Προς το περιεχόμενο

Αναζήτηση Οθόνης ≥ 27 inch 2k


Fault

Προτεινόμενες αναρτήσεις

σε διαφορες <100 ευρω δεν συμφερει γενικα. Αφενως τα μεταφορικα εξισωνουν τις τιμες, αφετερου σε περιπτωση αντικαταστασης τα πραγματα περιπλεκονται.

Ειναι και το θεμα του να μενει και κανενα φραγκο στην Ελλαδα.

 

Ναι έτσι είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μπορεις να βλεπεις εδω: https://geizhals.eu/dell-ultrasharp-u2715h-210-adsn-210-adso-210-adsz-210-adzm-a1187709.html

αλλα σε διαφορες <100 ευρω δεν συμφερει γενικα. Αφενως τα μεταφορικα εξισωνουν τις τιμες, αφετερου σε περιπτωση αντικαταστασης τα πραγματα περιπλεκονται.

Ειναι και το θεμα του να μενει και κανενα φραγκο στην Ελλαδα.

Επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ για τις προτάσεις σου(πολύ κατατοπιστικές) και σκέφτομαι για αγορά από το εξωτερικό(της lg), μάλλον καταλήγω στο άμαζον.de και ας είναι λιγά ευρώ παραπάνω. Νομίζω ότι από θέμα εγγύησης καλύτερα θα είναι από εκεί, παρά από ένα μικρο μαγαζάκι της γερμανίας, σωστά; Αν ναι, αξίζει να αγοράσω επέκταση της εγγύησης (2 και 3 χρόνια για 40 και 60 ευρώ αντίστοιχα) .  Σε περίπτωση προβληματκού πάνελ (καμμένα πίξελ), θα το αλλάξουν εύκολα;

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Amazon.de είναι σίγουρα καλό λόγω της πολιτικής επιστροφής του προϊόντος αν δεν σε ικανοποιεί. Η εγγύηση είναι σημαντική στην αρχή κυρίως, ώστε να στην αλλάξουν άμεσα τις πρώτες μέρες αν έρθει η οθόνη ελλατωματικη, αλλά και τα 50-60 ευρώ μπροστά στα 500+ είναι λογικό πόσο για επεκταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από μικρό μαγαζάκι της γερμανίας είναι μεν καλύτερο το amazon αλλά μη νομίζεις οτι δεν κάνει και "φάουλ" κάποιες φορές δε.Έχουν υπάρξει φορές που χει κάνει σε κόσμο και στο insomnia κατά το παρελθόν όσο θυμάμαι,αλλά σε μικρότερα parts..Είναι μεγαθήριο σαν εταιρία και αξιοπίστη αλλά γενικά δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος με κανέναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από καθυστέρηση λόγω απεργίας στην Γερμανία παρέλαβα το dell U2715H.Οι εντυπώσεις μου πολύ καλές ειδικά για την ποιότητα υλικών και το design. H βάση της πρέπει να είναι από αναδιομένο αλουμίνιο. Το άγχος μου το μεγάλο ήταν μήπως έχει κάποιο hardware θέμα πράγμα που προστοπαρόν δεν εντόπισα. Το μόνο που με προβλημάτισε χωρίς να είμαι γνώσης του θέματος είναι το backlighting bleeding το οποίο δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό.

Στο απόλυτο σκοτάδι πατώντας το 1 κ΄4 κουμπί του OSD σου βγάζει τα χρώματα για να τσεκάρεις και αυτό είναι το αποτέλεσμα σε μαύρο.  Η αλήθεια είναι πως βγήκε πιο έντονο στην φωτογραφία εσείς τι λέτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον λες οτι δεν φαίνεται τόσο πολύ από κοντά κράτησε την.Με τι brightness έβγαλες τη photo;

 

Στο 50 ήτανε, πραγματικά μόλις είδα την αποτύπωση στη φωτογραφία δεν πίστευα στα μάτια μου πολύ πιο έντονο από αυτό που έβλεπα. Έχω την εντύπωση επειδή ήμουν στο απόλυτο σκοτάδι έκανε αυτόματο φωτισμό το iPhone και γιαυτό βγήκε τόσο έντονο

Καλορίζικη. Κράτα την, αλλιώς μάλλον θα μπλέξεις χειρότερα. Δεν είναι υπερβολικό.

 

Ευχαριστώ πολύ πραγματικά με τα προβλήματα που διαβάζω για τις dell ούτε καν δεν πρόκειται να μπω στην διαδικασία. Αλλά είναι ωραίες οι άτιμες μετά το rog swift πιστεύω πως είναι τα πιο όμορφα 27άρια monitor

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο 50 ήτανε, πραγματικά μόλις είδα την αποτύπωση στη φωτογραφία δεν πίστευα στα μάτια μου πολύ πιο έντονο από αυτό που έβλεπα. Έχω την εντύπωση επειδή ήμουν στο απόλυτο σκοτάδι έκανε αυτόματο φωτισμό το iPhone και γιαυτό βγήκε τόσο έντονο

 

Ευχαριστώ πολύ πραγματικά με τα προβλήματα που διαβάζω για τις dell ούτε καν δεν πρόκειται να μπω στην διαδικασία. Αλλά είναι ωραίες οι άτιμες μετά το rog swift πιστεύω πως είναι τα πιο όμορφα 27άρια monitor

 

Καλορίζικη και μην το σκέφτεσαι καν το θέμα, η δικιά μου έχει αντίστοιχο bleed και δεν ενοχλεί καθόλου σε πραγματική χρήση (και στη φωτογραφία φαίνεται πιο έντονο απ'ότι είναι).

 

 

post-61034-0-81626100-1439037860_thumb.jpg

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει είναι.Χαρείτε τις οθόνες σας.

 

Ok, Millennium θα μου λύσεις δύο απορίες αν γνωρίζεις;

1) Υπάρχει ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στην σύνδεση με displayport και hdmi;

2) Στo menu στο response time έχει δύο επιλογές normal 8ms και fast 6ms όταν το έβαλα στο fast επειδή υπέθεσα πως είναι καλύτερα σε κάποια βίντεο/ταινίες έκανε κάτι σαν "θολούρες" σημειακά όταν το γύρισα στο normal όλα complet. To ερώτημα μου είναι να το αφήσω normal ή να το αλλάζω σε κάποιες εργασίες όπως game; 

Καλορίζικη και μην το σκέφτεσαι καν το θέμα, η δικιά μου έχει αντίστοιχο bleed και δεν ενοχλεί καθόλου σε πραγματική χρήση (και στη φωτογραφία φαίνεται πιο έντονο απ'ότι είναι).

 

 

 

 

Ευχαριστώ, φίλε μου. Μια ερώτηση τις ρυθμίσεις στα colour τις άφησες στο standrar ή τις πείραξες από κάποιο οδηγό; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Διάβασε εδώ αν γνωρίζεις αγγλικά http://www.pcadvisor.co.uk/feature/digital-home/displayport-vs-hdmi-whats-difference-3535257/

 

2) Άστην στο "normal" mode γιατί μάλλον έχεις overshoot με το άλλο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@XMorsX: παρήγγειλα σιτς 6/8, ύστερα από τις κατατοπιστικές προτάσεις σου, την LG 27MB85R-B από το alternate.de (είδα στις κάρτες γραφικών από άλλον χρήστη ότι στέλνει αντικαταβολή). Μου είπαν από τότε ότι χρειάζονταν 8 εργάσιμες για να παραλάβουν την οθόνη και τους απάντησα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

Σήμερα μου απάντησαν -πληροφοριακά-ότι η οθόνη δεν έχει έρθει ακόμα: λογικό, αφού χρειάζονταν λίγος χρόνος. Μου είπαν ότι αν δεν θέλω να περιμένω λίγες ακόμη ημέρες να παραγγέιλω κάτι άλλο. Απάντησα ότι θα περιμένω ακόμη μια εβδομάδα.

 

Τους έστειλα ένα ξεχωριστό μέιλ και τους ρώτησα σχετικά με την εγγύηση, γιατί λένε ότι προσφέρουν 2 χρόνια εγγύηση οι ίδιοι σαν κατάστημα. Ρώτησα αν η εγγύηση της LG  για 0 pixel ισχύει, γιατί τους είπα αυτός είναι και ο λόγος που ήμουν ανάμεσα σε LG και DELL. Επίσης ρώτησα ότι αν ισχύει η εγγύηση αυτή, δεν θα υπάρχει και πρόβλημα να στείλω πίσω για αντικατάσταση μοντέλο ελαττωματικό.

 

Απάντησαν αυτό: "Dear Mr. --------------,

in the description from LG are not the Information for an 0 Dead Pixel Guarantee.

It has the normal Pixel Class I with DIN ISO EN 9241-307.

If you have an problem you can call our service department for next steps.

Mit freundlichen Gruessen / Yours sincerely"

 

Γιατί αυτό;

Δεν υπάρχει πολιτική της LG για 0 pilxels εγγύηση;

Μήπως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν εισάγεται επίσημα από την ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία της LG;

Τι προτείνεις; Ακύρωση;

 

Ευχαριστώ.

 

@Millenium, επειδή βοηθάς και εσύ πολύ με τις συμβουλές σου, αν μπορείς, δώσε και εσύ τα φώτα σου.

Επεξ/σία από kogba
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι Dell Ultrasharp με εγγυηση 0 καμμενου pixel ερχονται.

 

Τωρα οσον αφορα την συγκεκριμενη Lg(αν μιλαμε για το ιδιο μοντελο λεει στην εγγυηση στο site της Lg).

 

Refer to the detailed Warranty Policy delivered in your product packaging.

 

http://www.lg.com/us/support-product/lg-27MB85R-B

 

Επισης στο θεμα εγγυησεων να σου αναφερω οτι και οι Samsung πχ που δεν εχουν εγγυηση 0 καμμενου pixel,το Πλαισιο ομως δινει τετοια εγγυηση http://www.plaisio.gr/periferiaka-othones/othones/monitor/Samsung-Monitor-24-S24D300H.htm

 

Παντως και εγω(για Ελλαδα τουλαχιστον)την Lg την ηξερα για την εγγυηση των 0 καμμενων Pixel,τωρα δεν ξερω τι ισχυει στο εξωτερικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...