Προς το περιεχόμενο

2 χρόνια εγγύση υποχρεωτικά για τα ηλεκτρονικά(yeah right)


De@th L0rd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://www.plaisio.gr/product.aspx?product=919314&catalog=19&category=69977613

 

 

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.662671

 

Πείτε όλοι μαζί ένα μπράβο στην γαμάτη αντιπροσωπεία που έχει η apple στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Υπάρχει ένα παραθυράκι που χρησιμοποιούν οι εταιρείες, ότι αυτή η ευρωπαϊκή οδηγία αφορά μόνο προϊόντα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη, και όχι τα υπόλοιπα (China, Chimpoukistan κλπ.). Αν δεις και η Creative και η Sony όλοι δίνουν ένα έτος... Καλό είναι πάντως αν δίνει κάποιος 2 έτη να τον προτιμάμε, ειδικά στα ακριβά προϊόντα όπως τα laptop (π.χ. Toshiba, LG)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο δεν ισχυει...Ο νομος μιλαει συγκεκριμενα για προιοντα που πουλιουνται ΕΝΤΟΣ Ευρωπαικης ενωσης. Τα 2 χρονια ειναι υποχρεωτικα και ειναι το κατωτερο της ευρωζωνης. Η Αγγλια πχ εχει 6 χρονια εγγυηση.

Οποιος σας πει μα και μου απειληστε τον με μυνηση και θα δειτε ποσο ευκολα θα δεχτει τα 2 χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο δεν ισχυει...Ο νομος μιλαει συγκεκριμενα για προιοντα που πουλιουνται ΕΝΤΟΣ Ευρωπαικης ενωσης. Τα 2 χρονια ειναι υποχρεωτικα και ειναι το κατωτερο της ευρωζωνης. Η Αγγλια πχ εχει 6 χρονια εγγυηση.

Οποιος σας πει μα και μου απειληστε τον με μυνηση και θα δειτε ποσο ευκολα θα δεχτει τα 2 χρονια.

 

Σιγά μην τα βάλεις τώρα με την Rainbow και την κάθε rainbow.Αν θέλει να σε εξυπηρετήσει θα το κάνει αν όχι θα κάνει τον "έλληνα".Απλά δεν αγοράζουμε apple κι έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και την τσέπη μας γεμάτη.Κάποτε ήθελα να πάρω ένα iPod αλλά μόλις κατάλαβα τι είδους είναι η αντιπροσωπεία είπα "Άστο καλύτερα".Όπως και να έχει είναι μεγάλη καραγκιοζιά να πληρώνεις κάτι τόσο ακριβο και ποιότικό και στην ουσία να μην έχεις εγγύηση.Εκτός κι αν το κάνω σαν ένα φίλο μου που λέει "Είναι apple και πανάκριβο.Δεν χαλάνε αυτά" LOL. :P

 

και εγω ειχα ακουσει οτι ολα πρεπει να εχουν 2 χρονια αλλα στα καταστηματα κανουν τους κινεζους

 

Δεν φταίνε τα καταστήματα φίλε.Οι αντιπροσωπείες απλά βρίσκονται στο 1970 ακόμα δυστυχώς στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα καλα σοβαρολογειτε ? Επειδη η αντιπροσωπεια το παιζει κινεζος το αφηνετε ετσι ? Εχετε δικαιωμα να πατε τον νομο και να τους τον τριψετε στα μουτρα και αν και παλι σας πουν μα και μου να απειλεισετε με νομικα μεσα. Μονο ετσι θα αλλαξει το κατεστημενο.

 

Άρθρο 555

Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, έστω και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας αργότερα. Δηλ. ο αγοραστής δικαιούται να ασκήσει τα δικαιώματά του από τη στιγμή της παράδοσης του πράγματος και για 2 χρόνια, εφόσον στο διάστημα αυτό εκδηλωθεί πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Νομίζω ότι μάλλον μπερδεύεται η εγγύηση με το δικαίωμα του καταναλωτή να επιστρέψει το προϊόν εκεί που το αγόρασε λόγω ελλατώματος και ζητήσει πίσω τα χρήματά του. Δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.

 

Η εγγύηση δεν είναι διετής.

 

Το δικαίωμα της επιστροφής είναι διετές.

 

Η εγγύηση ισχύει έναντι της εταιρείας κατασκευής

 

Το δικαίωμα της επιστροφής ισχύει έναντι του πωλητή.

 

Όταν κραυγάζουμε με τόση βεβαιότητα, καλό είναι να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
θα ποσταρω τον εν λογο νομο της Ε.Ε οταν τον ξαναβρω που μιλαει για κατωτερη Εγγυηση τα 2 χρονια στα κρατη μελη της Ε.Ε.

 

Αναμένω με αγωνία. :-)

 

Ελπίζω μόνο να μην εννοείς την Οδηγία 99/34/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 10.5.1999, (Επίσημη Εφημερίδα αριθ. L 141 της 04/06/1999 σ. 20 – 21). ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι μάλλον μπερδεύεται η εγγύηση με το δικαίωμα του καταναλωτή να επιστρέψει το προϊόν εκεί που το αγόρασε λόγω ελλατώματος και ζητήσει πίσω τα χρήματά του. Δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.

 

 

Tελικα τι μπορει να κανει ο καταναλωτης ?

 

Εγω αγορασα τις προαλες ενα dvd recorder επιτραπεζιο.Το συγκεκριμενο στα μαγαζια (σε 2,3 που κοιταξα ) εχει 1 χρονο εγγυηση.Δεν θα επρεπε να εχει δυο ? Και τελωσπαντων αυτο που με ενδιαφερει ειναι :

 

Mου χαλαει μετα απο 1,5 χρονο .Τι κανω ? Τι μπορω να διεκδικησω και απο ποιον ? Με ποιο νομο κλπ.

 

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Tελικα τι μπορει να κανει ο καταναλωτης ?

 

Εγω αγορασα τις προαλες ενα dvd recorder επιτραπεζιο.Το συγκεκριμενο στα μαγαζια (σε 2,3 που κοιταξα ) εχει 1 χρονο εγγυηση.Δεν θα επρεπε να εχει δυο ? Και τελωσπαντων αυτο που με ενδιαφερει ειναι :

 

Mου χαλαει μετα απο 1,5 χρονο .Τι κανω ? Τι μπορω να διεκδικησω και απο ποιον ? Με ποιο νομο κλπ.

 

:-)

 

1. Όχι, δεν πρέπει να έχει δύο χρόνια εγγύηση. Πρέπει να έχει όσο λέει ο κατασκευαστής ότι έχει - εύλογο χρονικό διάστημα μεν (δεν μπορεί να σου δίνει εγγύηση 6 ημερών) αλλά δεν καθορίζεται από το νόμο η εγγύηση.

 

2. Αν παρουσιαστεί πρόβλημα εντός δύο (2) ετών, πας στον πωλητή (δηλ. στο κατάστημα που το αγόρασες) και είτε στο φτιάχνουν ή σου δίνουν άλλο, είτε παίρνεις τα λεφτά σου πίσω και επιστρέφεις το ελλατωματικό.

 

Αυτές οι δύο προθεσμίες (της εγγύησης και του δικαιώματος επιστροφής) τρέχουν παράλληλα. Δεν τελειώνει η μία και μετά αρχίζει η άλλη.

 

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2. Αν παρουσιαστεί πρόβλημα εντός δύο (2) ετών, πας στον πωλητή (δηλ. στο κατάστημα που το αγόρασες) και είτε στο φτιάχνουν ή σου δίνουν άλλο, είτε παίρνεις τα λεφτά σου πίσω και επιστρέφεις το ελλατωματικό.

 

Oυσιατικα (και οχι τυπικα), ποια η διαφορα της εγγυησης με την παραπανω διαδικασια?

Ισα-ισα, που μου φαινεται βολικοτερο η επιστροφη χρηματων. :-)

 

H μονη διαφορα ειναι πως στην μια περιπτωση εχεις να κανεις με την αντιπροσωπεια, και στην αλλη με το καταστημα που εγινε η αγορα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Στην ουσία ναι. :-)

 

(αν και θέλω να δω ένα μικρό θεματάκι που με ενοχλεί στο θέμα της επιστροφής)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επιστροφή χρημάτων, καθώς και η επισκευή, λαμβάνει υπόψη και τη φυσιολογική φθορά του αντικειμένου, καθώς και την απόσβεση που τυχόν έχει.

Συνεπώς, σε προϊόν 1,5 έτους, δεν πρόκειται να σου βάλουν ολοκαίνουργιο εξάρτημα, αλλά ένα αντίστοιχο ώστε να επιστρέψει το μηχάνημα στην προτέρα κατάσταση, εκτός εγγύησης πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...