Σχεδόν το 40% της Gen Z (άτομα γεννημένα μεταξύ 1997 και 2012) προτιμά την αναζήτηση στο TikTok και το Instagram από την κλασσική αναζήτηση και τους χάρτες της Google, σύμφωνα με εσωτερικά στοιχεία της ίδιας της Google.

Όπως αναφέρει το Techcrunch, το TikTok, το οποίο είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, έχει εκτοξεύσει τη δημοτικότητά του τα τελευταία χρόνια - σε τέτοιο βαθμό που ενέπνευσε τους ανταγωνιστές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Instagram και Snapchat να αντιγράψουν μερικά από τα χαρακτηριστικά του στα Reels και Spotlight αντίστοιχα.

Στέλεχος της Google επιβεβαίωσε ότι η λειτουργία του TikTok αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι πραγματοποιούν τουλάχιστον ένα μέρος των αναζητήσεών τους στο διαδίκτυο, με τη Google να επιθυμεί να παρουσιάσει κάτι αντίστοιχο. Ο αντιπρόεδρος της Google, Prabhakar Raghavan, δήλωσε στο συνέδριο Fortune Brainstorm Tech ότι σύμφωνα με εσωτερικές μελέτες της εταιρείας, «περίπου το 40% των νέων όταν ψάχνουν ένα μέρος για φαγητό, δεν πηγαίνουν στους χάρτες Google ή στην αναζήτηση, αλλά στο TikTok ή το Instagram».

Η Google επιβεβαίωσε αυτό το στατιστικό στοιχείο στο Insider, αναφέροντας ότι «αντιμετωπίζουμε ισχυρό ανταγωνισμό από διαφορετικές πηγές, συμπεριλαμβανομένων των γενικών και εξειδικευμένων μηχανών αναζήτησης, καθώς και εφαρμογών για smartphones». Η Google υπογράμμισε τις αλλαγές που σχεδιάζει να κάνει στη μηχανή αναζήτησής της για να προσελκύσει ένα νεανικό κοινό, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας του χρήστη να στρέψει την κάμερά του πάνω από μια περιοχή και να συγκεντρώσει άμεσα πληροφορίες για πολλά αντικείμενα σε μια ευρύτερη σκηνή. Η Insider Intelligence προβλέπει ότι τα διαφημιστικά έσοδα του TikTok θα ξεπεράσουν αυτά του YouTube μέχρι το 2024.
 

  

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1