Ο κύκλος ζωής της νέας κονσόλας αναμένεται να είναι επτά ετών, ακριβώς όπως και ο προκάτοχός της, το PlayStation 4, αν και όπως επισημαίνεται, ενδέχεται να υπάρξουν απρόβλεπτες καθυστερήσεις.
Η κύρια διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά αφορά το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας του PlayStation 5 Pro, το οποίο κυκλοφόρησε τέσσερα χρόνια μετά το PS5 και επομένως μόλις τρία χρόνια πριν από το φημολογούμενο παράθυρο κυκλοφορίας του PS6. Αντίθετα, το PlayStation 4 Pro εμφανίστηκε στην αγορά τρία χρόνια μετά το PS4 και τέσσερα χρόνια πριν από την κυκλοφορία του PS5.
Σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν εδώ και καιρό, κυρίως μέσω του YouTuber Moore's Law Is Dead, οι προδιαγραφές του PlayStation 6 εκτιμώνται σε υπολογιστική ισχύ 34 έως 40 Teraflops, με μαζική αύξηση της απόδοσης ray tracing κατά 6 έως 12 φορές σε σχέση με το PlayStation 5.
Χθες, η AMD και η Sony αποκάλυψαν νέες λεπτομέρειες σχετικά με τη συνεχιζόμενη συνεργασία τους στο Project Amethyst, με στόχο τη βελτίωση του hardware και του software σε μελλοντικές GPU και κονσόλες. Τρεις τεχνολογίες επισημάνθηκαν σε αυτή την ανακοίνωση: τα Radiance Cores, τα Neural Arrays και το Universal Compression.
Τα Radiance Cores επιταχύνουν τους πολύπλοκους υπολογισμούς ray tracing, αυξάνοντας την απόδοση και απελευθερώνοντας τους shader cores για την υπόλοιπη σκηνή. Τα Neural Arrays λειτουργούν ως αποκλειστικές AI μονάδες, εκτελώντας machine learning εργασίες απευθείας στο hardware για μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Τέλος, η τεχνολογία Universal Compression μειώνει το μέγεθος δεδομένων χωρίς απώλεια ποιότητας, βελτιστοποιώντας τη μνήμη και την ταχύτητα φόρτωσης, με αποτέλεσμα πιο ομαλό και αποδοτικό gameplay.
Αξιοσημείωτο είναι ότι σε αυτό το βίντεο, ο System Architect της PlayStation, Mark Cerny, υπαινίχθηκε επίσης ότι αυτές οι τεχνολογίες θα εμφανιστούν σε μια νέα κονσόλα (το PlayStation 6) σε λίγα χρόνια. Αν η φήμη είναι αληθινή, αυτό σημαίνει ότι η κονσόλα θα κάνει την εμφάνισή της σε μόλις δύο χρόνια, πιθανώς λίγο νωρίτερα από ό,τι οι περισσότεροι ανέμεναν.
Μόλις τα τελευταία δύο χρόνια άρχισαν να κυκλοφορούν παιχνίδια «επόμενης γενιάς», ενώ οι περισσότεροι τίτλοι προηγουμένως υποστήριζαν cross-generation κυκλοφορίες. Παρόλα αυτά, η τρέχουσα γενιά έχει ακόμα μερικά ατού, όπως το The Witcher IV, το The Elder Scrolls VI και φυσικά το Grand Theft Auto 6.
-
4
ΣΧΟΛΙΑ (20)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση