Προς το περιεχόμενο

Η νέα Panamera της Porsche είναι και ηλεκτρική και Turbo


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο πρόσφατο σαλόνι αυτοκινήτου του Los Angeles (LA Auto Show), η Porsche παρουσίασε την Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo, που πέρα από εντυπωσιακά μεγάλη ονομασία και μεγάλη τιμή ($188.400) διαθέτει και ηλεκτρικό μοτέρ πέρα από τετράλιτρο κινητήρα V8, για να προσφέρει συγκινήσεις 680hp στον ιδιοκτήτη της.

Η Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo επιταχύνει από στάση μέχρι τα 99,78 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα με το all-wheel drive όχημα του γνωστού κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων εφόσον βρεθεί στην κατάλληλη ευθεία να μπορεί να αγγίξει τα 309 χλμ./ώρα σε τελική ταχύτητα.

 

Για να επιτύχει τα παραπάνω, η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo συνδυάζει τον τετράλιτρο οκτακύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα της με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, που σε συνδυασμό με την μπαταρία των 14.1kWh καταφέρνει να αποδώσει 680hp.

 

Ο ιδιοκτήτης μάλιστα της υβριδικής Porsche μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο το ηλεκτρικό powertrain για κοντινές αποστάσεις, όπως για διαδρομές μέσα στη πόλη εκμεταλλευόμενος την αυτονομία των 50 χλμ. περίπου που προσφέρεται.
Ανάλογα τον φορτιστή που έχει ο ιδιοκτήτης της στη διάθεση σου, η φόρτιση ολοκληρώνεται το αργότερο μέσα σε 6 ώρες και το ταχύτερο μέσα σε 2,4 ώρες.

 

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Porsche και ηλεκτρική. Ιεροσυλία. Δλδ μέσα στην πόλη είναι αθόρυβη; Πφφφ

Υβριδικη ειναι εχει ΚΑΙ ηλεκτρικο μοτερ .

Δεν νομιζω οτι η 918 ειναι ιεροσυλια, το κοσμημα της αυτοκινησης .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι πιο άχρηστο τα hybrid και ειδικά σε τέτοιες κατηγορίες.

Από τι μια ανεβαίνει το κόστος και βαρος λόγο ηλεκτροκινητήρα και μπαταριών και από την άλλη δεν έχεις τα οφέλη αφού και πάλι με τον βενζινοκινητήρα κινείσαι

 

1. Τα hybrids μπαίνουν για τις προδιαγραφές των ρύπων (η κατανάλωση στην πόλη για αυτούς που θα πάρουν τέτοιο αυτοκίνητο δεν νομίζω να ενδιαφέρει)

2.  Προσφέρουν αρκετή ροπή σε χαμηλές ταχύτητες, και βοηθούν στο turbo lag και την επιτάχυνση.

3. Είναι κατασκευασμένο για executives και για τα Autobahn της Γερμανίας (250+ km/h), Τι έπρεπε να βάλουν δλδ?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιο λόγο Porsche με μπαταρία; όσοι περνούν αυτό το αμαξι έχουν γκαβλες να βγάλουν ακούγοντας την μηχανή όχι το ηλεκτρικό μοτέρ. Όσοι έχουν να δώσουν χρήματα για Porsche δεν τους νοιζει οι ρύποι φόροι ρύπων κτλ. Το περνούν για να τινάξουν τα μπουζια τ. Σαν να έχεις μια γκομεναρα κ να σου φοράει όταν βγαίνει αυτή τη σαπίλα την παντόφλα με τα φρου φρου από πάνω. Έλα τωρααααα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελληνάρες.

 

Δεν πιανόμαστε από πουθενά. Ηλεκτροκίνητη γκρίνια, βενζινοκίνητη γρίνια, φθηνή γκρίνια, ακριβή γκρίνια....

 

Μην τη πάρετε ρε παιδιά.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...