Αν και το καθιερωμένο ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών GDC αναβλήθηκε λόγω της έξαρσης του κορωνοϊού, αυτό δεν σταματά τη Microsoft από το να σχεδιάζει το δικό της live stream για να παρουσιάσει όσα είχε ήδη ετοιμάσει.

Το περίπου μίας ώρας live stream της Microsoft θα εστιάζει στο πώς οι προγραμματιστές θα μπορούν να εκμεταλλευτούν την επιπλέον επεξεργαστική ισχύ της κονσόλας. Κι αν πάρουμε υπόψη μας ότι συνήθως αυτό συνεπάγεται και με επιπλέον πληροφορίες για την κονσόλα, τότε είναι αρκετά πιθανό να μάθουμε λεπτομέρειες που έως τώρα δεν γνωρίζαμε.

Το Xbox Series X θα χρησιμοποιεί έναν ειδικά σχεδιασμένο επεξεργαστή της AMD Zen 2 με γραφικά Radeon αρχιτεκτονικής RDNA 2. Η κονσόλα θα εξοπλίζεται με αποθήκευση NVMe SSD ώστε να μειωθούν στο ελάχιστο τα «ενοχλητικά» loadings. Θα υποστηρίζει αναλύσεις έως και 8K ενώ θα μπορεί να απεικονίσει παιχνίδια με έως και 120fps. Επίσης, η Microsoft συνεργάζεται στενά με κατασκευαστές τηλεοράσεων αλλά και το HDMI forum ώστε η κονσόλα να υποστηρίζει τεχνολογίες ALLM (Auto Low Latency Mode) και VRR (Variable Refresh Rate) στη θύρα HDMI 2.1.

Από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που έχει αναφέρει η Microsoft αναφορικά με τις λειτουργίες του λογισμικού, είναι η δυνατότητα Quick Resume, κατά την οποία ο παίχτης θα μπορεί να συνεχίσει σχεδόν στιγμιαία το παιχνίδι από εκεί που σταμάτησε τελευταία φορά, ακόμη κι αν η κονσόλα έχει πραγματοποιήσει μία επανεκκίνηση.

Την άλλη εβδομάδα όμως, εκτός από το live stream, θα υπάρξει και ενημέρωση αναφορικά με το μέλλον του DirectX όπου η Microsoft αναμένεται να μιλήσει για την τεχνολογία ray tracing, τις τεχνικές σκίασης κι άλλα. Η κουβέντα για το DirectX έχει ανακοινωθεί για τις 18 Μαρτίου.

The Verge

  • Like 3