Ο CEO της Tesla, Elon Musk μέσω ενός tweet αποκάλυψε την Κυριακή που μας πέρασε ότι οι παραγγελίες για το Cybertruck ξεπέρασαν τις 200 χιλιάδες, μόλις τρεις ημέρες μετά την επίσημη –και επεισοδιακή- παρουσίαση του.   

Αρχικά, ο Elon Musk, πάλι μέσω tweet είχε κάνει γνωστό ότι οι παραγγελίες είχαν φτάσει τις 146 χιλιάδες και αργότερα τις 187 χιλιάδες 8 πριν τελικά επανέλθει με ένα νέο tweet για να ανακοινώσει ότι ξεπέρασαν τις 200 χιλιάδες, με αποτέλεσμα στα ταμεία της εταιρείας να εισρεύσει ζεστό χρήμα άνω των $20 εκατομμυρίων. Στην ιστοσελίδα της εταιρείας άλλωστε επισημαίνεται, ότι απαιτείται άμεση κατάθεση $100 για την κράτηση ενός Cybertruck. Να αναφέρουμε, ότι όταν οι παραγγελίες είχαν φτάσει τις 146 χιλιάδες, ο Elon Musk δεν παρέλειψε να κάνει γνωστό ότι το 42% των πελατών προτίμησαν την έκδοση του Cybertruck με διπλό ηλεκτροκινητήρα, το 41% την έκδοση με τριπλό ηλεκτροκινητήρα και ένα 17% την έκδοση με τον μονό ηλεκτροκινητήρα που ξεκινάει από τα $39900.

Η παρουσίαση του φουτουριστικού ηλεκτρικού pickup με την αμφιλεγόμενη σχεδίαση, αν και εντυπωσιακή, είχε και τα «απροσδόκητα» της, όταν κατά την επίδειξη της ανθεκτικότητας των «άθραυστων τζαμιών» του, προκλήθηκε σημαντική ζημιά και στα δύο τζάμια των θυρών της αριστερής πλευράς του οχήματος μετά από την εκτόξευση μίας μεταλλικής σφαίρας από τον Franz von Holzhausen, όταν θα έπρεπε να αντέξουν τα χτυπήματα.

Τελικά, όπως επιβεβαίωσε και ο Elon Musk αργότερα, τα τζάμια είχαν ήδη ραγίσει στο κάτω τμήμα τους από την δοκιμή για την αντοχή του αμαξώματος που έγινε με… βαριοπούλα. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το «ατύχημα» κατά την διάρκεια της παρουσίασης δεν φαίνεται να ήταν αρκετό για να σταματήσει περισσότερους από 200 χιλιάδες ανθρώπους να παραγγείλουν το νέο Cybertruck.

The Next Web