dchatz Δημοσ. Παρασκευή στις 10:45 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:45 πμ Τα νέα θα πιεσουν τους πολίτες της χώρας να ξηλωθούν (όπως πάντα) να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο προς όφελος (όπως πάντα) των κατασκευαστών και αντιπροσώπων (μια κυρία από τη Θεσσαλία π.χ. με κάτι θεματάκια 1,5 εκ. με τον ΟΠΕΚΕΠΕ) αλλά και προς όφελος του κράτους (όπως πάντα) που θα εισπράξει τον γνωστό Ειδικό Φόρο Καταναλωσης (εφεύρεση του Ελληνικού φορολογικού συστήματος).
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:57 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:57 πμ 11 ώρες πριν, cpc464 είπε Εγώ πάντως πρίν το είπα για αστείο,αλλά αυτοί το σκέφτονται σοβαρά. https://www.carandmotor.gr/nea/tha-apoktisoyn-ilektriko-aytokinito-me-50-eyro-mina Δεν νομίζω να είναι κάτι που πράγματι θα γίνει όπως και πολλά άλλα που προβλέπει κατά καιρούς το carandmotor. Αν υπήρχε στα πλάνα του κράτους θα ήταν το καλύτερο χαρτί που θα μπορούσε να παίξει στην ΔΕΘ αντί να μιλάει για φοροελαφρύνσεις που για τους περισσότερους δεν είναι ούτε 100€ τον χρόνο. 9 ώρες πριν, MAN0U είπε Να πω και γω το ουτοπικό μου σενάριο για ένα κράτος πραγματικής πρόνοιας που όντως θέλει το καλό του πολίτη και του περιβάλλοντος; Δωρεάν κρατικοί χώροι στάθμευσης ειδικά στις μεγάλες πόλεις που οι δρόμοι απλά δεν μας χωράνε και γυρνάμε γύρω-γύρω όλοι καίγοντας καύσιμα ή/και ηλεκτρική ενέργεια επιβαρύνοντας το περιβάλλον. Ε ναι, είμαι τρελός! Το ζήτημα είναι να έχεις και τον χώρο για το κάνεις μέσα στην πόλη, κάτι που τελευταία φορά που πήγα κέντρο, κενά οικόπεδα δεν είδα. Εκτός και αν μετατρέψουμε τα λιγοστά πάρκα που υπάρχουν αλλά δεν θα το θεωρούσα σε καμία περίπτωση ορθή πρακτική. Απ' την άλλη ωστόσο θέσεις στάθμευσης μπορούν να υπάρξουν κοντά σε σταθμούς μετρό και βλέπω ότι ο κόσμος έχει την πρόθεση να πάρει το όχημα του να πάει κοντά σε ένα σταθμό μετρό και από και πέρα να συνεχίσει με το μετρό και να φτάσει στο κέντρο. Ωστόσο δεν υπάρχουν οργανωμένοι τέτοιοι σταθμοί οπότε ένα μικρό μέρος του κόσμου ακολουθεί αυτή την επιλογή. Από κει και πέρα το κέντρο της πόλης πρέπει να δώσει βάση στο ποδήλατο και στα ΜΜΜ 56 λεπτά πριν, ktlk21 είπε "Τα plug-in υβριδικά και τα οχήματα τελευταίας τεχνολογίας Euro 6 με χαμηλές εκπομπές CO₂ θα απολαμβάνουν προνομιακή μεταχείριση." Θα μετράνε και πόσο φορτισμένα είναι ή τι ανακοινώνουν οι εταιρείες; "Από την άλλη πλευρά, έρευνα δείχνει ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα (PHEV), τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον, είναι σχεδόν πέντε φορές υψηλότερες τιμές από αυτές που δίνουν τα εργοστάσια. Τα PHEV εναλλάσσονται μεταξύ ενός ηλεκτροκινητήρα που χρησιμοποιεί μία μπαταρία, η οποία επαναφορτίζεται με τη σύνδεσή της στην πρίζα, και ενός βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα. Αντιπροσωπεύουν το 8,6% των πωλήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ και οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να συνεχίσουν να πωλούν τα συγκεκριμένα μοντέλα και μετά το 2035. Ωστόσο, η ανάλυση δεδομένων έδειξε ότι εκπέμπουν κατά μέσο όρο 139 γραμμάρια CO2 ανά χλμ. Απόσταση πολύ μεγάλη από τα 28 γραμμάρια ανά χλμ. που έχουν μέσο όριο στις επίσημες δοκιμές. Η υβριδική τεχνολογία είναι ικανή να μειώσει τις εκπομπές ρύπων, όμως το πρόβλημα εστιάζεται στο γεγονός ότι οι κάτοχοι των υβριδικών αυτοκινήτων δεν τα φορτίζουν ή γιατί οι καθημερινές αποστάσεις που διανύουν είναι μεγαλύτερες τις ηλεκτρικής εμβέλειάς τους. Έτσι κινούνται με το επιπλέον βάρος των μπαταριών και με την κατανάλωση καυσίμου, άρα και των εκπομπών ρύπων, να είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή τωνν συμβατικών μοντέλων. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι Ευρωπαίοι οδηγοί δεν φορτίζουν τις μπαταρίες των αυτοκινήτων τους για διάφορους λόγους, ενώ αντίθετα με αυτήν την τάση οι Έλληνες οδηγοί είναι συνεπείς και φροντίζουν να κινούνται στο μεγαλύτερο μέρος με γεμάτες μπαταρίες. «Τα plug-in υβριδικά οχήματα εξακολουθούν να είναι χειρότερα για το κλίμα από ό,τι ισχυρίζονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Η αυτοκινητοβιομηχανία απαιτεί από την ΕΕ να κάνει τα στραβά μάτια, ώστε να μπορέσει να καθυστερήσει τις επενδύσεις σε πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρέπει να μείνει σταθερή και να τηρήσει τους ήδη συμφωνημένους συντελεστές χρησιμότητας για το 2025 και το 2027», τόνισε ο διευθυντής της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος, Lucien Mathieu." ΠΗΓΗ: Σκάνδαλο Dieselgate: «Από σήμερα έως το 2040» θα υπάρξουν 81.000 πρόωροι θάνατοι | LiFO Τα PHEV έχουν ένα λαμπάκι πίσω απ' τον καθρέπτη που δείχνει αν κινούνται με καύσιμο ή μπαταρία. Δυσκολεύει ωστόσο και πάλι τον εντοπισμό καθώς καμία κάμερα δεν θα μπορέσει να το διακρίνει και άσε που είναι και εύκολο να το παρακάμψεις. Είναι λογικό ωστόσο τα PHEV είναι κατά κύριο λόγο ακριβά οχήματα και οι κάτοχοι τους συνήθως δεν έχουν κάποιο οικονομικό στένεμα στο να τα αποκτήσουν. Οπότε και δεν θα κάνουν και την πιο οικονομική χρήση του οχήματος απαραίτητα. Απ' την στιγμή όμως που μπορούν να κινηθούν με μπαταρία θα ήταν άδικο να τα αποκλείσεις μέσα από το πράσινο κέντρο της πόλης και θεωρώ ότι πρέπει να βρει τρόπο η πολιτεία να τα ελέγχει. 36 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Ουτε στο σινεμά δεν γίνονται αυτά. Γίνονται όμως στην Αυστραλία 100 χρόνια πριν. Τώρα αν είναι πρόβλημα μας μία καινούργια πόλη είναι μία άλλη συζήτηση. 1
Ntinaras Δημοσ. Παρασκευή στις 11:08 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:08 πμ 15 ώρες πριν, kinitos είπε Μοχλος πιεσης .λες και εχουμε λεφτα λαι δεν αγοραζπυμε νεο αμαξι. Ας βαλει μεσα 24ωρο και μετα να λενε τετοια κουλα. Οσοι δουλευουν ειδικα νυχτα και μενουν σε περιεργες περιοχες πως θα πανε στην δουλεια ? Εστιατορια ,φαστ φουντ,θεατρα,σινεμα,μπαρ,κλαμπ ξενοδωχεια και ποσα αλλα .δεν μπορει μετα τις 22 να αρχιζουν να μην εχουν συγκινωνια Δεν μπορει ο προαστιακος εκει που ειχε 3 δρομολογια την ωρα εγιβε 1 και παντα με καθυστερηση. Λεφτά να αγοράσουμε νέο αμάξι δεν έχουμε, αλλά αγωνιστικές decat εξατμίσεις 180db έχουμε να βάλουμε 1 1
cpc464 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:36 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:36 πμ Ερώτηση,εάν φέρω αυτό το cybertruck απο αφρική,κυκλοφορεί κέντρο;🤣 1
Haldol Δημοσ. Παρασκευή στις 11:40 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:40 πμ Εν τω μεταξύ το άρθρο το 'χει γράψει το newsauto. Εμένα μου λέει πολλά αυτό. 3
kinitos Δημοσ. Παρασκευή στις 11:40 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:40 πμ 30 minutes ago, Ntinaras said: Λεφτά να αγοράσουμε νέο αμάξι δεν έχουμε, αλλά αγωνιστικές decat εξατμίσεις 180db έχουμε να βάλουμε Το 90% απο τα παλιότερα αμάξια αλλα και γενικά δεν ειναι πειραγμενα Και αν η εξάτμιση εκανε οσο ενα αμαξι τοτε θα ειχαμε ολοι νεο αμαξι και αυτοί με τα μπουρια θα είχαν BMW m5 αλλα και παλι πειραγμένο
Vincent_GR Δημοσ. Παρασκευή στις 11:47 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:47 πμ Δεν έχω χρήματα για νέο αυτοκίνητο. Φαντάζομαι αρκετοί θα είναι στην ίδια κατάσταση. Όσοι άνθρωποι δουλεύουν κέντρο, δε θα μπουκώσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς;
gbouros Δημοσ. Παρασκευή στις 11:49 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:49 πμ 5 hours ago, mariosnik_ said: Θα προτιμούσα πολύ περισσότερο να μπουν παντού διόδια στο κέντρο της Αθήνας, έτσι θα μειωθεί η κίνηση και τα λεφτά που θα παίρνει το κράτος από τα διόδια να κατευθυνθουν για την ενίσχυση και την στήριξη των ΜΜΜ. Να δημιουργήσουν ειδικά δρομολόγια που η δουλειά τους θα είναι να μεταφέρουν τον κόσμο από τα προάστια προς το κέντρο με καλή συχνότητα και τήρηση του ωραρίου των δρομολογίων, πράγμα που δεν συμβαίνει και τόσο ειδικά με τα λεωφορεία που αρκετά εκ των οποίων είναι ότι να ναι. Το έχουμε δει πολλές φορές αυτό το έργο. Αν μπουν διόδια στο κέντρο της Αθήνας τότε η εκμετάλευση τους θα πάει σε κάποιον επιχειρηματία και το κράτος θα βγάζει ελάχιστα. 1 1
Ntinaras Δημοσ. Παρασκευή στις 12:06 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:06 μμ 25 λεπτά πριν, kinitos είπε Το 90% απο τα παλιότερα αμάξια αλλα και γενικά δεν ειναι πειραγμενα Και αν η εξάτμιση εκανε οσο ενα αμαξι τοτε θα ειχαμε ολοι νεο αμαξι και αυτοί με τα μπουρια θα είχαν BMW m5 αλλα και παλι πειραγμένο Είναι σαπιοσυντηρημένα όμως. Και δεν είναι δικαιολογία το ότι κάποιος δεν έχει λεφτά. Αν δεν έχει, υπάρχουν και τα μμμ.
mourlos Δημοσ. Παρασκευή στις 12:07 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:07 μμ Σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις το ίδιο έχουν εφαρμόσει. Το κυκλοφοριακό χάος δεν έφτιαξε, τα επίπεδα αέρα δεν έγιναν καλύτερα.
anifiend Δημοσ. Παρασκευή στις 12:27 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:27 μμ Έτσι! Ελλάδα 2.0 και 3.0 loading. Εγώ λέω να τα απαγορέψουν όλα εκτός από διαστημόπλοια. Έτσι όπως έχει γίνει η Αθήνα είναι μόνο για εξωγήινους.
Ukforthemoment Δημοσ. Παρασκευή στις 12:36 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:36 μμ 29 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Αν δεν έχει, υπάρχουν και τα μμμ. Υπάρχουν; 29 λεπτά πριν, mourlos είπε Σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις το ίδιο έχουν εφαρμόσει. Το κυκλοφοριακό χάος δεν έφτιαξε, τα επίπεδα αέρα δεν έγιναν καλύτερα. https://www.eea.europa.eu/en/topics/in-depth/air-pollution Air pollution emissions have declined in the last two decades, resulting in better air quality. Between 2005 and 2022, the number of deaths in the EU attributable to PM2.5 fell by 45%, moving the EU closer to achieving the 55% reduction target outlined in the zero pollution action plan for 2030. 2
Ntinaras Δημοσ. Παρασκευή στις 12:42 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:42 μμ 35 λεπτά πριν, mourlos είπε Σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις το ίδιο έχουν εφαρμόσει. Το κυκλοφοριακό χάος δεν έφτιαξε, τα επίπεδα αέρα δεν έγιναν καλύτερα. https://www.planetizen.com/news/2025/04/134769-paris-bike-boom-leads-steep-drop-air-pollution
panagiotou Δημοσ. Παρασκευή στις 01:02 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:02 μμ (επεξεργασμένο) Η εκαστοτε διοικητικη εξουσια (κυβερνηση) νομοθετει κατα το δοκουν για να κυβερνα οπως αυτη κανει κεφι και μετα μας μιλαει για νομους που κανενας απλος πολιτης δεν γνωριζει εξ αιτιας των αλαγων, μας κουνα το δακτυλο και μας απειλει με προστιμα. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΑς ΤΟ ΠΛΑΣΑΡΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ . ΤΥΧΑΙΟ ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ Επεξ/σία Παρασκευή στις 01:13 μμ από panagiotou
kinitos Δημοσ. Παρασκευή στις 02:06 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:06 μμ 1 hour ago, Ntinaras said: Είναι σαπιοσυντηρημένα όμως. Και δεν είναι δικαιολογία το ότι κάποιος δεν έχει λεφτά. Αν δεν έχει, υπάρχουν και τα μμμ. Διάβασες τι έγραψα. Αν δουλεύει καποις και σχολαει μετα τις 23 και μένει πχ μενιδι η Πετρούπολη η ανο Λιόσια η η η πως θα πάει?? Το ποσό καλά διατηρημένα ειναι και αυτό ειναι αλλο θέμα συζήτησης 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα