Αν και μοιάζει κάπως περίπλοκη σαν τεχνολογία, το project φαίνεται αρκετά φιλόδοξο και εντυπωσιακό.

Η Ubisoft έχει δημιουργήσει κάτι που μπορεί να σημαίνει ότι τα online παιχνίδια δεν θα στέκονται πλέον εμπόδιο στον gamer όταν αυτός θέλει να παίξει εδώ και τώρα το αγαπημένο του παιχνίδι. Η εταιρεία δημιουργεί ένα φιλόδοξο εργαλείο ανάπτυξης παιχνιδιών και ήδη εργάζεται σε ένα παιχνίδι που χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία Ubisoft Scalar, μία τεχνολογία που ακούγεται συναρπαστική.

Η τεχνολογία Ubisoft Scalar, η οποία παρουσιάστηκε στο συνέδριο GDC 2022, δεν είναι μία μηχανή παιχνιδιών (game engine). Είναι ένα παραγωγικό εργαλείο που ανοίγει έναν κόσμο δυνατοτήτων για cloud και online παιχνίδια. Όπως φαίνεται και στο βίντεο της παρουσίασης, η τεχνολογία Scalar αφαιρεί το παραδοσιακό εμπόδιο του hardware από την πλευρά του προγραμματιστή και αυτό σημαίνει μόνο καλά νέα για τους gamers.

Όπως περιγράφεται στην παρουσίαση, η τεχνολογία Ubisoft Scalar διευρύνει το πεδίο των τύπων παιχνιδιών που μπορούν να δημιουργήσουν οι προγραμματιστές. Το εργαλείο καταργεί τους περιορισμούς και έχει πολλά οφέλη τόσο για τους δημιουργούς όσο και για τους παίκτες.

Από την οπτική γωνία ενός gamer, η τεχνολογία Scalar σημαίνει ότι τα online παιχνίδια θα τρέχουν και θα είναι πάντα διαθέσιμα. Δεν θα χρειάζεται αυτά να παραμένουν offline για να κυκλοφορήσουν οι όποιες ενημερώσεις. Το παιχνίδι μπορεί να ενημερωθεί όσο οι παίκτες είναι ενεργοί μέσα σε αυτό. Όπως αναφέρθηκε στο βίντεο, μπορεί να βοηθήσει στην υποστήριξη περισσότερων παικτών σε έναν τεράστιο κοινό κόσμο και να δημιουργήσει νέα είδη κοινωνικών εμπειριών.

Ο τεχνικός διευθυντής της Ubisoft Stockholm, Christian Holmqvist, ο διευθυντής του τμήματος Scalar, Per-Olof Romell και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Patrick Bach, ήθελαν να τονίσουν πως η νέα "κεντρική αποκεντρωμένη τεχνολογία" θα φέρει επανάσταση στο gaming όπως το ξέρουμε.

Από την πλευρά των προγραμματιστών, η τεχνολογία Scalar επιταχύνει τον ρυθμό με τον οποίο μπορούν να αναπτυχθούν τα παιχνίδια. Ουσιαστικά οι διάφορες πτυχές χωρίζονται σε τμήματα, ώστε να μπορούν να οι προγραμματιστές να εργαστούν ξεχωριστά σε αυτές, σε αντίθεση με μια κλασσική μηχανή παιχνιδιών.

Η Ubisoft Stockholm εργάζεται ήδη σε ένα νέο παιχνίδι που χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία. Για την ώρα κανείς δεν γνωρίζει τι παιχνίδι θα είναι αυτό και πότε θα κυκλοφορήσει, αλλά θα μπορούσε να είναι κάτι αρκετά μεγάλο, κρίνοντας από την παρουσίαση στο συνέδριο GDC.

Η τεχνολογία αυτή, που περιγράφεται ως ένα μοναδικό και σπάνιο project, έχει τοποθετηθεί ως ένα απαραίτητο εργαλείο για την ανάπτυξη παιχνιδιών στο metaverse. Θα μπορούσε λοιπόν να αρχίσουμε να βλέπουμε αξιοπρεπή παιχνίδια έτοιμα για το metaverse που όλοι οι gamers ανυπομονούν να παίξουν.

  • Like 5
  • Thanks 1