Προς το περιεχόμενο

Toyota Starlet 1995


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δεν σπάει δεν χαλάει αν κάνει όλες της συντηρήσεις καθώς πρέπει 

αλλά άνεση μηδέν
φρένα μηδέν (κάνεις σταυρό και μετά σε σταματάει ο θεός αν δεν είσαι αμαρτωλός , αν είσαι σταματάς πάνω στον μπροστινό

γνώμη μου πάρε ενα που έχει a/c
κάνει ολα τα service (άλλαξε λάστιχα αναρτησεις οτι οτι χρειαζεται (καθώς απο αυτό εξαρτάτε η ζωή σου) και οδηγα.... καθος ειναι ενα αμαξι - τρομος θα σε μαθει να νιώθεις τον δρομο και την αίσθηση του φοβου ετσι αν απο την αρχη θα μαθεις να μην κανεις μαλ..... θα μαθεις και να οδηγάς σαν άνθρωπος 

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

δεν σπάει δεν χαλάει αν κάνει όλες της συντηρήσεις καθώς πρέπει 

αλλά άνεση μηδέν
φρένα μηδέν (κάνεις σταυρό και μετά σε σταματάει ο θεός αν δεν είσαι αμαρτωλός , αν είσαι σταματάς πάνω στον μπροστινό

γνώμη μου πάρε ενα που έχει a/c
κάνει ολα τα service (άλλαξε λάστιχα αναρτησεις οτι οτι χρειαζεται (καθώς απο αυτό εξαρτάτε η ζωή σου) και οδηγα.... καθος ειναι ενα αμαξι - τρομος θα σε μαθει να νιώθεις τον δρομο και την αίσθηση του φοβου ετσι αν απο την αρχη θα μαθεις να μην κανεις μαλ..... θα μαθεις και να οδηγάς σαν άνθρωπος 

Δεν είναι ακριβώς έτσι.

Είναι πιο καλοφτιαγμένο σε ολα του απο τους γαλλικούς κουβάδες της ίδιας εποχής.

Εάν είχες κάποιο σαξο ή 106 1.4 75ps και το συγκρίνεις με αυτό στην παθητική ασφάλεια / φρένα τότε να ξέρεις δεν είναι το ίδιο. Φίλος άλλαξε με άκρα απο VTS για να μη σκοτωθεί. Έχει υδραυλικό συμπλέκτη και το σασμάν είναι σαφέστατο, σε σύγκριση με τα ντιζατα.

Το αμάξι έχει πρόβολο, δεν είναι η καμπίνα αγκαλιά με τον κινητήρα οπως σ'εκείνα.

Εάν είναι παραγωγή μετά το μέσο του 1996 τότε έχει αεριζόμενους 238χλστ δίσκους μπροστά και ανάλογα και ABS. Οσα είναι δεύτερη γενιά (98-99) είχαν βελτιώσεις σε διάφορα σημεία επίσης. Αερόσακος ένας, δεν τους φέρνανε με συνοδηγού στην ελληνική αγορά, ενώ έξω υπήρχαν κανονικά.

Κάθε ενα από τα απάρτια του έχει πάνω κάτω 20 χρόνια ζωή. Εάν έχουν αλλαχθεί με της μάνας του τότε δεν θα ξανασχοληθει με αυτά που αλλαχθηκαν. Κάποια κομμάτια δεν υπάρχουν πλέον, αλλά θα εντυπωσιαστεί από το πόσα υπάρχουν.

Πρακτικά ειναι facelift του EP82 μιας και οι Ιάπωνες είχαν σοβαρή οικονομική κρίση και απλά βελτίωσαν αυτό που είχαν.

Μόνο μην έχει σκουριές.

Ναι εννοείται πως δεν συγκρίνεται με σημερινά αυτοκίνητα σε ασφάλεια παθητική ή ενεργητική, αλλά μια χαρά πάει αμα το προσέχεις.

Είναι 900 κιλά και έχει αξιοπρεπές γκάζι. Θυμίζω οτι το Aygo X έχει 14δλπτα 0-100 πράγμα που το κάνει αρκετά πιο αργό.

Στα ακόμα πιο ουσιαστικά, ειναι 1332 κυβικά πράγμα που το κάνει να πληρώνει τέλη 135 Ευρώ.. Μπιτ δατ.

