Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα Spectacle Fighters είναι μια κατηγορία single player παιχνιδιών με έμφαση στους χαρακτήρες, που χρησιμοποιούν  gameplay στοιχεία από τα Fighting Games, με σκοπό να δημιουργήσουν περίπλοκα και εντυπωσιακά συστήματα μάχης.

Είναι επίσης, δυστυχώς, μια κατηγορία που βλέπει καινούριους τίτλους πολύ σπάνια. Το Ninja Gaiden 4, που αναπτύχθηκε από την Platinum Games σε συνεργασία με τη Team Ninja και κυκλοφορεί από Xbox Game Studios, αποτελεί μία πολυαναμενόμενη προσθήκη στο είδος.

Η ιστορία ακολουθεί το Yakumo, το μελλοντικό ηγέτη της Raven Clan, ενώ έχει αποστολή να εκτελέσει τη Dark Dragon Priestess, κάτι που πιστεύει ότι θα οδηγήσει στην εξόντωση του σώματος του Dark Dragon το οποίο αιωρείται πάνω από το Τόκυο. Η αέναη βροχή  που πηγάζει από το σώμα του δράκου έχει μετατρέψει την πόλη σε ιδανικό περιβάλλον για daemons (ιθαγενή στη γη πνεύματα που ενδυναμώνονται από αρνητικά συναισθήματα) και fiends (οι πιο γνωστοί σε εμάς δαίμονες, που προέρχονται από τον κάτω κόσμο). Αν και η ιστορία έχει μερικές ανατροπές, αποτελεί το ασθενέστερο κομμάτι του τίτλου καθώς είναι αρκετά απλοϊκή και αφήνει την εξήγηση ορισμένων στοιχείων στα archives, στα οποία έχει πρόσβαση ο παίχτης από το κεντρικό menu αν θέλει να μάθει περισσότερα για τους χαρακτήρες ή τον κόσμο.

image.jpeg.96ffe3dca2da44db1ad3c92e26a75c71.jpeg

Οι χαρακτήρες, αν και ελαφρώς στερεοτυπικοί, είναι ενδιαφέροντες  και καλογραμμένοι. Χωρίς να χρειάζεται πολλούς διαλόγους, μπορεί κανείς να καταλάβει τις ιδιοσυγκρασίες του κάθε κεντρικού χαρακτήρα της ιστορίας και ο καθένας είναι συμπαθητικός με τον δικό του τρόπο.

Το gameplay είναι συνήθως το δυνατό κομμάτι τέτοιων παιχνιδιών και το Ninja Gaiden 4 μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στα καλύτερα του είδους. Αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι το πως καταφέρνει να συνδυάσει γρήγορη και χαοτική μάχη με την αίσθηση ότι κάθε κίνηση σου είναι ή μπορεί να είναι υπολογισμένη και κάθε ήττα μπορεί να οδηγήσει σε βελτίωση του τρόπου που παίζεις. Όσο προχωράει η ιστορία ο Yakumo αποκτά πρόσβαση τόσο σε καινούριες κινήσεις όσο και καινούρια όπλα, το καθένα από τα οποία αλλάζει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο κανείς προσεγγίζει την εκάστοτε μάχη. 

Διαβάστε ολόκληρο το review

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θυμάμαι όταν είχε πρωτοβγει το ninja gaiden 2 στο 360. Μου το είχε δώσει ενας φιλος. Σε κάποιο σημείο χάνω από κάτι λυκους και το checkpoint ηταν μισή ώρα πίσω. Βγάζω το cd το απο την κονσόλα και το βάζω στη θήκη του :) Το επιστρέφω με την πρώτη ευκαιρία και ο φίλος μου δε το ήθελε πίσω, το πασαρε με το ζόρι σε κάποιον άλλο χαχαχα. Τραυματική εμπειρία, είχε και αρκετά τεχνικά θεματα αν θυμάμαι καλά 

Αν και παίζω αυτά τα παιχνίδια (Bayonetta, Devil May cry ), αυτή η σειρά δεν ήταν για εμένα. Το νέο όμως θέλω να το παίξω 

Edit : βλέπω αναφέρεις το mg rising φοβερό κ αυτο δεν είδαμε συνέχεια

Επεξ/σία από nickk0kkav
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, nickk0kkav said:

Θυμάμαι όταν είχε πρωτοβγει το ninja gaiden 2 στο 360. Μου το είχε δώσει ενας φιλος. Σε κάποιο σημείο χάνω από κάτι λυκους και το checkpoint ηταν μισή ώρα πίσω. Βγάζω το cd το απο την κονσόλα και το βάζω στη θήκη του :) Το επιστρέφω με την πρώτη ευκαιρία και ο φίλος μου δε το ήθελε πίσω, το πασαρε με το ζόρι σε κάποιον άλλο χαχαχα. Τραυματική εμπειρία, είχε και αρκετά τεχνικά θεματα αν θυμάμαι καλά 

Αν και παίζω αυτά τα παιχνίδια (Bayonetta, Devil May cry ), αυτή η σειρά δεν ήταν για εμένα. Το νέο όμως θέλω να το παίξω 

Edit : βλέπω αναφέρεις το mg rising φοβερό κ αυτο δεν είδαμε συνέχεια

Ναι, η δυσκολία σίγουρα δεν είναι σε τέτοια επίπεδα εδώ. Και πάλι πιο δύσκολο από αντίστοιχα παιχνίδια του είδους, αλλά όχι σε ακραίο βαθμό.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...