Sheogorath Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Mια φορά σε πτήση της Aegean είχε σβήσει το αεροπλάνο στην τροχοδρόμηση για απογείωση. Ευτυχώς είχε αρκετό διάδρομο για να φρενάρει. Εκεί που πήγαινε γμντας βοοουουουουμ, κάνει ένα ποφ, κλείνουν φώτα, μηχανές, όλα. Δεν βαριέσαι ήρθε ένα ρυμουλκάκι, κάναμε αναστροφή και απογειωθήκαμε σε άλλον διάδρομο. 1
zio10 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Mια φορά σε πτήση της Aegean είχε σβήσει το αεροπλάνο στην τροχοδρόμηση για απογείωση. Ευτυχώς είχε αρκετό διάδρομο για να φρενάρει. Εκεί που πήγαινε γμντας βοοουουουουμ, κάνει ένα ποφ, κλείνουν φώτα, μηχανές, όλα. Δεν βαριέσαι ήρθε ένα ρυμουλκάκι, κάναμε αναστροφή και απογειωθήκαμε σε άλλον διάδρομο. Από τι μπορεί να έγινε αυτό;! Θα μπορούσε να γίνει και αμέσως μετά την απογείωση ας πούμε;
Sheogorath Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Από τι μπορεί να έγινε αυτό;! Θα μπορούσε να γίνει και αμέσως μετά την απογείωση ας πούμε; Θέλω να ελπίζω πως όχι. Θα είχε πέσει σαν πέτρα κάτω Μπορεί να έκλεισε ο πιλότος κανά διακόπτη, δεν είναι εμβολοφόροι κινητήρες να πεις stallάρανε. Airbus 320 ήταν από ότι θυμάμαι. 1
tehAllantin Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Mια φορά σε πτήση της Aegean είχε σβήσει το αεροπλάνο στην τροχοδρόμηση για απογείωση. Ευτυχώς είχε αρκετό διάδρομο για να φρενάρει. Εκεί που πήγαινε γμντας βοοουουουουμ, κάνει ένα ποφ, κλείνουν φώτα, μηχανές, όλα. Δεν βαριέσαι ήρθε ένα ρυμουλκάκι, κάναμε αναστροφή και απογειωθήκαμε σε άλλον διάδρομο. ασθενοφόρο έφτασε στο σπίτι της ανώνυμης και την πήρε στο νοσοκομείο καθώς πηγές του οικογενειακού περιβάλλοντός της μαρτυρούν πως ενώ καθόταν στον υπολογιστή της και όλα φαινόταν κανονικά ΞΑΦΝΙΚΑ την κυρίευσε κρίση πανικού και άρχισε παραληρώντας να φωνάζει ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΑΞΩ ΠΟΤΈΕΕΕΕΕΕ. Της χορηγήθηκε ηρεμιστική ένεση και τώρα κοιμάται σαν πουλάκι. 8
Sheogorath Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 ασθενοφόρο έφτασε στο σπίτι της ανώνυμης και την πήρε στο νοσοκομείο καθώς πηγές του οικογενειακού περιβάλλοντός της μαρτυρούν πως ενώ καθόταν στον υπολογιστή της και όλα φαινόταν κανονικά ΞΑΦΝΙΚΑ την κυρίευσε κρίση πανικού και άρχισε παραληρώντας να φωνάζει ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΑΞΩ ΠΟΤΈΕΕΕΕΕΕ. Της χορηγήθηκε ηρεμιστική ένεση και τώρα κοιμάται σαν πουλάκι. Μετά το σκέφτηκα ότι έκανα μλκ, αλλά δεν βαριέσαι. Η αλήθεια είναι. Εγώ πάντως δεν τα φοβάμαι. 1
anwnymh29 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 για οσους εχουν τετοιες φοβιες, ισως αυτο να βοηθησει. απο πλευρα φυσικης εξεταζοντας το θεμα ακομη και στο εξαιρετικα απιθανο γεγονος ταυτοχρονης σοβαροτατης διπλης μηχανικης βλαβης στους κινητηρες (μιλαμε για πληρη απωλεια ισχυος- ελαχιστα πιθανο- σα να λεμε να ξεβιδωθουν και να φυγουν και οι 4 τροχοι ενος αυτοκινητου ταυτοχρονα) ενα τυπικο επιβατικο τζετ το οποιο πεταει στα 35000 ποδια (περιπου 11 χιλιομετρα υψος) με 850 χιλιομετρα/ωρα (σε υψομετρο πτησης δηλαδη, εκει που μια τυπικη πτηση περναει το 95% του χρονου της) το αεροπλανο εχει συσσωρευσει τοση πολλη δυναμικη (λογω υψους) και κινητικη ενεργεια (λογω ταχυτητας) που μειωνοντας σταδιακα την ταχυτητα και "ξοδευοντας" υψος για να διατηρησει ταχυτητα το αεροπλανο μπορει να ταξιδεψει σε μια ακτινα τουλαχιστον 80-100 χιλιομετρων προς καθε κατευθυνση. σαν ανεμοπτερο δηλαδη. πρακτικα αυτο παει να πει, οτι σε οποιοδηποτε πτηση μεσα στην ευρωπη, ακομη και να μεινεις απο καυσιμα στη μεση του ουρανου, καπου μεσα σε αυτη την ακτινα 80-100 χιλιομετρων θα υπαρχει αεροδιαδρομος (στρατιωτικος η πολιτικος) που θα επιχειρησει να κανει αναγκαστικη προσγειωση ο πιλοτος. συν της αλλης εχει μια στρατια ανθρωπων και συστηματων που θα του "καθαρισουν" τον οριζοντα και θα τον καθοδηγησουν με ασφαλεια σε προσγειωση. δυστυχως το πιο επικινδυνο πραγμα στις μερες μας για την αεροπλοια ειναι οτι συμβαινει μεσα στο κεφαλι διαφορων σκ@τοψυχων. (βλεπε απο διατεραγμενες προσωπικοτητες- german wings, στρ@τοκ@υλους - Malaysia whatever καταρρηψη απο ρωσους παραστρατιωτικους η δε ξερω εγω τι- μεχρι φανατικους θρησκευομενους που ελπιζουν σε στρατιες παρθενων μετα θανατον αν ανατιναχθουν στο ονομα του αλλαχ...) επισης αν και γενικα πολυπλοκες κατασκευες, τα αεροπλανα για τα κρισιμα συστηματα τους εχουν διπλα πολλες φορες τριπλα ανεξαρτητα συστηματα. (οταν λεμε ανεξαρτητα δε μιλαμε για δευτερο λαμπακι στο πιλοτηριο ή εφεδρικο σενσορα, μιλαμε για καλωδιωσεις που επιτηδες δρομολογουνται μακρια η μια απο την αλλη κλπ κλπ) επισης απο μηχανολογικης αποψης ο κινητηρας ενος αεροπλανου (η τουρμπινα δηλαδη) ειναι πολυ πιο απλη και με λιγοτερα μηχανικα μερη απο μια αντιστοιχη ενος αυτοκινητου- 2 ανεμιστηρες ενος μπρος ο αλλος πισω, στον πισω ριχνεις καυσιμο. τελος! αναφλεξη και ψυξη γινονται αυτοματα-επισης βολικο) just my 2 cents Παντως στην ιστορια των ατυχηματων η αιτια πτωσης ενος αεροπλανου ειναι λαθος πιλοτου παρα απο καθαρα μηχανικες βλαβες. Δλδ μπορει να συμβει κατι οχι τοσο σοβαρο και να το διαχειριστει ο πιλοτος τοσο λαθος ωστε να φερει την καταστροφη. ασθενοφόρο έφτασε στο σπίτι της ανώνυμης και την πήρε στο νοσοκομείο καθώς πηγές του οικογενειακού περιβάλλοντός της μαρτυρούν πως ενώ καθόταν στον υπολογιστή της και όλα φαινόταν κανονικά ΞΑΦΝΙΚΑ την κυρίευσε κρίση πανικού και άρχισε παραληρώντας να φωνάζει ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΑΞΩ ΠΟΤΈΕΕΕΕΕΕ. Της χορηγήθηκε ηρεμιστική ένεση και τώρα κοιμάται σαν πουλάκι. Να σου πω την αληθεια τα χρειαστηκα..ειδικοτερα εκει που ειπε οτι αν ειχε συμβει κατα την απογειωση θα επεφτε σαν πετρα κατω..
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Χθες περνούσα την διάβαση πεζός και περνάει ένας γκαζωμένος και παρόλο που με είχε δει δεν έκοψε ταχύτητα και για κλασματα δευτερολέπτου δεν με άφησε ανάπηρο.Οπότε όχι δε φοβάμαι τα αεροπλάνα.Φοβάμαι όμως τους Ελληνες οδηγούς 4
Valerie_ Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Mια φορά σε πτήση της Aegean είχε σβήσει το αεροπλάνο στην τροχοδρόμηση για απογείωση. Ευτυχώς είχε αρκετό διάδρομο για να φρενάρει. Εκεί που πήγαινε γμντας βοοουουουουμ, κάνει ένα ποφ, κλείνουν φώτα, μηχανές, όλα. Δεν βαριέσαι ήρθε ένα ρυμουλκάκι, κάναμε αναστροφή και απογειωθήκαμε σε άλλον διάδρομο. Καμία φορά μπορείτε ΑΠΛΑ να σωπαινετε μερικοί άνθρωποι.
kalogeros Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 πτηση απο αθηνα για καβάλα πριν πολλα πολλα χρονια (εχει διαρκεια 35' αν θυμαμαι καλα) κανα 5 λεπτο αφου ξεκινήσαμε βγαινει ο πιλοτος απο τα μεγαφωνα και λεει ''κυριες κ κυριοι λογο τεχνικού προβλήματος θα κανουμε αναγκαστικη προσγείωση στην Λήμνο'' αυτομάτως νεκρική σιγη στο αεροπλάνο , τουμπεκί ολοι , εγω θυμάμαι εναν συλλογισμό εκανα μονο .. λεω , '' αθηνα - καβάλα ειναι μισή ωρα! λημνος - καβαλα ειναι ουτε 10 λεπτα ! τι βλάβη ειναι αυτη που πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε προσγείωση ? δεν βγάζει 10 λεπτα ακομη να φτάσουμε στον προορισμό μας? και αφού δεν βγάζει 10 λεπτά, θα βγάλει 15 που θέλουμε ακόμη για να φτάσουμε στην λημνο?'' με το που προσγειωνόμαστε και σταματάει το αεροπλάνο ακούμε παλι απο τα μεγαφωνα τον πιλότο ''κυριες κ κύριοι παρακαλούμε να εγκαταλείψτε γρήγορα το αεροπλανο, έχουμε τηλεφώνημα για εκρηκτικά'' και αρχίζουν να τρέχουν όλοι πανικόβλητοι πήγε να πατήσει ο ενας τον αλλον ! καθίσαμε 5-6 ωρες στο αεροδρόμιο στην λημνο ηρθαν τα σκυλιά , ψάξανε κ φύγαμε ! αυτό μου έχει τύχει τοσα χρονιά που ταξιδεύω, δεν υπάρχει πιο ασφαλές μέσο οκ να έχει φοβίες κάποιος δεκτό το καταλαβαινω , να αμφισβητεί ομως τα αυτονόητα δεν το καταλαβαίνω .. Έλα ρε!!! Αν μου πεις ότι σας άνοιξαν και εκείνες τις φουσκωτές τσουλήθρες, θα κλάψω.
Moderators Spect~ Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Moderators Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 iordanis77, on 12 Jan 2016 - 1:17 PM, said: Καλα τα λογοπαιγνια, αλλα την ουσια πιστευω τη καταλαβες. Κυκλοφορησες στη ζωη σου 50.000 φορες με αυτοκινητο και ειχες 2 τρακαρισματα. Στο ιδιο χρονικο διαστημα χρησιμοποιησες 20 φορες το αεροπλανο και δεν συνεβη τιποτα. Απο τετοια δειγματα θα βγαλεις ασφαλες συμπερασμα? Νομιζεις οτι με κωμικες εκφρασεις τυπου "τι δε καταλαβαινεις" θα γινεις πιο πειστικος? Για ασφαλεια μιλουσαμε. Στο τραινο αν συμβει ατυχημα πιθανοτατα θα τη γλυτωσεις, στο αεροπλανο δεν εχεις καμμια πιθανοτητα. Πολλοι ερμηνευουν κατα το δοκουν τη πραγματικοτητα, γιατι εκανα αυτο το χαρακτηριστικο ερωτημα. η πραγματικοτητα ειναι μια δεν ειναι οπως την ερμηνευει κανεις. Στο ερωτημα τωρα! Οταν λεμε οτι το αεροπλανο ειναι το πιο ασφαλες μεσο εννοουμε οτι αναλογικα οι πιθανοτητες να γινει ατυχημα ειναι πολυ μικροτερες απο το να παθεις ατυχημα σε οποιδηποτε αλλο μεσο μεταφορας. Το τι θα γινει αφου συμβει το ατυχημα ειναι αλλο θεμα και εκει ναι το αεροπλανο υστερει. Νομιζω οτι καταλαβαινεις τη διαφορα. Οσο για το παραδειγμα που λες μπορω και γω να σου πω οτι εχεις αμαξι ενα μηνα και εχεις τρακαρει 5φορες αυτο δεν ειναι δειγμα 1
AlexHello Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Στο άλλο άκρο κάποιοι καμμένοι με το Lost (εγώ) ελπίζουν και σε κανένα tropical island crash 3
zio10 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Να σωθείς από αεροπλάνο που έπεσε μόνο σε ανέκδοτο! 1
deesnider Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Να σωθείς από αεροπλάνο που έπεσε μόνο σε ανέκδοτο! Το δράμα είναι να μη σε θέλει καθόλου: Να κινείσαι αποκλειστικά με επίγεια μέσα, λόγω φοβίας για τα αεροπλάνα και, το αεροπλάνο που θα πέσει - στο οποίο φυσικά δε θα είσαι μέσα - να πέσει πάνω στο αμάξι σου... 7
Skopelos_Island Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Έχω μια σχετική υψοφοβία και δύσκολα μπορώ να βγω σε μπακλόνι ψηλού κτηρίου αν υπάρχει άλλο άτομο μαζί μου. Νομίζω ότι κάποιος από τους δύο θα πέσει στο κενό. Όταν ήμουν μικρός είχα μία μικρή νευρικότητα με τα αεροπλάνα τουλάχιστον μέχρι να γίνει η απογείωση. Αυτό που φοβόμουν είναι μήπως σβήσει κάποιος κινητήρας ακριβώς τη στιγμή που ξεκολλάγαμε από το έδαφος με όλα τα επακόλουθα. Στην προσγείωση ήμουν πιο ήρεμος καθώς πίστευω ότι και να πέσουμε θα κάναμε προσγείωση η προσθαλάσσωση και κάποιοι θα επιβιώναμε. Οι ταινίες ευθύνονταν για όλους αυτούς τους φόβους... Το 2009 πήγα πρώτη φορά για άλμα με αλεξίπτωτο. Παιδικό όνειρο γαρ. Θα πέφταμε από τα 4000 πόδια με στατικό ιμάντα (το αλεξίπτωτο είναι δεμένο με το αεροσκάφος με ιμάντα, πηδάς στο κενό και καθώς ξετυλίγεται ο ιμάντας σου ανοιγει το αλεξίπτωτο). Το αεροσκάφος που θα μας μετέφερε ήταν ένα μονοκινητήριο cessna χωρίς την δεξιά πόρτα (κάμπριο αεροπλάνο δλδ) και χωρίς καθίσματα. Οι τελευταίες οδηγίες του πιλότου ήταν ότι αν πάθουμε κάτι κάτω από τα 600 πόδια δεν θα πηδήξει κανένας γιατί δεν θα προλάβει να ανοιξει το αλεξίπτωτο, θα μείνουμε μέσα και θα κάνουμε αναγκαστική προσγείωση. Νευρικότητα στο φουλ καθώς το αεροπλάνο τροχοδρομούσε, κραδασμοί παντού και θόρυβος. Τη στιγμή που ξεκόλλησε από το έδαφος κόντεψα να τα κάνω πάνω μου! Έπειτα το κύριο άγχος μου ήταν να περάσουμε τα 600 πόδια ώστε αν γίνει κάτι να μπορέσουμε να πηδήξουμε έξω. Αφ' ότου περάσαμε τα 600 πόδια τελείωσε το άγχος και μπορώ να πώ ότι ήμουν πολύ πιο ήρεμος όταν πήδηξα από το αεροπλάνο απ' ότι κατά την απογεύωση! Έκτοτε το σκέφτομαι το περιστατικό κάθε φορά που ξεκινάω για άλμα και βλέπω το αλτίμετρο να ξεπερνάει τα 600 πόδια αλλά χωρίς το άγχος της απογείωσης πλέον. Στα ταξίδια με κανονικά αεροπλάνα δεν ξαναγχώθηκα ποτέ εκτοτε!Από φυσιολογικές πτήσεις η μόνη που με έχει κουράσει ήταν την περασμένη παραμονή πρωτοχρονιάς που πήγα Κωνσταντινούπολη και έκανα 3.5 ώρες να φτάσω για πτήση 50 λεπτών περίπου, φτάσαμε στην ώρα μας και κάναμε δύο ώρες βόλτες πάνω από την Κωνσταντινούπολη και από τη στιγμή που προσγειωθήκαμε άλλη μισή ώρα αναμονή στο διάδρομο μέχρι να πάμε στα τερματικά λόγω χιονόπτωσης. Παρ όλα αυτά θεωρώ ότι το πιο επικίνδυνο πράγμα που κάνω είναι οτι πηγαίνω και γυρίζω με τη μοτοσυκλέτα μου στη δουλειά κάθε μέρα... 1
Glikos Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 για οσους εχουν τετοιες φοβιες, ισως αυτο να βοηθησει. απο πλευρα φυσικης εξεταζοντας το θεμα ακομη και στο εξαιρετικα απιθανο γεγονος ταυτοχρονης σοβαροτατης διπλης μηχανικης βλαβης στους κινητηρες (μιλαμε για πληρη απωλεια ισχυος- ελαχιστα πιθανο- σα να λεμε να ξεβιδωθουν και να φυγουν και οι 4 τροχοι ενος αυτοκινητου ταυτοχρονα) ενα τυπικο επιβατικο τζετ το οποιο πεταει στα 35000 ποδια (περιπου 11 χιλιομετρα υψος) με 850 χιλιομετρα/ωρα (σε υψομετρο πτησης δηλαδη, εκει που μια τυπικη πτηση περναει το 95% του χρονου της) το αεροπλανο εχει συσσωρευσει τοση πολλη δυναμικη (λογω υψους) και κινητικη ενεργεια (λογω ταχυτητας) που μειωνοντας σταδιακα την ταχυτητα και "ξοδευοντας" υψος για να διατηρησει ταχυτητα το αεροπλανο μπορει να ταξιδεψει σε μια ακτινα τουλαχιστον 80-100 χιλιομετρων προς καθε κατευθυνση. σαν ανεμοπτερο δηλαδη. πρακτικα αυτο παει να πει, οτι σε οποιοδηποτε πτηση μεσα στην ευρωπη, ακομη και να μεινεις απο καυσιμα στη μεση του ουρανου, καπου μεσα σε αυτη την ακτινα 80-100 χιλιομετρων θα υπαρχει αεροδιαδρομος (στρατιωτικος η πολιτικος) που θα επιχειρησει να κανει αναγκαστικη προσγειωση ο πιλοτος. συν της αλλης εχει μια στρατια ανθρωπων και συστηματων που θα του "καθαρισουν" τον οριζοντα και θα τον καθοδηγησουν με ασφαλεια σε προσγειωση. δυστυχως το πιο επικινδυνο πραγμα στις μερες μας για την αεροπλοια ειναι οτι συμβαινει μεσα στο κεφαλι διαφορων σκ@τοψυχων. (βλεπε απο διατεραγμενες προσωπικοτητες- german wings, στρ@τοκ@υλους - Malaysia whatever καταρρηψη απο ρωσους παραστρατιωτικους η δε ξερω εγω τι- μεχρι φανατικους θρησκευομενους που ελπιζουν σε στρατιες παρθενων μετα θανατον αν ανατιναχθουν στο ονομα του αλλαχ...) επισης αν και γενικα πολυπλοκες κατασκευες, τα αεροπλανα για τα κρισιμα συστηματα τους εχουν διπλα πολλες φορες τριπλα ανεξαρτητα συστηματα. (οταν λεμε ανεξαρτητα δε μιλαμε για δευτερο λαμπακι στο πιλοτηριο ή εφεδρικο σενσορα, μιλαμε για καλωδιωσεις που επιτηδες δρομολογουνται μακρια η μια απο την αλλη κλπ κλπ) επισης απο μηχανολογικης αποψης ο κινητηρας ενος αεροπλανου (η τουρμπινα δηλαδη) ειναι πολυ πιο απλη και με λιγοτερα μηχανικα μερη απο μια αντιστοιχη ενος αυτοκινητου- 2 ανεμιστηρες ενος μπρος ο αλλος πισω, στον πισω ριχνεις καυσιμο. τελος! αναφλεξη και ψυξη γινονται αυτοματα-επισης βολικο) just my 2 cents Συμφωνώ , απλά πολύς κόσμος έχει την φοβία των αεροπλάνων. Στο έδαφος νιώθουμε πιο ασφαλής, άσχετα αν πολλές φορές δεν ειναι έτσι. Συν οτι μπορεί να είσαι καντεμης και να πάθει όντως σοβαρή βλάβη το αεροπλάνο ή να το καταλάβουν αεροπειρατές. Ή να το καταρρίψουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις