Προς το περιεχόμενο

SaFiS

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.786
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

9.074 προβολές προφίλ
  1. Πριτσινι παντως φαινεται να ειναι και οχι βιδα. Ηλεκτρικος πριτσιναδορος ειναι το 2ο εργαλειο… Οπως και ‘να χει, παπατζιλικια για τετοιο κοστος αυτοκινητου…
  2. Μακαρι και Ευρωπη. Οτι πιο σαπιο εχει βγει, χειροτερο απο ολα τα υπολοιπα επισης χειριστα Social…
  3. Μεγαλη οθονη εχει, θα δει διαφορα με το Full Screen Android Auto & Apple Carplay (αν το εχει)… Τα αρχεια ειναι λιγες σελιδες πιο πισω…
  4. SaFiS

    Bmw m3 e46

    Τιποτα δεν τον καλυπτει. Ειναι παρανομη μετατροπη και κανει μπαμ σε ελεγχο αφου φοραει εξακυλινδρο αντι τετρακυλινδρου μοτερ. Προφανως ΚΤΕΟ περναει παρανομα με λαδωμα… Εννοειται πως αν γινει ατυχημα και το ψαξουν καλα, τον πανε τρενο…
  5. SaFiS

    Bmw m3 e46

    Τι έγινε?? Έφτασε Παρασκευή??
  6. SaFiS

    BYD ηλεκτρικά οχήματα

    Δεν υπαρχει ειδικος τυπος που να μην τα παιρνει. Βλεπω συνεχεια π.χ. το Traction που ειναι αγκαλια με την Mercedes. Δεν εχω πετυχει επεισοδιο που να μην εχουν μια ή και δυο Mercedes για δοκιμη. Και για να μην γινει αυτο που αναφερει ο Nabuko (π.χ. Chris Harris που τον ειχε μπαναρει παλιοτερα η Ferrari) αναγκαστικα πλεον, δεν υπαρχει αμεροληψια…
  7. Το δερμα στο τιμονι ταλαιπωρείται λογω θερμοκρασιων και χεριων (ιδρωτας, λιπος, βρωμια, κ.α.). Επισης, με τον καιρο, τεντωνει, σκληραινει και κανει γυαλαδα με αποτελεσμα να χανει τις ιδιοτητες της επιφανειας και να θελει φροντιδα. Στο Ε34 μας που εχω Μ τιμονι, το εχουμε αλλαξει μια φορα παλι με δερμα αλλα δεν κρατησε οσο το γνησιο που ειχε απο το εργοστασιο… Οι δερματινες που χρησιμοποιουν γενικα εχουν αντοχη μιας και ειναι σχεδιασμενες για πιο αντιξοες συνθηκες, οπως επισης και για χρηση σε σελες μοτο, κ.α.
  8. Οτι θες μπορεις να φτιαξεις, νομιμο δεν θα ειναι. Οι ιδιοκατασκευες τελος. Οσοι ειχανε φτιαξει παλαιοτερα και το ειχαν δηλωμενο (οπως και ο πατερας μου) μπορεσαν και εβγαλαν αδεια. Πλεον, για να εισαι νομιμος, αγορα μονο απο εταιριες που ειδικευονται σε τρειλερ ή αγορα / μεταβιβαση νομιμου απο ιδιωτη…
  9. To 24άρι ήταν πάντα με 1Mbps Up. Υπήρχε δυνατότητα για 2Mbps Up με Annex M το οποίο όμως έτρωγε από το Down και έπρεπε να είσαι και κοντά στο A/Κ. Ο ΟΤΕ έδωσε σε πελάτες του, προφίλ 27000/2700 με VDSL ως 24άρι, εφόσον έπαιζαν σε καμπίνα του...
  10. O K9K είναι σκυλί. Kινητήρας που υπάρχει από το 2001, ξεκίνησε από Euro 3 και έφτασε Euro 6. Τον φοράνε Renault, Nissan, Dacia, Mercedes, κ.α.
  11. Tο μεγα λαθος ειναι οτι αφηνετε τα λαδια για τοσα χλμ και δεν τα κοιτατε κιολας. Οι συντηρησεις που δινουν οι εταιριες ειναι για να δειχνουν αραια service και μετα στα 100k τα περισσοτερα μοτερ πανε για γενικη επισκευη…
  12. Tα Clio που ψαχνει ο T/S δεν ειχαν AdBlue. Μπηκε αργοτερα στο προηγουμενο Facelift και θα το αναφερει ως μοντελο Blue dCi. Τα προβληματα στο Nissan ειναι θεμα της Nissan, η Renault εδωσε τον κινητηρα και η Nissan προσθεσε οτι αλλο ηθελε…
  13. *Δεν έχει AdBlue το Clio... O K9K είναι σκυλί, απλά το μεταχειρισμένο θέλει πολύ ψάξιμο...
  • Δημιουργία νέου...