Το TikTok ανακοίνωσε ότι πλέον θα υποστηρίζει και αναρτήσεις απλού κειμένου, μια νέα μορφή για τη δημιουργία περιεχομένου, πέρα των γνωστών μίνι βίντεο και εικόνων που μπορεί κάποιος να ανεβάσει στην πλατφόρμα.

Η εταιρεία αναφέρει ότι η νέα λειτουργία θα επιτρέπει στους δημιουργούς να μοιράζονται τις ιστορίες, τα ποιήματα, τους στίχους και άλλο γραπτό περιεχόμενο, δίνοντάς τους έναν ακόμη τρόπο έκφρασης.

Η νέα λειτουργία θα είναι διαθέσιμη από την ενότητας “Κάμερα” της εφαρμογής, όπου οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών επιλογών: φωτογραφία, βίντεο και κείμενο. Στη συνέχεια, οι χρήστες μπορούν να πληκτρολογήσουν το περιεχόμενο της ανάρτησής τους και να το προσαρμόσουν προσθέτοντας ήχους, stickers, ετικέτες, hashtags, τοποθεσία, σχόλια και Duets. Το TikTok αναφέρει ότι οι αναρτήσεις κειμένου θα είναι εξίσου διαδραστικές και δυναμικές με οποιαδήποτε ανάρτηση βίντεο ή φωτογραφίας.

Ακόμα το TikTok προσθέτει τις αναρτήσεις κειμένου ως έναν τρόπο να διευρύνει τα όρια της δημιουργίας περιεχομένου για όλους στο TikTok, δίνοντας στη “δημιουργικότητα των κειμένων στα σχόλια, τις λεζάντες και τα βίντεο έναν ειδικό χώρο για να λάμψει”. Η εταιρεία ελπίζει επίσης να προσελκύσει περισσότερους χρήστες που προτιμούν το περιεχόμενο που βασίζεται σε κείμενο από το περιεχόμενο βίντεο ή φωτογραφιών, αποτελώντας στην ουσία έναν αντίπαλο του Twitter, του Threads, του Mastadon και άλλων παρόμοιων εφαρμογών.

tiktok-text-posts.jpg.196cf2252f2c55a8c45426d1c7e81183.jpg

Η εταιρεία λέει ότι επιδιώκει πάντα να ενδυναμώνει τους δημιουργούς και την κοινότητά της με καινοτόμα εργαλεία που εμπνέουν την αυτοέκφραση. Με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς χρήστες και πάνω από 100 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες στις ΗΠΑ, το TikTok αποτελεί το πιο hot κοινωνικό δίκτυο των τελευταίων ετών, με μεγάλες τεχνολογικές εταιρίες να αντιγράφουν τη συνταγή των μίνι βίντεο στα δικά τους προϊόντα. 

Η κίνηση του TikTok να προσθέσει αναρτήσεις κειμένου έρχεται την ώρα που το Twitter, ένας από τους κύριους αντιπάλους του στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μετονομάστηκε σε X και άλλαξε το λογότυπό του από το γνωστό μπλε πουλί, στο γράμμα Χ. Το Twitter λέει ότι θέλει να δημιουργήσει μια πιο περιεκτική και ποικιλόμορφη πλατφόρμα που να αντικατοπτρίζει τον μεταβαλλόμενο κόσμο. Ωστόσο, πολλοί χρήστες έχουν επικρίνει το rebranding ως συγκεχυμένο και περιττό.

  • Like 1