Προς το περιεχόμενο

NT1G

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    5.526
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Κάπου
  • Ενδιαφέροντα
    folding@home

Πρόσφατες Επισκέψεις

17.258 προβολές προφίλ

NT1G's Achievements

  1. Για καινούργια αμάξια και για αμάξια που θα πουληθούν στην Ελλάδα. Οπότε το αμάξι σου που έκανε το τρίτο σέρβις δεν είναι καινούργιο και για να λες TÜV δεν είναι και στην Ελλάδα.
  2. Ποιο Dacia μπορείς να αγοράσεις σήμερα καινούργιο πετρέλαιο;
  3. VW, Audi, Mercedes, BMW Αντικειμενικά μιλώντας μάλλον δεν το γνωρίζει.
  4. Μίλησε μας για αυτό, σε ακούμε με προσοχή.
  5. Που να δείτε σε τέτοια φορτηγά που θέλουν να πάνε σε 160000 km oil interval. Θα ξυπνάτε με εφιάλτες.
  6. Toyota με Eneos λέει, οπότε...
  7. Είδα αυτό και σας θυμήθηκα.
  8. NT1G

    DOOM: The Dark Ages [PC/2025]

    Doom 2016
  9. Καλά δεν σε βάζει κάποιος με το ζόρι να το διαβάζεις όλο κάθε μέρα.
  10. Δεν ξέρω τι λέει γενικά η Ευρώπη. Αυτό που λέει ειδικά η Ευρώπη και ξεκίνησε το θέμα και είναι στην είδηση στο πρώτο μήνυμα είναι ότι η Ελλάδα βάζει υψηλότερους φόρους στα μτχ euro 4+ εισαγωγής σε σχέση με τα ελληνικά και απαγορεύει την εισαγωγή ξένων μτχ euro 1-3 ενώ επιτρέπει τις αγορές ελληνικών euro 1-3. Και αυτά τα 2 που κάνει είναι παράνομα, πρέπει να έχει τους ίδιους κανόνες και για τα εισαγωγής και πρέπει να το σταματήσει ή να συνεχίσει να πληρώσει πρόστιμα.
  11. Έχεις βάλει εικόνα από το συνολικό gdp (ppp). Όχι από το gdp (ppp) per capita. Λογικό είναι μια μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα να παράγει περισσότερα. Βέβαια η Αιθιοπία με πληθυσμό 130 εκατομμύρια και να έχει συνολικό gdp ίσο με της Ελλάδας, ε δεν είναι και η πιο πλούσια χώρα του κόσμου. Από την ίδια λίστα η Νιγηρία έχει διπλάσιο νούμερο από το Βέλγιο, αλλά δεν βλέπεις στους δρόμους της Νιγηρίας στα φανάρια βέλγους να πουλάνε CD. Και γιατί per capita; Διότι τότε τα νούμερα γίνονται, Ελλάδα $45000, Ουζμπεκιστάν $12500, Αιθιοπία $4400 !!!, Νιγηρία $6800 Βέλγιο $76800. Όχι ότι είναι καλά τα πράματα στην Ελλάδα, στις τελευταίες θέσεις της Ε.Ε. είναι. Και αυτό φαίνεται στις πωλήσεις. Με νούμερα πωλήσεων από ACEA και πληθυσμού από wikipedia κάνεις μια λίστα με πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων ανά 1000 άτομα και έχεις κάτι τέτοιο. tl;dr , Στην Ελλάδα γενικά δεν αγοράζουν καινούργια αμάξια γιατί δεν έχουν λεφτά, παρά ότι κρατάνε τα παλιά γιατί τα γουστάρουν.
  12. Γιατί δεν βάζεις το GDP per Capita (PPP). Στην λίστα που βάζεις το Λουξεμβούργο είναι θέση 101 με 104822.
  13. Δεν ξέρω για τα Βαλκάνια, αλλά από τα νούμερα της ACEA για τις χώρες που έχει νούμερα, η Ελλάδα είναι νούμερο 1 στα πιο παλιά αμάξια με μ.ο. 17,5 χρόνια , με το 80 % των αμαξιών να είναι από το 2013 και πιο παλιά.
  14. Το Euro 3 σταμάτησε στο τέλος του 2004. Δηλαδή αν καταργηθεί η νομοθεσία θα τρέξουν οι έμποροι να αγοράσουν αμάξια 20ετίας+ από την Ευρώπη για να τα πουλήσουν στην Ελλάδα; Τι κέρδος θα έχουν από αυτό;
  • Δημιουργία νέου...