Προς το περιεχόμενο

orgixmh

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    468
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με orgixmh

  • Ημερομηνία γέννησης 16/05/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

9.641 προβολές προφίλ
  1. Σχετικά με το paypal ήταν co-founder, σου αρέσει ή όχι η ιστορία δεν αλλάζει. Θωρούμε θεό, τεμενάδες κτλ είναι δικά σου λόγια και κράτα τα για τον εαυτό σου. "ανούσιο για την γενιά μας" να θυμάσαι ότι αυτά που απολαμβάνεις σήμερα ήταν "ανούσια" για τις γενιές που τα επινόησαν και σε πολλές περιπτώσεις ανούσια για δεκάδες γενιές.
  2. Μάλιστα, να σημειωθεί στα πρακτικά της κοινότητας ότι όποιος δεν παράγει αυτοκίνητα άριστης ποιότητας για τα γούστα του χρήστη "SaFiS" είναι "κλόουν". Ο Elon είναι αυτός που έβαλε γυαλιά στη NASA, που έκανε παγκόσμια δορυφορική υποδομή γρήγορου δικτύου και ένας από αυτούς που συνετέλεσαν στη δημιουργία του paypal, αν είσαι γεννημένος μετά το 90 μπορεί το paypal να μην βγάζει νόημα για εσένα αλλά κάπου στα τέλη του 2000 ήταν από τους ελάχιστους τρόπους να στείλεις με ασφάλεια χρήματα χωρίς να σηκώσεις τον κώλο σου από την καρέκλα. Ένας από τους πολλούς λόγους που το ηλεκτρονικό εμπόριο από χώρες του εξωτερικού άνθησε ήταν ο Elon με το paypal, επίσης ο Elon έπαιξε σημαντικό ρόλο με την SpaceX στην αναζωπύρωση της εξερεύνησης του διαστήματος και με τους Falcon έκανε τα διαστημικά project λιγότερο κοστοβόρα, κάποτε στο μακρύ μέλλον τα παιδιά μας θα απολαμβάνουν τεχνολογίες που χωρίς αυτόν στην καλύτερη θα καθυστερούσαν να ανακαλυφθούν. Who is the clown now?
  3. Τo Wine και τα εμπορικά forks του (Crossover) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ EMULATORS. Τα Windows είναι το καλύτερο OS για χρήστες ακριβώς σαν και εσένα,
  4. θα έπρεπε να είναι προφανές ότι η αναφορά έγινε σχετικά με την λογοκρισία που εφαρμόζεται σε επιλεγμένους χρήστες με πολιτικούς χρωματισμούς και σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που χωρίς κανένα έλεγχο περιεχομένου και με απόλυτα αυτοματοποιημένο τρόπο "κατέβαιναν" απόψεις και γνώμες που δεν συμβάδιζαν με τις mainstream. Σχετικά με το αν το twitter μπορεί να γίνει free-for-all με τον τρόπο που το πλάσαρε ο Musk, φυσικά και όχι, απλός είναι όπως πάντα υπερβολικός^10, έτσι μαζεύει κεφάλαια και ας μην του βγήκε τώρα, τα twitter files όμως είναι γεγονός και ο Musk ήταν αυτός που τα έκανε πράξη.
  5. https://en.wikipedia.org/wiki/Twitter_Files Να θυμίσω ότι ο Musk είναι ο τύπος που έβαλε το εργοστάσιο της Tesla μπρος όταν εμείς βγαίναμε βολτούλα με sms: (https://www.theguardian.com/technology/2020/may/11/tesla-factory-reopening-elon-musk-california-lockdown) Επίσης είναι ο τύπος που τέλειωσε την λογοκρισία στο twitter και επανάφερε την ελευθερία του λόγου.
