Προς το περιεχόμενο

Όροι και διαδικασίες πώλησης προϊόντων-υπηρεσιών από παρόχους προσφορών


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με αφορμή τη συζήτηση και τον προβληματισμό που αναπτύχθηκε ΕΔΩ για ένα ιντερνετικό μαγαζί που ανακοίνωσε προσφορές προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές, σε σχέση με την αγορά, σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το θέμα, προκειμένου να συζητήσουμε τον τρόπο και τους όρους με τους οποίους κλείνουν οι πωλητές τις συμφωνίες με τους παρόχους προσφορών, τα γνωστά Deals (GoldenDeals, SuperGold, CrazyDeals, Cheapis, Groupon, Dealicious κλπ).

Αν και θεωρώ ότι η θέση του θέματος αυτού είναι εδώ, στις προσφορές, εάν οι mods κρίνουν ότι πρέπει να μεταφερθεί σε άλλη θέση ας το κάνουν.

 

Όπως είναι γνωστό, η αφορμή για τον προβληματισμό, ειδικά όσων από τους 375 αγόρασαν από το GoldenDeals την Samsung για 399 ευρώ, ήταν η δυνατότητα του καταστήματος να ανταποκριθεί στην τόσο αυξημένη ζήτηση και εάν τα χρήματα που κατέβαλαν στον πάροχο (που είναι αξιόπιστος, νομίζω) διατρέχουν κίνδυνο ή όχι. Έχει αναφερθεί ακόμη ότι, σήμερα, το ίδιο μαγαζί ανακοίνωσε νέα μεγάλη προσφορά στην Panasonic Lumix αλλά σε άλλο πάροχο (CrazyDeals).

 

Αυτό που δεν γνωρίζω, και νομίζω οι περισσότεροι εδώ, είναι ο τρόπος που κλείνουν οι πωλητές τις συμφωνίες με τους παρόχους προσφορών.

Δίνουν, άραγε, κάποιες εγγυήσεις οι πωλητές για το προϊόν που προσφέρουν (αριθμό, εγγύηση, πολιτική επιστροφών κλπ);

Πώς υπογράφονται οι συμφωνίες;

Έχει όφελος ο πάροχος από τις πωλήσεις ή παίρνει μια σταθερή προμήθεια για την ανάρτηση;

Με ποια κριτήρια μια προσφορά διατηρείται στην επικαιρότητα για τον ορισμένο αρχικό χρόνο ενώ σε άλλες, που "δεν πουλάνε" παρατείνεται ο χρόνος για μεγάο διάστημα, ακόμη και σε μήνα, από ότι έχω παρατηρήσει;

Δεσμεύονται ή όχι οι πωλητές ότι δεν θα μεταπηδήσουν σε άλλο πάροχο για μελλοντική νέα προσφορά;

 

Τα ερωτήματα μπορεί να είναι πολλά και έγραψα μερικά μόνο.

Αλλά από τις απαντήσεις σ' αυτά, ίσως καταλάβουμε μερικά πράγματα για τον τρόπο και τις διαδικασίες που ακολουθούνται σε αυτού του είδους τις προσφορές (μέσω αυτών των παρόχων, που έχουν φτάσει ήδη σε διψήφιο αριθμό), ώστε να γίνουμε σοφότεροι, ως αγοραστές και να προστατέψουμε τα λιγοστά χρήματά μας.

