Τρία εκατομμύρια Honda Accord και CR-V φέρουν το Σύστημα Πέδησης Μετριασμού Πρόσκρουσης.

Η ομοσπονδιακή Διεύθυνση Οδικής Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων (NHTSA) αποφάσισε να διευρύνει το πλαίσιο έρευνας που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, σχετικά με την ανησυχητική τάση που εκδηλώνουν ορισμένα σύγχρονα μοντέλα της Honda να ενεργοποιούν χωρίς λόγο το σύστημα αυτόματης πέδησης που διαθέτουν. Μελέτες έχουν δείξει ότι αυτά τα αυτοματοποιημένα συστήματα έχουν μειώσει τους θανάτους από τροχαία στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα, όμως τα περιστατικά ενεργοποίησης των συστημάτων χωρίς να υφίσταται λόγος ταλαιπωρούν οδηγούς που έχουν επιλέξει μοντέλα τόσο της Tesla, όσο και της Honda.

Το πρόβλημα δημοσιοποιήθηκε αρχικά το 2022, όταν η NHTSA ανακοίνωσε τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας για το ζήτημα αυτό, καθώς είχαν προηγηθεί 278 καταγγελίες. Πλέον, η Υπηρεσία Διερεύνησης Αστοχιών της NHTSA έχει λάβει συνολικά 1.294 καταγγελίες, από οδηγούς Honda CR-V (μοντέλα 2017-2022) και Honda Accord (μοντέλα 2018-2022), με τους καταγγέλλοντες να ισχυρίζονται ότι τα αυτόματα συστήματα πέδησης προκάλεσαν την απότομη ακινητοποίηση των οχημάτων τους, ενώ δεν υπήρχε κανένα προφανές εμπόδιο στο δρόμο.

Η Honda από την πλευρά της ανέφερε ότι είναι ενήμερη για ακόμη περισσότερα περιστατικά -1.991 στο σύνολο- ενώ η NHTSA ανακοίνωσε πως, εξαιρώντας τις περιπτώσεις όπου έχουν κατατεθεί καταγγελίες που αφορούν το ίδιο όχημα, έχει ενημερωθεί για 2.976 περιστατικά αδικαιολόγητης ενεργοποίησης του αυτόματου συστήματος πέδησης, τα οποία οδήγησαν σε 93 τραυματισμούς και 47 προσκρούσεις μέχρι στιγμής.

Πλέον, η Υπηρεσία Διερεύνησης Αστοχιών αποφάσισε η έρευνα να περάσει σε επίπεδο πλήρους ανάλυσης και να συμπεριλάβει τα μοντέλα 2018-2022 του Honda Accord, τα μοντέλα 2018-2022 του Honda Accord Hybrid, τα μοντέλα 2017-2022 του Honda CR-V και τα μοντέλα 2020-2022 του Honda CR-V Hybrid. Συνολικά, οι κατηγορίες αυτές αφορούν περίπου τρία εκατομμύρια οχήματα τα οποία κινούνται στους δρόμους των Ηνωμένων Πολιτειών.

  • Like 2