Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με αυτό το club

Εκτος της υποληψεως μας, τα παντα εχουν μια τιμη. Πωλουνται και αγοραζονται!!!
  1. Δραστηριότητα στο club
  2. Μικρά tips για πωλητές Ως πωλητής θα πρέπει να έχετε γνώση του προϊόντος το οποίο θέτετε προς πώληση. Θα πρέπει να έχετε γνώση των τιμών που κυμαίνονται στην αγορά, σε καινούρια αλλά και μεταχειρισμένα, να είστε ειλικρινείς με τη κατάσταση του προϊόντος, την ημερομηνία αγοράς, τη χρήση και πολλά άλλα που αφορούν το εκάστοτε προϊόν το οποίο διαθέτετε! Ιδανικό και αξιόπιστο είναι να παραθέτετε φωτογραφίες: 1) για το ίδιο το προϊόν στη κατάσταση την οποία βρίσκεται 2) αποδείξεις και εγγυήσεις του προϊόντος 3)κατάσταση συσκευασίας ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ! Μην υπερτιμάτε το προϊόν σας (υψηλή τιμή χωρίς λόγο ή άγνοια των τιμών της αγοράς και την κατάσταση του προϊόντος) Μη λέτε ψέματα για το προϊόν το οποίο πουλάτε! Οι παραπάνω ενέργειες θα απωθήσουν τους ενδιαφερόμενους, θα προκαλέσουν αντιδράσεις και κακές κριτικές! Να είστε πάντα ευγενείς και ειλικρινείς! Να προσπαθείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του ενδιαφερόμενου (αλλά πάντα με αλήθειες και όχι με ψέματα) Μετά το πέρας της αγοραπωλησίας να ζητάτε κριτική! Το feedback θα σας βοηθήσει σε μελλοντικές πωλήσεις ή ακόμα και αγορές που πρόκειται να κάνετε! Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Ελπίζω να βοήθησα κάπως Πάντα φιλικά
  3. Μικρά tips για αγοραστές Ως αγοραστές επιλέγετε το προϊόν το οποίο θέλετε να αγοράσετε (μέσα από οποιαδήποτε πλατφόρμα) Προφανώς κοιτάτε την τιμή και αν σας συμφέρει! Υπόψιν πως πολλοί πωλητές θέλουν να βγάλουν τα "σπασμένα", οπότε σε οποιαδήποτε αντίδρασή σας πως το προϊόν το οποίο πουλάει είναι ακριβό για τη τιμή του, δε θα επιφέρει κάποια είδους θετική απάντηση από τον πωλητή και επίσης δεν υπάρχει λόγος να μπείτε σε τέτοια διαδικασία εκνευρισμού ή κριτικής της τιμής του πωλητή για το συγκεκριμένο προϊόν. Κοιτάτε τις κριτικές των πωλητών!!! Σε περίπτωση που ο εκάστοτε πωλητής δεν έχει κριτικές, είναι στο χέρι σας αν θα πάρετε το ρίσκο να κάνετε την αγορά. Απλά θα πρέπει να έχετε και υπόψιν σας πως στην πρώτη αγγελία κάποιου πωλητή, είναι λίγο δύσκολο να υπάρχει κριτική για τον συγκεκριμένο πωλητή! ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ! Το ιδανικό θα είναι συναλλαγές χέρι με χέρι έτσι ώστε να μην υπάρχουν αμφιβολίες και από τις 2 πλευρές! Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η συναλλαγή χέρι με χέρι, προσπαθείτε να βρείτε κάποιο γνωστό στη περιοχή που βρίσκεται ο πωλητής, για να σας εξυπηρετήσει με την αγορά που θέλετε να κάνετε. Αν το ποσό δεν είναι μεγάλο και πρόκειται για 2-3-4 ευρώ και ο πωλητής ζητήσει πρώτα το ποσό, εντάξει δεν έγινε και κάτι να τα χάσετε σε περίπτωση εξαπάτησης! Μπορείτε να αφήσετε αρνητική κριτική στο χρήστη! Τώρα θα μου πείτε "εε γιατί να χάσω και αυτά τα 2-3-4 ευρώ"... Συμφωνώ μαζί σας, απλά δεν είναι κάτι το τραγικό! (θα μπορούσαν να ήταν 20-30-40 ευρώ) Προσπαθήστε να είστε ευγενικοί! Η ευγένεια είναι πολύ σημαντική! Επίσης μπορείτε μετά το τέλος της συναλλαγής να ζητήσετε κριτική από τον πωλητή, και πιστέψτε με, δε θα χάσετε! Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Ελπίζω να βοήθησα κάπως Πάντα φιλικά
  4. Δεν θα πω τίποτα. θα μείνω μόνο στον τίτλο ως σχόλιο. Πλέον μας προωθει τις αγγελίες το market με το αζημιωτο. 3-4 ευρώ για 2-3 μέρες σε αγαθό αξίας 100 ευρώ. πάει το δεκαρικακι κύριοι. μας περάσανε για αμερικανακια οι Αμερικάνοι.
