Η T-Mobile αγοράζει τη Mint Mobile, τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας που φημίζεται για τις οικονομικές του προτάσεις, και ο οποίος ανήκει εν μέρει στο γνωστό ηθοποιό Ryan Reynolds (Deadpool).

Σε μια ανάρτηση που δημοσιεύτηκε την Τετάρτη, η T-Mobile ανακοίνωσε ότι η συμφωνία αποτιμάται έως και 1,35 δισεκατομμύρια δολάρια και είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας της T-Mobile να αναπτύξει πιο ανταγωνιστικές προτάσεις στον τομέα της καρτοκινητής..

Η εξαγορά θα πρέπει να ολοκληρωθεί αργότερα μέσα στο έτος και περιλαμβάνει 39% σε μετρητά και 61% σε μετοχές της μητρικής εταιρείας της Mint, Ka'ena Corporation. Το τίμημα μπορεί να αλλάξει ωστόσο καθώς εξαρτάται από την απόδοση της Mint.

Μόλις η συμφωνία ολοκληρωθεί, οι ιδρυτές της Mint David Glickman και Rizwan Kassim θα ενταχθούν στην T-Mobile για να συνεχίσουν να διαχειρίζονται το εμπορικό σήμα, το οποίο, σύμφωνα με την T-Mobile, "θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ξεχωριστή επιχειρηματική μονάδα". Εν τω μεταξύ, ο Reynolds θα παραμείνει επίσης μέρος του branding της Mint, καθώς η T-Mobile αναφέρει ότι "θα συνεχίσει να ασκεί τον δημιουργικό του ρόλο για λογαριασμό της Mint".

«Ποτέ δεν ονειρεύτηκα ότι θα γινόμουν ιδιοκτήτης ενός παρόχου και σίγουρα ποτέ δεν ονειρεύτηκα ότι θα την πουλούσα στην T-Mobile», ανέφερε ο Reynolds σε ένα tweet. «Η ζωή είναι παράξενη και είμαι απίστευτα περήφανος και ευγνώμων».

Όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της T-Mobile, Mike Sievert σε ένα βίντεο στο YouTube που αναρτήθηκε την Τετάρτη, η T-Mobile θα διατηρήσει την τιμή του φθηνότερου προγράμματος κινητής της Mint στα 15 δολάρια το μήνα. Η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης τις άλλες εταιρείες της Ka'ena, συμπεριλαμβανομένης της Ultra Mobile, ενός προπληρωμένου παρόχου που προσφέρει διεθνείς κλήσεις, και της Plum, ενός παρόχου λύσεων χονδρικής ασύρματης επικοινωνίας.

Ο Reynolds αγόρασε για πρώτη φορά μερίδιο ιδιοκτησίας στη Mint το 2019 και έκτοτε λειτουργεί ως πρεσβευτής του brand. Η Mint, η οποία προσφέρει φτηνά προπληρωμένα πακέτα, είναι ένας εικονικός πάροχος δικτύου κινητής τηλεφωνίας (MVNO) που προσφέρει ήδη υπηρεσίες μέσω του δικτύου της T-Mobile. Με την αγορά της Mint, η T-Mobile μπορεί να επιδιώκει να ανακτήσει τους πελάτες που έχασε όταν πούλησε την Boost Mobile στην Dish στο πλαίσιο της συγχώνευσής της με την Sprint.

«Μακροπρόθεσμα, θα επωφεληθούμε από την εφαρμογή της γνωστής συνταγής marketing για την οποία έχει γίνει διάσημη η Mint, την οποία θα εφαρμόσουμε σε περισσότερα τμήματα της T-Mobile», δηλώνει ο Sievert. «Πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα κερδίσουν πραγματικά με ένα πιο ανταγωνιστικό Mint και Ultra».

Η T-Mobile άρχισε να εξετάζει το ενδεχόμενο εξαγοράς της Mint Mobile τον Ιανουάριο, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, και έχει εξαγοράσει ορισμένους από τους ανταγωνιστές της κατά τη διάρκεια αρκετών ετών. Το 2013, εξαγόρασε τον οικονομικό πάροχο MetroPCS και, κυρίως, ανακοίνωσε τα σχέδιά της για συγχώνευση με τη Sprint το 2018 έναντι 26 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η συγχώνευση αντιμετώπισε έντονο ρυθμιστικό έλεγχο προτού τελικά δοθεί η έγκριση και συμφωνία ολοκληρωθεί το 2020. Ακόμη και μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, συνέχισε να δέχεται επικρίσεις αφού οι ρυθμιστικές αρχές της Καλιφόρνιας κατηγόρησαν την T-Mobile ότι είπε ψέματα για να εγκριθεί η συμφωνία, ενώ ρεπορτάζ της Wall Street Journal το 2021 αποκάλυψε ότι η συγχώνευση στην πραγματικότητα εξάλειψε θέσεις εργασίας αντί να προσθέσει όπως η εταιρεία είχε υποσχεθεί. Υπάρχει επίσης το γεγονός ότι η T-Mobile έχει πέσει θύμα αρκετών hacking περιπτώσεων κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, γεγονός που δεν είναι ακριβώς καθησυχαστικό για τους πελάτες της Mint που σύντομα θα βρεθούν κάτω από την ομπρέλα της T-Mobile.