις όσο το έχεις. Είναι μακράν τα καλύτερα, όχι μόνο από την BYD αλλά οποιονδήποτε άλλο με ηλεκτρικό μοντέλο(α). 2
123int Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες 23 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Σαν τα tesla δεν έχει σε πλήθος πραγμάτων που δεν φαίνονται αμέσως με τα μάτια αλλά θα τα ζήσεις όσο το έχεις. Είναι μακράν τα καλύτερα, όχι μόνο από την BYD αλλά οποιονδήποτε άλλο με ηλεκτρικό μοντέλο(α). Αν είναι εύκολο, δώσε μερικά παραδείγματα σε παρακαλώ.
sprkrt Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες 19 ώρες πριν, mariosnik_ είπε Και σε λίγο καιρό πάλι άρθρο για την πτώση στις πωλήσεις της Tesla, την μέναν του μεριδίου και στην πίτα της αγοράς. Δεν πειράζει, αφού δεν μπορεί να παράγει προσιτά προϊόντα για τον μέσο καταναλωτή, γιατί κακά τα ψέμματα, αυτοκίνητα των 50-60k δεν είναι προσιτά ουτε για τον μέσο Ευρωπαίο ούτε για τον Αμερικανο. 1. 50-60Κ ειναι λιγα λεφτα για Ευρωπη και Αμερικη. Ναι για την Μπανανια ειναι πολλα. 2. Καθε εταιρια παραγει οτι θελει για οποιο κοινο θελει. Θα εκανες παραπονα στη Πορσε γιατι δεν εχει φθηνα αυτοκινητα; 1
MTX Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες Για τα επόμενα πέντε χρονια μείνετε μακριά από ηλεκτροκίνηση, το βασικό που θα πρέπει να σε νοιάζει σε ένα ηλεκτρικό όχημα είναι η μπαταρία, μετά από μερικά χρονια καλείσαι να ξαναπληρώσεις τα δυο τρίτα τις αρχικής αξιας σε αλλαγή μπαταρίας και ειδικά στα Τέσλα που το ατοκίνητο κάνει 60k, μετά θέλεις 35-40K για καινούργια μπαταρία είναι σαν να το ξαναπληρώνεις. Σύντομα θα δούμε από τους Κινέζους νέου τύπου μπαταρία με πολυ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και πέντε φορες πάνω αυτονομία καθώς και ταχύτατη φόρτιση. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που ο Μασκαράς έχωσε τι μύτη του στη κυβέρνηση του πορτοκαλι, μπας και φρενάρει τους Κινέζους αλλα δεν του βγήκε. Και αφού δεν μπορούν να πάρουν τι παραγωγή και τις πατέντες από τους Κινέζους προσπαθούν να ελένξουν τι πρώτη ύλη σε όλον τον πλανήτη για να μην έχουν από που να τι προμηθευτούν και να τους έχουν στο χέρι για να εξακολουθούν να είναι στο παιχνίδι, εξού και βλέπουμε θέλουν να πάρουν τα ορυκτά απ όλες τις χώρες Γροιλανδία, Ουκρανία κτλπ. Αν δεν έχουν κανέναν άσο στο μανίκι η Τέσλα πάει για βρούβες ήδη κάθε χρόνο μπαίνει μέσα, επιβιώνουν καθαρά από τι χρηματοδότηση του Αμερικανικου κράτους 1 1 3
mariosnik_ Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 13 λεπτά πριν, sprkrt είπε 1. 50-60Κ ειναι λιγα λεφτα για Ευρωπη και Αμερικη. Ναι για την Μπανανια ειναι πολλα. 2. Καθε εταιρια παραγει οτι θελει για οποιο κοινο θελει. Θα εκανες παραπονα στη Πορσε γιατι δεν εχει φθηνα αυτοκινητα; Το κλασσικό post που όλο και κάποιον περίμενα να απαντήσει. Οποίος λέει ότι 50-60k είναι λίγα για τον μέσο πολίτη σε Ευρώπη έχει μαύρα μεσανυχτα για το πως τα βγάζει πέρα ο μέσος ξένος, καλύτερα από εδώ σίγουρα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν περισσεύουν μετρητά 50-60k να τα δώσει έτσι για ένα αμάξι που σε λίγα χρόνια θα έχει ξεπεραστεί από την αγορά λόγω έντονης ανάπτυξης. Στοχεύει σε ανώτερα οικονομικά στρώματα. Δεν με νοιάζει τι θέλει να κάνει η Tesla ούτε η Porsche γιατί δεν προτίθεμαι να αγοράσω κάτι, αναφέρω για τις γκρίνιες που θα ακούσω πάλι μελλοντικά λόγω πτώσης πωλήσεων και τζίρου, υπαρχουν πολλές άλλες εταιρείες με πιο οικονομικά μοντέλα και αυτές δεν μπορεί να τις ανταγωνιστεί. 1
sprkrt Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Περιμενες καποιον να απαντησει, αλλα δεν βλεπω να ξερεις τι γραφεις. Καλυτερη προετοιμασια την επομενη φορα. Και μην κανεις φανταστικους διαλογους στο μυαλο σου. 2