Συμπληρώνω: Άνετο δεν είναι, αλλά τα καθίσματα ξαπλώνουν μέχρι πίσω. Τα πίσω καθίσματα διπλώνουν 60/40. Εαν τα διπλώσεις φουλ, εχει ενιαίο δαπεδο και ο χώρος πίσω χωράει ειτε με τα καθίσματα πάνω ή κάτω, πολύ περισσότερα απ' όσα φαντάζεσαι. Στα συν, η εταζερα πάει και κουμπώνει σε συγκεκριμένο σημείο ανάμεσα στην εμπρος σειρα στο τουνελ, για να μην ενοχλεί με τα πίσω καθίσματα κάτω.

Με ενα καλό λαστιχακι της Goodyear dunlop, KYB excel-g και φρένα της προκοπής, μια χαρά θα είναι.

Επεξ/σία από cmaniac
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Τα πίσω καθίσματα διπλώνουν 60/40. Εαν τα διπλώσεις φουλ, εχει ενιαίο δαπεδο και ο χώρος πίσω χωράει ειτε με τα καθίσματα πάνω ή κάτω, πολύ περισσότερα απ' όσα φαντάζεσαι.

Μιας και το αναφέρεις, στο EP91 έχω βάλει ηλεκτρικό παιδικό αυτοκίνητο, όχι αυτά τα μικρά που βλέπεις συνήθως, αλλά που χωράει δύο μικρά παιδιά. Άντε βάλτο στα τελευταία Yaris που είναι και πιο μεγάλα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, polaki είπε

Νόμιζα ότι είναι τρολοπόστ, μέχρι που θυμήθηκα ότι είναι τέταρτη και όχι παρασκευή. 

Και βλέπω ότι κάποιοι σχολιάζουν και σοβαρά κιόλας.

I’m out.

Φίλε αλήθεια δεν ξέρω αν το εννοείς αυτό που λες, αλλά χίλιες φορές να πηγαίνεις με τα πόδια ή με τα ΜΜΜ παρά με αυτό το ΣΚΑΤΟΧΡΕΠΙ.

Ελεος!!!!

Νεκροταφείο γενικά είναι ότι έχω διαβάσει εδώ…

Αφήστε τις νεκροφιλίες ρε μάγκες και δουλέψτε 5 μήνες παραπάνω και κάντε υπομονή να δώσετε 1000-1500€ παραπάνω να πάρετε ένα αμάξι που δεν θα σας ΣΚΟΤΩΣΕΙ.

Αυτά τα αυτοκίνητα θα έπρεπε να απαγορευτούν κανονικά στους δρόμους, με νόμο. 

Τι αμάξι έχεις; Να σε ακουμπήσω λίγο με το χρέπι μου να θες 500αρια σε πλαστικά;;;; :)

  • Haha 4
Δημοσ.
8 minutes ago, Klausx said:

Τι αμάξι έχεις; Να σε ακουμπήσω λίγο με το χρέπι μου να θες 500αρια σε πλαστικά;;;; :)

Τα 500 θα είναι λίγα αν με ακουμπήσεις οπότε το παίρνω το deal.. 😂

  • Haha 1
Δημοσ.
33 minutes ago, cmaniac said:

Δεν είναι ακριβώς έτσι.

Είναι πιο καλοφτιαγμένο σε ολα του απο τους γαλλικούς κουβάδες της ίδιας εποχής.

Εάν είχες κάποιο σαξο ή 106 1.4 75ps και το συγκρίνεις με αυτό στην παθητική ασφάλεια / φρένα τότε να ξέρεις δεν είναι το ίδιο. Φίλος άλλαξε με άκρα απο VTS για να μη σκοτωθεί. Έχει υδραυλικό συμπλέκτη και το σασμάν είναι σαφέστατο, σε σύγκριση με τα ντιζατα.

Το αμάξι έχει πρόβολο, δεν είναι η καμπίνα αγκαλιά με τον κινητήρα οπως σ'εκείνα.

Εάν είναι παραγωγή μετά το μέσο του 1996 τότε έχει αεριζόμενους 238χλστ δίσκους μπροστά και ανάλογα και ABS. Οσα είναι δεύτερη γενιά (98-99) είχαν βελτιώσεις σε διάφορα σημεία επίσης. Αερόσακος ένας, δεν τους φέρνανε με συνοδηγού στην ελληνική αγορά, ενώ έξω υπήρχαν κανονικά.

Κάθε ενα από τα απάρτια του έχει πάνω κάτω 20 χρόνια ζωή. Εάν έχουν αλλαχθεί με της μάνας του τότε δεν θα ξανασχοληθει με αυτά που αλλαχθηκαν. Κάποια κομμάτια δεν υπάρχουν πλέον, αλλά θα εντυπωσιαστεί από το πόσα υπάρχουν.

