Προς το περιεχόμενο

butters

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    923
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με butters

  • Ημερομηνία γέννησης 01/01/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

butters's Achievements

  1. Υπάρχουν προγράμματα όπως το zero data retention policy της OpenAI, οπότε το OpenAI δεν διατηρεί τα δεδομένα που αποστέλλονται προς αυτό. Τώρα το τι γίνεται εν προκειμένω, δεν γνωρίζω...
  2. Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Οι τιμές σε όλα τα αυτοκίνητα ανέβηκαν δραματικά πολύ από το 2019 και έπειτα (σε μας π.χ. και πάνω από 30%). Η αύξηση τιμής δεν δικαιολογείται από την αξία που δίνουν τα νέα gadget τύπου infotainment (τα μισά είναι για μούτζες) και τα νέα συστήματα ασφαλείας (lane assist κτλ). Τα νέα αυτοκίνητα έχουν σταματήσει να απευθύνονται στο mainstream κοινό. Τα ηλεκτρικά είναι μια υποκατηγορία που έχουν ακόμη υψηλότερο κόστος απόκτησης, οπότε αν δεν έχει επιδότηση, οι καταναλωτές το σκέφτονται αν θα δώσουν τα επιπλέον χρήματα. Αν οι τιμές αλλάξουν, θα υπάρξει και αντίστοιχη ανταπόκριση.
  3. Γεια σας, υπάρχει κάποιο app που να έχει POI (Points of Interest) από το Google Maps; Όλη η υπόθεση στο Google Maps είναι τα σημεία ενδιαφέροντος, σπάνια βάζω πλέον διεύθυνση για να πάω κάπου. Ωστόσο είναι πολύ κακό το navigation που δίνει και θα προτιμούσα μια πιο αξιόπιστη εφαρμογή (Sygic, TomTom, Here now)
  4. H είδηση που έστειλες, είναι του 2023, θες να μας διαφωτίσεις για το τι γινόταν πριν, από το 2013 που ολοκληρώθηκε η εξαγορά; Ποιος έπαιρνε την επιδότηση; Τα €180 ανά πτήση γίνονται ξεκάθαρα γιατί υπάρχει μονοπώλειο. Εσένα προφανώς σου φαίνεται εντάξει να έχεις ΜΜΜ για να πηγαίνεις διαδρομή 1 χλμ, αλλά οι υπόλοιποι να πρέπει να πάρουν καράβι και να ταξιδέχουν 8 και 10 ώρες ξέρω γω. Ζουν σε άλλη χώρα αυτοί από σένα. Και στο κάτω κάτω λάθος τους που πήγαν σε νησιά να ζήσουν. Και τι θα κάνει το κράτος που μαζεύει φόρους από παντού; Είναι ο πατερούλης τους να τους πληρώνει τα αεροπορικά εισιτήρια; Πήρε €120m. Ζεστά λεφτά σε περίοδο Covid που έκλειναν επιχειρήσεις λόγω καραντίνας. Είναι γεγονός. Επέστρεψε ένα ποσό, όχι όλο. Όποιος θέλει να το ψάξει, ας το ψάξει. Μην ακυρώνουμε το γεγονός ότι πήρε στήριξη που δεν πήραν άλλες εταιρείες. Η κρατική Ολυμπιακή ήταν ζημιογόνος εταιρεία γιατί εξυπηρετούσε κομματικά συμφέροντα. Η εξυγίανση ήρθε από μια ιδιωτική εταιρεία γιατί το κράτος δεν ήθελε να την κάνει. Για αυτό και η Ολυμπιακή παραμένει κάτι ενεργή. Δεν έχω καμία σχέση με το Δημόσιο ούτε κυνηγάω φανταστικούς εχθρούς και λέω ψεύτες τους άλλους. Ας το λήξουμε εδώ.
  5. Η Ολυμπιακή συνεχίζει και ζει, ούτε καν πείραξαν το brand. Απλά ξεπουλήθηκε σε εταιρεία η οποία πήρε επιδοτήσεις για άγονη γραμμή και έκανε μονοπώλιο σε πολλούς εγχώριους προορισμούς με ελάχιστα αεροπορικά ναύλα €180 ανά πτήση (π.χ. Κάρπαθος, Αστυπάλαια και πολλά άλλα). Α, επίσης πήρε και 120 εκατομμύρια ευρώ με την πρώτη "κακή στιγμή" λόγω Covid. Από το ελληνικό κράτος φυσικά. Η Πίτσος είναι Γερμανική εταιρεία από το 1977, σε ποσοστό > 60%. H εταιρεία παρέμεινε ανοικτή ως δέσμευση της Siemens στα πλαίσια διακανονισμού που έγινε το 2012 για το γνωστό σκάνδαλο. Η εταιρεία θα είχε φύγει για Τουρκία (όπως και έκανε), γιατί η ελληνική αγορά που αντιπροσώπευε το 70% των πωλήσεων είχε πατώσει. Οι Γερμανοί άφησαν την Πίτσος να πεθάνει (και μάλιστα αθέτησαν και τη συμφωνία), o Μπακατσέλος προσπαθεί να την κρατήσει ζωντανή. Το αν είναι υγιής η απόλυση του 10% των εργαζομένων της Tesla, θα φανεί στην πορεία. Το παρακάτω πάντως, δεν το λες και υγιές. Στην επόμενη 5ετία θα δούμε τι θα συμβεί με τα EV και το κατά πόσο είναι εφικτή η μαζική χρήση τους, ακόμη και σε οικονομικά αναπτυγμένες χώρες. Και μαζί με αυτό θα δούμε που θα είναι η Tesla, που θα είναι οι Ευρωπαίοι και που θα είναι και οι Ασιάτες κατασκευαστές.
  6. Μεγάλο στοίχημα η νέα ταινία. Δύσκολα θα σταθεί δίπλα στην πρώτη. Η Gaga είναι αχώνευτη, κάθε φορά που διαβάζω ότι θα παίξει σε ταινία σκέφτομαι τον Ρουβά που προσπαθούσε να γίνει ηθοποιός 😄 Θα δούμε, μακάρι να είναι μια ωραία έκπληξη.
  7. Τα soundtrack του Hans Zimmer είναι κορυφαία. Αναμένουμε και το 3. Προσωπικά μου άρεσε πολύ και το Arrival και το Blade Runner, χωρίς να σημαίνει ότι τα Enemy / Prisoners / Incendies δεν ήταν ωραίες ταινίες.
  8. Όλα αυτά συμβαίνουν επί δεκαετίες. 20 χρόνια πριν είχαμε ρεπορτάζ στην παραλία σε δελτία ειδήσεων, σέξι δελτία καιρού, ειδικό τμήμα στην αθλητική ενημέρωση με μοντέλες - γυναίκες ποδοσφαιριστών κτλ. Τώρα υπάρχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες για να κυνηγήσουν πολύ περισσότεροι το χρήμα της κλειδαρότρυπας. Από την ασυδοσία κονομάει και αυτός που την διευκολύνει. Έτσι όπως έγινε και με τις απάτες με τα 5ψήφια πριν καμιά 10ετία στην Ελλάδα. Πρώτα τα έβγαλαν χοντρά τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας (με 50% των εσόδων από τα 5ψήφια να καταλήγουν σε αυτούς) και μόνο όταν έφτασε στη δικαιοσύνη θυμήθηκαν να βάλουν περιορισμούς στους απατεώνες. Το ίδιο κάνει και το Twitch. Τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε, ω καιροί ω έθιμα...
  9. Βγάζω το καπέλο στις online υπηρεσίες της ΑΑΔΕ. Σε σύγκριση με ελληνικές τράπεζες είναι πλέον μπροστά (καλά έθεσα και γω τον πήχη πολύ χαμηλά 😁 ) Kαλοδεχούμενα τα app, αν και θα μπορούσε να υπάρξει μια κεντρική διαχείριση.
  10. Τα ThinkPad είναι Lenovo εδώ και σχεδόν 20 χρόνια. Έχω ένα Χ230 και ένα Χ220 και είναι σκυλιά. Σε πτώση έπαθε ζημιά το ένα και βρήκα ανταλλακτικό από σκρουτζ και το έφτιαξα, μια 10ετία μετά από την ημερομηνία κυκλοφορίας. Αντίθετα σε laptop HP που χάλασε το ανεμιστηράκι μου είπαν ότι μετά την 5ετία δεν διαθέτουν ανταλλακτικά. Τα Motorola (της Lenovo) πιστεύω είναι αξιόλογες συσκευές, ίσως πάρω το Razr 40.
  11. Πολλά έλεγε ο Steve, όπως ότι οι 3.5" είναι αυτό που χρειάζονται όλοι οι Users. Ξεπεράστηκαν αυτά από τον Cook και αυτό φάνηκε και από τις πωλήσεις. Το πληκτρολόγιο θα ήταν ωραίο αν ήταν όπως το P900 ή slide όπως το X10 mini pro. Τώρα ίσως υπάρχει θέμα με το κέντρο βάρους, χώρια ότι μέρος της οθόνης είναι πολύ απομακρυσμένο από το πληκτρολόγιο (άρα δεν μπορείς να ελέγξεις εύκολα τι γράφεις).
  12. Τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλώσει σε όγκο και διαστάσεις. Φαίνεται και στις συνολικές διαστάσεις (ειδικά συγκρίνοντάς τα με προηγούμενα μοντέλα) αλλά και σε άλλα πράγματα, όπως τα μεγέθη των ζαντών που είναι πλέον αστεία. Και ναι αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα, αλλά είναι και απόρροια της αισθητικής του SUV που (κατάντησε να) θεωρείται αναγκαίο, ακόμα και ως city car. Ωραία, θα συμφωνήσω ότι στο πάρκινγκ τα SUV μπορεί να πιάνουν τον ίδιο χώρο στο μήκος με άλλα αυτοκίνητα. Ακόμα και στο πλάτος, δεν έχει διαφορά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως, ο όγκος έχει σημασία, όπως έγραψα και παραπάνω. Ειδικά για μετακίνηση σε ένα αστικό κέντρο. Δεν είναι υποκειμενικό αυτό. To ίδιο ισχύει και για το βάρος. Καλά κάνουν και τα περιορίζουν, όπως αντίστοιχα περιορίζονται και άλλα μεγάλα οχήματα.
  13. To Ford Mondeo είναι το μεγαλύτερο sedan που έχει κυκλοφορήσει η Ford στην Ευρώπη, αρκετά μεγαλύτερο από τα περισσότερα non-suv που απευθύνονται στον μέσο αγοραστή. Το δε αντίστοιχο μεγαλύτερο SUV είναι το Ford Explorer με μήκος 5.063. Προφανώς και τα SUV θέλουν περισσότερο χώρο, είναι πιο ογκώδη αυτοκίνητα, με υψηλότερη θέση οδήγησης και παραπάνω "τυφλά" σημεία.
  • Δημιουργία νέου...