Επεξ/σία από makfil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που ξέρω από το GoldenDeals είναι ότι πήρα 2 κομμάτια από τους φακούς επαφής 17,5 * 2 =35 ευρώ. Προθεσμία παραλαβής έως 5/1/2012 (δεν τους παρέλαβα διότι ήμουν επαρχία και όχι Αθήνα εκείνη την περίοδο). Στις 12/1/2012 επικοινώνησα με το κατάστημα οπτικών αν μπορούσα να πάρω τους φακούς και μου είπαν ότι η προσφορά έληξε (φακούς είχαν αν ήθελα να αγοράσω εκτός προσφοράς). Επικοινώνησα με τη GoldenDeals για να βρώ ποιός πήρε τα ευρώ μου και για ποιά παροχή και μου απάντησαν να μου δώσουν κάποια Golden coins συνολικής αξίας 2,5 ευρώ (διόμιση ευρώ) και να δω τους όρους του GoldenDeals. Οι όροι στο κουπόνι αγοράς έγραφαν ότι δεν έχει ο αγοραστής καμμιά απαίτηση από το κατάστημα και μόνο. Το κατάστημα εφόσον δεν μου έδωσε τους φακούς επαφής δεν πήρε τίποτα από τα χρήματα που έδωσα. Τα λεφτά μου τα πήρε το GoldenDeals που κερδίζει από αυτούς που δεν κατορθώνουν να παραλάβουν. Αύριο θα τους στείλω e-mail διαμαρτυρίας για να δω τι θα μου απαντήσουν. Άν στη συνέχεια αλλάξει κάτι θα σας ενημερώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγοράζω προϊόντα και υπηρεσίες από παρόχους προσφορών εδώ και ένα χρόνο και ειδικά από το GoldenDeals έχω αγοράσει αρκετά, μεταξύ των οποίων και φακούς επαφής το Νοέμβριο. Στην περίπτωσή μου, το κατάστημα (Π. Φάληρο) όχι μόνο μου έδωσε επιπλέον φακούς, με την ίδια τιμή, εκτός εκείνων που είχα αγοράσει με κουπόνι αλλά προθυμοποιήθηκε να μεταφέρουν, με υπάλληλό τους, το πακέτο σε σημείο κοντά στο χώρο μου, για να με εξυπηρετήσουν.

 

Δεν είχα, μέχρι τώρα, εμπειρία όπως αυτή που περιγράφεις και ομολογώ ότι, ειδικά, ο συγκεκριμένος πάροχος μου έστειλε ενημερωτικό μήνυμα ότι επίκειται η λήξη των κουπονιών που είχα αγοράσει για κάποια προσφορά εστιατορίου, αν και, στην πραγματικότητα, είχαν κάνει λάθος στην ημερομηνία και, σε σχετική αλληλογραφία, παραδέχτηκαν το λάθος τους.

 

Πάντως, το να ξεπεράσει ο αγοραστής την ημερομηνία εξαργύρωσης του κουπονιού, χωρίς να παραλάβει το προϊόν, περιλαμβάνεται, λογικά, στην αποκλειστική ευθύνη του και μόνον με σχετικά επιχειρήματα καλή διάθεση, εκ μέρους των δύο πλευρών, μπορεί να διευθετηθεί το θέμα. Πιστεύω ότι εάν το κατάστημα έχει απόθεμα, πρέπει να σου δώσει τα κομάτια που αγόρασες στην τιμή της προσφοράς.

 

Εύχομαι να βρεις τη σωστή λύση στην υπόθεση.

 

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει όλοι μας να διαβάζουμε τους όρους αγοράς, πριν αγοράσουμε οποιαδήποτε προσφορά από κάθε πάροχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή πολλοί από εμάς τους αγοραστές, δεν διαβάζουν τα "ψιλά γράμματα", όταν αποφασίζουν να αγοράσουν μια προσφορά, παρακάτω θα βρείτε τους όρους χρήσης των γνωστότερων παρόχων προσφορών. Επίσης, αναζήτησα στις ιστοσελίδες τους όρους συνεργασίας με τις επιχειρήσεις και διαπίστωσα ότι παραπέμπουν σε επικοινωνία είτε τηλεφωνική είτε με mail, με την εξαίρεση του CrazyDeals που αναφέρει ότι χρεώνει ένα μικρό ποσοστό σε κάθε πώληση, χωρίς να αναφέρει, όμως, το ποσοστό.

