vamvakoolas Δημοσ. Πέμπτη στις 05:33 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:33 μμ 53 minutes ago, Tilemaxx said: Ένας γνωστός γύρω στα 60, κάνει ταξίδι Αθήνα-Λευκάδα (380χλμ), με Starlet '96-'97 γύρω στις 5 φορές το χρόνο. Λέει ότι και μεγαλύτερο αμάξι να είχε, πάλι με αυτό θα ερχόταν. Εγώ νομίζω ότι σχεδόν όλα τα ιαπωνικά 30ετίας++ έχουν την αίσθηση του κονσερβοκουτιού όσο και οικονομικά και αξιόπιστα παραμένουν, και κάαααποτε ίσως δεν μας πείραζε που κάναμε αποστάσεις με αυτά, αλλά τωρα έχουν αλλάξει οι εποχές και δεν μπορώ να νιώθω οτι ταξιδεύω σε μια λάτα με ρόδες με αίσθηση οτι θα σκορπίσει με την πρώτη "στραβή". Προτίμησε μτχ. Yaris/Aygo 15, άντε βαριά 20ετίας. με 2000 ευρ (μεγιστο) που διαθετει ο φιλος, αντε να παρει τα ζαντολαστιχα και τα καθισματα απο αυτα 2
Klausx Δημοσ. Πέμπτη στις 05:36 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:36 μμ Μου φαίνεται πρέπει να γίνουν αλλαγές στα διπλώματα.... δεν γίνεται ένας νέος σε ηλικία (όχι απαραίτητα νέος οδηγός) που έχει συνηθίσει με ESP/ABS/TCS/ASR/AUTOSTART/HILL ASSIST/ AUTOBRAKE/ Μπροστά αισθητήρες/ AUTO LIGHTS κτλ να μπαίνει μία μέρα ξαφνικά σε παλιό όχημα σαν οδηγός είτε γιατί το νοίκιασε είτε γιατί του το δάνεισαν... εγώ προσωπικά ούτε για 1 μέτρο δεν θα τους το έδινα. Τότε που πρωτοβγήκαν αυτά τα συστήματα μερικοί νόμιζαν ότι το αμάξι δεν φεύγει με τίποτα και τελικά τα έβγαλαν σκραπ σε κάποια στροφή... Τα παραπάνω οχήματα προφανώς δεν είναι για ταξίδια αλλά για μέσα στην Αθήνα με την κίνηση που έχει είναι ιδανικά άσε που βρίσκεις πάρκινγκ πολύ πιο εύκολα. Τώρα για Νέο οδηγό καλύτερα μεγαλύτερο σασί και σε καμία περίπτωση cinquecento κτλ μετά αν είσαι σαν τον παρακάτω καλύτερα να πάρεις με τεχνική νοημοσύνη 🤣. 1
cmaniac Δημοσ. Πέμπτη στις 05:49 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:49 μμ (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Klausx είπε δεν είναι για ταξίδια Ποτέ δεν ήταν για ταξίδια. Αλλά πας μ'αυτό που έχεις. Από την άλλη, άμα θέλει ταξίδια, υπήρχαν και τότε επιλογές: ορίστε, πχ. Αλλά χάνεις ένα μεγάλο μέρος των πλεονεκτημάτων. (στο μεταξύ όσο την παρατηρώ φαίνεται άριστη!) Επεξ/σία Πέμπτη στις 05:50 μμ από cmaniac
Axelq Δημοσ. Πέμπτη στις 06:45 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:45 μμ (επεξεργασμένο) Πρώτο αμάξι χωρίς παθητική ούτε ενεργητική ασφάλεια δεν παίρνεις, αυτό μπορεί να είναι αθάνατο εσύ όμως όχι. Στην κατάσταση που βρίσκονται οι δρόμοι μας, μόλις πέσει λίγη βροχή γίνονται γυαλί, όταν και όχι αν συμβεί κάτι μπροστά σου και ο Hamilton να ήσουν δεν μπορείς να κάνεις πολλά. Στο λέω γιατί μου έχει συμβεί, στο 6μηνο που είχα αγοράσει το πρώτο μου αυτοκίνητο έφυγα μόνος σε μια στροφή με μεγάλη ταχύτητα. Ευτυχώς, είχα πάρει ένα Peugeot 307 και βγήκα χωρίς γρατζουνιά, το αμάξι πήγε απευθείας για ανακύκλωση.. Επεξ/σία Πέμπτη στις 06:59 μμ από Axelq 1 1
MARIOSNURSE Δημοσ. Παρασκευή στις 02:00 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:00 πμ Αγορά 5 εκατομμύρια δραχμές το 1996, φουλ έκδοση με υδραυλικό τιμόνι, κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα.
