Οι χώρες που επιθυμούν να απαγορεύσουν την κυκλοφορία αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως στο 2030 πληθαίνουν, και ανάμεσα τους βρίσκεται και η Γερμανία.

Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο (Bundesrat) πέρασε πρόσφατα για ψήφισμα μία πρόταση για την απαγόρευση της κατασκευής νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2030. Από εκεί και πέρα, όλοι οι πολίτες θα είναι υποχρεωμένοι να αγοράζουν όχημα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, εότε πρόκειται για ηλεκτρικό όχημα, είτε για όχημα που χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο επίσης της Γερμανίας ζητάει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εφαρμόσει την απαγόρευση σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο επίσης καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αναθεωρήσει την φορολογική πολιτική ώστε να “τονώσει την κινητικότητα χωρίς εκπομπές” προσφέροντας επιπλέον περισσότερα φορολογικά κίνητρα για την αγορά αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων αλλά και καταργώντας τις φοροαπαλλαγές για αυτοκίνητα με κινητήρα ντήζελ στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ήδη ανησυχούν ότι οι αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπές ρύπων θα μπορούσαν να σκοτώσουν τους πετρελαιοκινητήρες (η αφαίρεση του χαμηλού κόστους κτήσης θα επιταχύνει τον θάνατο τους).

 

Το Forbes επισημαίνει ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρα πετρελαίου, που παραμένουν στυλοβάτες της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου, μειώθηκαν απότομα σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες τον Αύγουστο. Ενδεχομένως το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκινητήρων της Volkswagen να έχει κάποια, έστω και καθυστερημένη, επίδραση στις πωλήσεις ντήζελ αυτοκινήτων. Συνδυάστε το τώρα αυτό με τα μεγαλύτερα κίνητρα για μηδενικές εκμπομές ρύπων και την προτεινόμενη απαγόρευση για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και ενδεχομένως δεν θα πάρει πολύ για τον Ευρωπαίο να επιλέξει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή κάποιο αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου την επόμενη φορά που θα θελήσει να αγοράσει αυτοκίνητο.

 

Link.png Site: Engadget