Όροι χρήσης

 

GoldenDeals

SuperGold

Cheapis

Groupon

CrazyDeals

Dealicious

 

 

 

Όροι για επιχειρήσεις

 

GoldenDeals

Δεν παρέχει πληροφορίες στο site, αλλά είτε στο τηλέφωνο είτε με mail

SuperGold

Δεν παρέχει πληροφορίες στο site, αλλά είτε στο τηλέφωνο είτε με mail

Cheapis

Δεν παρέχει πληροφορίες στο site, αλλά είτε στο τηλέφωνο είτε με mail

Groupon

Δεν παρέχει πληροφορίες στο site, αλλά είτε στο τηλέφωνο είτε με mail

CrazyDeals

Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις ή χρεώεις "κάτω από το χαλάκι". Το CrazyDeals κρατάει ένα μικρό ποσοστό από κάθε επιτυχημένη πώλησή σας, χωρίς να έχετε κάποια άλλη δέσμευση εσεις. Όταν η προσφορά γίνει ενεργή, ένα ποσό δεσμεύεται και αυτό είναι όλο. Κερδίζουμε όλοι!

Dealicious

Δεν παρέχει πληροφορίες στο site, αλλά είτε στο τηλέφωνο είτε με mail

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα ανωτέρω τα έγραψα για να προφυλάξω κάποιους συμφορουμίτες για να μην ξεχνούν να παραλαμβάνουν αυτά που αγοράζουν. Στο εξωτερικό όσοι δεν παραλάβουν επιστρέφεται το ποσό στην πιστωτική τους κάρτα από το site προσφορών.

Επεξ/σία από jmk1234
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η προσφορά «399€ για την απόλυτη εκδοχή της Smart TV, την Samsung UE32D6500 32" 3D LED, που θα μεταφέρει στο σαλόνι σας τη μαγεία της τρισδιάστατης εικόνας και προηγμένες δυνατότητες σύνδεσης, με ένα μόνο τηλεχειριστήριο, από το ηλεκτρονικό κατάστημα InTheBox!» από το GoldenDeals.gr

ολοκληρώθηκε με επιτυχία! To κουπόνι σας είναι έτοιμο προς εκτύπωση στη σελίδα Τα Golden Deals μου, αφού πρώτα συνδεθείτε εισάγοντας το email σας και το password πατώντας εδώ.

Ο κωδικός της συναλλαγής σας είναι xxxxxxxxx και θα πρέπει να τον αναφέρετε σε οποιαδήποτε επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του GoldenDeals.gr

Στοιχεία Αγοράς

Προσφορά: 399€ για την απόλυτη εκδοχή της Smart TV, την Samsung UE32D6500 32" 3D LED, που θα μεταφέρει στο σαλόνι σας τη μαγεία της τρισδιάστατης εικόνας και προηγμένες δυνατότητες σύνδεσης, με ένα μόνο τηλεχειριστήριο, από το ηλεκτρονικό κατάστημα InTheBox!

Τιμή ανά κουπόνι: 399 ευρώ

Ποσότητα: 1

Συνολικό κόστος: 399 ευρώ

 

Οδηγίες

Η πιστωτική σας κάρτα χρεώθηκε με το συνολικό ποσό των 399 ευρώ για λογαριασμό του GoldenDeals.gr. Στο αντίγραφο κίνησης του λογαριασμού της κάρτας σας θα εμφανιστεί η χρέωση των 399 ευρώ με περιγραφή “XE GOLDEN DEALS”.

To email αυτό αποτελεί ηλεκτρονικό αποδεικτικό και όχι απόδειξη αγοράς. Την απόδειξη αγοράς θα την παραλάβετε από το κατάστημα που θα εξαργυρώσετε το κουπόνι.

ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΕΤΕ το κουπόνι σας, θα πρέπει να μεταβείτε στην επιχείρηση που αναφέρεται στην προσφορά, έχοντας μαζί σας το εκτυπωμένο κουπόνι μαζί με την αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριο ώστε να γίνει η απαραίτητη ταυτοποίηση. Το ονοματεπώνυμο που αναφέρεται στο κουπόνι θα πρέπει να συμφωνεί με τα στοιχεία της ταυτότητας ή του διαβατηρίου.

