Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο κορυφαίος εξομοιωτής πτήσης της Microsoft επεκτείνεται στην πλατφόρμα του PlayStation 5 και PS5 Pro, σύμφωνα με ανακοίνωση του Jorg Neumann, επικεφαλής του Microsoft Flight Simulator.

Αναπτυγμένο από την Asobo Studio σε συνεργασία με τη Microsoft Game Studios, η έκδοση για PlayStation 5 θα επιτρέψει για πρώτη φορά στους λάτρεις των εξομοιωτών πτήσης να πετάξουν εικονικά οπουδήποτε, χρησιμοποιώντας έως και 125 αεροσκάφη σε πάνω από 40.000 αεροδρόμια και 60.000 ελικοδρόμια παγκοσμίως.

Η επίσημη κυκλοφορία έχει προγραμματιστεί για τις 8 Δεκεμβρίου, ενώ οι πελάτες που θα προπαραγγείλουν είτε την έκδοση Deluxe, Premium Deluxe ή Aviator θα αποκτήσουν πρόωρη πρόσβαση στις 3 Δεκεμβρίου. Επιπλέον, το παιχνίδι θα εισαγάγει μια νέα λειτουργία καριέρας με ποικιλία αποστολών, συμπεριλαμβανομένων της πυρόσβεσης, της έρευνας και διάσωσης, και των εναέριων κατασκευών, προσφέροντας στους παίκτες προκλητικές επιλογές παιχνιδιού επιπρόσθετα στη λειτουργία ελεύθερης πτήσης.

Το MSFS 2024 είναι σχεδιασμένο για να αξιοποιήσει πλήρως το hardware του PS5, συμπεριλαμβανομένου του ασύρματου χειριστηρίου DualSense, το οποίο θα ενσωματώνει χαρακτηριστικά όπως προσαρμοστική σκανδάλη, επικοινωνίες ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας (ATC) που αναπαράγονται μέσω του ηχείου του χειριστηρίου, έλεγχο γυροσκοπίου και άλλα. Επιπλέον, η υποστήριξη PS VR2 θα προστεθεί μέσω μιας δωρεάν ενημέρωσης κάποια στιγμή το 2026, προσφέροντας μια πιο καθηλωτική εμπειρία πτήσης.

Ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του MSFS 2024 στην πλατφόρμα PS5, εισάγονται δύο νέα αεροσκάφη στον εξομοιωτή: το XB-1 της Boom Supersonic, ένα πολιτικό υπερηχητικό αεριωθούμενο, και το Northrop T-38A Talon, το οποίο θα είναι διαθέσιμο ως αεροσκάφος μπόνους προπαραγγελίας κατά την κυκλοφορία.

Όπως και με τις εκδόσεις για PC και Xbox του MSFS 2024, η τιμολόγηση για το PlayStation 5 θα προσφέρεται σε διαφορετικά επίπεδα, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων Standard, Deluxe, Premium Deluxe και Aviator. Η διαφορά μεταξύ αυτών των επιπέδων είναι ο αριθμός των συμπεριλαμβανόμενων αεροσκαφών και των custom αεροδρομίων, με κάθε ακριβότερο επίπεδο να προσθέτει επιπλέον αεροπλάνα και πιο λεπτομερή, προσαρμοσμένα "αναβαθμισμένα" αεροδρόμια στο παιχνίδι.

