Προς το περιεχόμενο

World Of Warcraft Topic v1


Aias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειπαμε δεν καταλαβαινεις τι θελω να πω,παμε παρακατω.

 

 

 
α τωρα το ριξαμε στην πλανη "δεν καταλαβαινεις τι λεω" ; 
οοοκ, παμε παρακατω τοτε. no point in this.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μιλαμε για εποχες που ορισμενα raids ηταν τοσο δυσκολα που δεν εβγαιναν ακομα και απο τις καλυτερες guild(ορισμενες απο τις οποιες ειχαν μεσα μεχρι και προγραμματιστες της blizzard),μεχρι που αρχιζαν να πεφτουν τα πρωτα nerfs.

 

Ακομα και το Zul Gurub που υποτιθεται ειναι το ευκολοτερο raid,ηταν τρελο μανικι για να το βγαλεις.

 

Και στο Tbc που ανεφερες,για να βγαλεις τα περισσοτερα heroic dungeons δεν ηταν καθολου ευκολο και επεφταν ψοφοι αβερτα κουβερτα.

Τα πραγματα εγιναν καπως πιο ευνοικα προς το τελος του expansion με το Sunwell λογω του MGT (το πρωτο normal dungeon που πεταγε epic το τελευταιο boss και αρα μπορουσες να το φαρμαρεις),με τον δευτερο vendor στην Shattrat που πεταγε gear αναλογο του mount hyjal/black temple που επαιρνες απλα κανοντας daily heroic.

Τοτε πανω κατω ηταν και η περιοδος που βλεπαμε τα trash runs,δηλαδη group ακια που σχηματιζονταν για να φαρμαρουν τα αρχικα πριν το πρωτο boss mobs για τα epic αντικειμενα(και συνταγες)που εριχναν+τα αντικειμενα απο reputation.

ποσο δικιο, και μου θυμισες τα εφηβικα χρονια  :-D 1ο flying mount ζοριστηκα παρα πολυ να το βγαλω, epic ηταν μακρυς ο δρομος, 1ο run karazhan ηταν επος τοτε, και μετα το zul aman 

 

τα heroics στο tbc ηταν εφιαλτης χωρις σοβαρη guild, πολυ μεγαλη δυσκολια, οταν τα βγαζες ομως πρωτη φορα ενιωθες οτι καταφερες κατι σημαντικο

 

στο wotlk δεν ειχαμε looking for raid, δεν ξερω αν εννοεις κατι αλλο με το lfg(μονο heroics)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου ουτως ή αλλως περαν των 2 κεντρικων πολεων οι αλλες πολεις μια ζωη ερημες ηταν,οχι για αυτο το λογο αλλα γιατι σχεδιαστηκα ηταν χαλια οι τοποθεσιες των npc,AH,portal κλπ κατι που ο περισσοτερος κοσμος το ειχε πει πιο συγκεκριμενα για πολεις οπως η Silvermoon.

 

Επισης ασχολιαστα τα περι level up που εγινε πλεον looking for group spam η υποθεση.

 

 

 

;; τωρα πραγματι δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. τα κεντρικα hubs στα δυο πρωτα expansions ερημωσane τελειως, επειδη ο κοσμος ειχε μετακινηθει στα καινουργια regions των επομενων exps.

αυτο ειχε αρνητικο αντικτυπο  στο immersion και την εμπειρια οταν επισκεφτοσουν αυτα τα hubs. το προβλημα αυτο το ειχαν επισημανει απο παλια οι devs. θυμαμαι και εγω οταν ανεβαζα τα alts, στο chat του Shattrath συζηταγα με τους λιγους παικτες που ηταν εκει, ποσο ασχημο ηταν να 

ειναι τοσο αδειες αυτες οι πολεις και οτι κατι πρεπει να κανουν γιαυτο οι devs. ε φανταζομαι η τελικη τους λυση ηταν να απαλλαγουν τελειως απο τα hubs αυτα.

 

οσο για το leveling up, υπαρχουν αρκετοι παικτες που θελουν να ανεβουν μεσω της εξερευνησης των νεων περιοχων και των quest storylines. δεν καταφευγουν ολοι στο dungeon farming

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

;; τωρα πραγματι δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. τα κεντρικα hubs στα δυο πρωτα expansions ερημωσane τελειως, επειδη ο κοσμος ειχε μετακινηθει στα καινουργια regions των επομενων exps.

αυτο ειχε αρνητικο αντικτυπο  στο immersion και την εμπειρια οταν επισκεφτοσουν αυτα τα hubs. το προβλημα αυτο το ειχαν επισημανει απο παλια οι devs. θυμαμαι και εγω οταν ανεβαζα τα alts, στο chat του Shattrath συζηταγα με τους λιγους παικτες που ηταν εκει, ποσο ασχημο ηταν να 

ειναι τοσο αδειες αυτες οι πολεις και οτι κατι πρεπει να κανουν γιαυτο οι devs. ε φανταζομαι η τελικη τους λυση ηταν να απαλλαγουν τελειως απο τα hubs αυτα.

 

οσο για το leveling up, υπαρχουν αρκετοι παικτες που θελουν να ανεβουν μεσω της εξερευνησης των νεων περιοχων και των quest storylines. δεν καταφευγουν ολοι στο dungeon farming

Μισο λεπτο εσυ αναφερεσαι συγκεκριμενα μεχρι Wotlk ή γενικα ως τωρα τι επικρατει στο wow?

Αν μιλας για το πρωτο τοτε να με συγχωρεις αλλα μαλλον επαιζες σε αδειο server,εγω μια χαρα θυμαμαι να ειχε αρκετο κοσμο και σε Shattrat/dalaran και στις 2 κεντρικες πολεις του καθε faction(stormwind/ironforge και Orgrimmar/Undercity).Στα αλλα ειναι που δεν παταγε ψυχη.

Δεν καταλαβαινω τι ακριβως εννοεις.

Για ποιο λογο στο Wrath αυτος που ηταν τοτε 71+level να παει στην Shattrat και οχι στο dalaran?Ειχε διπλα του ολα τα flight path για να παει ειτε να κανει quest/dungeon/raids/Wintergrasp.

Να γυρισει πισω στην Shattrat να κανει τι ακριβως?

ποσο δικιο, και μου θυμισες τα εφηβικα χρονια  :-D 1ο flying mount ζοριστηκα παρα πολυ να το βγαλω, epic ηταν μακρυς ο δρομος, 1ο run karazhan ηταν επος τοτε, και μετα το zul aman 

 

τα heroics στο tbc ηταν εφιαλτης χωρις σοβαρη guild, πολυ μεγαλη δυσκολια, οταν τα βγαζες ομως πρωτη φορα ενιωθες οτι καταφερες κατι σημαντικο

 

στο wotlk δεν ειχαμε looking for raid, δεν ξερω αν εννοεις κατι αλλο με το lfg(μονο heroics)

looking for dungeon στο τελος του Wrath, ναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι, για μετα το WOTKL αναφερομαι και στα κεντρικα hubs των νεων ζωνων, οχι του vanilla WC. για πηγαινε μια βολτα τωρα στα Shattrath/Dalaran να δεις ποσο κοσμο εχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι, για μετα το WOTKL αναφερομαι και στα κεντρικα hubs των νεων ζωνων, οχι του vanilla WC. για πηγαινε μια βολτα τωρα στα Shattrath/Dalaran να δεις ποσο κοσμο εχουν.

Εκει εχω αφησει τους παικτες μου ακριβως επειδη εχουν λιγοτερο κοσμο για να μην λαγκαρει το συμπαν.

 

Και σε πληροφορω οτι μετα το Wrath, dalaran και Shattrat μαζευαν μια χαρα κοσμο επειδη τα ειχα ολα μεσα μαζεμενα και ηταν πιο μικρες πολεις απο τις αλλες που χανεσαι,δεν καταλαβαινω σε τι αναφερεσαι.

 

Και στο pandaria που ειχε ολα τα portals φυσικα ακομα καλυτερα.

 

Βασικα πλεον γενικα οι πολεις δεν εχουν παρα πολυ κοσμο,για τον πολυ απλο λογο οτι δεν καθονται οι περισσοτεροι online αν δεν εχουν κατι να κανουν στο Wow.

Δεν τους αφηνουν τους χαρακτηρες τους afk στις πολεις οπως παλια.Και μεσα στις πολεις οπως ξερουμε δεν εχεις και πολλα πραγματα να κανεις.

Αρα ειναι λογικο και αναμενομενο οι παικτες να πηγαινουν στο τελευταιο(για το level τους expansion)για να εχουν προσβαση σε ολες τις περιοχες,πλεον κυριως λογω world quest και raids.

Σε καμια περιπτωση δεν ειναι προβλημα αυτο,εχουν περασει τοσα expansion δεν ειμαστε ακομα στα 70 και 80.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@fulgore

αμα το θετεις ετσι, τοτε συμφωνω.

 

@najiblue3

οχι δεν δωσανε, ειπανε οτι θα παρει αρκετο χρονο μεχρι να βγει. υποψιν, υπαρχει και η περιπτωση να μην βγει καθολου στο τελος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το vanilla ποτε επιστρεφει, δωσανε ημερομηνια? 

οχι γιατι εχουν αρκετα θεματα να καλυψουν.

 

Αρχικα πρεπει να ξεθαψουν στην βαση δεδομενων ολα τα δεδομενα μονο για το vanilla,μεχρι και ποτε εβγαινε το καθε patch/raid.

 

Μετα ειναι το θεμα του performance,πως δηλαδη θα επιλέξουν να λειτουργησουν την παλια μηχανη γραφικων(με τα προηγουμενα μοντελα)στο να τρεχει καλα στα τωρινα συστηματα.

 

Και τελος πρεπει να αποφασισουν τι θα γινει με το θεμα συνδρομης/πληρωμης.

Σε αυτο φυσικα θα παιξει μεγαλο ρολο το να κανουν εκτιμηση ποσος κοσμος θελει να παιξει/ποσοι θα μεινουν σε βαθος χρονου και αρα ποσους servers θα χρειαστουν για αρχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω vanilla επαιξα, αρκετα casual μεχρι το tbc που το ειδα πιο hardcore ^_^ , το παιχνιδι παντως ηταν αρκετα δυσκολο, μπαιναμε σε dungeon με green + blue gear, δε ξερω πλεον αν αυτο ειναι doable, το challenge τοτε ηταν αρκετα μεγαλο, αν υπαρχει τοσο μεγαλο spike οπως τοτε πιστευω θα κακοφανει στον περισσοτερο λαο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός πως το παιχνίδι έγινε περισσότερο accessible δεν είναι κακό. Προφανώς ήταν πιο δύσκολο πριν 10 χρόνια για όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν αλλά έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα από τότε. Οι εναλλακτικές έχουν αυξηθεί και οι περισσότεροι δεν έχουν χρόνο όπως τότε να αφιερώσουν άπειρες ώρες για να ρίξουν ένα boss.

 

Κάποτε εάν ήθελα μπορούσα να αφιερώσω όσες ώρες ήθελα εκτός σπουδών/δουλειάς στο WoW, τώρα είμαι ευχαριστημένος αν παίξω μια ώρα τη μέρα οπότε δε με χαλάει που καταφέρνω πράγματα σε αυτό το λίγο χρόνο.

 

Η δυσκολία υπάρχει ακόμα στο mythic... αλλιώς Kil'jaeden δε θα είχε ρίξει λιγότερο από το 1% του population.

 

 

PS. Δε χρειαζόσουν βέβαια 12 ώρες minimum τη μέρα όπως αναφέρθηκε για να βρίσκεται σε ικανοποιητικό σημείο σε pve progress. Το μόνο που δε μπορούσες να κάνεις αν δεν ήσουν όλη μέρα μπροστά στο pc ήταν να χτυπήσεις high warlord σε pvp έτσι όπως ήταν το σύστημα τότε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν πρόκειται να ασχοληθώ με το Vanilla, γιατί θυμάμαι τι τράβηξα να περπατάω και πόσο gold δανείστηκα για να αποκτήσω mount συν όλα αυτά που προανέφερε ο Gagas και τότε μάλιστα ήμουν 24, που σημαίνει ότι είχα τρελό χρόνο στη διάθεσή μου.

 

Πλέον ακολουθώ το παιχνίδι σε όλα τα expansion, έστω κι αν δεν ακολουθώ κάθε patch

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...