Προς το περιεχόμενο

Zaknafein

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.899
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Διόνυσος

Πρόσφατες Επισκέψεις

11.439 προβολές προφίλ
  1. Τον είδα αυτόν, δεν με έπεισε, συν ότι είναι kickstarter και έχω κ μια καχυποψία όταν οι "reviewers" έχουν και referral link που τους αφήνει ~30-40€ μαζί με το "review" τους.
  2. Τι εννοείς υπερβολικά; Γιατί βρίσκω 'λογικό' το να είναι διπλάσιος ο χρόνος εκτύπωσης αν έχεις 1 αλλαγή σε κάθε layer, 3πλάσιος αν έχεις 2 αλλαγές κτλ. Είναι πολύ παραπάνω; Ποιο σύστημα έχεις εσύ; Ρωτάω γιατί το ψήνω τελευταία για Α1 ή P1S combo.
  3. Δεν είναι (μόνο) τα safety features που προσθέτουν μισό τόνο βάρους... είναι και όλα τα υπόλοιπα, που είναι πλέον στάνταρντ εξοπλισμός. Θυμάμαι Suzuki Swift 1993, βασικό μοντέλο, κυριολεκτικά γυμνό, ούτε ραδιόφωνο δεν είχε, ούτε υδραυλικό τιμόνι και φυσικά χωρίς A/C. Και passive safety feature η προσευχή να μην γίνει κάτι, γιατί αν γίνει καληνύχτα. Πάνε δες τώρα λίστα εξοπλισμού στο αντίστοιχo του 2025 που είναι ολόκληρο κατεβατό. Τα αυτοκίνητα δεν εξελίσσονται μόνο με την πρόοδο της τεχνολογίας, παίζουν ρόλο και οι προτιμήσεις των καταναλωτών. Με εξαίρεση τους track day enthusiasts, ποιος ΔΕΝ θέλει μεγαλύτερο, ανετότερο, γρηγορότερο, ασφαλέστερο αυτοκίνητο και με μειωμένη κατανάλωση/ρύπους;! Δείτε πχ το revival της Dacia, κι αυτά ξεκινήσανε γυμνά, αλλά μεγαλώσανε κ εξοπλιστήκανε περισσότερο με την πάροδο του χρόνου, γιατί αυτό ζητάει η αγορά.
  4. Βαφή/Paint = Μπογιά, δλδ πλήρης κάλυψη και εξαφάνιση των νερών του ξύλου. Αυτό που λες εσύ είναι εμποτισμός ( wood stain στο ΥΤ ), που όντως παίζει πολύ και υπάρχει ποικιλία μεγάλη στο Αμέρικα, εδώ πιο πολύ παίζουν τα βερνίκια εμποτισμού ( wood varnish ) που είναι συνδυασμός stain + top coat. Γενικότερα επειδή είναι αρκετά πολύπλοκο το θέμα ξύλο, ξεκίνα για αρχή με επιλογή τύπου, δλδ αν θες και εμποτισμό ή απλά προστασία επιφάνειας. Και επειδή μπορεί να μην βρεις ποικιλία στα ελληνικά, ψάξε για Wood Finish να δεις τις διαφορές (penetrating vs surface, oils, waxes, sealers, top coats κτλ), κατά προτίμηση από blogs, γιατί στο ΥΤ θα χάσεις πολλή ώρα. Προσωπικά χρησιμοποιώ Aquaxyl ή αντίστοιχα βερνίκια εμποτισμού γιατί είναι 2 σε 1 (εμποτισμός + προστασία επιφάνειας) και εύκολα στη χρήση (υδατοδιαλυτά, γρήγορο σχετικά στέγνωμα κτλ) και βγαίνει σε ότι απόχρωση ξύλου κ τελείωμα (ματ/σατινέ/glossy) θες και διατηρεί και την αίσθηση αφής του ξύλου που για μένα είναι το σημαντικότερο. Μην το γελάς αυτό, ποτέ δεν βάζουμε υλικό που δεν έχουμε ξαναδουλέψει σε εμφανείς επιφάνειες, πάντα δοκιμάζεις πρώτα σε σημεία που δεν φαίνονται ή σε ρετάλια, στο ξύλο ειδικά δεν έχει Ctrl+Z και πάμε πάλι, ειδικά ότι έχει stain άπαξ κ ποτίσει πάπαλα.
  5. Επειδή έκανα αυτή τη δουλειά στη Νορβηγία, να πω λίγο 2-3 πράγματα γιατί παρατήρησα κάποιες παρανοήσεις. Ο ξύλινος σκελετός δεν πατάει στο έδαφος, πάνω σε μπετό πατάει, οπότε θεμέλια+υπόγειο αν χτιστεί+πλάκα ισογείου είναι από οπλισμένο σκυρόδεμα. Επίσης, ο σκελετός, αν δεν γίνουν χοντρά κατασκευαστικά λάθη, δεν έρχεται ποτέ σε επαφή με νερό, οπότε δεν υπάρχει συντήρηση, ούτε χρώματα/βερνίκια κτλ, αφού υπάρχει πλήρης κάλυψη μέσα-έξω και να θες δλδ, δεν μπορείς να κάνεις κάτι (εκτός αν αρχίσεις ξηλώματα κτλ). Επίσης για τους σεισμούς δεν υπάρχει θέμα, γιατί συνολικά η κατασκευή είναι σαφώς ελαφρύτερη, οπότε εφόσον γίνει σωστά η κατασκευή δεν υπάρχει κίνδυνος. Η φωτιά είναι ένα θέμα, αντιμετωπίσιμο σε κάποιο βαθμό (βραδύκαυστη γυψοσανίδα και πετροβάμβακας πχ), αλλά σίγουρα πιο ευαίσθητο σε σχέση με κλασσική τοιχοποίια από τούβλο κ σκελετό από οπλισμένο σκυρόδεμα. Όπως τα περισσότερα πράγματα σε αυτή τη ζωή, έχει υπέρ κ κατά σαν επιλογή. @m3ltd0wn https://www.risorholmen.no/ Πιο δίπλα στο κύμα δεν γίνεται... Δεν είναι θέμα στις σύγχρονες κατασκευές.
  6. Zaknafein

    Διήθηση και νέος Κ.Ο.Κ.

    "So, they drive safer when using a motorbike, particularly in the sense of no alcohol drinking, avoidance of control and traffic errors, and rigorous use of the safety equipment." Αφήνω απλά αυτό από την τελευταία πηγή σου που λέει το αντίθετο, δεν είχα χρόνο να δω τις υπόλοιπες. Αν και γενικότερα κρατάω μικρό καλάθι με όλες αυτές τις έρευνες που είναι self-reporting questionnaires, δεν είναι ακριβώς hard data. Για το "οξύθυμοι" που είπες δεν αντιλέγω, αλλιώς αντιδράς αν το λάθος κάποιου άλλου οδηγού σημαίνει επισκέψη στο φαναρτζή κι αλλιώς αν σημαίνει επίσκεψη στο ΚΑΤ ή χειρότερα. Οπότε σίγουρα υπάρχει διαφορά ψυχολογίας (στο ίδιο άτομο όταν οδηγεί αυτοκίνητο κ 2τροχο), δεν σημαίνει όμως απαραίτητα τα υπόλοιπα που παρέθεσες νωρίτερα (παραβατική/αντικοινωνική οδική συμπεριφορά "λόγω 2τροχου" κτλ), ίσα ίσα που μπορεί να σημαίνει και το ανάποδο.
  7. Zaknafein

    Διήθηση και νέος Κ.Ο.Κ.

    Πηγή; Η συσχέτιση αυτή από που προκύπτει; Δίκυκλα κυκλοφορούν σε όλο το κόσμο, οπότε μήπως κάτι άλλο παίζει; Πχ παιδεία/πειθαρχία/κοινωνικές νόρμες/εφαρμογή νόμων κτλ;
  8. Ότι βλέπεις σε BIOS Gigabyte που τελειώνει σε γράμμα (πχ F32b) είναι beta/pre-release και όχι τελική έκδοση. Για το error που λες, δοκίμασε να ξανακατεβάσεις το άρχειο κ δοκίμασε κ άλλο usb stick, αν κάνει το ίδιο απλά περίμενε επόμενη έκδοση.
  9. Έχουν αλλάξει το σύστημα (η δικιά μου είναι παλαιότερο μοντέλο με Commander Core), δεν ξέρω 100% τι παίζει με το Link, στα FAQ πάντως λέει ότι υποστηρίζει μέχρι 12 ανά θύρα και έχει 2 θύρες όπως το δείχνει ( https://www.corsair.com/us/en/explorer/diy-builder/cpu-coolers/icue-link-titan-rx-LCD/), οπότε δεν χρειάζεσαι 2ο hub. Απλά τσέκαρε κ κανά review για τα φανάκια, γιατί τα "φθηνά" της Corsair συνήθως είναι μέτρια (η ΑΙΟ που διάλεξεις έχει τα "ακριβά" RX και όχι τα RS), στο λέω γιατί μπορεί πχ να είναι πιο θορυβώδη. Αν μείνεις στα 6 σύνολο (3 της ΑΙΟ+3 εξτρά), τότε πας για intake στο πλάι και exhaust πίσω κ πάνω ή μόνο πάνω. Γενικότερα η κάρτα τραβάει αέρα από κάτω (σκέψου όπως την βάζεις ότι τα φανάκια της "κοιτάνε" κάτω) και τον βγάζει πίσω κ στο πλάι/πάνω, οπότε συνήθως αποφεύγουμε να έχουμε το ψυγείο της ΑΙΟ πάνω από την κάρτα, χωρίς να έχει ροή αέρα από μπροστά και εξαγωγή πίσω.
  10. Τη βρίσκεις με το να τραβάς τα βυζιά σου με λίγα λόγια, αφού είσαι με Zen4 τι παιδεύεσαι; Τα συμπτώματα που ανέφερες θυμίζουν τη δικιά μου Γιγα σε κάποια φάση που είχε φάει σκάλωμα λόγω MCR κ δεν έκανε train σωστά.
  11. Exhaust πίσω κ πάνω, intake κάτω και μπροστά (το πλαϊνό στη δική σου περίπτωση) είναι η 'κλασσική' διάταξη, από κει κ πέρα μπορείς να πειραματιστείς κ να δεις.
  12. Σου έβαλα λινκ από skatterbencher για να δεις συμπεριφορά CPU σε διαφορετικά φορτία... σε OCCT AVX πχ έχει 4850ΜΗz, σε OCCT SSE έχει 5150 κ.ό.κ. Οπότε αν κι εσένα συμπεριφέρεται έτσι, δεν βλέπω το πρόβλημα, φυσιολογική συμπεριφορά είναι. Και οι 80 βαθμοί δεν είναι λίγοι btw, το PBO λαμβάνει υπόψιν κ τη θερμοκρασία, οπότε αναλόγως κατεβάζει και το curve των ρολογιών.
  13. Δεν έχω "παίξει" με Ζεν 5 (ακόμα), οπότε δεν μπορώ να σου πω λεπτομέρειες (οι Ζεν4 x3D είναι voltage+PL locked, οπότε μόνο με CO παίρνουν κάτι λίγα από "OC"). Στο ΥΤ υπάρχει ο Skatterbencher που έχει ρυθμίσεις κτλ αν θες να το ψάξεις. Δεν υπάρχει "χαλαρό" prime 95 all core, το small FFT ειδικά είναι power virus (αντίστοιχο του Furmark στις GPU). Δεν ξέρω CPU που σε στοκ ρυθμίσεις κ χωρίς custom WC / xOC setup κρατάει τα μέγιστα boost clocks σε τέτοιες δοκιμές. Γενικότερα υπάρχει ένα θέμα με τα boost clocks (όχι για τους Ζεν5, αλλά για όλους τους επεξεργαστές κ GPU γενικότερα), υπάρχει λόγος που στην ουσία οι εταιρίες εγγυώνται μόνο τα base clocks και για τα boost clocks λένε "up to XXXX MHz", αλλά αυτό είναι άλλη, μεγάλη κουβέντα.
  14. Φυσιολογική συμπεριφορά είναι αυτή, κανένας επεξεργαστής δεν έχει τα ίδια boost clocks σε AVX2, συν το θέμα των PL που είπε και ο Πέτρος. In other news, κάποιοι κινέζοι (r)etailers έχουν 12/3 ημερομηνία για διαθεσιμότητα 9950/9900x3D. https://videocardz.com/newz/amd-confirms-ryzen-9-9950x3d-and-9900x3d-cpus-launch-march-12
  15. Γιατί, υπάρχει ΑΙ μοντέλο που ΔΕΝ έχει εκπαιδευτεί με δεδομένα αμφιβόλου προελεύσεως/νομιμότητας; Διαφάνεια υπάρχει, το DOGE (που όντως είναι supertroll σαν όνομα) δεν κινείται στα "σκοτάδια" και έχει κ μέλλον σαν υπόθεση (βλ δικαστήρια κτλ). Όσο για τον συγκεντρωτισμό, σε κάποιο επίπεδο δεν μπορείς να το αποφύγεις, εκτός αν θες φαινόμενα ελλαδιστάν που έχουμε ανευθυνουπεύθυνους, γιατί υπάρχουν συναρμοδιότητες κ λοιπές δημιουργικές ασάφειες. Τα άσχετα είναι τα εύκολα... στα δύσκολα σιγή ιχθύος. Έρχεται πολύ σκ@τό προς μεριά μας (λόγω κ δασμών, Ουκρανίας κτλ) και ασχολούμαστε με τη χαμένη μάσα της USAID(?!).
  • Δημιουργία νέου...