Οι χρήστες σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο TikTok παρά στο YouTube.

Σύμφωνα με ανάλυση της εταιρείας στατιστικών App Annie, ο μέσος χρόνος ανά χρήστη που δαπανάται στις εφαρμογές κινητών, είναι υψηλότερος για το TikTok, υποδεικνύοντας υψηλά επίπεδα αφοσίωσης. Η εταιρεία αναφέρει μάλιστα ότι το TikTok ουσιαστικά επαναπροσδιόρισε το streaming στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, το YouTube διατηρεί την κορυφή αναφορικά με το χρόνο παρακολούθησης συνολικά από όλους τους χρήστες, καθώς έχει πολύ περισσότερους συγκριτικά με άλλες εφαρμογές.

Το YouTube έχει περίπου δύο δισεκατομμύρια χρήστες μηνιαίως, ενώ οι πιο πρόσφατοι αριθμοί για το TikTok έκαναν λόγο για περίπου 700 εκατομμύρια χρήστες.

Η App Annie, που ειδικεύεται στην ανάλυση εφαρμογών, εξηγεί πως η μέτρηση του χρόνου που δαπανάται αφορά μόνο τα Android smartphones ενώ επίσης δεν περιλαμβάνεται η Κίνα, όπου είναι γνωστό ότι το TikTok είναι μια σημαντική εφαρμογή.

Ο Jamie MacEwan της Enders Analysis, εξηγεί πως το YouTube εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή καθώς μπορεί και προσελκύει όλους όσους είναι συνδεδεμένοι στο Internet. Μάλιστα, προσθέτει πως οι πιο αφοσιωμένοι χρήστες του YouTube ξεπερνούν ή είναι τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα αφοσίωσης με αυτούς του TikTok. Βεβαια, όπως αναφέρει ο ίδιος, τίποτα από τα παραπάνω δεν σημαίνει ότι το TikTok δεν είναι επιτυχία.

Το TikTok ξόδευε πολλά για να προσελκύσει χρήστες, αλλά δεν ήταν απαραίτητα για πολύ καιρό σε σύγκριση με άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τώρα γνωρίζουμε ότι σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο, έχει ξεπεράσει το YouTube και πηγαίνει πλέον για το Facebook.

Μεταξύ των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης, επικοινωνίας, φωτογραφιών, βίντεο και ψυχαγωγίας, το TikTok κατατάσσεται ως το πιο κατεβασμένο παγκοσμίως από το 2020. Επίσης, διαγωνίζεται από πέρυσι με το YouTube για την κορυφαία θέση σε χρήματα που δαπανούν οι χρήστες.

Η App Annie αναφέρει επίσης ότι εφαρμογές με λειτουργία live streaming, συμπεριλαμβανομένου του TikTok, τροφοδοτούν μια αύξηση των χρημάτων που δαπανώνται για δημιουργούς βίντεο. Οι εφαρμογές αυτές αντιπροσώπευαν τα τρία τέταρτα των χρημάτων που δαπανήθηκαν ανάμεσα στις 25 κορυφαίες κοινωνικές εφαρμογές το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Το TikTok επιτρέπει στους χρήστες να δίνουν tips στους δημιουργούς περιεχομένου με ειδικά νομίσματα, ενώ το YouTube ακολουθεί μία παρόμοια τακτική. Το live streaming, όπως εξηγεί η App Annie, οδηγεί στην αύξηση της συμμετοχής στις κοινωνικές εφαρμογές γεγονός που τις καθιστά κατάλληλες για αποστολή διάφορων νομισμάτων από τους χρήστες.

  • Sad 2