Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 17/9/2025 στις 12:16 ΠΜ, ghostaki είπε

Δυστυχώς κάνεις ένα λάθος εδώ. Δεν είναι πρόβλημά σου μόνο, είναι και πρόβλημα του μπροστινού σου. Κι αν τύχει να είμαι εγώ ο μπροστινός σου, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μην πέσεις πάνω μου. Δε με ενδιαφέρει ποιος φρέναρε, το πόδι σου ή το αυτοκίνητο από μόνο του.

Το βράδυ έγινε τροχαίο δυστύχημα στη Βουλιαγμένης με κάποιον που έπεσε από πίσω στον άλλον με αποτέλεσμα καραμπόλα και θάνατος. 

Δημοσ.
42 minutes ago, Nabuko said:

Το βράδυ έγινε τροχαίο δυστύχημα στη Βουλιαγμένης με κάποιον που έπεσε από πίσω στον άλλον με αποτέλεσμα καραμπόλα και θάνατος. 

Κανένα βοήθημα δεν θα βοηθούσε σε αυτή την περίπτωση.

 

Έχει πέσει με πάνω απο 150 στο προπορευόμενο όχημα είτε λόγω κόντρας γιατί έτρεχαν και οι διπλανοί πολυ είτε γιατί ήθελε να προλάβει το φανάρι.

 

Όπως και να έχει είναι εγκληματίας ο οδηγός και δεν πρέπει να ξανά οδηγήσει όχημα.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, haris_216 είπε

Όπως έγραψα και παραπάνω συνεχίζω να έχω τους ενδοιασμούς μου για όλα αυτά τα "βοηθήματα" και του κατά πόσο επηρεάζουν την εγρήγορση που θα έπρεπε να έχουμε στο τιμόνι όπως και την πιθανότητα του false alarm ή (ακόμα χειρότερα) άκαιρης ή λανθασμένης παρέμβασης. 

Κι σε εμένα το brake assist είναι αρκετά "τρομακτικό" όταν παρεμβαίνει, αφού το κάνει πολύ δυναμικά και με ένα τελείως "άγριο" θόρυβο, σα να μάγκωσαν τα φρένα. Το καλό στην υπόθεση είναι ότι όταν έχει αρκετό χρόνο "τραβάει" πρώτα ηχητική παρέμβαση ελάχιστα πριν την ενεργοποίηση των φρένων που, ακόμα και άκυρο να είναι το alarm", σου δίνει το χρόνο να το βγάλεις off (οποιαδήποτε αλλαγή σε γκάζι/φρένο ή ελάχιστο στρίψιμο στο τιμόνι του δίνει την αίσθηση του ποιος είναι το "αφεντικό" και σταματάει περαιτέρω ενέργειες :P)

Έχει δώσει θετικά alarm μέσα στην πόλη πχ από κάποιον που πήγε να πεταχτεί; Προφανώς ναι, αν και δεν θυμάμαι να ήταν κάποια περίπτωση που δεν είχα δει. Τουλάχιστον μέχρι τώρα. Ίσως μεγαλώνοντας να μου φανεί πιο χρήσιμο :P

Έχει δώσει άκυρα alarm; Επίσης ναι και μάλιστα όχι μικρό αριθμό. Τουλάχιστον (για μένα μιλάω) όσο έχει αρκετές fail ενεργοποιήσεις δεν το εμπιστεύομαι και άρα δεν επαναπαύομαι. Οδηγώ σα να μην υπάρχει και αν πετύχει και κάπου να φανεί χρήσιμο/αποτρεπτικό ακόμα καλύτερα. Όταν θα βελτιωθεί (αλλά πάντα θα υπάρχει η πιθανότητα αστοχίας) ίσως να είναι πιο επικίνδυνα για μένα (ή και για άλλους)

Ο λόγος που πιστεύεις ότι πατάει τα φρένα επιθετικά είναι επειδή τα πατάει καλύτερα από εσένα και σχεδόν από κάθε οδηγό που φαίνεται σε όσα αμάξια υπάρχουν logs ότι πριν το ατύχημα δεν πατούσε επαρκώς το φρένο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εμενα γιατι μου δινεται η αισθηση ολα αυτα τα ταμπλετ θα λαγκαρουν μετα απο 5-10 χρονια; (όχι πως δεν λαγκαρουν ειδη)

 

Επεξ/σία από digitalarchive
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Ο λόγος που πιστεύεις ότι πατάει τα φρένα επιθετικά είναι επειδή τα πατάει καλύτερα από εσένα και σχεδόν από κάθε οδηγό που φαίνεται σε όσα αμάξια υπάρχουν logs ότι πριν το ατύχημα δεν πατούσε επαρκώς το φρένο. 

Αν αναφέρεσαι στο brake assist, δεν πατάει απλά "καλύτερα από εμένα", καρφώνει το αμάξι επιτόπου, σε σημείο που να ανασηκώνομαι (στην περίπτωσή μου λέω, στο Kamiq) από τη θέση και να ακούγεται όντως ο θόρυβος από το μάγκωμα στις δαγκάνες.

