Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 1comment είπε

Δεν ξέρω. Θα πατούσαν στο ότι αποδέχτηκες τους όρους χρήσης. Επίσης έχω δει πολλά eshop (μικρά) να γράφουν ότι δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων παρά μόνο σου δίνουν κουπόνι με το ποσό για επόμενη αγορά. Εφόσον αποδέχεσαι τους όρους, δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να το αντικρούσεις.

Οι όροι του κάθε μαγαζιού δεν υπερισχύουν της νομοθεσίας. Το ότι μπορεί να γράφουν ότι τους αποδέχεσαι όταν κάνεις την παραγγελία και άρα δεν μπορείς να τους αντικρούσεις, πάλι δεν ισχύει καθώς το τι γράφει ο καθένας και το τι αποδέχεσαι εσύ, και πάλι δεν υπερισχύει της νομοθεσίας.

Απλά το γράφουν για να αποθαρρύνουν αυτούς που δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά τους, ή που θεωρούν ότι για να το γράφει κοτζάμ κατάστημα έτσι στην πολιτική του, τότε σίγουρα θα ισχύει κάπως.

Αν στις αγορές εξ' αποστάσεως για το συγκεκριμένο είδος προβλέπεται υπαναχώρηση εντός 14 ημερών και επιστροφή χρημάτων, τότε αυτό ισχύει για όλους και ας γράφει ο καθένας ό,τι πολιτική επιστροφών θέλει. Αν δεν κάνει τα νόμιμα, καταγγελία σε συνήγορο καταναλωτή κλπ.

Εν ολίγοις, ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το προϊόν με δικά του έξοδα (εκτός αν ο πωλήτής προσφέρει ο ίδιος δωρεάν μεταφορικά επιστροφής), και ο πωλητής οφείλει να επιστρέψει ολόκληρη την πληρωμή που έλαβε (μαζί με την χρέωση των μεταφορικών, αν υπήρχε).

Εδώ η σχετική ενημέρωση:

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation

  • Like 2
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, lector said:

Ειμαι σιγουρος οτι και οι δυο φιλοι σου θα σε κοιταγανε ειτε σα να εισαι τερμα χαζος ειτε σα να τους κοροιδευεις.

Ο τύπος που μου τα πούλησε ήταν απόλυτα σίγουρος ότι το χρώμα είναι ίδιο με αυτό στην ιστοσελίδα. Μέχρι και στο κατάστημα που πήγα ο τυπάς το έβαλε δίπλα στην οθόνη του υπολογιστή και μου έλεγε "να δες, ίδιο είναι!". Μερικές φορές σε κάνουν να πιστεύεις ότι είσαι τρελός οπότε ρώτησα δύο φίλους για να σιγουρευτώ ότι δεν τα έχω χάσει... ακόμη.

3 minutes ago, Nabuko said:

Απ' ότι βλέπω εκτός απ' το χρώμα ούτε το ύφασμα είναι το ίδιο

Το ύφασμα ήταν οκ

Επεξ/σία από magictoboggan
  • Haha 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Neptu είπε

Επίσης και το γνωστό κιτρινόμαυρο κατάστημα σου κόβει πιστωτικό και δε σου επιστρέφει χρήματα. Μου έχει τύχει 1-2 φορές αλλά δεν ασχολήθηκα διότι παραγγέλνω συχνά οπότε κάτι θα αγόραζα σε σύντομο διάστημα, όπως και έγινε. Αλλά αν ήταν κατάστημα που δεν είχα σκοπό να αγοράσω κάτι άλλο, θα έμενα με το πιστωτικό στο χέρι;

Αυτή η ατάκα με το ΦΠΑ αν θυμάμαι καλά έπαιζε συχνά πριν αρκετά χρόνια.

Επίσης έχω απορία @magictoboggan, το χρώμα ήταν απλά μια διαφορετική απόχρωση που ίσως θα μπορούσε να δικαιολογηθεί από τον φωτισμό, την οθόνη...ή πχ το έδειχνε μαύρο και εσύ παρέλαβες κίτρινο; Διότι αν ήταν τόσο χτυπητό (δικό τους λάθος δηλαδή) και προσπαθούσαν να βγουνε από πάνω, πάει πολύ

Γενικά πάντως μερικοί έχουν απίστευτο θράσος. Μου έχουν τύχει κι εμένα απίστευτα περιστατικά. Και απορώ πόσο γύφτοι είναι, οκ θα κερδίσεις λίγα € αλλά τον πελάτη τον έχασες, χώρια τη δυσφήμιση που θα σου κάνει. 

Αν το ζητήσεις το κάνουν. Τελευταία επιστροφή μέσα στο καλοκαίρι, μου έδωσαν επιλογή για πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων.

 

 

Δημοσ.

Το δικαιωμα υπαναχωρησης υφισταται στο 100% εντος 14 ημερων οτι και να λένε στους όρους τους.

Αυτο που σιγουρα ισχυει ειναι οτι πληρωνεις εσυ την επιστροφη. Αλλά εδω μιλάμε άλλο προιον. Αλλο δειχνουν και αλλο στελνουν.

Εδω πολλές πληροφοριες για το τι μπορεις να κάνεις.

https://www.ekpizo.gr/καταναλωτές/δικαιώματα/προϊόνταυπηρεσίες/δικαίωμα-υπαναχώρησης-για-αγορές-από-απόσταση

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Neptu είπε

Επίσης και το γνωστό κιτρινόμαυρο κατάστημα σου κόβει πιστωτικό και δε σου επιστρέφει χρήματα.

Αμα το ζητησεις στα επιστρεφουν.
Σε μια μονο περιπτωση τα επεστρεψαν μονοι τους,οταν πηγα γραφικων εντος εγγυησης,επειδη δεν ειχαν κατι ιδιο η λιγο καλυτερο,τα επεστρεψαν.
Μαλιστα επεστρεψαν λιγοτερα,γιατι η αξια της καρτας δεν ηταν η ιδια πλεον.
Αλλα ημουν νεος και αμαθος τοτε,τωρα δε θα υπηρχε το καταστημα εαν μου το καναν.

 

Δημοσ.

Διάφορες επιχειρήσεις είτε σαν "πολιτική" τους είτε οι υπάλληλοι ατομικά, θα πουν διάφορες μπαρούφες ή δικές τους θεωρίες προκειμένου να αποφύγουν κάποια επιστροφή ή κάτι που θα βάλει σε κάποιο κόπο αυτούς ή τα λογιστήρια τους. 

Σίγουρα πολλοί θα τσιμπήσουν. Άλλοι πάλι όχι. Όπου πετύχει, πέτυχε. 

Εννοείται βέβαια πως δεν κρατάει με την καμία ΦΠΑ. Και ούτε βέβαια το χρεώνεται η επιχείρηση  (αφού μπορεί να αρχίσει την κλάψα) αφού όλο το κόστος της απόδειξης θα "κλείσει" με το δελτίο επιστροφής. 

ΥΓ Για να πούμε του στραβού το δίκιο μια χασούρα την έχει η επιχείρηση στην περίπτωση που έχει εισπράξει μέσω πιστωτικής (λόγω κρατήσεων) ή από το κόστος των μεταφορικών 

Δημοσ.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees/index_el.htm

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty/

Κακώς σου γράφουν περί υπαναχώρησης, δεν είσαι σε αυτή τη κατηγορία επιστροφής αλλά στης νόμιμης εγγύησης.

Με λίγα λόγια, το κόστος των μεταφορικών της επιστροφής το αναλαμβάνει ο πωλητής και προφανώς αυτό που σου λέει δεν ισχύει.

 

Δημοσ.

Το ποσό πρέπει να στο επιστρέψει όλο μαζί με την φαπα.

Και δεν έχει δικαίωμα να σου πει για πιστωτικά. Εσύ επιλέγεις αν θες να το αφήσεις σαν πιστωτικό ή αν θες τα χρήματα στην κάρτα πίσω ή στο χέρι. Είναι δικά σου χρήματα. Αν δεν επιλέγετε εσείς οι ίδιοι πιστωτικό μην το αποδέχεται με το ζόρι ποτέ. Δεν έχουν κανένα δικαίωμα με το ζόρι και δεν έχετε καμία υποχρέωση εσείς. Δεν πα να λένε οι όροι χρήσης τους ότι βλακεία θελουν, είναι δικά σας χρήματα.

Για το κίτρινο μαγαζί, από προσωπική εμπειρία στο κατάστημα στο Χαλάνδρι με 2 λάπτοπ για πελάτη μου, μου επέστρεψαν 1,5 χιλιάρικο μόλις έφτασε η αστυνομία. Δεν μου τα δίνετε? Μόνο πιστωτικό μπορούμε κύριε. Βγήκα έξω, πήρα τηλέφωνο 100, περίμενα κάνα 20λεπτο, ήρθε το περιπολικό και μαζί με αυτό ήρθε ο διευθυντής με τα χέρια να τρέμουν και μέτραγε τα λεφτά.

Θα σας πει μια πολιτική εταιρίας τι να κάνετε με τα δικά σας λεφτά;

Δημοσ.
6 ώρες πριν, CMOS_Z είπε

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees/index_el.htm

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty/

Κακώς σου γράφουν περί υπαναχώρησης, δεν είσαι σε αυτή τη κατηγορία επιστροφής αλλά στης νόμιμης εγγύησης.

Με λίγα λόγια, το κόστος των μεταφορικών της επιστροφής το αναλαμβάνει ο πωλητής και προφανώς αυτό που σου λέει δεν ισχύει.

 

Γενικά μιλώντας ως προς τις εγγυήσεις (για συσκευές πάντα καθώς δεν ξέρω τι παίζει με άλλα προϊόντα) ΟΛΕΣ αναφέρουν ότι η επιστροφή του προς επισκευή/αλλαγή προϊόντος (για φάση δυσλειτουργίας) γίνεται με τα μεταφορικά να βαρύνουν τον αγοραστή.

Δεν ξέρω κατά πόσο κάτι τέτοιο καλύπτεται από ελληνική ή ευρωπαϊκή νομοθεσία αλλά είναι πολύ "κλασσική" θέση στα έντυπα των εγγυήσεων.

Δημοσ.
13 hours ago, magictoboggan said:

Βάζω μια φωτογραφία από το χρώμα που είχε στην ιστοσελίδα και το χρώμα που παρέλαβα και θέλω να μου πεις εσύ αντικειμενικά. Ρώτησα και δύο φίλους μου και μου είπαν και οι δύο ότι το χρώμα δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έχουν στη σελίδα.

cargo.jpg

Spoiler

Ε, τι;;; Ίδια είναι..!!! Ρε τι περίεργοι που είστε μερικοί ρε σεις!!!ενα!!11

 

39 minutes ago, haris_216 said:

Γενικά μιλώντας ως προς τις εγγυήσεις (για συσκευές πάντα καθώς δεν ξέρω τι παίζει με άλλα προϊόντα) ΟΛΕΣ αναφέρουν ότι η επιστροφή του προς επισκευή/αλλαγή προϊόντος (για φάση δυσλειτουργίας) γίνεται με τα μεταφορικά να βαρύνουν τον αγοραστή.

Δεν ξέρω κατά πόσο κάτι τέτοιο καλύπτεται από ελληνική ή ευρωπαϊκή νομοθεσία αλλά είναι πολύ "κλασσική" θέση στα έντυπα των εγγυήσεων.

Όχι. Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη. Εάν σου έρθει ελαττωματικό προϊόν, είναι υποχρεωμένος ο πωλητής (ούτε ο κατασκευαστής, ούτε ο αντιπρόσωπος, ούτε το επίσημο σέρβις) , να μεριμνήσει, ώστε χωρίς δικά σου έξτρα έξοδα, να παραλάβεις ένα λειτουργικό προϊόν. Μου έχει τύχει 2 φορές να έχω πρόβλημα, μια με οθόνη και μια με καρέκλα.. Δεν μου ζήτησαν ποτέ να πληρώσω μεταφορικά.

 

Επίσης πάμε άλλη μια φορά όλοι μαζί: ΟΙ ΌΡΟΙ ΧΡΉΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΉΜΑΤΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΆΝΩ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΊΑΣ.!! Εγώ που έχω eShop, μπορώ να βάλω στους όρους χρήσης, ότι από εδώ και πέρα "θα ψωνίζεις μόνο από εμένα". Εάν πάς και ψωνίσεις από αλλού, θα μπορώ να σε κυνηγήσω νομικά;;; Προφανώς και όχι.!!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και στους ορους επιστροφης να το ελεγε, και να πατησες αποδοχη δεν εχει καμια σημασια, υπαρχει ο νομος και αυτο το πραγμα ειναι τελειως παρανομο να πληρωσες το ΦΠΑ, μην το δεχτεις και μην δινεται πατηματα σε τετοια μαγαζια.

Τωρα ειδα και το χρώμα, ποσο twitter 2010 με το blue dress ! καμία σχεση το χρωμα τις σελιδας με αυτο που σου έστειλαν.
Βγαλε photo και βαλτο στο κινητο και κανε color picker, το ενα της φωτογραφιας θα ειναι σε παντελως αλλο HEX απο αυτο που σου εστειλαν.

Επεξ/σία από great
Δημοσ.
17 minutes ago, Ukforthemoment said:

Και όλο αυτό θα το είχες αποφύγει αν είχες πάει να το αγοράσεις απο το κατάστημα .

Ήθελα αποφύγω 3 ώρες από ανούσια μετακίνηση + βενζίνες + ταλαιπωρία αλλά τελικά δεν τις γλύτωσα.

  • Sad 2
Δημοσ.

Απαράδεκτη προσέγγιση και είναι σοβαρός λόγος για αρνητική κριτική. Με κάτι τέτοια, μπαίνουν οι μεγάλοι και καθαρίζουν την αγορά από ασόβαρους μικρούς και μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά δυστυχώς.

Μην τα πολυλογούμε, και ίδια ακριβώς να ήταν με την φωτογραφία, άλλαξες γνώμη και θες να το επιστρέψεις. Δεν χρειάζεται ερωτήσεις, λέγεται υπαναχώρηση από την πώληση και είναι νόμος που προστατεύει τα δικαιώματα του καταναλωτή, και υπερισχύει από κάθε κανονισμό κάθε μεμονωμένου καταστήματος. Αν δεν το αποδέχεται ο καταστηματάρχης, ας μην ασκεί εμπορική δραστηριότητα στην Ελλάδα. 

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, magictoboggan είπε

Βάζω μια φωτογραφία από το χρώμα που είχε στην ιστοσελίδα και το χρώμα που παρέλαβα και θέλω να μου πεις εσύ αντικειμενικά. Ρώτησα και δύο φίλους μου και μου είπαν και οι δύο ότι το χρώμα δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έχουν στη σελίδα.

cargo.jpg

Αν το ξεδιπλώσεις θα επανέλθει το χρώμα του στο φυσιολογικό! 

  • Haha 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...