Στα ύψη κινήθηκαν τα κέρδη του Facebook στο τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, καθώς στο ταμείο της εταιρείας εισέρρευσαν πάνω από 10 δισ. δολάρια από τις πωλήσεις διαφημίσεων. Έτσι, στο διάστημα Ιούνιος-Σεπτέμβριος, τα κέρδη της άγγιξαν τα 4,7 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 80% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016.

Παρουσιάζοντας πάντως στους μετόχους τα οικονομικά αποτελέσματα, ο Zuckerberg σημειώσει πως η κερδοφορία θα επηρεαστεί αρνητικά το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, από τις επενδύσεις στον τομέα ασφάλειας που θα κάνει η εταιρεία.
Οι επενδύσεις αυτές έχουν αποφασισθεί στο πλαίσιο αποτροπής της επανάληψης εκστρατειών πολιτικής προπαγάνδας από ρωσικούς κύκλους, κάτι που φαίνεται πως συνέβη στην πρόσφατη προεκλογική περίοδο, για την ανάδειξη του νέο Αμερικανού προέδρου.

 

Οι ενεργοί διαφημιστές στο κοινωνικό δίκτυο υπερβαίνουν αυτή τη στιγμή τους 6 εκατομμύρια, πολλοί από τους οποίους είναι επιχειρήσεις μικρού και μεσαίου μεγέθους. Με την αξιοποίηση της πλατφόρμας για την προβολή καταχωρίσεων, οι εταιρείες αυτές συνέβαλαν στην άνοδο των διαφημιστικών εσόδων στα 10,1 δισ. δολάρια.
Ένα ποσό που αντιστοιχεί στο συντριπτικά μεγαλύτερο μερίδιο των 10,3 δισ. δολαρίων, τα οποία ήταν τα συνολικά έσοδα της εταιρείας στο τρίτο τρίμηνο.

 

Η εταιρεία εκτιμά πως οι τιμές των διαφημίσεων θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Παράλληλα, όμως, “βλέπει” επιβράδυνση στον ρυθμό αύξησης.

 

Link.png Site: BBC