  5. λοιπόν σημερινή εμπειρία.....Το θέλω το τηλ μετά από τα καθιερωμένα παζαρια παω σπιτι να σου.βαλω τα λεφτά....μην το δώσεις κλείσε σγγελια το χρειάζομαι αυριο τα κλασικά.Την βάζω σε εκκρεμότητα περνάν κάποιες ώρες τπτ ....Του στέλνω και μου απαντάει " επείγον περιστατικό δεν θα το παρω" Αυτούς εδω τι τους κανεις ...........?.
  6. Φίλε οποίος κάνει κατάθεση πρώτος....Βέβαια σε κάποιους που σου λένε σε 3 μέρες η τάδε του μήνα λες το εξής .Βάλε μου ένα ενδεικτικό πόσο στην τράπεζα ανάλογα τι πουλάς και όταν έρθει η ώρα που λες ότι μπορείς βάζεις τα υπόλοιπα.Εαν σου απάντηση περίεργα απλά θέλει να κερδίσει χρόνο .....!!!! Όσο αφορά τα μαγαζιά στο skroutz που λένε κατόπιν παραγγελίας σε 4 με 10 μέρες είναι γνωστό τι κάνουν.......! Θα το εφαρμόσω!χαχαχαχα
  7. Καλησπέρα Προς ενημέρωση και μόνο σας αναφέρω ένα περιστάτικο που μου συνέβει χθες Ενας λογαριασμός με το όνομα Aggelos Xara Nikoplop με προσεγγισε ζητώντας να με πληρώσει με Paypal Δεν ξέρω αν ήταν χακαρισμένος λογαριασμός ή ο ίδιος Μετά το report στο fb δεν υπάρχει πιά ο ιδιος Μου έστειλε ενα λινκ http://xara099099.000webhostapp.com με την προφαση να μπω εκεί να πληρώσω για να γλυτώσει τα εξοδα του paypal To link ειναι προφανώς ψευτικο αλλά έχει όλα τα logo του Paypal Προσοχή στα site που δίνεται τα στοιχεία σας Το παρόν ήταν εξώφφθαλμο αλλά πάντα κοιτάχτε τα http που συνοδεύουν τέτοια αιτήματα Ολα πρέπει να αναφέρουν το domain του paypal
  8. Πολύ καλή συμβουλή και τώρα που την διαβάζω είναι αυτονόητη και η λογική αλλά όσες φορές πούλησα πράγματα δεν μου έκοψε να την "χρησιμοποιήσω". Έχω χάσει έτσι αρκετούς αγοραστές και, κατ επέκταση, χρόνο
  9. Σειρά προτεραιότητας έχει πάντα ο άμεσος αγοραστής κι αυτό γίνεται μέσω συνεννόησης και καθαρών κουβέντων,αν σε καλέσει κάποιος και σου ζητήσει 3 μέρες προθεσμία του λές ξεκάθαρα φίλε μου σε εχω στα υπόψην αλλά δεν μπορώ να περιμένω τόσες ημέρες ή σου δίνω προτεραιότητα αν εμφανιστεί κι άλλος τέτοιος αγοραστής (που θέλει αβάντα χρόνου) αλλά τον προειδοποιείς πως αν βρεθεί άμεσος αγοραστής θα το δώσεις. Δυστυχώς η ευτυχώς έτσι είναι τα πράγματα γιατί φαντάσου να μην μπορέσει να το πάρει για τους φχψ λόγους κι εσυ να έχεις ρίξει άκυρο σε προηγούμενους ενδιαφερόμενους οι οποίοι όμως όταν δοκιμάζεις να έρθεις σε επικοινωνία μαζί τους πως το προιον ειναι διαθέσιμο εκείνοι να έχουν ήδη καλυφθεί και μέχρι να το πουλήσεις μπορεί να χρειαστεί να το ρίξεις και υπερβολικά σε τιμή αφού τα σκρουτζομάγαζα αν προσέξεις πολλές φορές αφήνουν τιμή για ενα προιον που δεν έχουν καν στο μαγαζί τους (γράφουν παράδοση 4-10 εργάσιμες η κατόπιν παραγγελίας) αλλά επειδή μιλάμε για δημόσια εμφάνιση τιμής και μάλιστα καινούργιου αναγκάζεσαι να το διώξεις όσο όσο,έτσι ακριβώς έκανα με μια υδρόψυξη πρίν λίγες μέρες,έκανα αγορά 110€ απο Msystems (που όποιος γνωρίζει το συγκεκριμένο κατάστημα ξέρει τι γίνεται με τις εγγυήσεις) την πούλησα 60€ και το παιδί που την αγόρασε πιστοποίησε οτι ήταν ολοκαίνουργια. Ο μόνος λόγος που αναγκάστηκα να πέσω τόσο ήταν γιατί τα πρώτα μαγαζιά την είχαν 70€ καινούργια με τις παραπάνω αιτιολογίες που προανέφερα,οπότε κάποιος που έψαχνε να αγοράσει υδρόψυξη και πέρναγε απο το σκρούτζ άνετα θα νομιζε οτι τρελαθηκα ή οτι ψαχνω κανα θυμα να του φαω λεφτά. Οπότε καλύτερα άμεσα κι ας γίνει ενα μικρό σκόντο σε τελική τιμή παρά κρατήσεις και αναμονή που για τις μέρες μας ειναι αρκετά δύσκολο αφού αν παραστεί μια ανάγκη θα σπρώξεις εννοείται εκεί τα χρήματα.
  10. Ποποοο τραγική ιστορία με ωραιο τέλος θα μπορούσα να πώ αν και δεν σε γνωρίζω μονο και μονο που κατάφερες και βρήκες το δίκιο σου εντελώς τυχαια και πηρες τα χρήματα σου πισω χαίρομαι Δυστυχώς εδω μεσα υπάρχουν διάφορα άτομα που ειτε προσπαθούν να κάνουν μια σωστή συναλλαγή είτε να εξαπατήσουν άλλους με διάφορες δικαιολογίες για αυτο ΠΡΟΣΟΧΉ
  11. καλησπερα. θα ελεγα κυριο μελημα σου να ειναι το αδειασμα της αποθηκης σου παρα οι αξιολογησεις. γραφεις λοιπον μια αγγελια με 50 προιοντα και την εχεις μονιμως ενεργη και ανανεωνεις καθε βδομαδα για να ανεβαινει ψηλα. αν ο αγοραστης καιγεται για την αξιολογηση του προτεινεις να φτιαξει μια αγγελια ζητησης με το προιον που του εχεις πουλησει και κανετε εκει τις αξιολογησεις σας.
  12. Να παραθέσω και εγώ την δική μου απίστευτη ιστορία: Έψαχνα οθόνη υπολογιστή γύρω στις 22-24 ιντσες. Βρήκα μια Samsung , την έδινε πιο χαμηλά ο πωλητής από τον ανταγωνισμο. Δώσαμε ραντεβού , πήγα σπίτι του. Μου την έδειξε , φαινόταν ταλαιπωρημένη , αλλά δεν με πειραζε. Η οθόνη μαζί με ένα υπολογιστή ήταν ακουμπισμένα στο πάτωμα. Του λέω να την δοκιμάσουμε, αυτός δέχεται, την ανοίγει και δούλευε μια χαρά. Του λέω οκ την πληρώνω την παίρνω και φεύγω. Πάω σπίτι , πρώτη δουλειά να την καθαρίσω. Βάζω λίγο αζαξ με ένα πανακι και αρχίζω. Το μόνιτορ αρχίζει και βγάζει μια μυρωδιά χαλασμένου αυγού σχεδόν εμετική. Διερωτωμαι αν έχει κάποιος ξεράσει στο μόνιτορ. Συνεχίζω σε πιο βαθύ καθαρισμό. Βγάζω πλαίσιο γιατί είχε κολλημένη μπιχλα μεταξύ πλαισίου και οθόνης, ανασηκώνω ελαφρώς το μόνιτορ για να καθαρίσω και τον εξαερισμό από πίσω και τι βλέπω: Σελίδες από περιοδικά και βιβλία τα οποία κάποιος είχε στουμπωσει μεταξύ οθόνης και τροφοδοτικού για να μην κουνιέται το τροφοδοτικό καθόσον είχε αλλαχτεί και είχε μπει ένα διαφορετικό ίσως υποδεεστερο. Εννοείτε ότι υπήρχε σαφέστατα σοβαρότατος κίνδυνος υπερθέρμανσης και φωτιάς αν άφηνα το μόνιτορ ανοιχτό και πήγαινα είτε σε άλλο δωμάτιο είτε εκτός σπιτιού. Με τον τύπο δεν ασχολήθηκα , του έβαλα αρνητική αξιολόγηση (η μοναδική που έχω βάλει) ,το μόνιτορ το έβαλα για πώληση στο ινσομνια περιγράφοντας το πρόβλημα αλλά μετά από δεύτερη σκέψη το πέταξα στην ανακύκλωση.
  13. Με έναυσμα απο το διαχειριστή στις οδηγίες περί προσωπικών δεδομένων χρησιμοποιώντας τις λέξεις αρπακτικά και αξιολογήσεις μου θύμισε μια ιστορία την οποία είχα κάποτε στο Insomnia και θέλω να τη μοιραστώ μαζί σας. Κάποια στιγμή ήρθε η ώρα να αλλάξω την MSI GTX 950 2GB που είχα και να περάσω σε μια άλλη κάρτα γραφικών,οχι πως είχα παράπονο και ειλικρινά αν μπορούσα θα την κρατούσα αφού προερχόμενος απο μια ASUS 9800GT 4GB δεν μπορούσα ούτε το μενού να τρέξω στο Dying Light ενω με την 950 έτρεχα το παιχνίδι σε High-Ultra ρυθμίσεις,η χαρά μου δε οταν την πρωτοέβαλα και έτρεχα το παιχνίδι δεν μπορεί να την φανταστεί κανείς,αν με ηχογραφούσε κι ηχογραφούσε κι ενα παιδάκι 5 χρονών ανοίγωντας δώρα πραγματικά θα δυσκολευόταν να ξεχωρίσει ποιος είναι ποιός. Ανεβαίνοντας λοιπόν οι ανάγκες μου έπρεπε να αναγκαστικά να την αποχωριστώ (κι ευτυχώς την έδωσα σε πιτσιρικά που είχε μια 512mb και δεν μπορούσε ούτε λολ να τρέξει,η αντίδραση του δε όταν τον πήρα να τον ρωτήσω αν έβαλε την κάρτα και όλα είναι καλά ήταν αυτή που είχα κι εγώ οπότε χάρηκα διπλά) και προέβη στην αγορά μιας AMD RX 470,η οποία όμως δεν είχα προσέξει πως αντί για DVI-I είχε DVI-D με αποτέλεσμα να μην ταιριάζουν τα καλώδια μου και να πρέπει να πάρω καινούργια. Ψάχνωντας λοιπόν για καλώδια προσπάθησα να βρώ HDMI to DVI-D αλλά τότε οτι έβρισκα ήταν σε μορφή καλωδίου και παρουσίαζαν προβλήματα και όσα είχαν τη μορφή αντάπτορα ήταν πανάκριβα,σε βαθμό που γυρνώντας ενα βράδυ σπίτι κοιτώντας αγγελίες οθονών με HDMI θύρα πρόσεξα οτι ήταν παραπλήσιες σε τιμές,οπότε και πήρα την απόφαση να βάλω μια αγγελία και να βρώ κάτι που θα ταίριαζε και στα γούστα μου αλλά και στο Budget μου. Επικοινώνησε ενα μέλος μαζί μου με 150+ αξιολογήσεις κάνοντας μου λόγο για μια LG 24" που είχε σε άριστη κατάσταση και την έδινε ήδη σε αγγελία στα 90€,προσπάθησα να τον ρίξω στα 80€ αφού το όριο μου ήταν εκεί αλλά εκείνος με πρόσχημα την κατάσταση της οθόνης δεν έπεφτε,τονίζοντας μου οτι η οθόνη ήταν σε άριστη κατάσταση θα την συσκεύαζε σε Bubble Wrap κ.τ.λ,έτσι ζορίστηκα,υποχρεώθηκα αλλά βρήκα τα εναπομείναντα 10€ για τη συναλλαγή η οποία κανονίστηκε απογευματινή ώρα στο Σύνταγμα. Μιλάμε τηλεφωνικώς πρίν ξεκινήσουμε εκατέρωθεν για επιβεβαίωση και κατα τις 7 συναντιόμαστε δίπλα απο το συντριβάνι,αυτό που αντίκρυσα δεν μπορώ να πώ οτι μου έδωσε και την καλύτερη εικόνα κι αναφέρομαι στην συσκευασία της οθόνης η οποία ήταν μέσα σε μια σακούλα του Jumbo περιτριγυρισμένη απο σπασμένα και κομμένα χαρτόκουτα συσκευασίας υποδημάτων και ενα φάκελο σε κανονικό μέγεθος που λογικά χρησιμοποιείται για μεταφορά γυάλινων η γενικά έυθραστων μικροαντικειμένων μιας και εσωτερικά ήταν επενδυμένος με bubble wrap,το μοναδικό φυσικά στην συσκευασία. Συστηθήκαμε κι αφού μου έδωσε την σακούλα να ελέγξω εξωτερικά την οθόνη μου ζήτησε συγγνώμη γιατί του τέλειωσε όπως μου είπε το bubble wrap και δεν προλάβαινε να βρεί,στον πρόχειρο έλεγχο που έκανα δεν διαπίστωσα και πολλά μιας και ήταν απόγευμα αλλά χειμώνας οπότε όπως καταλαβαίνετε η ώρα ήταν απογευματινή ο ουρανός κατάμαυρος. Κάναμε τη συναλλαγή και γύρισα σπίτι να ξεπακετάρω και να καθαρίσω την νέα μου πλέον οθόνη και να την ευχαριστηθώ,βγάζοντας την λοιπόν στο φώς πρόσεξα κάτι που δεν γινόταν να προσέξω πρίν,οι LG οθόνες όπως γνωρίζετε μερικοί έχουν στο κάτω μέρος τους μια διάφανη και μια κόκκινη γραμμή,σχεδιαστική πινελιά καμία λειτουργικότητα,αυτό ενδιάμεσα έχει ενα πάρα πολύ μικρό κενό σαν ενα μικροσκοπικο σωληνάκι είναι,αυτό λοιπόν μέσα του ήταν κατακόκκινο απο σκόνη και χώμα,το οποίο προσπάθησα να το καθαρίσω αλλά ήταν αδύνατο. Τέλος πάντων λέω το άφησα και προχώρησα στο υπόλοιπο μέρος της οθόνης το οποίο ήταν κι αυτό απο μεριάς καθαριότητας σε μάυρο χάλι,οι τρύπες για τις βίδες και ο εξαερισμός γεμάτα κι αυτά με χώμα και σκόνη (μπορεί και άμμο αφού ο συγκεκριμένος έμενε σε παραθαλάσσια περιοχή) και η βάση της οθόνης είχε κάτι ξεραμένο επάνω σαν μύξα,αν και σιχάθηκα αρκετά επιστράτευσα οτι αντισηπτικό μαντηλάκι είχα και οινόπνευμα και άρχισα το καθάρισμα,και όλα πήγαιναν καλά μέχρι την κρίσιμη στιγμή που αποφάσισα να καθαρίσω το πλαίσιο της οθόνης το οποίο με το που το ακούμπησα ξεκούμπωσε και έπεσε πάνω στα χέρια μου. Προσπάθησα να κρατήσω την ψυχραιμία μου και να δώ μήπως ήταν πιασμένη σε κλίπς απο τα οποία τυχόν την ξεκούμπωσα,αλλά και πάλι λέω σε καμία άλλη οθόνη δε το είχα συναντήσει αυτό,να βγαίνει δηλαδή το πλαίσιο και μάλιστα με λίγη πίεση αφού τα περισσότερα συνήθως είναι βιδωμένα,και στο ψάξιμο επάνω βλέπω πως το ίδιο το πλαίσιο είναι στραβό και πετσικαρισμένο. Χωρίς να χάσω χρόνο και προσπαθώντας να κρατήσω την ψυχραιμία μου,αφού υποτίθεται οτι η τιμή δεν έπεφτε εξαιτίας της κατάστασης της οθόνης,τον πήρα αμέσως τηλέφωνο να κάνω παράπονα οτι η οθόνη δεν ήταν όπως μου την περιέγραψε και δεν μπορώ να την κρατήσω,εκείνος μανούριασε στην αρχή κάποια στιγμή ανέφερε και κάτι για τις αξιολογήσεις αλλά τον σταμάτησα αμέσως λέγοντας του τα εξής -Φίλε μου δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε παραπάνω ξέρεις σε τι κατάσταση ήταν πρίν μου την πουλήσεις και παρ'όλα αυτά εσκεμμένα με εξαπάτησες και μάλιστα υποχρεώθηκα για να βρώ τα 10€ υποτίθεται για να πάρω μια οθόνη σε άριστη κατάσταση οπότε ελα να το λήξουμε εδώ παρε την οθόνη επέστρεψε μου και τα χρήματα ήρεμα κι ωραία,όλα αυτά έγιναν Σάββατο Βράδυ,συμφωνήσαμε λοιπόν να συναντηθούμε την επόμενη μέρα,Κυριακή δηλαδή,στο ίδιο μέρος την ίδια ώρα για την συναλλαγή. Επειδή ήθελα να κάνω κάτι δουλειές και δεν ήξερα πόσο θα μου πάρουν έφτασα στο σημείο εφτά παρα είκοσι κι αφού έκατσα να πάρω μια ανάσα τον πήρα τηλέφωνο να του πω οτι είμαι ηδη στο σημείο,βρήκα το κινητό κλειστό αλλά δεν τρόμαξα μιας και υπέθεσα οτι μπορεί να είναι καθοδόν στο μετρό και να μην έχει καθόλου σήμα,συνέχισα να καλώ μέχρι τις εφτά και μισή και συνέχισα να το βρίσκω κλειστό και στις οχτώ πλέον γύρισα εμφανώς νευριασμένος στο σπίτι μου φέρνοντας βόλτα στην Αθήνα μια οθόνη παραμάσχαλα. Προσπάθησα τις επόμενες μέρες να τον βρώ στο κινητό,πότε ήταν κλειστό πότε δεν απαντούσε και στο φόρουμ είχε να μπεί απο την Κυριακή είχα τρελαθεί αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να άφηνα τον εαυτό μου να εξαπατηθεί με τόσο γελοίο τρόπο κι απο ένα άτομο που υποτίθεται οτι το διάλεξα για να αποφύγω τέτοιου τύπου περιστατικά. Ενα απόγευμα όπως μπήκα στο δωμάτιο μου ήταν μπροστά η σακούλα που παρέλαβα την οθόνη κι απο τα νέυρα μου την κλώτσησα γεμίζωντας φυσικά τον τόπο χαρτόνια,και καθώς τα μάζευα φίλοι μου ήρθε η λύτρωση απο εκεί που δεν την περίμενα μιας και απ'ότι φάνηκε η σακούλα ήταν ο απο μηχανής θεός μου και όταν σας πω πως θα μείνετε εμβρόντητοι όπως κι εγώ,όπως σας ανέφερα στην αρχή στη "συσκευασία" του υποφαινόμενου υπήρχε ενας φάκελος,φάκελος ο οποίος είχε καταχωρημένα ΟΛΑ του τα στοιχεία κάνοντας την αναζήτηση του σταθερού του τηλεφώνου παιχνιδάκι. Τον καλώ λοιπόν σπίτι και μου το σηκώνει ο ίδιος κι αφού τον καλησπερίζω του συστήνομαι ακούγοντας τον να παγώνει στο ακουστικό,με ρώτησε πως βρήκα το τηλέφωνο του και αν και ήθελα πολύ να τον τρολλάρω λέγοντας οτι έχω θείο στη δίωξη του ανέφερα πως βρήκα τα στοιχεία του και του έριξα κι ενα περιποιημένο ξέχεσμα (σε πολιτισμένα πλαίσια) για την απαίσια συμπεριφορά του,ξεκίνησε τις συγγνώμες και άρχισε τις δικαιολογίες,αφού λοιπόν τον άφησα να τελειώσει του λέω ωραία που θα βρεθούμε να μου επιστρέψεις τα χρήματα μου και να πάρεις την οθόνη σου πίσω στο Σύνταγμα η να έρθω κάτω απο το σπίτι σου; Εκείνος μου απάντησε στο Σύνταγμα και κανονίσαμε ραντεβού την επόμενη μέρα στο ίδιο μέρος την ίδια ώρα,ραντεβού το οποίο εμφανίστηκε αυτή τη φορά παραλαμβάνοντας την οθόνη πεντακάθαρη και συσκευασμένη σε κουτί (μικρότερο στο οποίο χωρούσε μόνο την οθόνη η βάση εξείχε απο κάτω) κι εγω τα χρήματα μου πίσω. Περπατώντας μέχρι το μετρό μαζί του και έχοντας φύγει τα περισσότερα νέυρα μου αφού πήρα τα χρήματα μου πίσω κάναμε μια κουβέντα και ο τύπος μου εξιστορούσε προβλήματα που είχε με μια AOC οθόνη που πήρε 2k η 4k δε θυμάμαι και πως δεν του την αντικαθιστούσε η AOC ουτε την επισκέυαζε με εγγύηση παρα μόνο αν πλήρωνε εκείνος για το ανταλλακτικό και φυσικά τα μεταφορικά αφού έπρεπε και να την στείλει,δεν είπα κάτι τον άκουσα μέχρι που μπήκα στο συρμό κι απλά έφυγα για το σπίτι μου,με λίγα λόγια ο τύπος με εξαπάτησε γιατί βιαζόταν να βρεί λεφτά για το σέρβις της οθόνης του και σε αυτό δεν τον εμπόδισε η τυχόν αρνητική ψήφο μου αφού απέναντι στις 150+ που είχε θα μπορούσε να τη δικαιολογήσει είτε σαν παρεξήγηση είτε σαν "ο ενας ο παράξενος". Μετά απο αυτή μου την περιπέτεια αποκόμμισα πως οι πολλές αξιολογήσεις δεν χρησιμέυουν σε κάτι,κάποια στιγμή είτε απο βαρεμάρα είτε απο άλλο σκοπό μπορεί να μπεί ο διάολος μέσα σε καποιον και να θελήσει να κάνει μια παγαποντιά αφου μπορεί να σκεφτεί στις 150+ και -1 δεν έγινε και κάτι,το δυστυχές είναι αν βρεθείς να είσαι εσυ αυτό το -1,οπότε δεν λέω καλές οι αξιολογήσεις αλλά όσες και να έχει κάποιος είναι απλά μια ιδέα και μια γενική άποψη κι οχι η ακριβής εικόνα ενός πωλητή. Ευχαριστώ όσους αφιερώσατε χρόνο να τη διαβάσετε και συγγνώμη αν σας κούρασα.
  14. Στο facebook εγώ είμαι μέλος σε ομάδες με βιβλία, κόμικς & φωτογραφικά είδη κτλ. Πρέπει να πω ότι έχω συναντήσει έναν ή δυο που δεν ήταν σωστοί. Το καλό με αυτές τις ομάδες είναι ότι πια γνωρίζονται οι σοβαροί άνθρωποι μεταξύ τους και σου λένε ποιος δεν φέρεται σωστά ή τους πετάνε έξω από τα group πολύ γρήγορα. Στο marketplace που και που μου έρχονται κάτι μηνύματα κουλά αλλά εκεί απλώς μπλοκάρω
  15. Καλησπερα παιδια, επειδη θελω να διωξω αρκετα παλια μου πραγματα τα οποια τα κραταω σαν ρακοσυλλεκτης σκεφτομουν να κανω μια αγγελια τυπου "αδειασμα αποθηκης". Με τις αξιολογησεις τι γινεται στην συγκεκριμενη περιπτωση; π.χ. πουλαω 5 πραγματα, κλεινω αξιολογω και ανοιγω 2 αγγελιες την εβδομαδα με τιτλο "αδειασμα αποθηκης" ή φτιαχνω ξεχωριστα γι'αυτο που πουλησα και την κλεινω απευθειας (εφοσον εχει πουληθει) αφηνοντας μια αγγελια "αδειασμα αποθηκης" σταθερη πισω πισω χωρις νεα υποβολη; και τραβαω τους αλλους 1,2 και 3 βδομαδες μετα για να καταχωρησω την πωληση..; Διοτι βλεπω στο Insomnia αφηνει 2 αγγελιες την εβδομαδα (ανεβαινει αυτο το οριο με τις αξιολογησεις; ή ειναι σταθερο για ολους;) Δεν εχω το χρονο να κανω της αγγελιες με τοσα μικροπραγματα που εχω, περισσοτερο συσκευες για ανταλλακτικα και αλλα χαζουλια, και δεν θα αδειασει ποτε αυτη η αποθηκη αν τα βαζω 2-2 ανα βδομαδα 😛 😛 Ευχαριστω.
  16. Και μετα τρως μια πιστολια απο τον πρωτο και ο δευτερος και ο τριτος πλεον δεν ενδιαφερονται ειτε δεν γουσταρεις να παρακαλεσεις εφοσον εδωσες ακυρο και μενεις με την "αγγελια" στο χερι 😛
  17. μια ερωτησουλα θελω να κανω ετσι για να ξεδωσω... ποιος εχει σειρα προτεραιοτητας σε μια αγγελια; αυτος που εστειλε πρωτος και ειπε "θαρθω σε 3 μερες να το παρω;" η αυτος που εστειλε τελευταιος και ειπε "στειλε διευθυνση τηλεφωνο και ερχομαι ή αριθμο λογαριασμου και καταθετω;". θελω γνωμες.
  18. Καλως σας βρηκα και εγω και χρονια πολλα κιολας. Μπουμπουκια υπαρχουν παντου. Ημουν απο πολυ παλια μελος στο insomnia δεν θυμαμαι καν τι εγινε ο λογαριασμος μπορει και να ειχε διαγραφει και το 2016 ξαναεκανα εγγραφη. Θα σας πω το πιο αστειο που μου εχει τυχει σε πωληση εδω. Πουλαγα ενα κινητο τελειο σε τιμη 20€ κατω απο τον "ανταγωνισμο"(γυρω στα 220 αν θυμαμαι καλα) . Μου στελνει μηνυμα ενας με καλες κριτικες κιολας και μου λεει φιλε μου τα εχεις ολα ενδιαφερομαι. Φυσικα του λεω να συναντηθουμε . Ξεκιναω απο το σπιτι μου συναντιομαστε καπου στο Π.φαληρο. περιμενα κανα 45λεπτο ..ερχεται τρεχωντας. Βλεπει το κινητο μου λεει φιλε ειναι πολυ καλο θα το παρω. Συνεχιζει φυσικα να το κοιταει και μου πεταει το ανεκδιηγητο..Φιλε σου δινω τωρα 100 το παιρνω και σου φερνω τα υπολοιπα σε μια εβδομαδα. Εκει δεν αντεξα και αρχισα να γελαω λεγωντας του οτι 1η φορα μου τυχαινει αυτο....και πεταει αμεσως ...φιλε 150 τοτε αφου δεν μπορεις να περιμενεις...ε εκει παιρνω το κινητο και χαιρετησα.....
  19. Έλεος... Κάνω πλάκα γιατί μού σπάσανε τα νεύρα, και μόνο έτσι αντιμετωπιζετε.... Έλαβα προσφορές από 70€ έως 100€ από πολλούς.... Αν δεις τι έδινα.... Στην καλύτερη τιμή της αγοράς, καινούργιο Note 5....Εγω ξέρω οποίος θέλει κάτι και είναι πραγματική προσφορά, δεν πάει να κόψει 10€ ακόμα και 20€-30€....ασέβεια, εγωκεντρισμος, αναξιοπρέπεια,απανθρωπες και ελεινες συμπεριφορές.... Μετα τους φταίει η κοινωνία αντί να κοιταχτουν στον καθρέπτη.... Απληστία. Τα λέω χύμα γιατί έλαβα μυνήματα από 20+ άτομα λόγω εξαιρετικού προϊόντος και ολοι ζήτησαν καλύτερη τιμή.... Μέχρι και ραντεβού πήγα να το δώσω και η κοπελιά δεν εμφανίστηκε χωρίς να σηκώσει τηλέφωνο και να ενημερώσει. Δόξα το Θεό είμαι άνθρωπος και τα παίρνω ελαφρά. Μετά τους έλεγα ότι πουλήθηκε 60€ και ότι το χάρισα σε συγγενή χαχαχα... Αμάν ποια!!!!
  20. Εχει πλακα οταν τα λες περιφραστικα φιλε μου τανταλορντ. Δυστυχως αυτου του τυπου οι συμπεριφορες δεν αξιολογουνται στο συστημα αξιολογησεως των μελων. λεμε οτι ειμαστε μια κοινοτητα με τιμια και ηθικα μελη αλλα μπουμπουκια υπαρχουν παντου.
  21. Θα σας πω μια αστεία ιστορία.... Ήταν κάποτε στην χώρα των insomniac ένας καλός άνθρωπος που ήθελε να πουλήσει ένα αψεγάδιαστο Xiaomi κινητό. Ζελατίνα στην οθόνη, extra εγγύηση και ελληνικής αντιπροσωπείας. Ζήταγε 140€ και είχε δώσει το κινητό του για τους πιθανούς αγοραστές. Έρχεται ένα SMS, από κάποιον "εξυπνάκια", μεσάζοντα έμπορο κάνεις δεν ξέρει.... Και κάνει προσφορά στα 130€...Συμφωνει ο άνθρωπος και αναμένει να κανονίσουν.... Πέρναγαν οι μέρες όμως και δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα.... Μετα απο καιρό αλλάζει την τιμή στα 120€. Βρεθηκαν πολλοί μνηστήρες αλλά του έρχεται πάλι sms από τον μικρό τυπα (insogul από εδώ και πέρα). Ο καλός άνθρωπος εκνευρίστηκε με το θράσος, την αναξιόπιστα και την έλλειψη σεβασμού του insogul.... Tου απάντησε με SMS..... Εδώ τελειώνει η ιστορία απρόσμενα γιατί το insogul απείλησε και μαλλον μπλόκαρε τον καλό πολίτη της χώρας των insomniac χαχαχα
  22. θαθελα την γνωμη σας για το νεο συστημα αξιολογησεων που δινει το πανω χερι στον πωλητη αφου μονο αυτος εχει το δικαιωμα να κλεισει την αγγελια στο ονομα του αγοραστη για να προχωρησουν οι δυο τους σε αξιολογησεις. γιατι να μην συμβαινει και το αναποδο; ο αγοραστης πρεπει να χει τον πρωτο λογο για την αξιολογηση. το προιον ειναι αυτο που κρινεται σε τελικη αναλυση.
  23.  

  • Δημιουργία νέου...

Χρησιμοποιούμε  cookies για να απολαμβάνεις το insomnia προσωποποιημένο στις ανάγκες σου αλλά και για την παροχή στοιχείων επισκεψιμότητας για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας