Προς το περιεχόμενο

simossays

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    56
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με simossays

  • Ημερομηνία γέννησης 17/04/1975

simossays's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

1

Φήμη

  1. καλά, ας μην είχε τύχη βουνό ο μπόμπιρας, θα σου έλεγα εγώ...
  2. στιγμή απελπισίας ζει η βιομηχανία όταν καταφεύγει στους χρήστες... αδυνατεί χρόνια τώρα να χτυπήσει το πρόβλημα στη ρίζα του κι αυτό θα της κοστίσει. Μια εταιρεία επένδυσε σοβαρά στην ψηφιακή μουσική κι αυτή σήμερα είναι στην κορυφή της αφήνοντας τους πάντες πίσω. Φυσικά μιλάμε για το iTunes... Αν αντί για μηνύσεις καθόντουσαν να σκεφτούν πιο δημιουργικά, σήμερα η εικόνα θα ήταν σαφώς διαφορετική και σαφώς καλύτερη...
  3. simossays

    Notebook με 2 οθόνες από την MSI

    δυστυχώς χωρίς πληκτρολόγιο σε τέτοιο μέγεθος, δεν κάνεις δουλειά.. τουλάχιστον προσωπικά μιλάω που χρειάζομαι το πληκτρολόγιο παντού όπου πάω γιατί γράφω πολύ το θέμα της μπαταρίας έχει επίσης ενδιαφέρον, με τα σημερινά δεδομένα αντέχει κανένα 30λεπτο... ;-)
  4. simossays

    Nokia C5 : Το οικονομικό smartphone

    άκυρο και λίγο άσχημο... προσπαθεί να πιάσει το νεανικό κοινό που δεν έχει λεφτά για iphone, θέλει όμως να μπει στο facebook από το κινητό κάντο ρε παιδί μου πιο όμορφο τουλάχιστον... αλλά για τη Nokia μιλάμε...
  5. simossays

    Η Apple μηνύει την HTC

    μην τα βάζουμε με τις εταιρείες, έτσι λειτουργεί το σύστημα, έτσι λειτουργούν τον τελευταίο καιρό έχουν καταγραφεί πολλές μηνύσεις και αγωγές μεταξύ κορυφαίων εταιρειών τι να κάνουν; άμα δουν ότι μπορούν και το σύστημα το επιτρέπει, να μην κάνουν αγωγή; οι περισσότερες λύνονται εξωδικαστικά με $$ που πηγαινοέρχονται...
  6. Κινέζους, κινέζους, κινέζους, βλέπω Κινέζους παντού! πλάκα πλάκα αυτό δείχνει πόσο βοηθάει το Twitter την επικοινωνία σε χώρες όπου τα άλλα μέσα σιωπούν, εκεί εκτός από μόδα γίνεται και αναγκαίο μέσο επικοινωνίας. Δίνω το παράδειγμα του Ιράν.
  7. λογικό, έτσι θα τραβήξει περισσότερο κόσμο που θα αποφύγει το κόστος και θα δοκιμάσει να πουλήσει κάτι βέβαια η απουσία αρχικής χρέωσης βλέπω να φέρνει στο site και πολλά ανούσια προϊόντα που "θα μπαίνουν απλά επειδή δεν υπάρχει κόστος" καμιά φορά το κόστος διασφαλίζει την ποιότητα....
  8. χαίρομαι που το διαβάζω, βασικά έχω τα 7 Ultimate σε desktop εδώ και κανα μήνα και αναρρωτιόμουν πως θα ήταν σε ένα eee pc που τρέχει xp. οι διαφορές στο τετραπύρηνο desktop είναι εμφανείς, στο netbook όμως δεν ήξερα. Αν και δεν ξέρω αν αξίζει να πληρώσω 7 για το παλαιό Asus (ή να πάρω ένα νέο netbook με 7)
  9. 575 χωρίς φόρους και λοιπά άρα το τελικά πάει ακόμα πιο πάνω προσωπικά μου λείπει μια οθόνη αφής μπορείτε να δείτε περισσότερα [ame=http://www.youtube.com/watch?v=9tJUhE6VJgE]στο Ελληνικό βίντεο από την παρουσίαση του Booklet στο Nokia World 2009[/ame]
  10. http://www.gelame.gr http://www.tilestora.com (τι λες τώρα)
  11. καιρός ήταν κάποιος να στριμώξει τη Google... δεν μου αρέσουν τα μονοπώλια, ειδικά αν πάνε να εξαπλωθούν σε διάφορους τομείς της καθημερινότητάς μου μην νομίζετε ότι η Google, αν συντρίψει τον ανταγωνισμό, θα συνεχίσει να διαθέτει δωρεάν όλα τα προϊόντα της....εταιρεία είναι, Αμερικάνικη.... θεωρώ σημαντική τη συνεργασία αυτή γιατί όπως λέει και ο Αμερικανός αναλυτής, και μόνο να αναγκάσει τη GOogle να αλλάξει προτεραιότητες, τότε κάτι είναι και αυτό...
  12. για να σηκώνει το τηλέφωνο, να απαντάει στα Ελληνικά (και όχι στα Ινδαγγλικά που λέω εγώ) και να είναι κοντά σου, άμα γίνει καμιά στραβή να περάσεις από τα γραφεία τους ;-) γιατί όχι tophost δεν μας είπες; εγώ είμαι τον τελευταίο χρόνο σε αυτούς και είναι οκ, από εξυπηρέτηση δεν έχω παράπονο, ειδικά το τελευταίο εξάμηνο που θέλησα βοήθεια, το support ήταν εκεί. πάντως γενικά το λέω, οι ερωτήσεις τύπου "μια εταιρεία hosting" είναι τύπου "ποιο αυτοκίνητο να αγοράσω". Το ποιος είσαι (τι ανάγκες έχεις δλδ) προσδιορίζει και τις απαντήσεις που θα λάβεις...
  13. τι είναι αυτά τα πράγματα;! αν είναι δυνατόν να στέλνουν εξώδικα και να ταλαιπωρούν τον κόσμο για 100 ευρώ;! δεν πάμε καλά.... ασέβεια του πελάτη στο φουλ... συμφωνώ ότι κι εμείς πρέπει να είμαστε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας αλλά να στέλνω φαξ κάθε φορά που πληρώνω μέσω τράπεζας είναι τουλάχιστον γελοίο. Αρχικά γιατί δεν έχω φαξ!
  14. από λόγια χορτάσαμε... όλο και κάποιος σκέφτεται κάτι, χαίρονται όλοι μόλις κάνεις τις ανακοινώσεις και στη συνέχεια επιστρέφουν στη Google.... μεγάλη μπουκιά ας φάμε, μεγάλο λόγο να μην πούμε... ;-)
  15. αν και δεν έχω παιδιά, με αφορμή μια ενημέρωση της Infoquest είδα το Magic Desktop που είναι γι'αυτή τη δουλειά, μεταμορφώνει το desktop σου.
  • Δημιουργία νέου...