Είναι εξαιρετικά βίαιο φρενάρισμα, κι επειδή μιλάμε για μικρές ταχύτητες και χωρίς κάποιον προφανή λόγο, από χαλαρός εκείνη τη στιγμή γίνεται χαμός.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Ο λόγος που πιστεύεις ότι πατάει τα φρένα επιθετικά είναι επειδή τα πατάει καλύτερα από εσένα και σχεδόν από κάθε οδηγό που φαίνεται σε όσα αμάξια υπάρχουν logs ότι πριν το ατύχημα δεν πατούσε επαρκώς το φρένο. 

Ίσως και να έχεις δίκιο. Πάντως η αίσθηση που έχω μέχρι τώρα όσες φορές έχει παρέμβει (ξεκινήσει την παρέμβαση γιατί, όπως ανέφερα, έχω επαφή και δεν έχει χρειαστεί να στηριχτώ σε αυτό να τελειώσει την όποια ενέργεια) είναι ότι φρενάρει διαφορετικά/"άγρια" καθώς δεν φαίνεται να εμπλέκεται το abs, όπως στο όποιο αντίστοιχο δικό μου απότομο φρενάρισμα

6 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Αν αναφέρεσαι στο brake assist, δεν πατάει απλά "καλύτερα από εμένα", καρφώνει το αμάξι επιτόπου, σε σημείο που να ανασηκώνομαι (στην περίπτωσή μου λέω, στο Kamiq) από τη θέση και να ακούγεται όντως ο θόρυβος από το μάγκωμα στις δαγκάνες.

Είναι εξαιρετικά βίαιο φρενάρισμα, κι επειδή μιλάμε για μικρές ταχύτητες και χωρίς κάποιον προφανή λόγο, από χαλαρός εκείνη τη στιγμή γίνεται χαμός.

μια που είμαστε "ομόσταβλοι" προφανώς μιλάμε για το ίδιο σύστημα και την ίδια αίσθηση, αφού περιγράφεις ακριβώς αυτό που συμβαίνει και σε μένα

Επεξ/σία από haris_216
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, digitalarchive είπε

εμενα γιατι μου δινεται η αισθηση ολα αυτα τα ταμπλετ θα λαγκαρουν μετα απο 5-10 χρονια; (όχι πως δεν λαγκαρουν ειδη)

 

Κάποια αυτοκίνητα έχουν όντως τραγικό infotament. Σε ένα Opel Crossland που μπήκα πρόσφατα έφτανε το delay του σχεδόν τα 2 sec. Σε Fiat Fiorino μια απ' τα ίδια. Στο Dolphin είναι αριστούργημα. 

Δεν θα γίνει όμως πιο βαρύ ανά τα χρόνια. Εφαρμογές τα περισσότερα δεν βάζουν και οι αναβαθμίσεις είναι περιορισμένες. 

5 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Αν αναφέρεσαι στο brake assist, δεν πατάει απλά "καλύτερα από εμένα", καρφώνει το αμάξι επιτόπου, σε σημείο που να ανασηκώνομαι (στην περίπτωσή μου λέω, στο Kamiq) από τη θέση και να ακούγεται όντως ο θόρυβος από το μάγκωμα στις δαγκάνες.

Είναι εξαιρετικά βίαιο φρενάρισμα, κι επειδή μιλάμε για μικρές ταχύτητες και χωρίς κάποιον προφανή λόγο, από χαλαρός εκείνη τη στιγμή γίνεται χαμός.

4 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Ίσως και να έχεις δίκιο. Πάντως η αίσθηση που έχω μέχρι τώρα όσες φορές έχει παρέμβει (ξεκινήσει την παρέμβαση γιατί, όπως ανέφερα, έχω επαφή και δεν έχει χρειαστεί να στηριχτώ σε αυτό να τελειώσει την όποια ενέργεια) είναι ότι φρενάρει διαφορετικά/"άγρια" καθώς δεν φαίνεται να εμπλέκεται το abs, όπως στο όποιο αντίστοιχο δικό μου απότομο φρενάρισμα

Αυτό συμβαίνει γιατί περιμένει να φτάσει στην τελευταία στιγμή για να πατήσει φρένο και δεν θα μπορούσε να το πατήσει πιο μαλακά. Ειδάλλως θα είχε πολλά false alarms. Αλλά εσύ και να θες να βάλεις τόση πίεση δύσκολα θα το κάνεις εκείνη την ώρα. 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

μια SO

1 λεπτό πριν, manolis940 είπε

Κάποια αυτοκίνητα έχουν όντως τραγικό infotament. Σε ένα Opel Crossland που μπήκα πρόσφατα έφτανε το delay του σχεδόν τα 2 sec. Σε Fiat Fiorino μια απ' τα ίδια. Στο Dolphin είναι αριστούργημα. 