Πρακτικά ειναι facelift του EP82 μιας και οι Ιάπωνες είχαν σοβαρή οικονομική κρίση και απλά βελτίωσαν αυτό που είχαν.

Μόνο μην έχει σκουριές.

Ναι εννοείται πως δεν συγκρίνεται με σημερινά αυτοκίνητα σε ασφάλεια παθητική ή ενεργητική, αλλά μια χαρά πάει αμα το προσέχεις.

Είναι 900 κιλά και έχει αξιοπρεπές γκάζι. Θυμίζω οτι το Aygo X έχει 14δλπτα 0-100 πράγμα που το κάνει αρκετά πιο αργό.

Στα ακόμα πιο ουσιαστικά, ειναι 1332 κυβικά πράγμα που το κάνει να πληρώνει τέλη 135 Ευρώ.. Μπιτ δατ.

Συμπληρώνω: Άνετο δεν είναι, αλλά τα καθίσματα ξαπλώνουν μέχρι πίσω. Τα πίσω καθίσματα διπλώνουν 60/40. Εαν τα διπλώσεις φουλ, εχει ενιαίο δαπεδο και ο χώρος πίσω χωράει ειτε με τα καθίσματα πάνω ή κάτω, πολύ περισσότερα απ' όσα φαντάζεσαι. Στα συν, η εταζερα πάει και κουμπώνει σε συγκεκριμένο σημείο ανάμεσα στην εμπρος σειρα στο τουνελ, για να μην ενοχλεί με τα πίσω καθίσματα κάτω.

Με ενα καλό λαστιχακι της Goodyear dunlop, KYB excel-g και φρένα της προκοπής, μια χαρά θα είναι.

Πρώτο μου αμάξι ήταν 1999 αν θυμαμαι καλα το πήρα 2006 η 7 δεν θυμάμαι 50 χιλιάδες, σαν καινούριο ήταν

δεν τα συγκρίνω με τα αμάξια της εποχής που εκτός από πολύ ακριβά ήταν όλα χάρος

Συγκρίνω με αμάξια ποιο φρέσκα 2011 και μετα, θυμάμαι το κράτησα πολύ και πήρα 2012 καινούργιο colt και θυμάμαι το πρώτο φρένο και πως μέσα κόντεψα να φύγω στο παρμπρίζ.

 

Γενικός αν συγκρίνω με ποιο φρέσκα αμάξια πέρα από αξιοπιστία ήταν θάνατος με ρόδες, αλλά εκεί έμαθα να προβλέπω 40 κινήσεις μπροστά καθος ήξερα φρένα δεν έχω, εκεί έμαθα στροφές κλπ καθος είχα κρατήματα ενός σπιρτόκουτου, εκεί έμαθα όλα καθος πάντα υπήρχε φόβος. 

Για αυτό ένα τέτοιο αμάξι είναι καλό για να νέο οδηγό, να μάθει λίγο να οδηγάει να νιώθει τον δρόμο να νιώθει ότι κάθε λάθος θα του στοιχίσει ακριβά

Δημοσ.

Μακριά απο αμάξια που δεν έχουν σύγχρονα συστήματα για την ασφάλεια, πρίν μερικές ημέρες παραβίασαν ένα στοπ 2 πιτσιρικάδες δικάβαλο με πατίνι την στιγμή που κατέβαινα τον δρόμο, αν στο σενάριο αυτό ήμουν με το ford sierra του 92 που είχα μικρός θα τα είχα κάνει χαλκομανία, το abs τα έσωσε, και δεν μιλάμε για μεγάλη ταχύτητα 25-30 χλμ.

Το αμάξι που λές είναι τόσο παλιό που βγάζει πινακίδες ΦΙΛΠΑ, επίσης δεν είναι μόνο το κόστος της αγοράς,μιλάμε για αυτοκίνητο 30 ετών,θα θέλει και άλλα, αμορτισέρ,λάστιχα κτλ.

  • Like 2
Δημοσ.
17 hours ago, phanispal said:

Άντε πάλι υπερβολές. Αμάξι που θα μας σκοτώσει λέει.

Πάλι τα ίδια θα λέμε ρε μάγκες;

Εντάξει δεν θα σε σκοτώσει. Πάρε σταρλετ να κάνεις της βόλτες σου και άσε μας εμάς τους φλωρους να φοβόμαστε. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 3/9/2025 στις 1:52 ΜΜ, vamvakoolas είπε

επειδη ισως θας κραξιμο (δε διαβασα ολα τα ποσταρισματα) κανε κατι απλο. Εστω οτι δεν εχεις φραγκα. Καλυτερα να ψαξεις κατι πιο καινουργιο (απο 2002) κυριως Ιαπωνικα ακομα και λιγο τρακαρισμενο και σιγα σιγα με χρηματακια να το φροντισεις (λαστιχακια κανενα βασικο σερβις κτλ).

δες π.χ nissan micra κανενα honda civic ή στη τελικη πηγαινε σε Ιταλικο (fiat)ή γαλλικο (peugeot/citroen)

Με ενα παλιο αμαξι θα ξενερωσεις (βαρυ τιμονι, παιζει να μην εχει καν ηλεκτρικα παραθυρα θα σου τρωει βενζινουλα σα τρελο) οχι μονο εσυ αλλα ισως και οι συνεπιβατες. Δε χρειαζεται να γραψω για την ανυπαρκτη παθητικη ασφαλεια των παλιων αυτοκινητων (abs φρενα αν δεν εχεις σε βροχη ή σε καφρεπτη ασφαλτο εισαι σχεδον μελλοθανατος)

 

To Starlet δεν εχει υδραυλικο τιμονι ετσι?

23 ώρες πριν, Makis38 είπε

Έτσι μπράβο. Νοοτροπία πατεράδων δεκαετίας του 90 όπου έδιναν στο παιδί που μόλις είχε πάρει δίπλωμα, το παλιό, παρτάλι χωρίς abs, esp κλπ και κρατούσαν για την πάρτη τους το καινούριο. Όχι, το καινούριο θα του δώσεις, να γλυτώσει στην στραβή όπου μόνο από τύχη ως νέος οδηγός ΔΕΝ θα του τύχει!

καλα αυτο με την στραβη δεν εχει να κανει τοσο με το οχημα οσο με τον οδηγο... στη πολη μου το τελευταιο ετος εχουν φυγει τουλαχιστον 4-5 νεα παιδια γιατι βλεπουν πολλες ταινιες...

18 ώρες πριν, phanispal είπε

Άντε πάλι υπερβολές. Αμάξι που θα μας σκοτώσει λέει.

Πάλι τα ίδια θα λέμε ρε μάγκες;

++

14 ώρες πριν, cpc464 είπε

Μακριά απο αμάξια που δεν έχουν σύγχρονα συστήματα για την ασφάλεια, πρίν μερικές ημέρες παραβίασαν ένα στοπ 2 πιτσιρικάδες δικάβαλο με πατίνι την στιγμή που κατέβαινα τον δρόμο, αν στο σενάριο αυτό ήμουν με το ford sierra του 92 που είχα μικρός θα τα είχα κάνει χαλκομανία, το abs τα έσωσε, και δεν μιλάμε για μεγάλη ταχύτητα 25-30 χλμ.

Το αμάξι που λές είναι τόσο παλιό που βγάζει πινακίδες ΦΙΛΠΑ, επίσης δεν είναι μόνο το κόστος της αγοράς,μιλάμε για αυτοκίνητο 30 ετών,θα θέλει και άλλα, αμορτισέρ,λάστιχα κτλ.

Ναι αλλα δεν ειναι λογικη αυτη με την οποια θα παρεις αμαξι. Δεν γινετε να φταιει ο οδηγος για τα λαθοι ανυπαρκτων γονεων.
Σε ενα διαφορετικο σεναριο, ουτε αυτο που εχεις τωρα μπορουσε να ειχε αποτρεψει αυτο το δυστυχημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, doubtful said:

Ναι αλλα δεν ειναι λογικη αυτη με την οποια θα παρεις αμαξι. Δεν γινετε να φταιει ο οδηγος για τα λαθοι ανυπαρκτων γονεων.
Σε ενα διαφορετικο σεναριο, ουτε αυτο που εχεις τωρα μπορουσε να ειχε αποτρεψει αυτο το δυστυχημα.

Αυτό που ήθελα να πώ είναι πως το abs τα έσωσε,οι ανύπαρκτοι γονείς είναι άσχετο,στην αθήνα που μένω συμβαίνουν πολλά,με 2-3 χιλιάρικα βρίσκεις αμάξι του 2005 ίσως και νεότερο, ναι πάλι παλιό θα είναι αλλά δεν θα έχει ανύπαρκτη ασφάλεια,καλύτερα ένα αυτοκίνητο με crash zone,αερόσακους και abs παρά ένα αρχαίο, και γενικά επειδή έχω δεί ατύχημα με παλιό που αν είχε αερόσακους το παιδί που οδηγούσε θα ζούσε τώρα, εγώ δεν θα το αγόραζα.

Τί να σου πώ δεν ξέρω στην περιοχή που μένεις ίσως είναι ποιο χαλαρά, απόψεις λέμε,αν το κάνεις τόσο κέφι πάρτο, εγώ προσωπικά όχημα χωρίς abs και αεροσακους δεν θα αγόραζα, ούτε όχημα που το οδόμετρο γράφει απο 200 εώς 400 χιλιάδες χιλιόμετρα,γιατί τα μισά άλογα του κινητήρα η θα έχουν πεθάνει η θα έχουν γίνει γαϊδούρια.

 

Επεξ/σία από cpc464
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Προχθές συναντήθηκα με φίλο που έχει Starlet τέτοιας περιόδου περίπου, στο συνεργείο τοποθέτησης υγραερίου. Εγώ με το Corsa C του 2002. Είχα να τον δω καιρό, του λέω έλα ρε θηρίο το έχεις ακόμα το Starlet...μου λέει θέλω να το αλλάξω, αλλά δεν μου έχει βγάλει τίποτα, και δεν ξέρω τί να πάρω! Του έλεγα τί έχω αλλάξει στο Corsa, κάτι ψυγεία, κάτι βεντιλατέρ (καλά με τρακάρανε και μου το χαλάσανε αλλά τέλος πάντων), κάτι αντλίες καυσίμου, νερού κλπ, κι αυτός δεν έχει αλλάξει τίποτα απότι λέει. Που κι εγώ για τόσα χρόνια καλά είμαι δεν έχει βγάλει σοβαρή ζημιά σκυλί το οπελάκι.

Το μόνο που θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες είναι το θέμα ενεργητικής (και παθητικής αν θες) ασφάλειας. Τα νεότερα μοντέλα έχουν ABS, σημαντικό (εμένα το opel ΔΕΝ έχει και δεν θα το έδινα σε νέο να το οδηγήσει). Καλά τα πιο νέα που έχουν και ESP ακόμα καλύτερα αλλά σε τέτοια χρήματα χλωμό, σε πρώτη τοποθέτηση το βρίσκεις σε μοντέλα 2010 και μετά. Έχω βρεθεί σε χαντάκι κάποτε, επειδή το αμάξι που οδηγούσα είχε πίσω κίνηση και δεν είχε ESP (είχε βρέξει και είχε κατεβάσει λάσπη ο δρόμος έχασε πρόσφυση ένας τροχός και έφυγε όλο το αμάξι σβούρες)...πήγαινα και λίγο παραπάνω από το κανονικό ΟΚ αλλά όχι τίποτα τρελό αλλιώς δεν θα ήμουν εδώ τώρα...
 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένας γνωστός γύρω στα 60, κάνει ταξίδι Αθήνα-Λευκάδα (380χλμ), με Starlet '96-'97 γύρω στις 5 φορές το χρόνο. Λέει ότι και μεγαλύτερο αμάξι να είχε, πάλι με αυτό θα ερχόταν. Εγώ νομίζω ότι σχεδόν όλα τα ιαπωνικά 30ετίας++ έχουν την αίσθηση του κονσερβοκουτιού όσο και οικονομικά και αξιόπιστα παραμένουν, και κάαααποτε ίσως δεν μας πείραζε που κάναμε αποστάσεις με αυτά, αλλά τωρα έχουν αλλάξει οι εποχές και δεν μπορώ να νιώθω οτι ταξιδεύω σε μια λάτα με ρόδες με αίσθηση οτι θα σκορπίσει με την πρώτη "στραβή".

Προτίμησε μτχ. Yaris/Aygo 15, άντε βαριά 20ετίας.

Επεξ/σία από Tilemaxx
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, doubtful είπε

To Starlet δεν εχει υδραυλικο τιμονι ετσι?

Στην αρχή έβγαινε με υδραυλικό, αλλά χωρίς κλιματισμό / με κλιματισμό χωρίς υδραυλικό. Υποψιάζομαι τίποτα δασμούς που το κάνανε πολύ ακριβό να τα έχει και τα δύο μαζί.

Στην πορεία, υπήρχαν κιτ αντιπροσωπείας που έβαζε τον κλιματισμό. Πολλά πλέον έχουν και τα δύο.

Επίσης το EP91 είχε και ABS σαν εξτραδάκι. Αν ψάξεις βρίσκεις και από αυτό.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...