Αν έχετε ερωτήσεις, δείτε πρώτα τις Συχνές Ερωτήσεις (FAQ) ή επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.

Σας ευχαριστούμε για την αγορά σας και μην ξεχνάτε ότι το GoldenDeals.gr σας προσφέρει καθημερινά εκπτώσεις από 40% έως 90% σε κατηγορίες υπηρεσιών όπως Εστιατόρια, Ξενοδοχεία, Θέατρα, Υπαίθριες Δραστηριότητες, Υγεία & Ομορφιά και άλλες πολλές…

Σας ευχαριστούμε,

Golden Deals, όλοι μαζί κερδίζουμε!

goldendeals.gr

Λαμβάνετε αυτό το email γιατί έχετε κάνει αγορά στο Golden Deals. To email αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ για τη συγκεκριμένη προσφορά. Παραπάνω αναφέρονται οι οδηγίες εκτύπωσης του κουπονιού το οποίο θα μπορείτε να εξαργυρώσετε σύμφωνα με τα στοιχεία και όρους της προσφοράς.

 

(Για να δουμε....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι η στερεότυπη ενημέρωση του παρόχου, μετά το κλείσιμο της προσφοράς.

Προσωπικά, ουδέποτε μου ζήτησαν ταυτοποίηση, κατά την εξαργύρωση του κουπονιού.

Σε μία μόνο πρόσφατη περίπτωση, κατά την παραγγελία πίτσας, ζήτησαν τον αριθμό του κουπονιού που θα χρησιμοποιούσα.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση της Samsung, πρέπει να επικοινωνήσεις με το κατάστημα για να σου πουν πότε θα την παραδώσουν.

 

Με το καλό η παραλαβή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από επικοινωνία μου με το Goldendeals, μου πίστωσαν τα 35 ευρώ σε Golden coins για να τα χρησιμοποιήσω σε επόμενη αγορά μου, οπότε όλα καλά με το site. :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή εξέλιξη στην περίπτωσή σου, με τη μη εμπρόσθεσμη εξαργύρωση των κουπονιών.

Πρόκειται, άλλωστε, για τη μεγαλύτερη, ενδεχομένως, εταιρεία παροχής προσφορών και κάπως έτσι έπρεπε να αντιμετωπίσει αυτή την περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που ξέρω από το GoldenDeals είναι ότι πήρα 2 κομμάτια από τους φακούς επαφής 17,5 * 2 =35 ευρώ. Προθεσμία παραλαβής έως 5/1/2012 (δεν τους παρέλαβα διότι ήμουν επαρχία και όχι Αθήνα εκείνη την περίοδο). Στις 12/1/2012 επικοινώνησα με το κατάστημα οπτικών αν μπορούσα να πάρω τους φακούς και μου είπαν ότι η προσφορά έληξε (φακούς είχαν αν ήθελα να αγοράσω εκτός προσφοράς). Επικοινώνησα με τη GoldenDeals για να βρώ ποιός πήρε τα ευρώ μου και για ποιά παροχή και μου απάντησαν να μου δώσουν κάποια Golden coins συνολικής αξίας 2,5 ευρώ (διόμιση ευρώ) και να δω τους όρους του GoldenDeals. Οι όροι στο κουπόνι αγοράς έγραφαν ότι δεν έχει ο αγοραστής καμμιά απαίτηση από το κατάστημα και μόνο. Το κατάστημα εφόσον δεν μου έδωσε τους φακούς επαφής δεν πήρε τίποτα από τα χρήματα που έδωσα. Τα λεφτά μου τα πήρε το GoldenDeals που κερδίζει από αυτούς που δεν κατορθώνουν να παραλάβουν. Αύριο θα τους στείλω e-mail διαμαρτυρίας για να δω τι θα μου απαντήσουν. Άν στη συνέχεια αλλάξει κάτι θα σας ενημερώσω.

 

 

Προσωπικά με το Golden Deals είχα θέμα...Δεν μπορούσα να συννενοηθώ με το κατάστημα και ζήτησα να πιστωθούν τα χρήματα...

Με το Groupon, κανένα πρόβλημα δεν είχα ποτέ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα καλύτερα πιστεύω είναι το Goldendeals (αγοράζω από το 2010), groupon και winwindeals που μου επέστρεψε στην πιστωτική μου κάρτα 35 ευρώ από GILIDIET (μη παράδοση λόγω επίσχεσης εργασίας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε, τι προτείνεις να κάνω;

Είχα αγοράσει 2 κουπόνια για σεμινάρια από την Intergraphics μέσω του Golden Deals, τα οποία δεν τα χρησιμοποίησα. Το Golden Deals μου πουλούσε παππά ότι η εταιρεία πήρα τα χρήματα και δεν μπορεί να κάνει κάτι...

 

Με Groupon ουδέποτε είχα το παραμικρό πρόβλημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Στο νήμα της προσφοράς της Samsung 32 αναρτήθηκε μήνυμα της ιδιοκτήτριας του καταστήματος, που έκανε την πρσφορά, στο οποίο παραθέτει ορισμένα στοιχεία που είναι χρήσιμα και πρέπει να τα γνωρίζουν οι αγοραστές προσφορών. Παραθέτω, λοιπόν, το ενδιαφέρον, για το παρόν thread, τμήμα του μηνύματος, ώστε να μπορούν να το διαβάσουν και όσοι δεν παρακολουθούν το θέμα της συγκεκριμένης προσφοράς.

 

 

Όσο γι' αυτό που λες με τα διαθέσιμα τεμάχια, να γνωρίζεις πως δεν είναι επιλογή του καταστήματος πάντα, αλλά του deal site.

Όλων των deal sites δηλαδή και είναι θέμα marketing. Μπορεί το κατάστημα να τους πει "σε 20-30 εργάσιμες θα μπορώ παραδώσω", αλλά εκείνοι μη θέλοντας να χάσουν αγορές και φανούν "αδύναμοι" μπροστά στον ανταγωνισμό, να ζητήσουν (πιέζοντας φυσικά) κάποια τεμάχια άμεσα διαθέσιμα και τα υπόλοιπα ακόμη και σε 20 εργάσιμες.

Στον αγοραστή μένει στο μυαλό η πρώτη ημερομηνία 4-5 εργάσιμες (ή 7-10 ακόμη) και μετά από εκεί αρχίζει το πανηγύρι.

 

Είναι πολιτική και κακό marketing των περισσότερων deal sites που καταλήγει σε "επίθεση" του καταναλωτή απέναντι σε οποιοδήποτε κατάστημα.

 

Φυσικά το deal site τη βγάζει καθαρή και το κατάστημα ακούει τα διάφορα.

 

Ένα μεγάλο deal site ενδιαφέρεται απλά να βγάλει λεφτά και αδιαφορεί για τη σχέση καταστήματος - καταναλωτή. Θέλει σαφώς καλά ονόματα, αλλά και στραβή να συμβεί, έχοντας το όνομά του ψηλά μπορεί εύκολα να "πείσει" τον καταναλωτή για ό,τι θέλει!

Μόλις περάσουν οι 14 εργάσιμες, δεν ενδιαφέρεται το deal site για το πότε εσύ θα πάρεις τα προϊόντα σου. Ενδιαφέρεται απλά να τα πάρεις σίγουρα, ακόμη και μετά από 40 ημέρες.

 

Δε σου τα γράφω ως InTheBox αυτά και σε καμία περίπτωση να μη θεωρηθεί πως αναφέρομαι στις συνεργασίες του InTheBox. Μιλάω καθαρά για το τι υπάρχει πίσω απ το marketing των deal sites (και όχι μόνο φυσικά!).

 

Να σου δώσω ένα παράδειγμα και να μου πεις ποιόν θα πίστευες. Κάνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα νέο στο χώρο, μία προσφορά για ένα x προϊόν με ένα μεγάλο deal site. Μετά από 10 ημέρες, βγαίνουν 2 ανακοινώσεις. Το νέο στο χώρο eshop υποστηρίζει πως "δεν πληρώθηκε" βάση συμφωνητικού και ζητάει ακύρωση της προσφοράς και το δε "μεγάλο" deal site ανακοινώνει πως το eshop δεν μπόρεσε ν' ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις.

Θα πιστέψεις το "μεγάλο" deal site και θα ρίξεις ένα τεράστιο Χ στο νέο eshop, έτσι δεν είναι;

 

Το ίδιο θα συμβεί και στην αντίθετη περίπτωση. Αν δηλαδή ένα νέο στο χώρο deal site, καταφέρει και βγάλει έναν μεγάλο προμηθευτή και κάτι δεν κυλήσει καλά.

 

Θέλω να καταλήξω, πως το marketing σε πουλάει και σε αγοράζει στο λεπτό και τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται φίλε μου.

 

Δεν είναι τυχαίο πως στην Αμερική όταν είχαν ξεκινήσει τα deal sites, πολλές επιχειρήσεις "έκλεισαν" εν μία νυκτί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορω με την σταση που εχεις makfil να προσπαθεις με νυχια και με δοντια να βγαλεις ασπροπροσωπο το συγκεκριμενο μαγαζι.........Και αυτο το λεω γιατι :

 

1) Αν το οποιοδηποτε μαγαζι ειχε προβλημα με τους ορους του Golden Deals (οποιαδηποτε deal site) τοτε πολυ απλα δεν το πιεζει κανεις να συνεργαστει μαζι τους. Θα μπορουσε καλλιστα το ποσοστο που δινει στο Golden Deals να το εδινε πχ στο MSN.GR για μια διαφημιση η σε φυλλαδια και να ειχε τα ιδια αποτελεσματα χωρις τους "πιεστικους" ορους.

 

2) Αναφερθηκε ακομα στο οτι δεν θα ρισκαραν ποτε να τελειωσουν τα αποθεματα σε αυτο το deal (δεν παραθεσες ολο το θεμα) κατι που ομως εγινε, αν τα αποθεματα ηταν 375 στα 375 θα ειχαν παραλαβει ολοι εντος των πρωτων 15 ημερων απο την παραγγελια. Εδω ομως βλεπουμε παραδωσεις ακομα και 25-30 μερες μετα.

 

3) Αν υπαρχει συμφωνητικο τοτε πας δικαστικως και παιρνεις τα χρηματα σου....Δεν νομιζω πως ισχυει το να πει ενα καταστημα οτι ακυρωνω την προσφορα με το ετσι θελω...Προσωπικα με λιγα λογια δεν θα πιστευα κανεναν, τις διαφορες τους θα περιμενα να τις λυσουν στα δικαστηρια.

 

Δεν ξερω αν σου φενονται παραξενα οσα γραφω αλλα ασχετα με αυτα με εχει προβληματισει ολος ο χρονος που περνας εδω μεσα ασχολουμενος με ολο αυτο το θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν κατάλαβες, διαβάζοντας αυτό το νήμα, ότι η προσπάθειά μου είναι να βγάλω κάποιο κατάστημα "ασπροπρόσωπο", δυστυχώς, δεν ξέρεις να διαβάζεις ελληνικά.

Η αιτία ανοίγματος αυτού του θέματος περιγράφεται στην πρώτη παρ. του πρώτου post και, επειδή είναι προφανές ότι δεν το διάβασες, επαναλαμβάνω μερικά τμήματα από αυτό (με bold οι βασικές επισημάνσεις των στόχων αυτού του νήματος):

 

"Με αφορμή τη συζήτηση και τον προβληματισμό που αναπτύχθηκε ΕΔΩ για ένα ιντερνετικό μαγαζί που ανακοίνωσε προσφορές προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές, σε σχέση με την αγορά, σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το θέμα, προκειμένου να συζητήσουμε τον τρόπο και τους όρους με τους οποίους κλείνουν οι πωλητές τις συμφωνίες με τους παρόχους προσφορών, τα γνωστά Deals (GoldenDeals, SuperGold, CrazyDeals, Cheapis, Groupon, Dealicious κλπ)".