Οι προπαραγγελίες του Microsoft Flight Simulator 2024 για το PS5 και το PS5 Pro είναι τώρα διαθέσιμες και οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής (όλες οι τιμές σε δολάρια):

- Standard Edition με 70 αεροσκάφη και 150 αναβαθμισμένα αεροδρόμια: $69.99
- Deluxe Edition με 80 αεροσκάφη και 155 αναβαθμισμένα αεροδρόμια: $99.99
- Premium Deluxe Edition με 95 αεροσκάφη και 160 αναβαθμισμένα αεροδρόμια: $129.99
- Aviator Edition με 125 αεροσκάφη και 160 αναβαθμισμένα αεροδρόμια: $199.99

Μια λίστα με συχνές ερωτήσεις είναι διαθέσιμη εδώ, και οι χρήστες PS5 που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στις δοκιμές πριν την κυκλοφορία του MSFS 2024 στην πλατφόρμα του PlayStation 5 ενθαρρύνονται να εγγραφούν για συμμετοχή στη Beta μέσω του Microsoft Flight Simulator Insider Program.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παιχνίδι φέτος κλείνει τα 43 του χρόνια, μόνο το Μάριο μου έρχεται στο μυαλό για τόση μεγάλη διάρκεια με νέες εκδόσεις. 

Και για τους μικρούς του φορουμ, υπήρξε μια έντονη συζήτηση το 2001 ότι βοήθησε τους τρομοκράτες της 9/11.

Επεξ/σία από alcemist
  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, cpc464 said:

Ειμαι περίεργος να ακούσω πόσο καλά τρέχει,γιατί στο pc γονατίζει κάρτες.

Στο PC το MSFS2024 είναι αρκετά optimized σε σχέση με το 2020, άσχετα αν το sim έχει ακόμα προβλήματα ακόμα και μετά τα SU3 ή SU4 beta updates.

Ο κύριος λόγος είναι ότι στο 2024 σχεδόν τα πάντα (ακόμα και τα ίδια τα default αεροπλάνα) γίνονται stream απευθείας από το cloud της Microsoft. Άρα δεν χρειάζεται τόσο δυνατό PC όσο παλιότερα, χρειάζεται όμως αρκετά γρήγορη και σταθερή σύνδεση στο Internet. Ανάλογα βέβαια και τα addons που χρησιμοποιεί ο καθένας, γιατί αυτά χρειάζονται τοπικό processing (δεν είμαι σίγουρος για όσα είναι αγορασμένα μέσω marketplace και στις κονσόλες ούτως ή άλλως όλα τα addons διατίθενται αποκλειστικά μέσω marketplace).

Από προσωπική εμπειρία, σε "αρχαίο" Ryzen5 5600X και 6800ΧΤ (σε 60-70% max frequency λόγω προβλήματος), το 2024 μου παίζει αρκετά καλύτερα και πιο στρωτά από το 2020. Σε GA αεροπλάνα χωρίς πολλά displays και με λίγα addons μέχρι στιγμής, σηκώνει εύκολα 90-120fps σε 2560x1080 AFMF με τα πάντα σε High/Ultra, LOD200 κλπ. Δεν νομίζω να έχει τις ίδιες επιδόσεις σε βαριά 3rd party αεροπλάνα τύπου PMDG, αλλά γενικά συμπεριφέρεται καλύτερα από το 2020 στο συγκεκριμένο τομέα.

Τώρα το πόσο καλή ιδέα είναι ότι βγαίνει στο PS5, μάλλον αυτό είναι κάτι που ενδιαφέρει όσους θέλουν να παίξουν σε κονσόλα ή δεν θέλουν να πληρώσουν για πολύ ακριβότερο PC rig. Δηλαδή ό,τι συμβαίνει με το Xbox και το MSFS εδώ και χρόνια. Προφανώς πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί για τις κονσόλες, μιας και όσα στοιχεία gamification και να προσθέσει η Asobo, το MSFS παραμένει ένας προσομοιωτής με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε χειρισμό, περιφερειακά, addons κλπ.

Το αν αυτό είναι καλό νέο ή όχι για όσους το βλέπουν σαν hard core simulator σε PC είναι άλλη ιστορία. Πολλοί έχουν ήδη ξενερώσει βλέποντας το 2024 να εξακολουθεί να έχει πολλά προβλήματα και την Asobo να ρίχνει μεγάλο βάρος στις κονσόλες, αντί να προσπαθεί να βελτιώσει τα simulator χαρακτηριστικά του MSFS. Από την άλλη ίσως τα λεφτά που θα πάρουν μέσω του PS5, να τους επιτρέψουν να αυξήσουν τα resources για την περαιτέρω βελτίωση του sim, οπότε μακροπρόθεσμα οι PC simmers να ωφεληθούν πλαγίως.

Εγώ πάντως για σοβαρές πτήσεις εξακολουθώ να ασχολούμαι αποκλειστικά με το 2020 για πάρα πολλούς και διάφορους λόγους. Το 2024 το έχω μόνο για πειραματισμούς και eye candy (συχνά ούτε καν αυτό, γιατί όπως είπαμε έχει θέματα ακόμα και στον τομέα των γραφικών, θέματα που είναι εδώ και χρόνια λυμένα στο 2020).

ps: νομίζω στο PS5 το μεγάλο κερασάκι/δόλωμα είναι η υποστήριξη για PSVR2. Η εμπειρία VR σε PC ποικίλει πάρα πολύ από χρήστη σε χρήστη, εκτός φυσικά του μεγαλύτερου κόστους. Και το MSFS είχε παραδοσιακά πολλά προβλήματα με το συγκεκριμένο τομέα, είτε στο 2020, είτε στο 2024. Τόσο στο στήσιμο, όσο και στη χρήση. Όταν όμως παίζει καλά, τότε όλοι λένε για φοβερή εμπειρία (ειδικά σε απλά GA αεροπλάνα χωρίς πολλές οθόνες κλπ). Θεωρητικά στο PS5 θα είναι πολύ απλούστερα τα πράγματα, αλλά λογικά εξίσου εντυπωσιακά.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nzeppos είπε

Στο PC το MSFS2024 είναι αρκετά optimized σε σχέση με το 2020, άσχετα αν το sim έχει ακόμα προβλήματα ακόμα και μετά τα SU3 ή SU4 beta updates.

Ο κύριος λόγος είναι ότι στο 2024 σχεδόν τα πάντα (ακόμα και τα ίδια τα default αεροπλάνα) γίνονται stream απευθείας από το cloud της Microsoft. Άρα δεν χρειάζεται τόσο δυνατό PC όσο παλιότερα, χρειάζεται όμως αρκετά γρήγορη και σταθερή σύνδεση στο Internet. Ανάλογα βέβαια και τα addons που χρησιμοποιεί ο καθένας, γιατί αυτά χρειάζονται τοπικό processing (δεν είμαι σίγουρος για όσα είναι αγορασμένα μέσω marketplace και στις κονσόλες ούτως ή άλλως όλα τα addons διατίθενται αποκλειστικά μέσω marketplace).

Από προσωπική εμπειρία, σε "αρχαίο" Ryzen5 5600X και 6800ΧΤ (σε 60-70% max frequency λόγω προβλήματος), το 2024 μου παίζει αρκετά καλύτερα και πιο στρωτά από το 2020. Σε GA αεροπλάνα χωρίς πολλά displays και με λίγα addons μέχρι στιγμής, σηκώνει εύκολα 90-120fps σε 2560x1080 AFMF με τα πάντα σε High/Ultra, LOD200 κλπ. Δεν νομίζω να έχει τις ίδιες επιδόσεις σε βαριά 3rd party αεροπλάνα τύπου PMDG, αλλά γενικά συμπεριφέρεται καλύτερα από το 2020 στο συγκεκριμένο τομέα.

Τώρα το πόσο καλή ιδέα είναι ότι βγαίνει στο PS5, μάλλον αυτό είναι κάτι που ενδιαφέρει όσους θέλουν να παίξουν σε κονσόλα ή δεν θέλουν να πληρώσουν για πολύ ακριβότερο PC rig. Δηλαδή ό,τι συμβαίνει με το Xbox και το MSFS εδώ και χρόνια. Προφανώς πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί για τις κονσόλες, μιας και όσα στοιχεία gamification και να προσθέσει η Asobo, το MSFS παραμένει ένας προσομοιωτής με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε χειρισμό, περιφερειακά, addons κλπ.

Το αν αυτό είναι καλό νέο ή όχι για όσους το βλέπουν σαν hard core simulator σε PC είναι άλλη ιστορία. Πολλοί έχουν ήδη ξενερώσει βλέποντας το 2024 να εξακολουθεί να έχει πολλά προβλήματα και την Asobo να ρίχνει μεγάλο βάρος στις κονσόλες, αντί να προσπαθεί να βελτιώσει τα simulator χαρακτηριστικά του MSFS. Από την άλλη ίσως τα λεφτά που θα πάρουν μέσω του PS5, να τους επιτρέψουν να αυξήσουν τα resources για την περαιτέρω βελτίωση του sim, οπότε μακροπρόθεσμα οι PC simmers να ωφεληθούν πλαγίως.

Εγώ πάντως για σοβαρές πτήσεις εξακολουθώ να ασχολούμαι αποκλειστικά με το 2020 για πάρα πολλούς και διάφορους λόγους. Το 2024 το έχω μόνο για πειραματισμούς και eye candy (συχνά ούτε καν αυτό, γιατί όπως είπαμε έχει θέματα ακόμα και στον τομέα των γραφικών, θέματα που είναι εδώ και χρόνια λυμένα στο 2020).

ps: νομίζω στο PS5 το μεγάλο κερασάκι/δόλωμα είναι η υποστήριξη για PSVR2. Η εμπειρία VR σε PC ποικίλει πάρα πολύ από χρήστη σε χρήστη, εκτός φυσικά του μεγαλύτερου κόστους. Και το MSFS είχε παραδοσιακά πολλά προβλήματα με το συγκεκριμένο τομέα, είτε στο 2020, είτε στο 2024. Τόσο στο στήσιμο, όσο και στη χρήση. Όταν όμως παίζει καλά, τότε όλοι λένε για φοβερή εμπειρία (ειδικά σε απλά GA αεροπλάνα χωρίς πολλές οθόνες κλπ). Θεωρητικά στο PS5 θα είναι πολύ απλούστερα τα πράγματα, αλλά λογικά εξίσου εντυπωσιακά.

Τι επαθε η 6800ΧΤ?

Δημοσ.
6 minutes ago, elgreco2000 said:

Τι επαθε η 6800ΧΤ?

Από day one είχε προβλήματα αρχικά στο MSFS2020 και αργότερα σε άλλα παιχνίδια (όχι όλα). Κράσαρε τυχαία όταν βρισκόταν στις default ρυθμίσεις ή αν το max frequency ήταν πάνω από 70%. Ποτέ δεν κατάφερα να το λύσω και ποτέ δεν την επέστρεψα, πρώτον γιατί έφαγα αρκετό καιρό μέχρι να καταλάβω ότι το πρόβλημα ήταν η ίδια η GPU και δεύτερον γιατί τω καιρώ εκείνω (επί covid lockdown) δεν υπήρχαν GPU στην αγορά. Οπότε προτίμησα να τη βάζω στο 60-70% ανάλογα το παιχνίδι και να πορεύομαι έτσι μέχρι να αγοράσω νέα. 

Ευτυχώς το MSFS2024 είναι πιο optimized από το 2020. Για παράδειγμα χρησιμοποιεί τη GPU στο 99% ενώ το 2020 είχε μικρότερο usage και ελαφρώς χειρότερες επιδόσεις σε fps, 1% drops κλπ. 

Μένει να δούμε πόσο καλό port θα κάνουν στο PS5, γιατί η έκδοση του Xbox έχει περάσει από μύρια κύματα μέχρι να φτάσει σε αξιοπρεπές επίπεδο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...