Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το "Details" θα πατησεις, δικο μου λαθος, νομιζα οτι εκει λεει "View" τα υπολοιπα οπως στα ειπα

Τι εννοείς; Γιατι κανονικά που ηταν να πανε τα χρήματα και με ποιον τρόπο πλήρωσες

ΟΚ, το βρήκα. Στο details δεν έχει resolution center αλλά έχει contact seller που το πάτησα και μου λέει να επιλέξω γιατί κάνω dispute άρα αυτό θα είναι.

Εντωμεταξύ εντελώς συμπτωματικά ανανεώθηκε το στάτους στο τράκινγκ (μετά από 2 μήνες χωρίς ενημέρωση) και λέει ότι το πακέτο επιστρεφει στον αποστολέα! Οπότε φρενάρω το dispute και θα επικοινωνήσω με το κατάστημα για full refund (λογικά τώρα δεν θα έχουν λόγο να αρνηθούν).

 

Το λινκ για το classic view της σελίδα του dispute transaction που το βρήκες? Υπάρχει κάποιο path μέσα από το καινούριo interface?

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ΟΚ, το βρήκα. Στο details δεν (έχει) resolution center αλλά έχει contact seller που το πάτησα και μου λέει να επιλέξω γιατί κάνω dispute άρα αυτό θα είναι.

Εντωμεταξύ εντελώς συμπτωματικά ανανεώθηκε το στάτους στο τράκινγκ (μετά από 2 μήνες χωρίς ενημέρωση) και λέει ότι το πακέτο επιστρεφει στον αποστολέα! Οπότε φρενάρω το dispute και θα επικοινωνήσω με το κατάστημα για full refund (λογικά τώρα δεν θα έχουν λόγο να αρνηθούν).

 

Το λινκ για το classic view της σελίδα του dispute transaction που το βρήκες? Υπάρχει κάποιο path μέσα από το καινούριo interface?

 

Λοιπόν τα γραφω με εικονες γιατι σε καθε ενα κλικ θελεις και βοήθεια

 

Ξεκινάω απο εδώ. Πατας dispute&transaction

post-165560-0-24366400-1510340205_thumb.png

 

 

 

Μετά πατά επάνω στη συναλλαγή στο Details

post-165560-0-07132500-1510340185_thumb.png

 

 

 

Οταν θα ανοίξει η καρτέλα πήγαινε κάτω κάτω που λέει Resolution Centre

post-165560-0-48873900-1510340169_thumb.png

 

 

 

Πατας το Resolution Centre και εισαι εδω

post-165560-0-42462100-1510340137_thumb.png

 

 

 

Μην μου πεις πάλι οτι δεν τα βρίσκεις  :shock:  θα πηδηχτό από το παράθυρο  :-D

  • Like 1
Δημοσ.

τηλ που? στο εξωτερικό η σε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα?

Εξωτερικό

Το "Details" θα πατησεις, δικο μου λαθος, νομιζα οτι εκει λεει "View" τα υπολοιπα οπως στα ειπα

 

Τι εννοείς; Γιατι κανονικά που ηταν να πανε τα χρήματα και με ποιον τρόπο πλήρωσες

Τα λεφτά του ταχυδρομείου

Δημοσ.

Λοιπόν τα γραφω με εικονες γιατι σε καθε ενα κλικ θελεις και βοήθεια

 

Ξεκινάω απο εδώ. Πατας dispute&transaction

attachicon.gif p1.png

 

 

 

Μετά πατά επάνω στη συναλλαγή στο Details

attachicon.gif p2.png

 

 

 

Οταν θα ανοίξει η καρτέλα πήγαινε κάτω κάτω που λέει Resolution Centre

attachicon.gif p3.png

 

 

 

Πατας το Resolution Centre και εισαι εδω

attachicon.gif p4.png

 

 

 

Μην μου πεις πάλι οτι δεν τα βρίσκεις  :shock:  θα πηδηχτό από το παράθυρο  :-D

 

Πριν διαβάσεις παρακάτω, αν είσαι κοντά σε παράθυρο απομακρύνσου :D

Λοιπόν, μέχρι τη δεύτερη εικόνα όλα καλά. Αλλά όταν πατάω στο details αντί για αυτό που έχεις στην τρίτη εικόνα εγώ βλέπω αυτό:

 

https://postimg.org/image/8kpvzu28bv/

 

Και δεν υπάρχει πουθενά επιλογή Resolution Center. πατώντας όμως στο contact seller (τέρμα πάνω δεξιά) με πάει στην τέταρτη εικόνα που έχεις βάλει. Άρα όλα ΟΚ. Απλώς -άγνωστο γιατί- σε εμένα είναι διαφορετική η σελίδα στην τρίτη εικόνα και γι' αυτό δεν βγάζαμε άκρη.

Δημοσ.

Αναλογα λοιπον την εδρα του λογαριασμου, πχ αν ειναι US δεν θα γινει μετατροπή, αν ειναι οπουδήποτε αλλού, απο δολάρια θα γίνει μετατροπή απο το ππ στο νόμισμα του λογαριασμού

το φανταζόμουν.. ευχαριστώ

Δημοσ.

Ερώτηση : Προσπαθώ να εγγραφώ στο Pay Pal και με κόβει στην εισαγωγή του τηλεφώνου! το error log λεει οτι "phone number is not properly formated".

Ο τρόπος που δίνω τον αριθμό είναι +302xxxxxxxx. Εχω δοκιμάσει όλες τις παραλλαγές (κενα,+,0) αλλα πάλι τζίφος! Εσείς που χρησιμοποιείται πως το εισάγατε γιατί θα τρελαθώ! Σε αντίστοιχη ερώτηση στην εταιρεία πήρα ως απάντηση ότι δεν βρήσκουν το λογαριασμό μου, να ακολουθήσω τη διαδικασία ερώτησης από το site (ξανα!). ΠΩΣ να τον βρουν αφού το πρόβλημα είναι στο sign up????? !!!!!!

Το βαζεις το τηλ κανονικα χωρις το + ουτε τα μηδενικα

Δημοσ.

Ουτε το 30

Ναι (y) ... ξέχασα να το γράψω

:shifty:Παρακαλώ τα φώτα σας.

 

Έχω συνδεδεμένες 2 κάρτες οι οποίες έχουν μέσα χρήματα και οι δύο, αλλά όταν προβαίνω σε κάποια αγορά παρατηρώ ότι τραβάει τυχαία και αυτόματα άλλες φορές από την μία και άλλες φορές από την άλλη χωρίς να μου δίνει νωρίτερα τις δύο παρακάτω επιλογές:

 

1) Tο δικαίωμα για checkout επιβεβαίωση πριν την τελική πληρωμή.

 

2) Την επιλογή να διαλέξω εγώ με ποια από τις 2 κάρτες επιθυμώ να πληρώσω.

 

Πιο παλιά έχω την αίσθηση ότι με ρωτούσε νωρίτερα για τα παραπάνω πριν φτάσω στην οριστική πληρωμή. Έχει αλλάξει κάτι?

 

Όσο κι αν έχω ψάξει στο google ή στον λογαριασμό μου στο PayPal, δεν βρίσκω που είναι οι επιλογές αυτές.

 

Γνωρίζει κανείς με ακρίβεια να μου πει στην ιστοσελίδα του PayPal που βρίσκονται αυτές οι 2 ρυθμίσεις ώστε να τις τσεκάρω ???

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

Πιστεύω οτι δεν εχεις τσεκαρει και την δεύτερη κάρτα έτσι ώστε να φαίνεται την στιγμη που πρεπει να πληρωσεις

 

Φαίνονται οι 2 σου καρτες στο κεντρικό μενού , αλλά όχι όταν κανεις checkout

 

Δεν θυμάμαι το path για να πας να τσεκαρεις το μενού εκείνο οπου θα δεις αν είναι τσεκαρισμενη με τικ και η δεύτερη κάρτα

 

Αυτό πιστεύω οτι φταίει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως κάνω απενεργοποίηση του security key mobile???? .. Δεν θέλω να χρεωνομαι για τα μυνήματα!!!

Πως κάνω deactivate το security key mobile??? Να μην χρεωνομαι για μηνύματα... βασικά δεν ξέρω αν χρεωνομαι (€) στον πάροχο τηλεφωνίας!!!! Επεξ/σία από Teo1303
Δημοσ.

Λοιπόν μόλις μου έγινε refund 2.5 CAD στο summary φαίνεται αλλά στο balance τίποτα γιατί ;

 

Αν φαίνεται σαν συναλλαγή στο paypal μην αγχώνεσαι θα μπουν σίγουρα συνήθως παίρνει 1-2 εργάσιμες για να φανούν στην κάρτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν φαίνεται σαν συναλλαγή στο paypal μην αγχώνεσαι θα μπουν σίγουρα συνήθως παίρνει 1-2 εργάσιμες για να φανούν στην κάρτα.

Μήπως ξέρει κανεις αν τα μηνύματα που έρχονται απο το PayPal τα 6ψηφια αυτά νούμερα αν εχεις χρέωση κατά κάποιο ποσοστό απο τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας???

Γιατί εκανα activation το security mobile key ... Μην μου ερθει λογαριασμός και παθω πλάκα!!!

Δημοσ.

με mail δεν μπορουμε να επικοινωνησουμε με το paypal;

γιατι σωνει και καλα να μιλησω στο τηλεφωνο;

δεν επιθυμω να μιλησω στο τηλεφωνο

Δημοσ.

Θελω να βαλω λεφτα στην paypal μου αλλα δεν εχω ουτε τραπεζικο λογαριασμο ουτε τιποτα..

Εχω βαλει λεφτα (10 ευρω) μεσω του request payments που βαζεις email και το χρηματικο ποσο.

Ειμαι ανηλικος οποτε δεν μπορω να βγαλω τραπεζικο λογαριασμο η καμια προπληρομεη καρτα..

Ειδα και παλια threads για παρωμιο θεμα αλλα δεν μπορω να βγαλω ακρη. Διαβασα πως μπορεις να πας στην τραπεζα και να κλαταθεσεις λεφτα στην paypal. Τo θεμα ειναι οτι παω στο wallet της paypal και μετα παταω το top up και δεν μου βγαζει το iban μου,,

σου εχει να σημπληρωσεις το δικο σου iban για να συνδεσεις την καρτα..

Βρηκα και το Merchant ID μου αλλα δεν ξερω αν μποορει να χρεισιμευσει..

Απο τι εχω καταλαβει δεν ειναι ενεργοποιημενη η paypal μου γιαυτο δεν εχω δικο μου iban..

 

λιγη βοηθεια; Δεν χρειαζεται ακριβως να μου πειτε.. αρκει να με στειλετε στον σωστο δρομο :P

Ευχαριστω!! :)

 

edit: Να πω οτι εχω κανει διαφορες αγορες μεσω ebay τους τελευταιους μηνες και δεν ειχα καποιο θεμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...