Ο γίγαντας της λιανικής είδε πως οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν εξίσου καλή δουλειά στον έλεγχο των προϊοντικών αποθεμάτων.

Όπως και ο Elon Musk με το εργοστάσιο του Tesla Model 3, η Walmart είδε ότι τα ρομπότ δεν μπορούν απαραίτητα να αντικαταστήσουν τους ανθρώπους. Ο γίγαντας της λιανικής αποφάσισε να εγκαταλείψει τα σχέδια που τον ήθελαν να χρησιμοποιεί ρομπότ για την αυτοματοποίηση της παρακολούθησης των προϊοντικών αποθεμάτων στα ράφια των καταστημάτων. Διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι θα μπορούσαν να κάνουν εξίσου καλή δουλειά, όπως αναφέρει η Wall Street Journal.

Το 2017, η Walmart ξεκίνησε να δοκιμάσει πλήρως αυτόνομα ρομπότ της Bossa Nova Robotics σε περίπου 50 καταστήματα. Τα ρομπότ μπορούν να σαρώσουν πολλά αντικείμενα ταυτόχρονα, χρησιμοποιούν 3D τεχνολογίες για να αποφεύγουν εμπόδια ενώ την ίδια στιγμή παρακολουθούν όλες τις περιοχές στα ράφια τις οποίες πρέπει να επανεξετάσουν για αποθέματα. Η ιδέα ήταν ότι θα ελέγχουν τα επίπεδα των αποθεμάτων, τις τιμές και τα αντικείμενα που έχουν τοποθετηθεί εσφαλμένα, ώστε να ανακουφίσει από τη μία πλευρά το ανθρώπινο δυναμικό των καταστημάτων και από την άλλη φυσικά να μειωθούν τα εργατικά κόστη.

Ωστόσο, καθώς η πανδημία του COVID-19 ανάγκασε τον περισσότερο κόσμο να αγοράζει μέσω διαδικτύου, η Walmart διαπίστωσε ότι οι εργαζόμενοι που συλλέγουν τις παραγγελίες από τα ράφια θα μπορούσαν επίσης να συλλέξουν και τα δεδομένα αποθέματος την ίδια στιγμή. Πλέον η Walmart σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει αυτούς τους εργαζόμενους για να παρακολουθεί τα επίπεδα αποθεμάτων αλλά και τις τοποθεσίες των προϊόντων στα ράφια, καθιστώντας ουσιαστικά τα ρομπότ περιττά. Επιπλέον, ο Διευθύνων Σύμβουλος John Furner ανησυχούσε και για τις αντιδράσεις των αγοραστών αλλά και πώς θα αλληλεπιδρούσαν με τα ρομπότ στα καταστήματα.

Τα ρομπότ εξακολουθούν να έχουν τη θέση τους στα καταστήματα έχοντας όμως πλέον αναλάβει χρέη καθαριστή. Αν και τα ρομπότ που ήλεγχαν τα αποθέματα δεν παρέμειναν στα σχέδια της εταιρίας, η Walmart αναφέρει ότι από το πείραμα βγήκαν χρήσιμα συμπεράσματα. Όπως αναφέρει, έμαθαν για το πώς η τεχνολογία θα μπορούσε να βοηθήσει τους ανθρώπους, να διευκολύνει τις εργασίες και να προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία στους πελάτες.