Προς το περιεχόμενο

buffos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    307
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με buffos

  • Ημερομηνία γέννησης 26/03/1971

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

buffos's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 5 χρόνια Insomniac
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

420

Φήμη

  1. Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό. Οτιδήποτε παρακάμπτει το appstore θα το ήθελαν απαγορευμένο. Το να μην υποστηρίζουν μια βασική τεχνολογία από τα web standards είναι εξωφρενικό. Αν μπορούσαν να απαγορέψουν όλους τους browsers θα το έκαναν είμαι σίγουρος.
  2. Οχι δεν διαφημίζεται επειδή είναι σε μια λίστα με μερικά δεκάδες εκατομμύρια άλλες εφαρμογές. Δεν είναι featured add, και ούτε πληρώνει κάποιος για κάτι τέτοιο (όπως πχ στο google ad sense). Δηλαδή αν εγώ πακετάρω το eshop μου, σε web container σε μια εφαρμογή, απλά για να υπάρχει, θα πάρει προμήθεια για κάθε πώληση η apple. Αυτό είναι εντελώς κωμικό. Να κάνει και το ίδιο η Microsoft, για κάθε πώληση μέσα από το λειτουργικό της να θέλει προμήθεια. Καταλαβαίνεις πόσο παράλογο είναι αυτό εε? Η έστω να παίρνει προμήθεια για κάθε εφαρμογή που γίνεται εγκατάσταση στο λειτουργικό, όπως ακριβώς θέλει η Apple. Να κάνει το ίδιο και το Chrome, o Firefox κλπ. Για κάθε αγορά που γίνετε μέσα από τον browser να θέλω μερίδιο. Όλα αυτά έχουν κριθεί ως παρανομα εδώ και χρόνια. Και η Apple απλά κερδίζει χρόνο.
  3. Αυτό που κάνει η Apple είναι εντελώς παράλογο. Αν μια υπηρεσία, πχ το Spotify, έχει συνδρομή, θέλει μερίδιο από την συνδρομή αυτή. Ενώ μπορεί ο άλλος να κάνει χρήση από την web έκδοση. Αν έχεις ένα βιβλιοπωλείο και έχεις μια ΕΦΑΡΜΟΓΗ, αντι να επισκεφτεί ο άλλος το κατάστημα από την εφαρμογή, η Apple θέλει μερίδιο από όποια πώληση γίνετε από την εφαρμογή. Έστω και αν αυτή είναι απλά το e-shop που υπάρχει σε web έκδοση. Εξωφρενικές πρακτικές.
  4. Ούτε κατάλαβε και τίποτα (αν μπορεί να καταλάβει). Διάβασε ΑΙ και πέταξε μια αρλούμπα.
  5. Καταλαβαίνεις οτι αυτό που περιγράφεις είναι ειναι το 2FA που δεν αλλάζει και δεν έχει καμιά σχέση. Το passkey αντικαθιστά τα χιλιάδες password που έχουμε με ένα. Πως έχεις ένα password manager για να έχεις τα 18ψήφια password (που πρέπει να έχεις αλλιώς δεν συζητάμε καν). Και έχεις ένα masterpassword που πρέπει αν είναι σιδηρόδρομος (αλλιώς πάλι δεν συζητάμε καν) και επειδή βαριέσαι και δεν είναι δυνατόν κάθε φορά που μπαίνεις να δίνεις αυτό τον σιδηρόδρομο, βάζεις το δάχτυλο... Ε λοιπόν, αντι να πηγαίνεις μέσω κίνας, πως είναι το sign in with google, έτσι θα είναι και το sign in with passkey. Απλά οταν θα υποστηρίζεται και από σελίδες, δεν θα χρειάζεται να δημιουργείς λογαριασμό πουθενά και θα είναι transparent. Αυτό δεν καταργεί το 2FA. Αυτό πάλι θα χρειάζεται, ανάλογα με τις ρυθμίσεις του χρήστη, σε καινούργιες (not trusted) συσκευές, ή σε όλες ανάλογα με την υπηρεσία (πχ η aws διαγράφει το session είτε είσαι σε trusted υπολογιστή είτε όχι , και καλά κάνει).
  6. Αυτό που φαίνεται είναι ότι ο Riccitiello μετά την αποτυχία στην ΕΑ ετοιμάζεται για μια ακόμη τεράστια στην Unity. Απορώ πως τον παίρνουν για CEO και του δίνουν χρήματα. Είναι δυνατόν να σκεφτεί οτι θα προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση και δεν θα αναστατωθεί το σύμπαν? Χρέωση ανα installation? Πάμε καλά? Οχι ανα αγορά. Ανα installation. Και για να δει κάποιος τον δόλο πήγαν και έσβησαν από το github ενα repo που είχαν με του όρους χρήσης για τους developers. Θεωρώ αδιανόητο να μην το πάρουν πίσω. Απλά θα χάσουν όλους τους developer.
  7. 1. Φυσικά και μπορείς στο header να βάλεις state token, αλλά είναι security hole τεράστια. Ουσιαστικά δεν υπάρχει σαν επιλογή 2. Από την στιγμή που μια εφαρμογή online χρειάζεται state, με όποιον τρόπο και αν το κάνει, αποτελεί, tracking. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να λειτουργήσει διαφορετικά. Συνεπώς δεν υπάρχει κανένας λόγος για έγκριση στα βασικά cookies 3. Το αν χρησιμοποιεί τα cookies για άλλο σκοπό, αυτό δεν το λύνει ούτε το gdpr. Στο 99.99% των περιπτώσεων, κάνεις δεν θα ψάξει να δει τι κάνει ο κώδικας. Τα analytics είναι βασικό εργαλείο για κάθε site, και δεν θα έπρεπε να χρειάζονται έγκριση. Κανόνες για το τι μπορεί να ενταχθεί στα analytics ναι, αλλά μέχρι εκεί. Έτσι κι αλλιώς, το μόνο που θα καταφέρει η μη διαφανής λύση, είναι χειρότερο και αδιαφανές tracking. Γιατί άλλο τα analytics που θα γράψω εγώ και εσύ και δεν θα ελεγχθούν από κανένα, γιατί θα υπάρχουν σε 10-20 σελίδες , και άλλο της Google που θα περάσουν από εκατομμύρια μάτια. Οπότε το μόνο ουσιαστικό ζήτημα είναι οι διαφημίσεις. Δεν υπάρχει κανένα άλλο ζήτημα. Κάνεις δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρεται, ούτε για το state της εφαρμογής, γιατί αυτό να εξηγήσεις στον απλό χρήστη, ότι καμία σχεδόν εφαρμογή, πέρα από τα απλά blog δεν θα λειτουργούσαν χωρίς state.
  8. To GDPR είναι μια ανοησία και μισή. Δεν περιορίζεται σε αυτό που θα έπρεπε. Εγώ έγραψα αναλυτικά γιατί θεωρώ οτι είναι η απόλυτη ανοησία. Αν λοιπόν τον έχεις μελετήσει, απάντησε συγκεκριμένα, γιατί θα έπρεπε στις 2 περιπτώσεις που αναφέρω να χρειάζεται έγκριση του χρήστη και να τον βομβαρδίζουν με άχρηστες ειδοποιήσεις. Περιμένω λοιπόν απάντηση συγκεκριμένη και όχι γενικόλογα. Εγώ εξήγησα γιατί είναι μια ανοησία και μισή. Ευκαιρία να μας πεις την άποψη σου με επιχειρήματα.
  9. Γνωρίζω πάρα πολύ καλά τι λέω. Εξαιρετικά καλά. Τυχαίνει να είμαι προγραμματιστής, περισσότερα χρόνια από την ηλικία σου πιθανότατα.
  10. Για τους απο έξω. Για τους από μέσα, οτι θέλει η κυβερνηση κάνει. Δεν υπάρχουν προσωπικά δεδομένα (και είναι και 1 δις. Μεγάλο data pool δεν νομίζω να διαφωνείς) Τι είδαμε. 1. Να δώσουμε συγκατάθεση για τα βασικά cookies? Το ιντερνετ είναι stateless. Δεν υπάρχει state χωρίς cookies (η παρόμοιο μηχανισμό). Μιλάμε για την απόλυτη ανοησία. Και θα πρέπει ο απλός χρήστης να μάθει τι είναι τα cookies... και πότε χρειάζονται και πότε όχι. 2. cookies για analytics και 3rd party tools. Analytics μπορώ να έχω και χωρίς cookies. Απλά θα πρέπει ο κάθε χρήστης να κάτσει να γράψει δικό του πακέτο analytics και να μην το κάνει outsourcing στην google πχ. Για μεγάλες εταιρείες, κάτι τρέχει στα γύφτικα. Αλλά για τον απλό χρήστη, είναι αδύνατο. Και δεν υπάρχει και κανένας λόγος. Επίσης 3rd party tools. Πχ chat στην σελίδα μέσω facebook, να παίζει βίντεο απο το youtube και να μπορείς να το προσθέσεις στο history σου κλπ κλπ. Όλα αυτά θέλουν cookies. Μέχρις εδώ τα τελείως αυτονόητα δεν θα έπρεπε να υπάρχει κανένα θέμα για τα cookies. Είναι ανοησία και δεν θα δουλεύει και η σελίδα. Τέλος πάμε στις διαφημίσεις, γιατί για εκεί έγινε πραγματικά το θέμα. Θέλεις να ρωτάς για διαφημίσεις. Ωραία. Βάλε τους browsers να κάνουν μια λίστα από σελίδες και να κρατάνε url και αν επιτρέπεις η όχι ads cookies. Οχι αυτό το "στην μάπα μου κάθε φορά". Θέλεις να το κάνεις σωστά? Πες στα analytics τι επιτρέπεται να επεξεργάζεται και τι οχι. Πάμε τώρα στο έκτρωμα τον δεδομένων για ΑΙ. Αντι να είναι υπερ της τεχνολογίας είναι εντελώς κατά. Ας ξεκινήσουμε από την ιατρική έρευνα. Αντι να λέει, όλα τα δεδομένα, είναι προσβάσιμα σε αυτούς που έχουν πιστοποίηση οτι κάνουν ιατρική έρευνα, και αφού τα δεδομένα έχουν περάσει πρώτα από Ευρωπαικό Θεσμικό anonymizer. Εξασφαλίζεις έτσι την πλήρη ανωνυμία των δεδομένων, και δίνεις την ευκαιρία στην επιστήμη να δημιουργήσει νέα φάρμακα και νέες θεραπείες. Αν δεν μπορείς να κάνεις αυτό το αυτονόητο, άντε να πείσεις ανθρώπους να γίνουν δωρητές οργάνων, όταν δεν μπορούν να γίνουν δωρητές δεδομένων. Δεν μπορούμε να έχουμε απαίτηση να δεχτούμε τα καλά που θα μας προσφέρει η τεχνολογία και να μην θεωρούμε δεδομένο οτι πρέπει να συνεισφέρουμε στην διαμόρφωση της. Στην ΕΕ νομοθετούν δικηγόροι. Αν μπρούσαν να νομοθετήσουν πως θα γίνετε μια εγχείρηση, θα το έκαναν, άσχετα αν δεν ξέρουν τίποτα από το θέμα.
  11. Οι γνωστές ανοησίες της ΕΕ. Γιαυτό δεν υπάρχει μισή εταιρεία που να καινοτομεί στον τομέα. Είδαμε και το έκτρωμα του GDPR. Μεγαλύτερη ανοησία δεν υπάρχει. Άσχετοι νομοθετούν για πράγματα που δεν γνωρίζουν. Τι περιμένει κάποιος. Μετά θα είναι η Κινά 200 χρόνια μπροστά και θα τους φταίνε οι άλλοι.
  12. Θα ήθελα να βγουν οι εταιρείες και να πουν όποιος δίνει τα δεδομένα του μπορεί να το χρησιμοποιεί, όποιος έχει συγνώμη, αλλά δεν μπορείς να απολαμβάνεις τις παροχές με τα training data των άλλων. Υπάρχουν μια άθλια κουλτούρα στην Ευρώπη που όλοι νομίζουν οτι ασχολούνται μαζί τους. Αντι να δίνουμε τα ιατρικά μας δεδομένα, ανώνυμα πάντα φυσικά, μέσα από κρατικούς anonymizers, και να έχουμε καλύτερα φάρμακα, δημιουργούμε μια κουλτούρα που η συνηθισμένη απάντηση στο να δώσουμε τα δεδομένα μας είναι όχι. Αν δεν μπορούμε να δώσουμε τα δεδομένα μας, αντε να πείσεις τον άλλο να γίνει δωρητής οργάνων. Συνηθισμένοι στο να παίρνουμε και όχι να δίνουμε
  13. Το πλάνο είναι να μπούν, άδεια κυκλοφορίας, το βιβλίο με την συντήρηση του αυτοκινήτου, ασφάλειες κλπ. Σταδιακά. Έγινε η αρχή και σιγά σιγά θα προσθέτουν και άλλα πράγματα. Μακάρι τα πάντα από το αυτοκίνητο να είναι στο πορτοφόλι αυτό, και με την ηλεκτρονική μεταβίβαση να μεταβιβάζονται στο πορτοφόλι του νέου ιδιοκτήτη. Να ξέρει ο άνρθωπος τι αγοράζει. Τι επισκευές έχουν γίνει κλπ.
  14. Τι λές? Θελεις και τα λες? Το όνομα το επώνυμο και το ΑΦΜ είναι προσυμπληρωμένα. Συνεπώς είναι έγκυρη γιατί την έβγαλες μέσα από το ΔΙΚΟ ΣΟΥ taxis. Καταλαβαίνεις οτι αυτό που είπες δεν ισχύει. Δεν μπορείς να εκδώσεις υπεύθυνη δήλωση στο όνομα του άλλου. Θα δούμε αν βάζοντας απλά το QR code γίνετε κάτι. Αλλά το σίγουρο είναι οτι σε περίπτωση ελέγχου θα πρέπει μέσα από την εφαρμογή να κάνεις την εξουσιοδότηση για τον έλεγχο. Και αυτό είναι απόλυτα λογικό.
  15. Αν στην εφαρμογή του gov.gr δεν είναι υποχρεωτική η εισαγωγή Αρ.Ταυτότητας (δεν το έχω δοκιμάσει) και εκδίδει κανονικά την δήλωση τότε φυσικά και είναι ισχυρή. Εξάλλου το ΑΦΜ είναι αυτό που χαρακτηρίζει το άτομο και όχι ο αριθμός ταυτότητας που μπορεί να αλλάξει 500 φορές. Αν μάλιστα μιλάμε για εφορία, ο αριθμός ταυτότητας είναι αδιάφορος. Σε κάθε περίπτωση, αφού το κράτος εκδίδει και επικυρώνει την υπεύθυνη δήλωση δεν μπορεί ο υπάλληλος να σου πει δεν ισχύει. Αν ήθελε το κράτος ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ το πεδίο συμπληρωμένο, θα σε υποχρέωναι να το συμπληρώσεις πριν την έκδοση.
  • Δημιουργία νέου...