Η Apple ανακοίνωσε μια σειρά από “εμπειρίες ψυχαγωγίας” που θα είναι διαθέσιμες κατά την κυκλοφορία της συσκευής μικτής πραγματικότητας, το Apple Vision Pro, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ στις 2 Φεβρουαρίου.

Το headset θα κάνει το ντεμπούτο του με 150 ταινίες 3D, διάφορες τηλεοπτικές σειρές, μια λειτουργία Travel Mode και συμβατότητα με υπηρεσίες streaming όπως το Disney+ και το Amazon Prime Video, μεταξύ άλλων.

Το Vision Pro θα επιτρέπει στους χρήστες να κατεβάζουν και να κάνουν stream περιεχόμενο από διάφορες πλατφόρμες, όπως Disney+, ESPN, MLB, PGA Tour, Max, Discovery+, Amazon Prime Video, Paramount+, Peacock, Pluto TV, Tubi, Fubo, Crunchyroll, Red Bull TV, IMAX, TikTok και MUBI. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να προβάλλουν online και streaming βίντεο χρησιμοποιώντας το Safari και άλλα προγράμματα περιήγησης.

image.png.2fefceef70a8dc37cb1360f681f1d493.png

Οι χρήστες θα έχουν επιπλέον τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ταινίες όπως "Avatar: The Way of Water", "Dune", "Spider-Man: Into the Spider-Verse" και "The Super Mario Bros." σε 3D. Η πρόσβαση στις τρισδιάστατες εκδόσεις των επιλέξιμων ταινιών θα είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή Apple TV και οι χρήστες που κατέχουν ή αγοράζουν ταινίες σε 3D έκδοση θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στη συγκεκριμένη έκδοση στο Apple Vision Pro χωρίς επιπλέον κόστος. Η Apple έχει δηλώσει ότι αρκετές εφαρμογές streaming, συμπεριλαμβανομένης του Disney+, θα προσφέρουν 3D εκδόσεις των νέων και δημοφιλών ταινιών τους στο Vision Pro. Περισσότεροι τίτλοι, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προορίζονται αποκλειστικά για τους συνδρομητές του Disney+, θα ανακοινωθούν στο μέλλον. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ανάμεσα στις εφαρμογές, δεν περιλαμβάνεται κάποια ειδική έκδοση του Netflix, με το βασιλιά του video streaming να έχει επιλέξει μάλιστα να μη διαθέσει ούτε την iPad έκδοση της εφαρμογής του στο Vision Pro.

Το mixed reality headset της Apple θα διαθέτει επίσης το Apple Immersive Video, μια νέα μορφή ψυχαγωγίας που περιλαμβάνει λήψεις 3D 8K 180 μοιρών που καταγράφονται με Spatial Audio. Μια επιμελημένη επιλογή εντυπωσιακών ταινιών και σειρών θα είναι διαθέσιμη στο Vision Pro κατά το λανσάρισμα. Αυτές περιλαμβάνουν το "Adventure", το οποίο παρακολουθεί πρωτοπόρους αθλητές καθώς αναλαμβάνουν προκλήσεις, και το "Wild Life", το οποίο φέρνει τους θεατές πρόσωπο με πρόσωπο με μοναδικά πλάσματα. Η συλλογή περιλαμβάνει επίσης τις ταινίες "Prehistoric Planet Immersive" και το ντοκιμαντέρ "Alicia Keys: Keys: Rehearsal Room".

Μαθαίνουμε ακόμα ότι το Vision Pro θα κυκλοφορήσει με μια λειτουργία "Travel Mode" που σταθεροποιεί τις εικόνες για χρήση σε αεροπλάνα και μια λειτουργία "Guest Users" που επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται συγκεκριμένες εφαρμογές και εμπειρίες με άλλους.

Ο Greg Joswiak, ανώτερος αντιπρόεδρος του Worldwide Marketing της Apple, περιέγραψε σε δελτίο τ΄θπου το Apple Vision Pro ως «την απόλυτη συσκευή ψυχαγωγίας». Ανέφερε χαρακτηριστικά: «Οι χρήστες μπορούν να μετατρέψουν οποιοδήποτε μέρος στην καλύτερη θέση του σπιτιού, να απολαύσουν προσωπικές συναυλίες και περιπέτειες με το Apple Immersive Video, να αλληλεπιδράσουν με αληθοφανή προϊστορικά πλάσματα στο Encounter Dinosaurs και ακόμη και να προσγειωθούν στην επιφάνεια του φεγγαριού χρησιμοποιώντας το Environments. Είναι κάτι που δεν έχουν ξαναδεί οι χρήστες και ανυπομονούμε να το ζήσουν οι ίδιοι».

Το headset ενσωματώνει micro-OLED οθόνες υψηλής ανάλυσης με συνδυασμένα 23 εκατομμύρια pixels, HDR και Dolby Vision. Το Vision Pro προσφέρει δύο ώρες γενικής χρήσης και έως και 2,5 ώρες για αναπαραγωγή βίντεο. Για ολοήμερη χρήση, η εξωτερική μπαταρία του συστήματος πρέπει να συνδεθεί με το ρεύμα μέσω ενός καλωδίου USB-C.

Οι προπαραγγελίες για το headset των 3.500 δολαρίων ξεκινούν στις 19 Ιανουαρίου στις 5 π.μ. PT. Κατά την κυκλοφορία, το νέο Vision Pro App Store θα διαθέτει "περισσότερες από 1 εκατομμύριο" συμβατές εφαρμογές iOS και iPadOS, μαζί με εμπειρίες που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το headset.
 

  • Like 3