  6. Το θέμα έχει συζητηθεί επανειλημμένα σε χιλιάδες forums, ακόμα και οι φίλοι της ηλεκτροκίνησης βλέπουμε σοβαρά προβλήματα στην μετάβαση. Προσωπικά είμαι φίλος της ηλεκτροκίνησης και γενικότερα βλέπω την ιδέα των ΑΠΕ σε συνεργασία με αντιδραστήρες σχάσης (προς το παρών ίσως κάποτε να έχουμε και σύντηξη) την μοναδική οδό για το μέλλον μας, δεν μπορώ όμως να κρύψω τον φόβο μου για τον τρόπο που αυτή η τεχνολογία μπαίνει στην ζωή μας και αναφέρομαι στο κόστος τον ηλεκτρικών ΙΧ και φυσικά τις υποδομές που δεν υπάρχουν ακόμα. Φοβάμαι λοιπόν ότι η σημερινή κατάσταση που ένας μέσος εργαζόμενος μπορεί να αγοράσει ένα κουβαδάκι με 1000-2000 ευρώ και να εξυπηρετεί τις ανάγκες του θα τελειώσει ανεπιστρεπτί. Φοβάμαι ότι τα κράτη που βρίσκονται στο τόξο των Βαλκανίων και που οι πολίτες αυτών των κρατών στην συντριπτική τους πλειοψηφία ζούνε σε συνθήκες "δουλειά-πληρωμή εξόδων διαβίωσης-δουλειά" δεν θα μπορέσουν ποτέ τους να κάνουν την μετάβαση και τελικά θα μείνουν δίχως ΙΧ και με μοναδική επιλογή την χρήση ΜΜΜ που δυστυχώς τουλάχιστον στην χώρα μας είναι συνώνυμο με την ταλαιπωρία και την εξαθλίωση. Κοινός δεν βλέπω κανένα πρόβλημα με τα ηλεκτρομοτέρ, ακόμα και αν τροφοδοτούνται από μπαταρίες σημερινής τεχνολογίας μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των περισσότερων, υποδομές μπορούν να γίνουν σε σχετικά σύντομο χρόνο (10~ χρόνια, αν υπάρχει θέληση και πρόγραμμα) αλλά σε όλα αυτά τα σχέδια δεν μπορώ με τίποτα να δω τον μέσω Αλβανό, Βούλγαρο, Έλληνα, Ιταλό, Ρουμάνο, Τούρκο που ζει - ζούμε - ζω τα τελευταία 10+ χρόνια με το 1/3 ή και το 1/5 του μισθού ενός δυτικού Ευρωπαίου να καταφέρνει να κάνει την μετάβαση, φοβάμαι ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα υπερφορολογηθούν, οι χρήστες τους θα θεωρούνται από μερίδα ευκατάστατων συμπολιτών τους ως ρυπογόνοι παράγοντες και τελικά η οδήγηση θα γίνει σπορ για εισοδήματα 2000+ ευρώ /μήνα. Τέλος και σχετικά με τις δηλώσεις του Toyoda, δεν μπορώ να ξέρω τι βλέπει ο Toyoda ή τι επιλέγει να αγνοήσει για όφελος της εταιρίας του αλλά εξετάζοντας προσεκτικά τις δηλώσεις του δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με το ότι είναι τρομερά κακή ιδέα να προχωρήσουμε σε μία και μόνο τεχνολογία, ζούμε σε καπιταλιστικό καθεστώς και σε αυτό το καθεστώς ο ανταγωνισμός είναι απαραίτητος, αν η Toyota μπορεί να αναπτύξει κάτι αντίστοιχο με διαφορετική τεχνολογία που θα εστιάζει σε διαφορετικές ανάγκες (πχ τεράστια αυτονομία λόγο υβριδικού συστήματος) τότε θα είναι μία ευχάριστη έκπληξη για αυτούς που το χρειάζονται.
  7. Όπως γράφει και ο τίτλος ψάχνω πληροφορίες για τα συγκοινωνούντα δοχεία και πιο συγκεκριμένα με ενδιαφέρει: Αν η αυξομείωση της απόστασης ανάμεσα στα δοχεία α) αλλάζει την ενέργεια που απαιτείται για την λειτουργία του συστήματος και β) τον χρόνο ανταπόκρισης; Τα παραπάνω σε συνθήκες 0 βαρύτητας.
  8. Από τεχνικής άποψης είναι εφικτό, ακόμα και πλήρως αυτόματο. Αυτά που μένουν να σκεφτούμε τώρα είναι: α) τι θα γίνει σε περίπτωση κακής χρήσης του συστήματος; (Bot attack πχ) β) πως η αστυνομία κρίνει αν όντος έκανε παράβαση ο οδηγός; γ) τι θα γίνει με αυτούς που θα καταγγέλλουν κόσμο με 120km/h για να μην ξεχάσουν την πινακίδα; Από ηθικής άποψης τώρα θεωρώ την ιδέα απαράδεκτη και επικίνδυνη, επικίνδυνη γιατί μακροπρόθεσμα θα γεννήσει ένα κοινωνικό αίσθημα "ρουφιανιάς". Αν ο σκοπός μας είναι να πετύχουμε "ασφαλείς" δρόμους τότε κάμερες στα κόκκινα, ραντάρ εκεί που γίνεται χαμός και αστυνομία να κλειδώνει ζάντες από παράνομα παρκαρισμένα επαρκούν μια χαρά, αν πάλι δεν μας νοιάζει η ασφάλεια στον δρόμο και αποσκοπούμε στο να τιμωρούμε κόσμο η λύση είναι κατάταξη σε ομάδες ΔΙΑΣ κτλ.
  9. orgixmh

