Προς το περιεχόμενο

lamargos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    266
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από lamargos

  1. Τα περισσότερα Dell έχουνε 5 έτη εγγύηση αλλά είναι διαφορετικό το target group των δύο προϊόντων. Τα PC της Dell προορίζονται για επαγγελματίες για αυτό δίνει τόσο μεγάλη εγγύηση και έχει τόσο καλό service παντού και στην Ελλάδα, προκειμένου να τα προτιμήσει ο επαγγελματίας που θέλει αξιοπιστία και το κεφάλι του ήσυχο. Βέβαια αυτή την πενταετή εγγύηση την πληρώνεις στην τιμή…. Τα NUC προορίζονται πρωτίστως για το σπίτι ή και για gamers, κατηγορία που δεν βλέπεις τόσο μεγάλες εγγυήσεις. Η τριετής εγγύηση που δίνει η Intel είναι ενδεικτική της ποιότητας των μηχανημάτων ειδικά αν σκεφθείς ότι πρέπει να το στείλεις δωρεάν στην Ολλανδία για επισκευή. Προσωπικά έχουν πέσει στα χέρια μου Dell mff και είναι πολύ αξιόλογα μηχανήματα, ιδανικά για γραφείο αλλά τα nuc είναι σε άλλη κατηγορία ποιοτικά.
  2. Ως ευτυχής κάτοχος τεσσάρων NUC (ενός απλού NUC 8, δύο NUC 9 Extreme και ενός NUC 11 Enthusiast, τα τρία εκ των οποίων χρησιμοποιώ ως υπολογιστές γραφείου και το ένα στο σπίτι περισσότερο για παιχνίδια), έχω να πω ότι ένιωσα βαθιά απογοήτευση όταν διάβασα την είδηση για την αποχώρηση της Intel από την αγορά των NUC. Η σημερινή είδηση όμως σε συνδυασμό με το όνομα της ASUS είναι πολύ ευχάριστη ειδικά αν η τελευταία ακολουθήσει τα βήματα της Intel στην ποιότητα των NUC, που θα κατασκευάσει. Ναι τα NUC είχαν βγάλει το όνομα αφενός των πολύ αξιόλογων και ποιοτικών μηχανημάτων αφετέρου της κάκιστης και μη ελκυστικής τιμολόγησής τους (ειδικά για τις ακριβές εκδόσεις που μπορούσαν να σηκώσουν παιχνίδια), ωστόσο αν κάποιος είχε την υπομονή να περιμένει και αγόραζε ένα nuc προηγούμενης ή προ-προηγούμενης γενιάς θα το έπαιρνε σε τιμές στο 1/2 ή ακόμα και στο 1/3 της αρχικής τους τιμής (για τα ακριβά μοντέλα). Από τα πιο αξιόλογα και ποιοτικά PC, που έχουν πέσει στα χέρια μου και value for money για την τιμή που τα πήρα, σε σχέση ακόμα και με κάτι Dell MFF με i3 τα οποία δεν πλησιάζουν καν τις επιδόσεις και την ποιότητα κατασκευής των NUC. Δεν είναι τυχαίο που η Intel έδινε τρία χρόνια εγγύηση, για να μην πω για τις διαρκείς ενημερώσεις σε drivers και bios ακόμα και τέσσερα χρόνια μετά....
  3. Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Το ότι δεν αυξάνονται ή μειώνονται τα χιλιοστά των υπολοίπων δε σημαίνει ότι δεν επηρεάζονται τα δικαιώματα συγκυριότητας ή οι σχέσεις στην κοινωνία των συγκυρίων. Από τη στιγμή, που όλοι είναι συγκύριοι στους κοινόχρηστους χώρους της οικοδομής απαιτείται η σύμφωνη γνώμη όλων για να προστεθεί ένας ακόμα συγκύριος. Πού το παράλογο σ' αυτό; Επιπλέον, η δημιουργία ενός νέου διαμερίσματος σημαίνει τουλάχιστον και επιβάρυνση δαπανών. Πχ άλλες δαπάνες ανελκυστήρα αντιστοιχούν σε ένα διαμέρισμα και άλλες σε δύο. Και αυτό ισχύει για πολλά ζητήματα. Το θέμα που θίγεις με τις ανοιχτές θέσεις στάθμευσης δεν έχει καμία σχέση με το παρόν. Εκεί είχε δημιουργηθεί μία κατάσταση από εσφαλμένες ενέργειες μερίδας εργολάβων και συμβολαιογράφων, που με τις συστάσεις οριζόντιας ιδιοκτησίας είχαν δώσει χιλιοστά κυριότητας σε ανοιχτές θέσεις στάθμευσης παρά την πάγια νομολογία των ελληνικών δικαστηρίων, που απέρριπταν το συγκεκριμένο ενδεχόμενο. Εκεί ήρθε η πολιτεία και μάλιστα με μεγάλη καθυστέρηση για να απεγκλωβίσει από την κατάσταση αυτή συγκεκριμένη μερίδα ιδιοκτητών χωρίς μάλιστα να θίγονται δικαιώματα κυριότητας ή συγκυριότητας και πάντα σύμφωνα με τις αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων. Τη λύση την είχαν δώσει ήδη εδώ και πολλά χρόνια τα δικαστήρια απλά έπρεπε να δοθεί μία διέξοδος στα θύματα της πρακτικής αυτής. Εδώ δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα. Θεωρία και νομολογία απαιτούν σε τέτοιες περιπτώσεις τη σύμφωνη γνώμη όλων των υπόλοιπων ιδιοκτητών για την τροποποίηση της σύστασης. Η πολιτεία γιατί να παρέμβει; Για να ωφελήσει κάποιους σε βάρος δικαιωμάτων άλλων; Από τη στιγμή, που προστίθεται ένας συγκύριος απαιτείται και η σύμφωνη γνώμη των λοιπών συγκυρίων, πιο απλά δε γίνεται.
  4. Γενικεύεις...... επειδή στον τομέα των ακινήτων στην Ελλάδα υπάρχει "κακή" γραφειοκρατία, άρα και το δικό μου πρόβλημα με το ακίνητό μου είναι αποτέλεσμα της ίδιας "κακής" γραφειοκρατίας!. Μπορεί να συμφωνώ με το πνεύμα του άρθρου και να αναγνωρίζω το πρόβλημα της ελληνικής γραφειοκρατίας εν τούτοις ο τομέας των ακινήτων παγκοσμίως είναι ο τομέας που το κράτος ασκεί μεγάλη επίβλεψη και αυτό επειδή αποκομίζει σημαντικά φορολογικά έσοδα . Το ίδιο ισχύει και στην Αμερική. Το πρόβλημα που δεν μπορείς να κατανοήσεις είναι ότι το να χωρίσεις μία ιδιοκτησία ενός ορόφου σε μια πολυκατοικία δεν είναι άνευ ετέρου δικαίωμα του ιδιοκτήτη, ο οποίος δε νομιμοποιείται να κάνει ό,τι θέλει. Ένα διαμέρισμα δεν είναι σαν ένα οικόπεδο ούτε είναι αυτόνομο, για αυτό λέγεται πολυκατοικία. Το ότι χωρίζεις την ιδιοκτησία σου σημαίνει ότι πρέπει να ρυθμίσεις και πόσα άλλα ζητήματα (πχ χιλιοστά ιδιοκτησίας, κατανομή κοινοχρήστων, ανελκυστήρα, ποσοστά συνιδιοκτησίας σε κοινόχρηστους χώρους και πολλά άλλα) στα οποία έχουν λόγο και οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες. Δεν είναι θέμα γραφειοκρατίας το γεγονός ότι πρέπει να συμφωνήσουν και οι υπόλοιποι σε θέματα που έχουν να κάνουν με τη συγκυριότητα και αφορούν και αυτούς. Δεν μπορείς να δεις τις προεκτάσεις του διαχωρισμού του διαμερίσματός σου. Δεν είναι όλα απλά επειδή απλά τα έχουμε στο κεφάλι μας! Και η πολυπλοκότητα κάποιων ζητημάτων δεν έχει να κάνει με μία κακή γραφειοκρατία η οποία υπάρχει απλά επειδή πρέπει να υπάρχει, αυτό είναι υπεραπλούστευση. Αυτή η πολυπλοκότητα και στην περίπτωσή σου η ομόφωνη συμφωνία των υπόλοιπων ιδιοκτητών της πολυκατοικίας έχει να κάνει με την προστασία των δικαιωμάτων τους και όχι με τη γραφειοκρατία.
  5. Το ότι εσύ το βλέπεις υποτυπώδες δε σημαίνει ότι είναι, δεδομένου ότι στερείσαι γενικών νομικών γνώσεων αλλά και εξειδικευμένων γνώσεων στο εμπράγματο δίκαιο και για το λόγο αυτό σου διαφεύγουν ουσιώδη ζητήματα, που δεν είναι το μέρος για να τα αναλύσουμε. Το ότι το οροφοδιαμέρισμα είναι δικό σου δε σημαίνει ότι μπορείς να το μεταχειριστείς σαν ένα χωράφι, που μπορείς να το κατατμήσεις και να πουλήσεις τμήμα του (και ακόμα και αυτό δεν είναι απλό). Το ότι υποβάλεις σε αγνώστους ένα ερώτημα σχετικά με τη γνώμη που έδωσε ο εξειδικευμένος επαγγελματίας, που πληρώνεις, δεν έχει να κάνει με έλλειψη εμπιστοσύνης ή ανεπάρκειας της συμβολαιογράφου αλλά με το γεγονός ότι στο μυαλό σου τα είχες διαφορετικά και δεν σου άρεσε η απάντηση που έλαβες. Η πολυκατοικία δεν είναι μονοκατοικία και υπάρχει συγκυριότητα σε διάφορα τμήματα αυτής. Δεν είναι τα κοινόχρηστα το πρόβλημα... Εμπιστεύσου τους επαγγελματίες που πληρώνεις και όχι τον κάθε άσχετο εδώ μέσα (συμπεριλαμβανομένου και εμού που δεν ξέρω τα πραγματικά περιστατικά της περίπτωσής σου). Σου εύχομαι να καταφέρεις να βρεις άκρη με τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες και να γίνει η αλλαγή της σύστασης...
  6. lamargos

    FRITZ!Box 7590 Review

    Αντιμετωπίζω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με το 7590 του γραφείου αλλά όχι με το 7530 AX του σπιτιού!. Και οι δυο συνδέσεις cosmote, η μία 50αρα, η άλλη 100αρα. Άκρη δεν μπορώ να βγάλω, οπότε μακάρι να βγάλεις εσύ....
  7. lamargos

    FRITZ!Box 7530 Review

    Να είχε και αυτή τη ρημάδα την UTF-8 υποστήριξη για τους ελληνικούς χαρακτήρες.... έχω βαρεθεί να βλέπω greeklish στην αναγνώριση κλήσεων και στον τηλεφωνικό κατάλογο! Πόσο δύσκολο είναι άραγε να το περάσουν αυτό το χαρακτηριστικό για την ελληνική αγορά, στην οποία έχουν επίσημη παρουσία;
  8. lamargos

    FRITZ!Box 7530 Review

    Φίλε μου κυριολεκτικά θα το πλήρωνα ως έξτρα υπηρεσία να "κόβει" το ρούτερ αυτόματα τη γραμμή μετά από ένα λεπτό συνομιλίας με τη μάνα μου κάθε φορά που μου τηλεφωνεί.... Και να τα ρίχνω όλα στο ρούτερ.... Πέρα από την πλάκα, δύσκολο μου φαίνεται να φταίει το 7530, πιο πιθανό να φταίνε τα κινητά των γονιών σου. Εκτός αν έχεις κάνει κάποια περίεργη ρύθμιση εσύ, αλλά και πάλι χλωμό το βλέπω. Αν θες να σιγουρευτείς ότι δεν φταίει το ρούτερ κάνε ένα reset.
  9. lamargos

    FRITZ!Box 7530 Review

    Γιατί δεν κοιτάς κατευθείαν για ένα καλώδιο σαν και αυτό ή κάτι τέτοιο 1 , 2 ? Αν κατάλαβα καλά από όσα έγραψες παραπάνω θα σε εξυπηρετούσαν το ίδιο σε σχέση με έναν αντάπτορα.
  10. lamargos

    FRITZ!Box 7530 Review

    μάλλον θα κάνει, αλλά δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά. Για περισσότερη ποικιλία δες και στο γερμανικό amazon, εδώ και εδώ.
  11. lamargos

    FRITZ!Box 7530 Review

    Μέσα στο κουτί της συσκευής πρέπει να υπήρχε ένα τέτοιο καλώδιο (ΤΑΕ σε rj11). Σε εμένα υπήρχε και στις δύο συσκευές fritzbox, που έχω, οπότε ρίξε μια ματιά. Αλλιώς δες εδώ.
  12. lamargos

    Apple One συνδρομή

    Επειδή έχω ακριβώς το ίδιο Apple One πακέτο (το ατομικό δηλαδή και όχι το οικογενειακό) έχω να σου πω ότι σε αυτό το πακέτο στο AppleTV+ και το Apple Arcade έχουν κανονικά πρόσβαση τα μέλη της οικογένειας σου χωρίς να χρειάζεται να πληρώσεις έξτρα. Όπως ακριβώς είσαι τώρα. Το Apple Music και το iCloud+ είναι αυστηρά προσωπικά και δεν μοιράζονται. Όποτε δε θα έχεις πρόβλημα, προχωρά το άφοβα. “And Apple TV+ and Apple Arcade always include Family Sharing, even in the Apple One Individual plan”
  13. Λίγο δύσκολο να το έχεις πάνω από 2 χρόνια καθώς παρουσιάστηκε στις 27/10/2020. Μάλλον εννοείς το απλό 7530 που όντως είναι πολύ σταθερό. Το Wi-Fi του 7530 AX δεν είναι ασταθές απλά έχει κάποια ζητηματάκια. Στα 130€ αξίζει σε κάθε περίπτωση αλλά ακόμα ασφαλή άποψη για το Wi-Fi του δεν έχω.
  14. Επειδή έχω 7590 στο γραφείο και πέρασα ακριβώς από το ίδιο στάδιο με εσένα κατέληξα στην ενεργοποίηση του ISDN και σε δεύτερο τηλεφωνικό αριθμό (MSN). Τα προγράμματα δωρεάν χρόνου ομιλίας είναι μόνο στον κεφαλικό αριθμό και όχι στον δεύτερο. Οπότε μέσω των ρυθμίσεων του Fritzbox ανάθεσα για τις εισερχόμενες κλήσεις ένα κανάλι φωνής στο κάθε νούμερο και για τις εξερχόμενες να καλούν όλες οι συσκευές από το κεφαλικό μόνο. Έτσι χρησιμοποιούν και τα δύο κανάλια φωνής τα δωρεάν λεπτά ομιλίας απλά φαίνεται ότι καλούν από τον ίδιο αριθμό ενώ ο ουσιαστικά ο δεύτερος αριθμός MSN είναι μόνο για να δέχεται κλήσεις από το ένα κανάλι φωνής. Δουλεύει άψογα, χωρίς προβλήματα. Το πρόγραμμα είναι οικιακό και δεν το σκέφτηκα να αλλάξω σε επαγγελματικό δεδομένου ότι έχω χαμηλότερο πάγιο και απεριόριστα λεπτά ομιλίας προς κινητά, προσφορές που δε νομίζω να μου τις έδιναν στο επαγγελματικό. Στο μέλλον θα το κοιτάξω να δω αν με συμφέρει κάτι διαφορετικό. Για VoIP πάροχο το είχα κοιτάξει και εγώ δεδομένου ότι ο ΟΤΕ (και οι άλλοι μεγάλοι πάροχοι) αν και έχει την τεχνική δυνατότητα δεν έχει αντίστοιχο προϊόν, οπότε χρησιμοποιεί τη λύση του ISDN. Ωστόσο, ήθελα ο δεύτερος αριθμός να έχει την κλασσική μορφή, που δίνει ο ΟΤΕ (πχ 210xxxx, 2310xxxxx) και όχι αυτή που έχουν οι τρίτοι πάροχοι VoIP, οπότε κατέληξα στη λύση του ΟΤΕ χωρίς προβλήματα. Ό,τι σου έχει γράψει ο @jkoukos ισχύει απόλυτα, τα έχω διασταυρώσει και ο ίδιος μετά από πολλά τηλέφωνα στην Cosmote και στις τεχνικές υπηρεσίες. Μόλις ενεργοποιηθεί το ISDN κύκλωμα και ο δεύτερος αριθμός έχεις πλήρεις δυνατότητες παραμετροποίησης για τις συσκευές και πως θα καλούν και θα δέχονται κλήσεις μέσω του FritzBox, τα ρυθμίζεις όλα, όπως ακριβώς θέλεις, οπότε μην ανησυχείς.
  15. lamargos

    FRITZ!Box 7530 Review

    Το έχω τον τελευταίο μήνα σε Cosmote VDSL 50 και δούλεψε από την πρώτη στιγμή απροβλημάτιστα με το internet και με το VOIP της Cosmote. Στη χειρότερη περίπτωση που δε θα πάρει αμέσως τους κωδικούς VOIP τηλεφωνείς στο 13888 και στο κάνουν απομακρυσμένα αυτόματα και χωρίς δική σου παρέμβαση. Μην σε απασχολεί καθόλου. Τώρα για τις επιδόσεις στο gaming δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η δική μου γραμμή είναι πολύ πιο σταθερή σε σχέση με το Speedport, δεν κάνει επανεκκινήσεις (που έκανε μία φορά τουλάχιστον την εβδομάδα) και κλειδώνει σε ταχύτητα κατά 10% περίπου παραπάνω από την ονομαστική. Για latency δεν ξέρω, οπότε θα σε γελάσω. Σίγουρα είναι καλύτερο όμως από το Speedport σε όλα αλλά στη σταθερότητα της σύνδεσης και στο WiFi είδα αισθητή διαφορά.
  16. Επιμένω σε αυτά που έγραψα... η δήλωση στην aade είναι απλά καταχώρηση και όχι μισθωτήριο. Από εκεί και πέρα στα πλαίσια της νομολογίας έχει διαμορφωθεί μία τάση που δέχεται ότι εφόσον από την ηλεκτρονική δήλωση προκύπτει η έναρξη και με σαφήνεια οι δηλώσεις των μερών τότε μπορεί βάσει αυτής της δήλωσης να εκδοθεί διαταγή απόδοσης. Αυτό όμως δεν είναι απόλυτο δεδομένου ότι εναπόκειται στον κάθε δικαστή για το αν θα το δεχθεί (εφόσον κρίνει ότι είναι αρκετό) αφού η διάταξη δεν αναφέρει ότι αρκεί η ηλεκτρονική δήλωση των μερών στην ααδε, απλά αναφέρει ότι απαιτείται έγγραφη απόδειξη της έναρξης της μίσθωσης (και μπήκε όχι για να μην απαιτείται μισθωτήριο αλλά για να μην απαιτείται έγγραφη απόδειξη της ανανέωσης της μίσθωσης). Η καινούρια διάταξη θεσπίστηκε το 2015 και μέχρι τότε απορρίπτονταν σωρηδόν αιτήσεις απόδοσης διαταγής μισθίου που δεν είχαν μισθωτήρια. Σταδιακά διαμορφώθηκε μία νομολογία που επέτρεπε την έκδοση και μόνο με την ηλεκτρονική δήλωση (δεν ορίζεται κάτι τέτοιο στο νόμο δηλαδή αλλά διαμορφώθηκε από τη νομολογία) αλλά και πάλι αυτό υπό την προϋπόθεση ότι τα προσκομιζόμενα έγγραφα είναι αρκετά ώστε ο δικαστής να κρίνει ότι υφίσταται μίσθωση και ξεκίνησε σε συγκεκριμένο χρονικό σημείο. Υπάρχουν και πολλά άλλα ζητήματα, τα οποία δεν μπορώ να σου αναπτύξω επί του παρόντος. Οπότε όσα προανέφερα ισχύουν. Αυτό που σου είπε ο δικηγόρος σου (που έχει διαβάσει όλα τα έγγραφά σου σε αντίθεση με εμάς και κυρίως ξέρει τί έχεις αναφέρει στο εξώδικό σου και αν έχει γίνει καταγγελία της μίσθωσης, που εμείς δεν γνωρίζουμε) είναι μάλλον το πιο σωστό. Οι απλοϊκές λύσεις μας φαίνονται σωστές αλλά αν δεν έχεις μπροστά σου όλα τα πραγματικά περιστατικά το πιθανότερο είναι να είναι λάθος. Δυστυχώς η επίλυση των νομικών ζητημάτων δεν είναι τόσο απλή και για το λόγο αυτό απαιτείται να έχεις τελειώσει νομική σχολή πριν ασχοληθείς με αυτά. ΥΓ. Επειδή ο χειρότερος δικηγόρος, που όμως έχει άμεση γνώση των εγγράφων της υπόθεσης και των πραγματικών περιστατικών, θα δώσει πιο σωστή συμβουλή από το καλύτερα νομικά καταρτισμένο μέλος του insomnia δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο με το συγκεκριμένο νήμα γιατί στο τέλος θα χάσω και εγώ την ψυχραιμία μου με αυτά που διαβάζω.
  17. Επαναλαμβάνω, αυτό που έκανες στο taxis δεν είναι μισθωτήριο αλλά ηλεκτρονική καταχώρηση της μίσθωσης. Μισθωτήριο είναι ιδιωτικό έγγραφο. Απλά κάποια δικαστήρια δέχονται ότι από τη συγκεκριμένη ηλεκτρονική δήλωση αποδεικνύεται ότι έχει συναφθεί άτυπη - προφορική μίσθωση. Η απαραίτητη διαδικασία είναι η σύνταξη ιδιωτικού συμφωνητικού - μισθωτηρίου που ρυθμίζει τη σχέση μεταξύ εκμισθωτή - μισθωτή και κατόπιν η δήλωση του ηλεκτρονικά στην aade.
  18. Σωστό είναι αυτό αλλά όχι απόλυτο. Δεν υπάρχει πάγια νομολογιακή αντιμετώπιση του θέματος, κοινώς σε άλλα δικαστήρια θα περάσει και σε άλλα όχι.
  19. Φίλε μου, πολύ απλά όπως σου είπαν και από τις πρώτες απαντήσεις δεν υπάρχει λόγος να ρωτάς για νομικές συμβουλές σε ένα φόρουμ από τη στιγμή που έχεις δικηγόρο. Εάν θες να σιγουρευτείς ζήτα τη γνώμη και δεύτερου δικηγόρου. Το να σου λέει ο καθένας εδώ το μακρύ και το κοντό του αφενός επειδή δεν γνωρίζει τη νομοθεσία για τις μισθωτικές διαφορές και αφετέρου επειδή δεν έχει υπόψη όλα τα πραγματικά περιστατικά αλλά λίγα πράγματα που έχεις αναφέρει στο αρχικό σου post, όχι απλά δεν πρόκειται να σε βοηθήσει αλλά τουλάχιστον θα σε μπερδέψει και στο τέλος θα εκνευριστείς κιόλας. Επίσης, η περίπτωσή σου μόνο ιδιάζουσα δεν είναι. Το αντίθετο είναι από τις πιο συχνές στη δικαστηριακή πρακτική και συνήθως την ευθύνη την φέρει ο εκμισθωτής - ιδιοκτήτης, που δεν έχει συμβουλευτεί δικηγόρο κατά την έναρξη της μίσθωσης και δεν έχει συντάξει μισθωτήριο. Από εκεί και πέρα με μια μεγάλη επιφύλαξη και βάσει των όσων έχεις αναφέρει ο δικηγόρος στον οποίο απευθύνθηκες μάλλον έχει δίκιο. Δεδομένου ότι ουδέποτε συνέταξες έγγραφο μισθωτήριο αλλά η μίσθωση ήταν άτυπη (προφορική) δεν μπορείς να ζητήσεις την έκδοση διαταγής πληρωμής για τα μισθώματα και απόδοσης μισθίου δεδομένου ότι αυτή είναι μεν μια ταχύτατη διαδικασία ("εξπρές") αλλά στηρίζεται αποκλειστικά σε έγγραφα. Και από τη στιγμή που δεν έχεις το σημαντικότερο έγγραφο (μισθωτήριο) είσαι υποχρεωμένος να καταφύγεις στη λύση της αγωγής (όπως σου είπε ο δικηγόρος σου). Η δήλωση της μίσθωσης στην ΑΑΔΕ σε καμία περίπτωση δεν εξομοιώνεται με μισθωτήριο. Η μίσθωση που έχεις κάνει είναι προφορική και ως εκ τούτου μπορείς να ασκήσεις μόνο αγωγή. Και πάλι καλά να λες που μπορείς να κάνεις μια μισθωτική αγωγή γιατί άλλοι στη θέση σου είναι αναγκασμένοι να ασκήσουν μέχρι διεκδικητική αγωγή για να βγάλουν από το ακίνητό τους τον μισθωτή. Όλα αυτά βέβαια με μία επιφύλαξη γιατί τα ακριβή πραγματικά περιστατικά δεν τα γνωρίζουμε. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι πάρεις μία δεύτερη γνώμη από έναν δικηγόρο και όχι από τον κάθε άσχετο που γράφει σε ένα φόρουμ (συμπεριλαμβανομένου και εμού).
  20. lamargos

    Tempered glass για iphone 13

    Εγώ χρησιμοποιώ χρόνια τζαμάκια της ESR τόσο για iPhone όσο και για iPad και είμαι ευχαριστημένος. Τα είχα δει για πρώτη φορά στο Amazon και είχαν πάρα πολύ καλές κριτικές. Έχουν και εύκολο σύστημα για να τα περάσεις. Από τη στιγμή που του έχεις και θήκη δε νομίζω να υπάρχει περιθώριο.
  21. lamargos

    FRITZ!Box 7530 Review

    Αυτό θα πει μερακλής!
  22. Εγώ για την προστασία της οθόνης θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά σε προϊόντα της ESR. Τα χρησιμοποιώ χρόνια για iphone και iPad και πέραν την καλής ποιότητας και προστασίας που προσφέρουν έχουν και ένα πολύ καλό σύστημα για να εγκαθιστάς τα τζαμάκια μόνος σου και τελείως ευθυγραμμισμένα με τη συσκευή.
  23. lamargos

    Apple TV & Ertflix

    Φίλε @dolph το έχω κοιτάξει και εγώ αυτό... έχεις δίκιο. Δυστυχώς η ΕΡΤ δεν έχει βγάλει εφαρμογή στο Apple TV, που είναι και λίγο κουλό αφού έχει εφαρμογή για iphone και iPad. Αλλά η δικιά μου η samsung έχει το ERTFLix και σαν εφαρμογή οπότε δεν πολυασχολήθηκα. Κοίτα μήπως υπάρχει κάποια εφαρμογή browser στο Apple TV (δεν έχω ασχοληθεί καθόλου) μήπως μπορείς να έχεις έτσι πρόσβαση στο Εrtflix, δηλαδή μέσω κάποιου περιηγητή στο Apple TV.
  24. lamargos

    AirPods από Facebook!

    Μπαμ κάνει ότι είναι απάτη... Δεν σου χτύπησαν καμπανάκια όταν είδες την τιμή, δεν σου χτύπησαν καμπανάκια ούτε όταν είδες ότι το δήθεν γνήσιο και σφραγισμένο προϊόν είχε ληγμένη εγγύηση?? Δώσε λίγα ευρώ παραπάνω για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, τί μπλέκεις με αγορές μέσω facebook?
  • Δημιουργία νέου...