chemkyr Δημοσ. Παρασκευή στις 02:46 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:46 μμ (επεξεργασμένο) της ίδιας εποχής είναι και η corolla e100 hatchback με 3 ή 5 πόρτες. Παρόμοια αξιοπιστία με starlet αλλά μεγαλύτερο αμάξωμα με ότι συνεπάγεται σε άνεση και ασφάλεια. αυτή Επεξ/σία Παρασκευή στις 02:49 μμ από chemkyr
Nabuko Δημοσ. Παρασκευή στις 02:52 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:52 μμ Στις 2/9/2025 στις 9:55 ΜΜ, doubtful είπε Και επειδη δεν ξερω απο αμαξια. Αυτο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/48129353-toyota-starlet Η αγγελία έχει διαγραφεί. Κάποιος το αγόρασε μάλλον
doubtful Δημοσ. Παρασκευή στις 04:13 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 04:13 μμ 1 ώρα πριν, chemkyr είπε της ίδιας εποχής είναι και η corolla e100 hatchback με 3 ή 5 πόρτες. Παρόμοια αξιοπιστία με starlet αλλά μεγαλύτερο αμάξωμα με ότι συνεπάγεται σε άνεση και ασφάλεια. αυτή πατρα φιλε μου... πόλυ μακρια για εμενα. 1 ώρα πριν, Nabuko είπε Η αγγελία έχει διαγραφεί. Κάποιος το αγόρασε μάλλον ναι.
chemkyr Δημοσ. Παρασκευή στις 04:58 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:58 μμ 43 minutes ago, doubtful said: πατρα φιλε μου... πόλυ μακρια για εμενα. Ήθελα απλά να σου δείξω το μοντέλο, δεν σου πρότεινα το συγκεκριμένο στην αγγελία.... 1
nemesiskp Δημοσ. χθες στις 10:51 πμ Δημοσ. χθες στις 10:51 πμ (επεξεργασμένο) Το θέμα είναι να ξέρεις τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σου και όχι το πόσο παλιό είναι. Οδηγώ αμάξι καθημερινά του 2002 χωρίς abs και ίσα ίσα 2 αερόσακους και με λάστιχα 165(!) σε 14άρα ζάντα. Εννοείται παθητική ασφάλεια 0 και πάτημα κουβαδάκι θάλλασας. Δεν μπαίνω με 200 στις στροφές ούτε κάνω μαλακίες. Αλλάζω λάστιχα, φρένα κλπ στην ώρα τους και κρατάω τις αποστάσεις μου. Οκ το ξέρω ότι δεν φρενάρω και ότι δεν έχω την ίδια ασφάλεια με ένα καινούριο αν με τρακάρει κάποιος. Αλλά σίγουρα είμαι σε καλύτερη κατάσταση από ένα μηχανάκι πχ. Το προτιμώ σίγουρα όμως από αμάξια με "ασφάλεια" χεράδων που οδηγάνε σαν αούγκανοι με λάστιχα 5ετίας +. Από την άλλη έχω και νέο αμάξι του 2021 με όλα τα συστήματα ασφαλείας. Οκ είναι ποιο άνετο και ασφαλές αλλά συγκριτικά δεν με χαλάει κάπου το παλιό. Εντάξει τα σχόλια που διαβάζω ότι κάνεις τον σταυρό σου να φρενάρεις και άλλα τέτοια γραφικά είναι πέρα για πέρα υπερβολές. Και στο κάτω κάτω ο καθένας έχεις τις ανάγκες και τις δυνατότητες του. Ο ένας με βασικό μισθό που θέλει να πηγαίνει στην εργασία του και δεν έχει την δυνατότητα για κάτι ακριβό θα πάρει ένα κουβαδάκι ή ένα παπάκι, ενώ αυτός τα έχει θα πάρει bmw. Αν γνωρίζεις τι οδηγάς και έχεις το μυαλό μέσα στο κεφάλι σου όλα καλά. Σίγουρα θα είσαι σε καλύτερη θέση από τους wannabe σουμαχερ που έχουν κατακλύσει τους δρόμους και επαναπαύονται στο ότι έχουν καινούριο αυτοκίνητο με "ηλεκτρονικά βοηθήματα", γιατί από χέρια δεν. Το ένα ψάχνει την touch screen για να αλλάξει τον κλιματισμό και το άλλο θα κρατάει κινητό ή ηλεκτρονικό τσιγάρο. Επεξ/σία πριν από 23 ώρες από nemesiskp 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα