Crash24 Δημοσ. Σάββατο στις 10:04 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:04 πμ Στις αρχές του μήνα, η Tesla κρίθηκε μερικώς υπεύθυνη σε μια δίκη για ανθρωποκτονία από αμέλεια, που αφορούσε τον θάνατο ενός πεζού στη Φλόριντα το 2019. Η υπόθεση αυτή αποκάλυψε ενδιαφέρουσες πτυχές σχετικά με τη διαχείριση δεδομένων από την εταιρεία, καθώς η Tesla ισχυρίστηκε αρχικά ότι δεν διέθετε κρίσιμα στοιχεία από το μοιραίο ατύχημα. Ωστόσο, ένας χάκερ κατάφερε να ανακτήσει αυτά τα δεδομένα από το κατεστραμμένο όχημα, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Washington Post. Κατά τη διάρκεια της δίκης, οι δικηγόροι της οικογένειας του θύματος ζήτησαν πρόσβαση σε αυτό που ονομάζεται "στιγμιότυπο σύγκρουσης", δηλαδή εγγραφές από τις κάμερες και τους αισθητήρες του αυτοκινήτου λίγα δευτερόλεπτα πριν και μετά το περιστατικό. Η Tesla δήλωσε ότι δεν είχε στη διάθεσή της αυτά τα αρχεία, παρόλο που στο παρελθόν η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει με άμεσο τρόπο δεδομένα πελατών για να αντικρούσει κατηγορίες εναντίον της. Στην πραγματικότητα, τέτοια δεδομένα λειτουργούν σαν ένα είδος "μαύρου κουτιού" σε αεροπλάνα, καταγράφοντας λεπτομέρειες που μπορούν να φωτίσουν τις συνθήκες ενός ατυχήματος. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο δικαστήριο, αμέσως μετά την αποστολή του στιγμιότυπου σύγκρουσης στους servers της Tesla, το τοπικό αντίγραφο στο αυτοκίνητο σημειώθηκε για διαγραφή. Επιπλέον, φαίνεται ότι κάποιος από την εταιρεία προέβη σε ενεργή διαγραφή του αντιγράφου από την κεντρική βάση δεδομένων. Αναμενόμενα το γεγονός αυτό εγείρει ερωτήματα για τις πρακτικές διαχείρισης πληροφοριών σε εταιρείες τεχνολογίας, όπου η ασφάλεια και η διαφάνεια των δεδομένων γίνονται όλο και πιο κρίσιμες, ειδικά σε οχήματα με προχωρημένα συστήματα αυτόματης οδήγησης. Η αστυνομία παρενέβη παίρνοντας το κατεστραμμένο σύστημα ψυχαγωγίας και τη μονάδα ελέγχου αυτόματου πιλότου του Tesla σε τεχνικό της εταιρείας για διάγνωση. Εκείνη τη στιγμή, το τοπικό στιγμιότυπο θεωρήθηκε μη ανακτήσιμο. Εδώ μπαίνει στην ιστορία ο χάκερ με το ψευδώνυμο @greentheonly στην πλατφόρμα X. Ο ίδιος δήλωσε στην The Washington Post ότι "για οποιονδήποτε λογικό άνθρωπο, ήταν προφανές ότι τα δεδομένα υπήρχαν". Χρησιμοποιώντας εξειδικευμένες τεχνικές, κατάφερε να εξάγει τα αρχεία απευθείας από το όχημα, αποκαλύπτοντας πληροφορίες που η Tesla ισχυριζόταν ότι είχαν χαθεί. Στη δίκη, η Tesla υποστήριξε ότι δεν είχε κρύψει τα δεδομένα, αλλά τα είχε χάσει λόγω αδεξιότητας στις διαδικασίες της. Ο δικηγόρος της εταιρείας, Joel Smith, ανέφερε στην εφημερίδα ότι οι πρακτικές διαχείρισης δεδομένων ήταν "αδέξιες" και ότι μια επιπλέον αναζήτηση εντόπισε τελικά τα αρχεία, αφού πρώτα ο @greentheonly τα είχε ανακτήσει τοπικά από το αυτοκίνητο. "Δεν πιστεύαμε ότι τα είχαμε, και ανακαλύψαμε ότι υπήρχαν... Και ευτυχώς, γιατί πρόκειται για ένα εξαιρετικά χρήσιμο κομμάτι πληροφορίας", δήλωσε ο Smith. Η δίκη ολοκληρώθηκε με την Tesla να αποδέχεται την ύπαρξη των δεδομένων μόνο αφού αυτά είχαν ήδη ανακτηθεί από τον χάκερ. Σύμφωνα με το ArsTechnica, η εταιρεία θα μπορούσε να είχε διευθετήσει την υπόθεση με πολύ μικρότερο κόστος, αλλά η στάση της οδήγησε σε δικαστική εμπλοκή. Τελικά, το δικαστήριο έκρινε την Tesla υπεύθυνη για το 1% της ευθύνης στο ατύχημα, ενώ ο οδηγός του οχήματος βρέθηκε υπεύθυνος για το 99%. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
tomeap Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Tesla υπεύθυνη για το 1% της ευθύνης στο ατύχημα μαλλον θα ηθελαν να πουν 99% υπευθυνη η Tesla , γιατι πουλαει κατι που δεν ανταποκρινεται σε αυτα που λεει. 5
poulinos Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Στη δίκη, η Tesla υποστήριξε ότι δεν είχε κρύψει τα δεδομένα, αλλά τα είχε χάσει λόγω αδεξιότητας στις διαδικασίες της axaxaxa. μα ποσο ψεμματα 3 6
dg83 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες (επεξεργασμένο) Η ενημέρωση στο Insomnia έχει αρχίσει να "μυρίζει" ανησυχητικά ΣΚΑΙ και κίτρινο τύπο. Τι τίτλος είναι αυτός ρε; (ρητορική ερώτηση, προφανώς clickbait) Να διευκολύνουμε όσους δε διάβασαν όλο το άρθρο... "Τελικά, το δικαστήριο έκρινε την Tesla υπεύθυνη για το 1% της ευθύνης στο ατύχημα, ενώ ο οδηγός του οχήματος βρέθηκε υπεύθυνος για το 99%." Για τη σύνταξη δε σχολιάζω και συνεχίζω. Η πηγή του άρθρου δε δίνει ποσοστά ευθύνης. Μάλλον τα μασάμε τα φύλλα μας, σαν την Πυθία. Με μια γρήγορη αναζήτηση, το ποσοστό ευθύνης είναι 33% (λινκ). Επεξ/σία πριν από 18 ώρες από dg83 12 8 6
cpc464 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Full self driving; μάλλον full self crashing. 1
anonymous999 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες (επεξεργασμένο) Τίτλος: "Η Tesla κρίθηκε υπεύθυνη" Πρώτη πρόταση: "Η Tesla κρίθηκε μερικώς υπεύθυνη" Τελευταία πρόταση: "έκρινε την Tesla υπεύθυνη για το 1% της ευθύνης" Αν οι συγγραφείς του άρθρου πάτε για κυνήγι, ψάρεμα ή καμάκι (στα μπαρ), κερνάω μπύρα για να ακούσω κάποια από τις ιστορίες με τα κατορθώματα σας στα παραπάνω 😁 Edit: Να φέρουμε και το δικηγόρο της εταιρείας, που σε δίκη για ατύχημα με πιθανή ευθύνη του software της εταιρείας δήλωσε πόσο αδέξιοι και ανεύθυνοι είναι αυτοί που το ελέγχουν Επεξ/σία πριν από 18 ώρες από anonymous999 4 15
herbalife3 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 8 λεπτά πριν, dg83 είπε Η ενημέρωση στο Insomnia έχει αρχίσει να "μυρίζει" ανησυχητικά ΣΚΑΙ και κίτρινο τύπο. Τι τίτλος είναι αυτός ρε; (ρητορική ερώτηση, προφανώς clickbait) Να διευκολύνουμε όσους δε διάβασαν όλο το άρθρο... "Τελικά, το δικαστήριο έκρινε την Tesla υπεύθυνη για το 1% της ευθύνης στο ατύχημα, ενώ ο οδηγός του οχήματος βρέθηκε υπεύθυνος για το 99%." Για τη σύνταξη δε σχολιάζω Όχι ρε 1
Alani13 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες (επεξεργασμένο) Τους είχαν πει τα μεγαλοστελέχη θάφτε τα και τελικά δια μαγείας αφού τα ανέκτησε 3ος τα βρήκε και η tesla τα δεδομένα. Ή μήπως τα είχε από πάντα? 😕 Εγώ το πίστεψα ότι τα είχαν χάσει πάντως. 🤣🤡 Επεξ/σία πριν από 18 ώρες από Alani13
ScorpioX777 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες (επεξεργασμένο) - Επεξ/σία πριν από 6 ώρες από ScorpioX777
Ukforthemoment Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Ο Joel Smith είναι πρωτοξάδερφος του προέδρου του Εδεσσαικου;Δεν τα είχαμε αλλά τα είχαμε και μετά τα χάσαμε αλλά τα βρήκαν άλλοι και μετά εμείς τα βρήκαμε 1 3
iml Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Η είδηση εδώ δεν είναι το όποιο ποσοστό ευθύνης της εταιρίας αλλά η ΛΑΜΟΓΙΑ να "χάσει" τα δεδομένα. Αναφορά σε κείμενο Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο δικαστήριο, αμέσως μετά την αποστολή του στιγμιότυπου σύγκρουσης στους servers της Tesla, το τοπικό αντίγραφο στο αυτοκίνητο σημειώθηκε για διαγραφή. Επιπλέον, φαίνεται ότι κάποιος από την εταιρεία προέβη σε ενεργή διαγραφή του αντιγράφου από την κεντρική βάση δεδομένων. Οι δικαιολογίες για "αδεξιότητα" στη διαχείριση των δεδομένων είναι εμετικές παπαρολογίες ενός κλάδου που θα ισχυριστεί και το πιο απίθανο για να δικαιολογήσει τα χρήματα που παίρνει. Βεντάλια να αγοράσει ο δικηγόρος, θα του χρειαστεί. 8
manolis940 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 38 λεπτά πριν, poulinos είπε Στη δίκη, η Tesla υποστήριξε ότι δεν είχε κρύψει τα δεδομένα, αλλά τα είχε χάσει λόγω αδεξιότητας στις διαδικασίες της axaxaxa. μα ποσο ψεμματα Στην Ελλάδα αυτό θα ήταν άλλη μια τρίτη απόγευμα. 8 2
Dimitris_1981 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 56 λεπτά πριν, dg83 είπε Η ενημέρωση στο Insomnia έχει αρχίσει να "μυρίζει" ανησυχητικά ΣΚΑΙ και κίτρινο τύπο. Τι τίτλος είναι αυτός ρε; (ρητορική ερώτηση, προφανώς clickbait) Να διευκολύνουμε όσους δε διάβασαν όλο το άρθρο... "Τελικά, το δικαστήριο έκρινε την Tesla υπεύθυνη για το 1% της ευθύνης στο ατύχημα, ενώ ο οδηγός του οχήματος βρέθηκε υπεύθυνος για το 99%." Για τη σύνταξη δε σχολιάζω και συνεχίζω. Η πηγή του άρθρου δε δίνει ποσοστά ευθύνης. Μάλλον τα μασάμε τα φύλλα μας, σαν την Πυθία. Με μια γρήγορη αναζήτηση, το ποσοστό ευθύνης είναι 33% (λινκ). Next Version Αναφορά σε κείμενο 2 9
anax111 Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Πράγματι ο τίτλος του άρθρου είναι καθαρά clickbait ωστόσο η αντίδραση της Tesla στην δίκη είναι το λιγότερο περίεργη. Και αυτό γιατί από την στιγμή που είχαν τα δεδομένα ήξεραν ότι δεν ευθύνεται η εταιρία για το περιστατικό και άρα δεν υπήρχε κανένας λόγος να μην τα προσκομίσουν στο δικαστήριο όπως έκαναν και τις άλλες φορές όπως γράφει το άρθρο. Αντί αυτού έσβησαν τα δεδομένα από τους servers και ισχυρίστηκαν ότι τα έχασαν από αδέξιους χειρισμούς! Τελικά αναγκάστηκαν να τα "ξαναβρούν" αφού τα είχε βρει κάποιος χάκερ! Πολύ περίεργη φάση. Εγώ αυτό που θα σκεφτόμουν είναι ότι ο οδηγός μέσω κάποιου γνωστού στην Tesla γνωρίζοντας ότι φταίει ο ίδιος (όπως αποδείχθηκε και από το δικαστήριο) είτε παρακάλεσε κάποιον φίλο να σβήσει τα δεδομένα είτε χρημάτισε κάποιον στην εταιρία για να τα αποκρύψει. Διαφορετικά δεν έχει νόημα η συμπεριφορά το νομικού τμήματος της TESLA. 1
ontariyo Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες (επεξεργασμένο) Χαχα τι μου ηρθε τώρα "ουδέν κρυφό από το ίντερνετ" Επεξ/σία πριν από 16 ώρες από ontariyo
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα