Με την εταιρεία να προσπαθεί να φέρει το δορυφορικό της internet σε αεροπορικές εταιρείες

Έναν νέο στόχο φαίνεται να έχει η SpaceX και ο Elon Musk, καθώς σύμφωνα με αναφορές, βρίσκονται σε συζητήσεις με διάφορες αεροπορικές εταιρείες ώστε να παρέχουν στα αεροπλάνα WiFi μέσω Starlink, το δορυφορικό δίκτυο της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, στο Connected Aviation Intelligence Summit, ο Jonathan Hofeller της SpaceX είπε σε ομηλία του πως η εταιρεία συνεχίζει τα σχέδιά της να κάνει τη μετάβαση από μια λύση κυρίως για απομακρυσμένες κατοικίες και να κάνει άνοιγμα ως εμπορική λύση. "Βρισκόμαστε σε συζητήσεις με αρκετές αεροπορικές εταιρείες. Έχουμε το δικό μας αεροπορικό προϊόν υπό ανάπτυξη.. Κάναμε ήδη κάποιες παρουσιάσεις, ετοιμαζόμαστε να το ολοκληρώσουμε και να το εγκαταστήσουμε σε αεροπλάνο πολύ σύντομα."

Η SpaceX ξεκίνησε τη δοκιμαστική φάση των Starlink δορυφόρων της το 2018 προκειμένου να καλύψει μια παγκόσμια έλλειψη ευρυζωνικών συνδέσεων, κυρίως σε απομακρυσμένες περιοχές όπου δεν υπάρχουν γραμμές οπτικής ίνας. Υπό το δοκιμαστικό πακέτο της, οι περισσότεροι συνδρομητές πλήρωσαν μία φορά $499 για ένα πακέτο με ένα αυτορυθμιζόμενο πιάτο και ένα WiFI router, με τη συνδρομή να ανέρχεται στα $99 μηνιαίος. Από τότε, η εταιρεία έχει διαθέσει κοντά 1800 δορυφόρους από του 4400 που υπολογίζει ότι χρειάζεται για παγκόσμια κάλυψη.

Η υπηρεσία της Starlink βασίζεται σε ένα μοντέλο χαμηλής τροχιάς, όπου οι δορυφόροι της βρίσκονται πιο κοντά στον πλανήτη, σε σύγκριση με τους μεγαλύτερους, απομακρυσμένους δορυφόρους που παρέχουν internet σε αεροπλάνα. Η τεχνολογία αυτή είναι το βασικό πλεονέκτημα σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, χρησιμοποιώντας το ως επιχείρημα σε αεροπορικές εταιρείες να επιλέξουν τη Starlink έναντι άλλων εταιρειών. Παρόμοια τεχνολογία χρησιμοποιούν φυσικά και άλλες εταιρείες, με το Amazon πρόσφατα να ανακοινώνει πως ετοιμάζει να διαθέσει 3000 δικούς της δορυφόρους χαμηλής τροχιάς.

Ο Hofeller πρόσθεσε πως "οι επιβάτες και οι πελάτες θέλουν μια σταθερή εμπειρία, κάτι που δεν μπορούν να προσφέρουν γεωστατικά συστήματα", ενώ "θα είναι στο χέρι της κάθε αεροπορικής εταιρείας για το αν θα προσφέρει μια σωστή ή μια κατώτερη εμπειρία στους πελάτες της".

  • Like 2