 

Και έγραψα, ενδεικτικά, μερικούς από τους άγνωστους, σ' εμάς τους αγοραστές, όρους:

"Αυτό που δεν γνωρίζω, και νομίζω οι περισσότεροι εδώ, είναι ο τρόπος που κλείνουν οι πωλητές τις συμφωνίες με τους παρόχους προσφορών.

Δίνουν, άραγε, κάποιες εγγυήσεις οι πωλητές για το προϊόν που προσφέρουν (αριθμό, εγγύηση, πολιτική επιστροφών κλπ);

Πώς υπογράφονται οι συμφωνίες;

Έχει όφελος ο πάροχος από τις πωλήσεις ή παίρνει μια σταθερή προμήθεια για την ανάρτηση;

Με ποια κριτήρια μια προσφορά διατηρείται στην επικαιρότητα για τον ορισμένο αρχικό χρόνο ενώ σε άλλες, που "δεν πουλάνε" παρατείνεται ο χρόνος για μεγάο διάστημα, ακόμη και σε μήνα, από ότι έχω παρατηρήσει;

Δεσμεύονται ή όχι οι πωλητές ότι δεν θα μεταπηδήσουν σε άλλο πάροχο για μελλοντική νέα προσφορά;

 

Τα ερωτήματα μπορεί να είναι πολλά και έγραψα μερικά μόνο.

Αλλά από τις απαντήσεις σ' αυτά, ίσως καταλάβουμε μερικά πράγματα για τον τρόπο και τις διαδικασίες που ακολουθούνται σε αυτού του είδους τις προσφορές (μέσω αυτών των παρόχων, που έχουν φτάσει ήδη σε διψήφιο αριθμό), ώστε να γίνουμε σοφότεροι, ως αγοραστές και να προστατέψουμε τα λιγοστά χρήματά μας".

 

Στη συνέχεια πρόσθεσα όρους και διαδικασίες που βρήκα στα sites μερικών παρόχων και τελευταίο πρόσθεσα το τμήμα εκείνο από το συνολικό μήνυμα της ιδιοκτήτριας του καταστήματος, που υπονοείς, στο οποίο περιγράφονται μερικά στοιχεία από τις συμφωνίες που κάνουν τα deals sites με τα καταστήματα, τα οποία είναι ενδιαφέροντα για εμάς τους αγοραστές. Για τον ίδιο λόγο θα πρόσθετα σ' αυτό το νήμα και κάθε άλλο στοιχείο, που θα βοηθούσε τους αγοραστές, ανεξάρτητα από ποιον προέρχεται.

 

Off topic

Αυτό που δεν είναι εύκολο να καταλάβει ένας ψύχραιμος και, κυρίως, αντικειμενικός αναγνώστης, διαβάζοντας τόσο τα δικά σου μηνύματα όσο και μερικών άλλων στο άλλο νήμα αλλά και το παραπάνω, είναι ο πραγματικός λόγος, για τον οποίο έχετε στοχοποιήσει το συγκεκριμένο κατάστημα, όταν σκεφτούμε ότι το βασικό μέλημα των 20 συνανθρώπων μας και μελών αυτού του forum, είναι η παραλαβή της τηλεόρασης που έχουν παραγγείλει, μετρώντας μια-μια τις ώρες και τις μέρες.

 

Με μοναδικό κίνητρο την επίτευξη αυτού του στόχου, προσπάθησα να οργανώσω, ενιαία, την πραγματική κατάσταση των παραγγελιών των μελών του forum, ασκώντας μια έμμεση και συνεχή πίεση, προκειμένου να δρομολογηθεί γρήγορα η παράδοση των τηλεοράσεων, τουλάχιστον στα μέλη του forum. Η επιτυχία αυτής της προσπάθειας θα κριθεί στο τέλος της προθεσμίας και εγώ, τουλάχιστον, θα έχω ένα λόγο να είμαι ικανοποιημένος,

Άλλοι, όμως;

On topic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...