    FuelPass 2

    Θα πας στις ρυθμίσεις της συσκευής -> Εφαρμογες και θα βρεις μία εφαρμογή με όνομα "Google Play Services"θα πατήσεις πάνω της και στο μετά θα πας στο μενού που λογικά θα γράφει "Αποθηκευτικός χώρος και κρυφή μνήμη" (στο δικό μου γράφει storage & cache γιατί το έχω στα Αγγλικά οπότε ψάχνεις κάτι παρόμοιο) εκεί θα πατήσεις διαχείριση χώρου και τέλος διαγραφή όλων των δεδομένων. Μετά αφαιρείς το Google Wallet και κάνεις επανεκκίνηση το τηλέφωνο. Όταν ανοίξει κάνε install το Google wallet και πέρνα την κάρτα σου. Θα δουλέψει κανονικά. Τα μενού στο τηλέφωνο σου μπορεί να είναι λιγάκι διαφορετικά αλλά θα το βρεις με λιγάκι ψάξιμο. Ανέβασα και μερικά screens:
  10. orgixmh

    FuelPass 2

    Για οσους αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με την προσθήκη της κάρτας στο gwallet κάντε clean τα google services k google wallet και μετα θα δουλεψει. κατά περίεργο τρόπο την εμφανιζε στα subscriptions and payments αλλά όχι στο google wallet και έτσι δεν μπορούσα να την ξανά περάσει.
  11. orgixmh

    FuelPass 2

    Καθαρισα data k cache εκανα login ξανα αλλα τιποτα, περναει κανονικα καρτα απο fuel pass 1, revolut k Πειραιως αλλα οχι την fp2. Το προβλημα εμφανίζεται οταν κανει επαλήθευση νε την τραπεζα.
  12. orgixmh

    FuelPass 2

    αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα, το τηλέφωνό μου έχει nfc και η πλάκα είναι ότι την κάρτα από το πρώτο fuell pass τη δέχεται στο gpay. Καμια ιδεα;
  13. Η Apple για ακόμα μία φορά το μαύρο πρόβατο, το ίδιο έκανε και με το usb πριν αρκετά χρόνια καθώς είχε πάρε-δώσε με την SONY και προωθούσε το γρηγορότερο μεν αλλά κλειστό και ακριβό firewire, σήμερα εξακολουθεί να το κάνει με το lighting cable και τώρα το κάνει και με πρωτόκολλα λολ. Σχετικά με τις ασυναρτησίες περί "πρότυπο της google", "τεχνολογία της google" και "η google δεν έχει sms app της προκοπής" που διαβάζω θα σας συμβούλευα πρώτα να διαβάσετε για τα "πρότυπα/πρωτόκολλα" καθώς καθημερινά χρησιμοποιείτε εκατοντάδες (ναι εκατοντάδες) μπας και καταλάβετε γιατί η google δεν μπορεί να έχει επιρροή σε μία πιθανή υλοποίηση του πρωτοκόλλου από την Apple. Αυτό που ζητά λοιπόν η Google από την Apple (μπας και το καταλάβουν και οι πέτρες) δεν είναι να βάλει το δικό της sms app στο iphone αλλά το iMessage να υποστηρίξει το πρωτόκολλο RCS ώστε οι χρήστες Andoird και iOS να βιώνουν την επικοινωνία με τον ίδιο τρόπο που την βιώνουν όταν στέλνουν SMS σε συσκευές του ίδιου οικοσυστήματος. Κοινός και οι χρήστες Android κερδίζουν και οι χρήστες iOS. https://en.wikipedia.org/wiki/Rich_Communication_Services
  14. Η χώρα ειναι για τα πανηγύρια και μας μοιραζει διπλωματα οδήγησης χωρίς καμία ουσιαστική εκπαίδευση. Το ιδιο ισχυει κ για τους πεζούς, καμια εκπαίδευση σχετικα με την συμπεριφορά τους στο δρόμο. Απο εδω και περα να θυμάσαι οτι ειναι προτιμότερο (και λογικότερο) να παραχωρείς προτεραιότητα οχι μονο σε πεζους αλλα γενικότερα παρα για μερικα δευτερα να καταληξεις εσυ η καποιος άλλος στο νοσοκομείο ή ακομα χειρότερα στο νεκροτομείο. Καλος οδηγος δεν ειναι αυτος που ξερει να οδηγει καλα ενα οχημα αλλα αυτος που που διευκολύνει την κυκλοφορία και προσέχει τους γυρο του. Αν σε πιάνει πανικος με πεζούς που περνάν με κοκκινα και οδηγούς που νομιζουν οτι οι δρομοι ειναι πιστα για ράλλυ τοτε καλύτερα να αφησεις την οδήγηση μέσα σε κόσμο και να κανεις περισσότερη προπόνηση σε ερημικές περιοχές γιατι εύκολα θα καταληξεις για ανθρωποκτονία. Το παραπάνω διχως καμια ειρωνεια.
  • Δημιουργία νέου...