Η Bethesda Game Studios κυκλοφόρησε την πρώτη ενημέρωση για τον κορυφαίο της τίτλο φέτος, το Starfield. Η ενημέρωση, η οποία είναι κάτι περισσότερο από ένα patch, στοχεύει κυρίως στην ενίσχυση της σταθερότητας του παιχνιδιού και στην αποκατάσταση ορισμένων bugs που προκαλούσαν προβλήματα σε gamers. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι αρκετά σημαντικά χαρακτηριστικά βρίσκονται υπό ανάπτυξη για μελλοντικές ενημερώσεις, συμπεριλαμβανομένης της πολυπόθητης υποστήριξης της τεχνολογίας Nvidia DLSS για την PC έκδοση του παιχνιδιού. Η συγκεκριμένη προσθήκη αποτελεί ίσως το δημοφιλέστερο αίτημα ανάμεσα στην κοινότητα του παιχνιδιού, με ανεπίσημες λύσεις να έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους παρά το ελάχιστο διάστημα που έχει μεσολαβήσει από την κυκλοφορία.

Οι σημειώσεις (release notes) για την ενημέρωση με αριθμό 1.7.29 του Starfield περιγράφουν λεπτομερώς διάφορες βελτιώσεις σταθερότητας και απόδοσης που αποσκοπούν στην ελαχιστοποίηση των κρασαρισμάτων του παιχνιδιού, και την ενίσχυση των αριθμό των frames. Σε αυτό υπάρχει μια συγκεκριμένη βελτίωση για την έκδοση του παιχνιδιού σε Xbox Series X/S. Επιπλέον, έχουν επιλυθεί προβλήματα που μπλοκάρουν τις αποστολές στα All The Money Can Buy, Into the Unknown και Shadows of Neon. Αν και η λίστα μπορεί να φαίνεται μικρή, η Bethesda διαβεβαιώνει σε ένα blog post και ένα tweet ότι αυτή είναι μόνο η αρχή μιας σειράς τακτικών ενημερώσεων που θα ενσωματώνουν κορυφαία χαρακτηριστικά που ζητήθηκαν από την κοινότητα.

Στο εγγύς μέλλον, οι παίκτες μπορούν να περιμένουν ενημερώσεις που θα εισάγουν χαρακτηριστικά όπως τα στοιχεία ελέγχου φωτεινότητας και αντίθεσης, ένα μενού βαθμονόμησης HDR, ένα ρυθμιστικό FOV, υποστήριξη Nvidia DLSS στο PC, υποστήριξη οθόνης 32:9 ultrawide στο PC και ένα κουμπί eat για το φαγητό. Μακροπρόθεσμα, η Bethesda Game Studios αποκαλύπτει ότι συνεργάζεται στενά με τις Nvidia, AMD και Intel για την υποστήριξη των driver και εκφράζει ενδιαφέρον για την προσθήκη χαρτών πόλεων στο παιχνίδι.
 

  • Like 4