Προς το περιεχόμενο

charis_r

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    66
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.530 προβολές προφίλ

charis_r's Achievements

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 07/05/2024 01:18 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Σε αριστη κατασταση, χωρις γρατζουνιες, πληρως λειτουργικο, στο κουτι του με ολα τα αξεσουαρ. Με φορεμενο τζαμακι απο τη μερα που αγοραστηκε (το δινω δωρο). ΟΧΙ ανταλλαγες. Δεκτος καθε ελεγχος. Quick Specs Οθόνη: 11" Εγκατεστημένο λειτουργικό σύστημα: iPadOS Τύπος επεξεργαστή: Apple Αποθ. Χώρος: 128 GB Χωρητικότητα μπαταρίας: 28,65 Wh Οπίσθια κάμερα: ✅ Βάρος: 471 g

    449 €

  2. Παιδια κατα 90% με βοηθησε αυτο. Και συγκεκριμενα διεγραψα 3 widgets που ειχα και το προβλημα φαινεται να εφτιαξε. Επιτελους μετα απο 5 μηνες ταλαιπωρια. Ειναι 3η μερα σημερα που ειναι ενταξει, θα περιμενω λιγο ακομα για επιβεβαιωση. Ειναι να μην κραζω την Apple τωρα που με εβαλαν να αλλαξω συσκευη, γιατι και καλα βρηκαν και στις 2 hardware προβλημα? Ευχαριστω στον kapws
  3. Τα 2 λινκς που εστειλες εχουν απο 2 σελιδες το καθενα μεσα σε καμποσα χρονια. Το λινκ που εστειλα εχει 160 σε μισο χρονο. Αν δεν καταλαβαινεις τη διαφορα δεν εχω κατι αλλο να συζητησω μαζι σου. Και 20 να μου εδιναν, αν ολα ειναι χαλασμενα θα τους κραζω απτο πρωι μεχρι το βραδυ. Σκεφτομαι ηδη να κινηθω νομικα η τουλαχιστον θα ρωτησω το δικηγορο μου, εαν δεν μου επιστρεψουν τα χρηματα μου.
  4. Δειξε μου αλλο thread με 160 σελιδες με χρηστες να αναφερουν ενα συγκεκριμένο προβλημα για μια συσκευη που κυκλοφορει στην αγορα 1 χρονο, or cut the b@llshit. στις 160 σελιδες εσυ πιαστηκες απο 1 απαντηση. Δες το δασος οχι το δεντρο Τι μου χρησιμευει η εγγυηση εαν μου στελνουν 1 καινούριο τηλεφωνο καθε μηνα και εχει το ιδιο προβλημα? Και στο τελος του χρονου θα μου πουν ‘εληξε η εγγυηση, goodbye’
  5. --> γενικά το 12 δεν φαίνεται να έχει κάποιο τέτοιο θέμα Αυτο που το συμπερανες? Σε αυτο το link βλεπεις οτι υπαρχουν 160 σελιδες με χρηστες με το ιδιο προβλημα. Η Apple απλα δεν το παραδεχεται δημοσιως. Εχω ψαξει τα παντα, δεν ειναι δικο μου θεμα να λυσω τα κατασκευαστικα προβληματα της Apple.
  6. Τα ζητησα ναι και δεν μου τα εδωσε. Δεν με ενδιαφερει αν ειμαι ο μοναδικος που εχει προβλημα η αν ειναι ολα χαλασμενα. Εγω σαν πελατης, οταν αγοραζω κατι περιμενω να δουλευει οπως πρεπει. Μου εχουν δωσει 2 κινητα και τα 2 δεν δουλευουν οπως πρεπει. Και θελουν να μου δωσουν 3ο το οποιο και αυτο παλι δεν θα δουλευει γιατι υπαρχει κατασκευαστικο προβλημα. Τι σου φαινεται περιεργο? Το οτι εδωσα 1000 Ευρω να παρω ενα κινητο το οποιο πρεπει να το φορτιζω 2 φορες τη μερα εδω και 5 μηνες? Και οτι η Apple δεν μπορει να φτιαξει το προβλημα?
  7. Φιλε μου στο Link που εστειλα παραπανω φαινεται πως εκατονταδες αλλοι (για μην πω χιλιαδες) ανθρωποι εχουν το ιδιο προβλημα. Εχω iphone απο το 1ο (10+ χρονια) και ζω στο ιδιο μερος, κοιμαμαι στο ιδιο δωματιο και εχω Vodafone απο τοτε. Δεν σου φαινεται παραξενο που μετα απο 12 iphones εγω και αλλοι ποσοι εχουμε το ιδιο ακριβως προβλημα? Φυσικα και λεω απαραδεκτη την Apple γιατι πρωτον δεν αναγνωριζει δημοσιως το προβλημα, που φαινεται να ειναι κατασκευαστικο. Οσα καινουρια iphone και να μου δωσει, αν ολα εχουν το ιδιο κατασκευαστικο προβλημα, παλι και εγω θα αντιμετωπιζω το ιδιο θεμα. Επισης ειναι απαραδεκτη γιατι το support της ειναι απαραδεκτο, απο την αρχη ηταν, θελοντας να μου 'πεταξουν το μπαλακι΄οτι ειναι μεμονωμενο γεγονος και με ταλαιπωρουν εδω και 5 μηνες χωρις να λυνεται το προβλημα μου. Σου φτανουν αυτα η να πω κι αλλα?
  8. Ευχαριστώ με τόση απελπισία που έχω τα έκανα όλα. Το γεγονός ότι είναι κλειστή sim δεν είχα καθόλου drain Κάνει να υποπτεύομαι ότι κάτι απο εκει σχετικο φταίει. Επίσης η συμπεριφορά της Apple είναι απαράδεκτη, ειναι 5 μηνες. Τοσος κοσμος εχει προβλημα και δεν βγαινουν καν να το αναγνωρισουν.
  9. Παιδια εχω μεγαλο προβλημα με τη μπαταρια καινουειου iphone 12. Χανω περιπου 30% καθε βραδυ οσω κοιμαμαι. Και τη μερα προφανως αλλα το βραδυ ειναι προφανες γιατι δεν το χρησιμοποιω. Εχω μιλησει με Apple καμια 20αρια φορες, μου εχουν κανει αντικαταστση και παλι τα ιδια. Τωρα λενε να μου κανουν 2η αντικατασταση, αλλα φοβαμαι οτι παλι τα ιδια θα εχω. Εχω δοκιμασει Σχεδόν τα πάντα από ρυθμίσεις Και το μόνο που βοήθησε είναι αν κλείνω την κάρτα sim το βράδυ για παράδειγμα. Δηλαδή κλείνω το κινητό το ξανανοίγω και δε βάζω το PIN. Μίλησα και με τη Vodafone δεν μπορούν να κάνουνε κάτι μου έκαναν αντικατάσταση την sim, δε βοήθησε. Το support της Apple είναι απλά απαράδεκτο, και δεν ξέρω τι να κάνω. Σκέφτομαι να κινηθώ νομικά εάν δε μου επιστρέψουν τα χρήματα τουλάχιστον. Έχω Vodafone. Βλεπω πχ Εδω Ότι υπάρχουνε πάρα πολλοί άλλοι χρήστες σε όλο τον κόσμο που έχουν παρόμοιο πρόβλημα, η Apple όμως σαν να κάνει τον κινέζο
  10. charis_r

    E-xerolas.gr

    Ο μονος λογος που ζηταω email/τηλεφωνο ειναι για να ειδοποιησω οταν ερθει απαντηση. Ο σκοπος που δεν εβαλα εγγραφη ειναι για να το κανω οσο πιο ευκολο/γρηγορο και απλο γινεται, στην αρχη. Εγγραφη με email/τηλεφωνο/social logins θα προστεθουν συντομα. Ομως και εγγραφη χρηστη με email να βαλει καποιος στο site του, μπορει μετα να παρει τα emails αυτα και να spammarei οσο θελει. Οποτε το οτι ζηταω email για να spammarω' δεν ειναι επιχειρημα. Καθε site που προσφερει υπηρεσιες και προιοντα πρεπει καπως να μπορει να επικοινωνησει μαζι σου. Τα 'αρθρα' δεν ειναι αρθα (ουτε τα αναφερω ως τετοια). Ειναι 'υπηρεσιες' η 'προϊοντα'. Η βοηθεια/καθοδηγηση ειναι εξατομικευμενη, αυτο ειναι το μοντελο. Για να ειστε εδω στο insomnia οι περισσοτεροι γνωριζετε απο τεχνολογια. Φανταστειτε ομως τους γονεις/θειους σας (η και νεοτερους) που καποιοι δυσκολευονται. Σε αυτους απευθυνομαι, οποτε pre-made αρθρα και οδηγοι δεν συναδουν με το μοντελο αυτο. Το λεκτικο διορθωθηκε. Ευχαριστω για τα σχολια θα τα λαβω υπ'οψην για να βελτιωσω την πλατφορμα.
  11. charis_r

    E-xerolas.gr

    Πως εβγαλες το συμπερασμα οτι δεν δινω καμια πληροφορια @NikosKallithea ? Γραψε ερωτηση αν εχεις, και θα λαβεις την πληροφορια που θελεις ως απαντηση. Σωστα, βιντεακια υπαρχουν και Google υπαρχει και οι τραπεζες εχουν κεντρα υποστηριξης οπως και οι εταιριες ΔΕΚΟ, κλπ. Το θεμα ειναι πως καποιοι δεν γνωριζουν, δεν θελουν, φοβουνται η για καποιον αλλο λογο δεν τα χρησιμοποιουν. Θελουν καποιον να τους ‘κραταει το χερί’ και να τους δειξει ο,τι τους δυσκολευει. Αυτη ειναι η ιδεα, σε αυτους απευθυνεται το site. Σιγουρα απο οσους στηνονται στις ουρες, καποιοι δεν μπορουν να αποφυγουν την επισκεψη στο καταστημα. Σε ολους τους υπολοιπους που μπορουν απευθυνεται το e-xerolas.gr Αν καποιος μπορει να βρει τους οδηγους/βιντεακια κλπ απο μονος του και κανει τις ενεργειες του, δεν ειναι στο target group του Ξερολα.
  12. charis_r

    E-xerolas.gr

    Καλησπερα σε ολους, προσφατα δημιουργησα ενα site που βοηθαει οσους τα βρισκουν δυσκολα με την τεχνολογια, ακομα και για τα βασικα. Το site λεγεται: e-xerolas.gr και μεσω αυτου μπορει καποιος να μαθει πως πληρωνει λογαριασμους μεσω Ιντερνετ, πως κανει ψωνια και αγορες απο το κινητο, υπολογιστη η tablet, αν το υποπτο email που ελαβε ειναι spam/scam/απατη και να ρωτησει για ο,τι αλλο τον δυσκολευει με την τεχνολογια. Θα χαρω να ακουσω τα σχολια σας. Αν σας αρεσει μοιραστειτε το με αυτους που το χρειαζονται. ΥΓ: Σημερα συγκεκριμενα περασα εξω απο μια τραπεζα και ειδα 20 ατομα ουρα. Εξω απο τη Vodafone αλλα 10. Καποιοι απο αυτους τους ανθρωπους μπορουν να αποφυγουν τον συνωστισμο και την ταλαιπωρια.
  • Δημιουργία νέου...