Η Nintendo ανακοίνωσε μια νέα στρατηγική κατά των scalpers για το επερχόμενο Switch 2, αλλά προς το παρόν η εφαρμογή της περιορίζεται μόνο στην Ιαπωνία.

Η ιαπωνική εταιρεία θα συνεργαστεί με πλατφόρμες όπως η Mercari για να "αποτρέψει τις δόλιες καταχωρήσεις" του Switch 2. Αυτές οι ιστοσελίδες θα απαγορεύσουν εντελώς τις καταχωρήσεις για το Switch 2 ακόμη και μετά την επίσημη κυκλοφορία της κονσόλας. Όλα αυτά γίνονται σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί η "σύγχυση" για τους καταναλωτές.

Εν τω μεταξύ, εκτός Ιαπωνίας, η κατάσταση παραμένει προβληματική. Στο eBay στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, μπορεί κανείς να βρει πολλές καταχωρήσεις για το Switch 2 σε τιμές εκατοντάδες δολάρια πάνω από την λιανική τιμή.

Η Nintendo δεν άφησε εντελώς απροστάτευτους τους θαυμαστές της εκτός Ιαπωνίας. Εκτός από τις κανονικές προπαραγγελίες, η εταιρεία λάνσαρε ένα πρόγραμμα όπου οι φαν μπορούσαν να κάνουν κράτηση για μια κονσόλα μόνο αν πληρούσαν συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Οι χρήστες έπρεπε να έχουν συνδρομή Nintendo Online για τουλάχιστον ένα χρόνο, να έχουν καταγράψει τουλάχιστον 50 ώρες παιχνιδιού στην κονσόλα τους και να έχουν συναινέσει στην κοινοποίηση δεδομένων παιχνιδιού με τη Nintendo.

Ήταν μια καλή ιδέα που ανταμείβει τους πραγματικούς φαν, αλλά το μέτρο δεν έλυσε το πρόβλημα εξ ολοκλήρου. Μάλιστα, η Nintendo χρειάστηκε να εκδώσει μια απολογία λόγω του αριθμού των ατόμων που δεν μπόρεσαν να εξασφαλίσουν μια κονσόλα με αυτόν τον τρόπο., αν και θα συμπεριληφθούν στην επόμενη ομάδα προπαραγγελιών.

Υπάρχουν πάντως εναλλακτικοί και ίσως καλύτεροι τρόποι για ένα πιο δίκαιο σύστημα προπαραγγελιών που προστατεύει τον καταναλωτή από υπερβολικές τιμές. Στη μουσική βιομηχανία, για παράδειγμα, ορισμένοι καλλιτέχνες μπορούν να επιλέξουν να κυκλοφορήσουν εισιτήρια που δεν μπορούν να μεταπωληθούν στο Ticketmaster, ή να επιλέξουν μέτρα που περιορίζουν την τιμή ενός μεταπωλημένου εισιτηρίου, τη λύση δηλαδή που έχει επιλέξει η Nintendo στην Ιαπωνία.

Η κυκλοφορία μιας κονσόλας μπορεί να είναι μια αγχωτική περίοδος για τους λάτρεις των παιχνιδιών. Υπάρχουν οι μάχες εναντίον των bots και τα επίπεδα κίνησης DDoS στο διαδίκτυο για να εξασφαλιστεί μια προπαραγγελία σε τυχαίες και παράλογες ώρες, ή/και η ανάγκη προετοιμασίας για κατασκήνωση έξω από ένα κατάστημα λιανικής, όπως γινόταν παλιά με την κυκλοφορία του iPhone. Η εμπειρία έχει γίνει δυσάρεστη σε μεγάλο βαθμό λόγω των μεταπωλητών, οι οποίοι αγοράζουν προϊόντα με σκοπό να τα μεταπωλήσουν με τεράστια αύξηση τιμής.

  • Like 1
  • Haha 1