Δεν θα γίνει όμως πιο βαρύ ανά τα χρόνια. Εφαρμογές τα περισσότερα δεν βάζουν και οι αναβαθμίσεις είναι περιορισμένες. 

Αυτό συμβαίνει γιατί περιμένει να φτάσει στην τελευταία στιγμή για να πατήσει φρένο και δεν θα μπορούσε να το πατήσει πιο μαλακά. Ειδάλλως θα είχε πολλά false alarms. Αλλά εσύ και να θες να βάλεις τόση πίεση δύσκολα θα το κάνεις εκείνη την ώρα. 

 

 

μια ΣΟΝΥ ΤΒ αγωρασα με Android και ρποφανως λαγκαρει μετα απο 2 χρόνια. ολα αυτα στα αυτοκινητα θα ειναι τελειως δυσλειτουργικα. ΑΝαλογικα και παλι αναλογικα.

  • Haha 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, digitalarchive είπε

μια SO

μια ΣΟΝΥ ΤΒ αγωρασα με Android και ρποφανως λαγκαρει μετα απο 2 χρόνια. ολα αυτα στα αυτοκινητα θα ειναι τελειως δυσλειτουργικα. ΑΝαλογικα και παλι αναλογικα.

Θεωρητικά αν δεν σπρώξουν καμια κακη αναβαθμιση θα δουλευει σωστα για πολλα χρονια, ισως για παντα. Μην φοβασαι τοσο το υλικο η το λογισμικό. Το πρωτο αντεχει αρκετα, το δευτερο θα ειναι οπως την πρωτη μερα αν δεν κανουν κακη αναβαθμιση. 

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, digitalarchive είπε

μια SO

μια ΣΟΝΥ ΤΒ αγωρασα με Android και ρποφανως λαγκαρει μετα απο 2 χρόνια. ολα αυτα στα αυτοκινητα θα ειναι τελειως δυσλειτουργικα. ΑΝαλογικα και παλι αναλογικα.

Η σύγκριση σου είναι λίγο μήλα με πορτοκάλια. Στο Vitara για παράδειγμα που είναι κάπως απλό αλλά τίμιο το infotainment είναι όπως ήταν την πρώτη μέρα και το έχουμε σχεδόν 5 χρόνια. 

Χωρίς επέμβαση της εταιρείας ή του χρήστη τα ηλεκτρονικά δεν γίνονται πιο αργά. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Η σύγκριση σου είναι λίγο μήλα με πορτοκάλια. Στο Vitara για παράδειγμα που είναι κάπως απλό αλλά τίμιο το infotainment είναι όπως ήταν την πρώτη μέρα και το έχουμε σχεδόν 5 χρόνια. 

Χωρίς επέμβαση της εταιρείας ή του χρήστη τα ηλεκτρονικά δεν γίνονται πιο αργά. 

Έτσι ακριβώς. Όλα τα μηχανήματα που έχουμε στο μυαλό μας ότι με τα χρόνια γίνονται πιο αργά (κινητό, υπολογιστής, λάπτοπ, κλπ) δεν είναι επειδή "κουράστηκε" το μηχάνημα ή πάλιωσε. Απλά του αλλάξαμε εμείς τα δεδομένα. Φόρτωμα νέων εφαρμογών, αναβαθμίσεις παλιών εφαρμογών που γίνονται πλέον πιο "απαιτητικές", ενεργοβόρες αλλά και (ας μου επιτραπεί η λέξη) μνημοβόρες και γενικά παρεμβάσεις δικές μας. Αν αφήσεις πχ ένα κινητό 10ετίας με το εργοστασιακό του setup μια χαρά θα τρέχει όπως τότε. Απλά δεν θα σε ικανοποιούν οι εφαρμογές του "τότε" που θα τρέχει

Από την άλλη είναι και το υποκειμενικό. Η δική μας αίσθηση και απαιτήσεις. Όταν κάποιος έβαζε μία πηγή με οθόνη στο αμάξι πριν 15-20 χρόνια ήταν κάτι τόσο νέο που δεν τον χάλαγε αν έπαιρνε 2 λεπτά να μπουτάρει. Ο ίδιος άνθρωπος σήμερα, συνηθισμένος με όλα αυτά που τον περιτριγυρίζουν, τρελαίνεται αν πάρει 2 δευτερόλεπτα παραπάνω να του εμφανίσει το google maps ή να πάρει σήμα το gps

  • Like 3
Δημοσ.
On 18/09/2025 at 10:34, Nabuko said:

Το βράδυ έγινε τροχαίο δυστύχημα στη Βουλιαγμένης με κάποιον που έπεσε από πίσω στον άλλον με αποτέλεσμα καραμπόλα και θάνατος. 

το φαναρι ηταν κοκκινο και ο τυπος κοιτουσε το κινητο του.
απιστευτο

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...