mariosnik_ Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 16 λεπτά πριν, MTX είπε Για τα επόμενα πέντε χρονια μείνετε μακριά από ηλεκτροκίνηση, το βασικό που θα πρέπει να σε νοιάζει σε ένα ηλεκτρικό όχημα είναι η μπαταρία, μετά από μερικά χρονια καλείσαι να ξαναπληρώσεις τα δυο τρίτα τις αρχικής αξιας σε αλλαγή μπαταρίας και ειδικά στα Τέσλα που το ατοκίνητο κάνει 60k, μετά θέλεις 35-40K για καινούργια μπαταρία είναι σαν να το ξαναπληρώνεις. Σύντομα θα δούμε από τους Κινέζους νέου τύπου μπαταρία με πολυ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και πέντε φορες πάνω αυτονομία καθώς και ταχύτατη φόρτιση. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που ο Μασκαράς έχωσε τι μύτη του στη κυβέρνηση του πορτοκαλι, μπας και φρενάρει τους Κινέζους αλλα δεν του βγήκε. Και αφού δεν μπορούν να πάρουν τι παραγωγή και τις πατέντες από τους Κινέζους προσπαθούν να ελένξουν τι πρώτη ύλη σε όλον τον πλανήτη για να μην έχουν από που να τι προμηθευτούν και να τους έχουν στο χέρι για να εξακολουθούν να είναι στο παιχνίδι, εξού και βλέπουμε θέλουν να πάρουν τα ορυκτά απ όλες τις χώρες Γροιλανδία, Ουκρανία κτλπ. Αν δεν έχουν κανέναν άσο στο μανίκι η Τέσλα πάει για βρούβες ήδη κάθε χρόνο μπαίνει μέσα, επιβιώνουν καθαρά από τι χρηματοδότηση του Αμερικανικου κράτους Ακριβώς όπως τα λες.
xenos.p Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 2 ώρες πριν, Agony είπε Με τον νεο Κ.Ο.Κ ουτε εσυ θα πας Πουθενα για 12 μηνες ... και μπονους 1.200 ευρο προστιμο. Έκλαψα με τη διατύπωση! 🤣 Πέρα απ αυτό, η αλήθεια είναι ότι συνήθως στην Ελλάδα ταξιδεύω με 150-160 όταν το όριο είναι 130, όσο δηλαδή τα πρόστιμα είναι χαμηλά (ΑΝ σε σταματήσουν), αλλά το να είσαι τόσο κοντά στην τελική του οχήματος δεν μου φαίνεται η καλύτερη ιδέα.. βέβαια και τα 160 με ηλεκτρικό δεν είναι καλή ιδέα γιατί η αυτονομία θα πάει περίπατο.. πφφ θα μείνουμε στη βενζίνη για λίγο ακόμα..
ikaruga24 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 1 ώρα πριν, 123int είπε Αν είναι εύκολο, δώσε μερικά παραδείγματα σε παρακαλώ. Τα έχω αναφέρει σε άλλα παρόμοια θέματα. Είναι με διαφορά τα καλύτερα στην επίλυση προβλημάτων και γρήγορων software updates καθώς και για εμάς ως εργασία πραγματικά μπορώ να μιλήσω με Tesla ανά πάσα ώρα και στιγμή για προβλήματα που μπορεί να βρούμε και δεν κάνουν την πάπια ότι και καλά δεν είναι πρόβλημα. Στην αντίπερα όχθη αν έχω θέμα με κάνα VW group αμάξι καλά κρασιά που θα πάρω ποτέ απάντηση και δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσω με κανέναν υπεύθυνο και τα προβλήματα δεν λύνονται ποτέ. Αυτά στην Αγγλία που προσφέρονται μπόλικες υπηρεσίες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο σπίτι.
ktm13 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες On 30/08/2025 at 18:14, TechnoState said: Well-well..... AWD 0-100: 3.8 δευτ. Top speed: 180 km/hr battery : 82.5 kWh Range (WLTP): 520 χλμ. Battery type: Blade Battery (fireproof, explosion proof etc.) BYD SEAL Excellence AWD In Greece: from 44.490€ ...welcomes you, new Tesla! Μας τα είπαν κ άλλοι που την είχαν πιο μεγάλη.....! Tesla κ πάλι Tesla 1 hour ago, 123int said: Αν είναι εύκολο, δώσε μερικά παραδείγματα σε παρακαλώ. Κάνε test drive με Tesla κ όλα τα υπόλοιπα κ θα καταλάβεις τις διαφορές.... στην θεωρία όλοι καλή ειναι
Jmanol000 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Στις 30/8/2025 στις 6:14 ΜΜ, TechnoState είπε Well-well..... AWD 0-100: 3.8 δευτ. Top speed: 180 km/hr battery : 82.5 kWh Range (WLTP): 520 χλμ. Battery type: Blade Battery (fireproof, explosion proof etc.) BYD SEAL Excellence AWD In Greece: from 44.490€ ...welcomes you, new Tesla! τόσο καλά είναι τα byd ? 29 λεπτά πριν, ktm13 είπε Μας τα είπαν κ άλλοι που την είχαν πιο μεγάλη.....! Tesla κ πάλι Tesla Κάνε test drive με Tesla κ όλα τα υπόλοιπα κ θα καταλάβεις τις διαφορές.... στην θεωρία όλοι καλή ειναι τι εννοείς ? ρωτάω ωσ κάποιος άσχετος με το χώρο που ακούει αρνητικά για τεσλα και έχει μπερδευτεί
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα