Προς το περιεχόμενο

Spotify: Η Apple ασκεί αθέμιτο ανταγωνισμό μέσω του App Store


Rubenstilchkin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αρνητικό κλίμα φαίνεται πως έχει δημιουργηθεί μεταξύ της Apple και της Spotify, καθώς η δεύτερη αρνείται να εγκρίνει την αναβαθμισμένη έκδοση της εφαρμογής του Spotify για το iOS, δημιουργώντας προβλήματα στην ομαλή λειτουργία της πλατφόρμας.

Η Spotify, υποβάλλοντας σχετική επιστολή στην αμερικανική εταιρεία, την κατηγορεί ευθέως για αθέμιτο ανταγωνισμό, λέγοντας ότι η συμπεριφορά της θα προκαλέσει "σοβαρή ζημιά" στους χρήστες της, κατακρίνοντας τη νέα πολιτική συνδρομών και "in-app" πληρωμών (την οποία η Apple έθεσε σε ισχύ μετά το WWDC 2016), λέγοντας ότι χρησιμοποιεί τη διαδικασία έγκρισης για να κάνει το Spotify λιγότερο ανταγωνιστικό σε σχέση με το Apple Music.

 

Όπως συμβαίνει και με άλλες iOS εφαρμογές, οι συνδρομητές της Spotify επιβαρύνονται με 3 δολάρια, χρήματα τα οποία καταβάλλονται ως τέλη χρέωσης για το App Store της Apple. Ωστόσο, η Spotify ανακοίνωσε πρόσφατα ότι προσφέρει έως και τρεις μήνες premium συνδρομής με χρέωση $0.99 το μήνα, αρκεί κανείς να εγγραφεί μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, σε μία προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους χρήστες - γεγονός το οποίο δυσαρέστησε την Apple.

 

Μάλιστα, υπήρξαν αναφορές ότι η Apple απείλησε την Spotify με πλήρη απόσυρση της εφαρμογή από το App Store, αν η σουηδική εταιρεία δεν σταματούσε να προωθεί τη συγκεκριμένη προσφορά σε κατόχους iOS συσκευών. Η Spotify διατηρεί μία βάση 100 εκατομμύρια συνδρομητών, εκ των οποίων τα 30 εκατομμύρια επί πληρωμή, τη στιγμή που το Apple Music περιορίζεται στους 15 εκατομμύρια συνδρομητές.

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

έτσι, να αρχίσουν να καταλαβαίνουν κάποιοι ότι όλο αυτό το μοντέλο με τα stores καταλήγει σε νταβατζιλίκι τεραστίων διαστάσεων

 

θα ήθελα να είχα iphone, android, wp ή ότι νάναι και να μπορώ να αγοράσω μία εφαρμογή απευθείας από τον δημιουργό και να την εγκαθιστώ,

 

όπως κάνω και στον υπολογιτή μου

 

(και δεν έχει σχέση με πειρατία, έχω πολλά χρόνια να χρησιμοποιήσω σπασμένο πρόγραμμα)

 

όταν έχουμε εταιρίες που γίνονται γίγαντες και στο μέσο και στο περιεχόμενο ταυτόχρονα, αρχίζουν να κάνουν ότι θέλουν και αναγκάζεσαι να χορεύεις

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έτσι, να αρχίσουν να καταλαβαίνουν κάποιοι ότι όλο αυτό το μοντέλο με τα stores καταλήγει σε νταβατζιλίκι τεραστίων διαστάσεων

 

θα ήθελα να είχα iphone, android, wp ή ότι νάναι και να μπορώ να αγοράσω μία εφαρμογή απευθείας από τον δημιουργό και να την εγκαθιστώ,

 

όπως κάνω και στον υπολογιτή μου

 

(και δεν έχει σχέση με πειρατία, έχω πολλά χρόνια να χρησιμοποιήσω σπασμένο πρόγραμμα)

 

όταν έχουμε εταιρίες που γίνονται γίγαντες και στο μέσο και στο περιεχόμενο ταυτόχρονα, αρχίζουν να κάνουν ότι θέλουν και αναγκάζεσαι να χορεύεις

 

Το πρόβλημα είναι ότι το Spotify δεν θέλει να χρησιμοποιήσει τα In-App-Sales γιατί η Apple σε κάθε εφαρμογή που πουλάς κρατάει προμήθεια 30% και το Spotify προσπάθησε να χώσει δικό του τρόπο κρυφά μέσα στην εφαρμογή, πράγμα ενάντια στους όρους χρήσης του App Store αντί ουσιαστικά να ανοίξει In-App Browser και να σε στείλει στο σαιτ του για να πληρώσεις μέσω PayPal, πήγε να κάνει λαμογιά μέσα στην εφαρμογή.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30% σε κάθε εφαρμογή; ούτε το ελληνικό κράτος δεν παίρνει τόσα με το έτσι θέλω  :)

 

και εννοείς 30% ζητούσε για την εφαρμογή του spotify ή και από τις συνδρομές;

 

anyway, θα ήθελα να μπορώ να εγκαταστήσω νόμιμα εφαρμογές αγορασμένες σε android/ios/wp (υπάρχουν και τα τρία στο σπίτι) εκτός του store,

μάλλον θα γλύτωνα και το 30% που παίρνουν οι νταβάδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρνητικό κλίμα φαίνεται πως έχει δημιουργηθεί μεταξύ της Apple και της Spotify, καθώς η ?δεύτερη? αρνείται να εγκρίνει την αναβαθμισμένη έκδοση της εφαρμογής του Spotify για το iOS, δημιουργώντας προβλήματα στην ομαλή λειτουργία της πλατφόρμας.

 

 

 

Νομιζω πως η πρώτη ειναι που αρνείται, η δεύτερη είναι η Spotify στην πρόταση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έτσι, να αρχίσουν να καταλαβαίνουν κάποιοι ότι όλο αυτό το μοντέλο με τα stores καταλήγει σε νταβατζιλίκι τεραστίων διαστάσεων

 

θα ήθελα να είχα iphone, android, wp ή ότι νάναι και να μπορώ να αγοράσω μία εφαρμογή απευθείας από τον δημιουργό και να την εγκαθιστώ,

 

όπως κάνω και στον υπολογιτή μου

 

(και δεν έχει σχέση με πειρατία, έχω πολλά χρόνια να χρησιμοποιήσω σπασμένο πρόγραμμα)

 

όταν έχουμε εταιρίες που γίνονται γίγαντες και στο μέσο και στο περιεχόμενο ταυτόχρονα, αρχίζουν να κάνουν ότι θέλουν και αναγκάζεσαι να χορεύεις

Όλοι αυτό θα θέλαμε αλλά φαντάζομαι πως έχεις υπόψιν σου πως αν δεν υπήρχε ένα τέτοιο μοντέλο διάθεσης εφαρμογών σε όλες τις πλατφόρμες, δεν θα υπήρχαν και οι εφαρμογές που υπάρχουν ή θα υπήρχαν υποδεέστερες.

 

Όταν, μια εταιρεία με ένα πολύ δημοφιλές λειτουργικό σου δίνει την ευκαιρία να πουλήσεις την εφαρμογή σου σε ένα μέρος και μάλιστα σου εγγυάται ότι έχει μειώσει στο ελάχιστο την πειρατεία, δεν θα πληρώσεις το "ενοίκιο";

 

Η τακτική που ακολούθησε το Spotify για να παρακάμψει τη χρέωση του 30% έχει ακολουθηθεί και από κάποιες άλλες εταιρείες στο παρελθόν και δεν είχαν αποτέλεσμα. Αν θέλεις να πουλάς και να βγάζεις χρήματα μέσα από μια πλατφόρμα, ακολουθείς τους κανόνες που ορίζει η πλατφόρμα. Αν αποφασίσεις κάποια στιγμή ότι δεν σου αρέσουν ή αποσύρεις την εφαρμογή ή κάνεις τουμπεκί. Γιατί δεν αποσύρει την εφαρμογή; Απλά προσπαθεί να σηκώσει σκόνη για διαφήμιση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αρθρο ειναι εντελως λανθασμενο και προκατειλημενο!

Οπως ειπε και ενας φιλος πιο πανω το spotify πηγε να παιξει πουστια με τις αγορες εντος της εφαρμογης. Για οσους δεν γνωριζουν εδω και χρονια για καθε αγορα εντος της εφαρμογης (in app purchase) η apple κραταει το 30% σε ΟΛΟΥΣ τους developers ανεξαιρετως!

Το δε spotify αντι να το καταπινει οπως κανουν οι περισσοτεροι αλλοι developers (οπως το netflix κλπ) το πασαρε στους συνδομητες και στα @@ρια του.

Απο τοτε που βγηκε το apple music κανει σαν κακομαθημενο οτι η apple εχει anticompetive συμπεριφορα ενω εχει απορριφθει πολλακις σε διαμαχες. Παρολα αυτα εχει αρκετο κοσμο που αγοραζει μεσω in app και αυτο αποδεικνυεται απο την θεση της εφαρμογης στα top grossing (no 1 ακομα).

 

Οσο για το δευτερο σκελος με τα 99 λεπτα, απλα δεν μπορουσες να την ενεργοποιησεις μεσω in app αλλα απο την σελιδα (και αφου δεν ειχες premium ποτε). Εαν το διαφημιζε μεσα απο την εφαρμογη ειναι αναγκασμενη να το βαλει και σε in app αρα παλι -30% που δεν το θελει (appstore guideline).

 

Και τέλος, πριν το wwdc χαλαρωσε αυτο το μετρο με τα 30%, λαμβανοντας 15% στην περιπτωση που ο συνδρομητης ξεπερνουσε τον 1 χρονο συνδρομης και μεχρι να το ακυρωσει.

 

Get your facts straight!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...