Σε μία νέα έρευνα που ήρθε στη δημοσιότητα, σχεδόν οι μισοί (48%) συμμετέχοντες που αντιπροσωπεύουν τους καταναλωτές, δηλώνουν ότι οι κατασκευαστές προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας κατακλύζουν την αγορά συνέχεια με νέα προϊόντα πολύ πιο γρήγορα από τις δικές τους ανάγκες.

 

Από την άλλη μεριά, το 89% των κατασκευαστών δηλώνει ότι ακολουθεί την “καμπύλη” της καινοτομίας. Το ερώτημα που τίθεται στο σημείο αυτό είναι εάν αυτό αποτελεί και το λόγο που “εκφοβίζει” κατά κάποιο τρόπο τους καταναλωτές της έρευνας. Τα δύο τρίτα από αυτούς αισθάνονται ότι οι κατασκευαστές δεν δοκιμάζουν αρκετά τα νέα προϊόντα τους πριν τα κυκλοφορήσουν στην αγορά.

 

Με άλλα λόγια, οι καταναλωτές δεν τίθενται ενάντια στην καινοτομία. Αντίθετα, τίθενται ενάντια στην περιττή καινοτομία η οποία τελικά μπορεί να μην είναι όντως μια ουσιαστική καινοτομία.

 

Επιπλέον ενδιαφέρον έχει το στατιστικό που αναφέρει ότι το 95% των επιστροφών προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας δεν προέρχεται από ελαττωματικά κομμάτια. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι περισσότεροι από αυτούς του καταναλωτές αισθάνθηκαν ότι δεν χρειάστηκαν στην πραγματικότητα το προϊόν που αγόρασαν.

 

Link.png Site: moneyland.time.com